abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2012 @ 14:00:26 #101
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_106868693
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad over het begin, over de wilde Holocaust. En ik wilde daarmee alleen het verschil met de industriele massamoord verduidelijken.
Einszatsgruppen opereerde tot het laatste moment.
Dit, dus.
pi_106868720
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heb je dergelijke bedenkingen nu ook bij de massamoorden van de Bolsjewieken, bij de onderlinge slachtpartijen van Hindoes en Moslims, bij De gruwelen van de oorlog door Goya, bij de Dertigjarige Oorlog en bij de slavernij en de onderdrukking van de zwarte Amerikanen? Of komt je schattige knipoogje daar niet van pas?
Compléét andere tijden, omstandigheden en culturen...
  maandag 16 januari 2012 @ 14:03:16 #103
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_106868754
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het jarenlang systematisch uitroeien van een volk op haast industriële wijze vind ik op de een of andere manier nog net even een stapje verder gaan. Vraag me niet waarom, want moorden is sowieso niet goed....
Ik denk juist dat dit het moorden makkelijker maakte. De moorden werden ook gepleegd in een periode waarin de oorlog een massale, anonieme gebeurtenis was geworden, waarin steden van grote afstand konden worden vernietigd en waarin de tank een belangrijk wapen was.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 16 januari 2012 @ 14:03:57 #104
235357 TitusPullo
pi_106868781
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Einszatsgruppen opereerde tot het laatste moment.
Ja, maar in het begin waren er alleen Einsatzgruppen en plaatselijke collaborateurs.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 16 januari 2012 @ 14:06:44 #105
235357 TitusPullo
pi_106868860
quote:
13s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Compléét andere tijden, omstandigheden en culturen...
Ja, vooral de Bolsjewieken. Compleet andere tijden, omstandigheden en culturen. Of de slachtpartijen in India in 1947, de lynchpartijen in het zuiden van de Verenigde Staten...allemaal heel anders.
,
  maandag 16 januari 2012 @ 14:35:43 #106
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_106869722
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, maar in het begin waren er alleen Einsatzgruppen en plaatselijke collaborateurs.
Nee, hoor. Verschillende divisies van de Wehrmacht knalden vanaf de inval in Polen al rustig op Joden en zigeuners. Het antisemitisme is niet door Hitler en zijn Mein Kampf uitgevonden. Dat zat er net na de Eerste Wereldoorlog al bij heel wat Duitsers van kruin tot teen in.
Dit, dus.
pi_106869882
quote:

[..]

Ik denk juist dat dit het moorden makkelijker maakte. De moorden werden ook gepleegd in een periode waarin de oorlog een massale, anonieme gebeurtenis was geworden, waarin steden van grote afstand konden worden vernietigd en waarin de tank een belangrijk wapen was.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben. Ik kan me er gelukkig weinig bij voorstellen. Ik ken dergelijke haat persoonlijk niet.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:44:55 #108
235357 TitusPullo
pi_106870061
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. Verschillende divisies van de Wehrmacht knalden vanaf de inval in Polen al rustig op Joden en zigeuners.
Dat klopt. De Einsatzgruppen bestonden voor een deel ook uit leden van de Wehrmacht.

quote:
Het antisemitisme is niet door Hitler en zijn Mein Kampf uitgevonden.
Dat zat er net na de Eerste Wereldoorlog al bij heel wat Duitsers van kruin tot teen in.
Maar ik heb hier toch met geen woord over gerept?
pi_106870334
quote:

[..]

Het is iets dat ook tegenwoordig nog in het (Amerikaanse) leger wordt toegepast: het objectiveren van mensen. Door ze niet langer als levende bewuste (mede)mensen te zien, maar als 'enemies', 'tango's', en 'bogey's' verwerken we het doden door het weg te rationaliseren.

Wat dat betreft is de huidige training heel eng in mijn ogen, waarbij ze via videogames soldaten opleiden. Het wordt gewoon een spelletje, waarbij het juist gewild is te moorden. ;(
  maandag 16 januari 2012 @ 14:55:30 #110
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_106870426
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat klopt. De Einsatzgruppen bestonden voor een deel ook uit leden van de Wehrmacht.

[..]

Maar ik heb hier toch met geen woord over gerept?
Jij zegt dat er in het begin alleen maar de Einsatzgruppen en collaborateurs waren, maar je haalt een aantal dingen door elkaar. Ten eerste waren de Einszatsgruppen de vernietigingsgroepen bijvoorbeeld in concentratiekampen als Treblinka, samen met wat overgelopen anti-semieten uit de regio. Maar het gewone Duitse leger schoot ook gewoon lukraak o.a Joden neer, als het ze niet aanstond.

Je had dus niet alleen maar moordgroepen, het Duitse leger schoot gewoon net zo hard op bijvoorbeeld Joden.
Dit, dus.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:59:35 #111
235357 TitusPullo
pi_106870567
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij zegt dat er in het begin alleen maar de Einsatzgruppen en collaborateurs waren, maar je haalt een aantal dingen door elkaar.
Ja, ik bedoelde dat er destijds nog geen vernietigingskampen bestonden, dat die er juist gekomen zijn om de moordenaars het moorden te vergemakkelijken. Ik had niet de bedoeling om de misdaden van de Wehrmacht te verdoezelen, maar de Wehrmacht was niet uitsluitend een doodseskadron zoals de Einsatzgruppen dat wel waren.
  maandag 16 januari 2012 @ 15:02:52 #112
235357 TitusPullo
pi_106870699
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is iets dat ook tegenwoordig nog in het (Amerikaanse) leger wordt toegepast: het objectiveren van mensen. Door ze niet langer als levende bewuste (mede)mensen te zien, maar als 'enemies', 'tango's', en 'bogey's' verwerken we het doden door het weg te rationaliseren.

Wat dat betreft is de huidige training heel eng in mijn ogen, waarbij ze via videogames soldaten opleiden. Het wordt gewoon een spelletje, waarbij het juist gewild is te moorden. ;(
Ja, en als ze eens echte mensen zien, staan ze zo stijf van de spanning dat ze die gemakkelijk neerschieten om een eventuele aanslag te voorkomen:

pi_106870821
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:

[Nu we er dan toch zijn als het gaat over sex met kinderen en Politicians;
De volgende link gaat over het Monarch Mind Control Program waarin kinderen als sexslaven worden geprogrameerd om zodoende de hoogwaardigheidsbekleders van het Witte Huis sexueel te bevredigen. Het is een CIA programma.
Cathy OBrien was zon slachtoffer die Gerald Ford van tijd tot tijd moest helpen om aan zijn gerief te komen.
Ook Uncle Ronnie (Ronald Reagan) en Dick Cheney (een absoluut sadistische mega-sex-monster.) die als hobby had zijn slachtoffers op te jagen en daarna sexueel af te tuigen.
Maar ook de Clintonnetjes (beiden), met name Hillary die absoluut off ging op de gemutileerde vagina van OBrien.
(De clip staat nog steeds op YT waarin ze haar verminkte edele delen laat zien als bewijs wat voor gruwel haar is aangedaan.) Ik beschik ook over die clip en zal deze op verzoek plaatsen.
Bill stapte gewoon langs hun aktiviteiten heen wanneer deze de kamer binnenkwam na een zware dag van arbeid...]

Waar is het toch mis gegaan in het hoofd van kat? Als kind te vaak erop gevallen?
Bill was altijd moe van Monica?
allesbeterweter
pi_107128765
Gerlof Leistra is nu aan de beurt. Hieronder een link naar het telefoongesprek tussen Gerlof Leistra en Micha Kat. Die arme man; iedereen die niet in de pas van Micha Kat loopt wordt beschuldigd. En intussen vinden de mensen die graag uitgebreid over kindersex praten het laf dat tegensprekers anoniem willen blijven. :{

http://www.klokkenluidero(...)-kat-voor-de-rechter
pi_107396706
quote:
Advocatenkantoor dagvaardt Micha Kat

Vissers & Moszkowicz Advocaten gaan de strijd aan de in de publiciteit.

Gelezen: Dagvaarding

“Micha Kat wordt gedagvaard door Vissers & Moszkowicz Advocaten om te verschijnen in kortgeding bij de voorzieningenrechter te Amsterdam op 6 februari 2012 om 13.30 uur.” Dat staat op Vissers-moszkowicz.nl van Marjolein Vissers en Yehudi Moszkowicz in Utrecht.
http://www.leugens.nl/201(...)dagvaardt-micha-kat/

En als Micha Kat geld moet ophoesten wie gaat dat dan betalen?
pi_107400759
Ah.. ze gaan dus een persoon met een overduidelijke geestesziekte aanklagen....
  maandag 30 januari 2012 @ 14:29:06 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107400882
Ik kan me wel voorstellen dat ze al dat gestalk, gedreig en die zwartmakerij een keer beu zijn. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Precies zoals Micha ze zelf uitdeelt. En je weet: if you can dish it out ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107432538
Kat doet het open en bloot, de rest gaat vriendjes zoeken.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:29:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107432610
Open en bloot, vind je dat echt? Met laster en smaad iemand proberen kapot te maken op een website waar je even delusional vriendjes 'ja en amen' roepen, vind ik alles behalve open en bloot.

Kat kan volgens mij niet zonder vijanden, en dat is vooral een psychisch probleem van deze man.
pi_107433106
Kat is niet de enige , die met deze dingen komt.Er zijn genoeg fora die hetzelfde doen.

Gelukkig maar, het wordt eens tijd dat bepaalde zaken eens goed uitgezocht worden.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:55:52 #121
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_107433384
Ik vind inderdaad de aanval op Leistra nogal merkwaardig. Maar die op Visser & Moskovitch; waarom niet? Er zitten flink wat schurken en oplichters tussen dat advocaten- en justitievolk, die bijna overal mee weg komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:58:19 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107433460
Ik vind het zo typisch dat hij eerst helemaal met ze wegloopt, ze geweldig vindt en zo goed in hun vak. Maar als ze dan iets doen wat hem niet zint, hij als een blad aan een boom omdraait en ze van alles gaat beschuldigen.
Dat lijkt een beetje the story of his life te zijn.
pi_107443252
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. Verschillende divisies van de Wehrmacht knalden vanaf de inval in Polen al rustig op Joden en zigeuners. Het antisemitisme is niet door Hitler en zijn Mein Kampf uitgevonden. Dat zat er net na de Eerste Wereldoorlog al bij heel wat Duitsers van kruin tot teen in.
Het anti-Semitisme zat er in heel Europa aardig in, ook heel erg bij de Polen, Fransen, Russen e.d. Ook de Britten moesten weinig vd Joden hebben.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107443270
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:58 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo typisch dat hij eerst helemaal met ze wegloopt, ze geweldig vindt en zo goed in hun vak. Maar als ze dan iets doen wat hem niet zint, hij als een blad aan een boom omdraait en ze van alles gaat beschuldigen.
Dat lijkt een beetje the story of his life te zijn.
Dat is nu het kenmerk van een borderliner he.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 15:45:56 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107443332
Ik denk dat hij ver over die border is. Dat het eerder een bi-polaire kwestie is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')