Jammer, ik vind 'm tot nu toe zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef CoExist het volgende:
Heb er nu een paar speel uren op zitten met de nieuwe Zelda. Het grijpt me helaas nog niet bij de strot zoals voorgaande delen. Ik heb geen idee waaraan het ligt maar ik vind het allemaal vrij statisch en simplistisch.
Ik vind de controls lastiger dan ik had gedacht en sommige verkeerde registraties van de Wii Motion Plus zijn ronduit irritant te noemen. Jammer van Nintendo dat ze de gamer deze controls op dringen en hen niet de keuze laten om met een game controller deze game te spelen. Ik heb nu vaak een trial en error speel sessie waarbij een dosis geluk komt kijken om je zelf door een dungeon te slaan.
Ik ga 'm plichtmatig uitspelen waarbij die waarschijnlijk onder aan mijn stapel van TLoZ games verdwijnt. Eeuwig zonde!
Houd de ‘-’-knop ingedrukt om te wisselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef CoExist het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een nieuw schild gekocht en er zitten nu dus 2 in mijn pouch. Maar hoe selecteer ik nu een schild!? Ik speel nu nl. zonder schild en dat is af en toe wat lastig...
Thnx voor de tip! Snapte er al weer niets van... En dan speel ik al sinds 1986 Zelda games :-(quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Houd de ‘-’-knop ingedrukt om te wisselen.
Wel de handleiding lezen hèquote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Snapte er al weer niets van... En dan speel ik al sinds 1986 Zelda games :-(
De enige Zelda is Four Swords (nog een paar weken gratis te downloaden) en Link's Awakening (Game Boy Color). Zelda 1, 2 en Minish Cap zijn alleen nog voor 3DS-bezitters van het eerste uur (ambassadeurs).quote:Heb gister die Zelda 3DS gekocht. Was aan 't zoeken naar TLOZ titels in de eShop maar kon nog geen ALTTP of TMC vinden helaas.
Die antwoord mogelijkheden zijn soms wel fucked up, net of je met je vriendin in gesprek bent, altijd een beetje op je hoede zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef .aeon het volgende:
Ik ben net een paar uur bezig en ik vraag me af:
- Maakt het uit welk antwoord je geeft in bepaalde gesprekken? Heeft dat nog effect later in het spel? Bijvoorbeeld toen de Headmaster vroeg of je Zelda wilde gaan redden koos ik voor de grap 'No Way'. Maar qua dialoog kon ik volgens mij net zo goed iets anders kiezen want hij ging gewoon door met 'Good luck, be careful, blabla'.
- Kan je ooit wél in iemands cupboard kijken zonder permission
oh was er na 1x flauw vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef .aeon het volgende:
Heb net echt een kwartier met die harp lopen kutten, tot ik erachter kwam dat je hem op z'n zijkant en naar je toe moest bewegen![]()
![]()
Die Thrill Digger game is wel handig trouwens, kwartiertje spelen en m'n wallet zit weer vol. En ik begin me echt zwaar te ergeren aan Fi, zoals wel meer mensen hier volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall: ik denk dat ik Ocarina nog altijd de beste vind van de 3D Zelda's, maar daarna krijg ik het moeilijk. Skyward Sword voelde heel tof aan, ik denk dat ik 'm op 2 zet. Daarna Majora en Wind Waker en tenslotte Twilight Princess.
Qua Wii-games overtreft het de favoriet Mario Galaxy 2 net niet, ook hier op 2. Al met al toch een heerlijk spel, binnenkort verder met Hero Mode.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Hoe werkt dat spel dan? Ik heb namelijk nooit mijnenveger gespeeld. Ik begrijp inmiddels wel dat bij 1 groene rupee de vakken eromheen save zijn. Bij blauw kunnen er bommen omheen liggen etc maar dan nog...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef .aeon het volgende:
Heb net echt een kwartier met die harp lopen kutten, tot ik erachter kwam dat je hem op z'n zijkant en naar je toe moest bewegen![]()
![]()
Die Thrill Digger game is wel handig trouwens, kwartiertje spelen en m'n wallet zit weer vol. En ik begin me echt zwaar te ergeren aan Fi, zoals wel meer mensen hier volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |