Huidige metacritic score: 98twitter:TronKnotts twitterde op zondag 06-11-2011 om 02:58:33i think it's safe to say that so far, Skyward Sword is to Ocarina as Mario Galaxy was to Mario 64. reageer retweet
Awwwwwwwww! Die wil ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef Aether het volgende:
Alleen Japanse Club Nintendo
[ afbeelding ]
De eerste twee uur zijn redelijk saai.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef CoExist het volgende:
Ben net begonnen en vind het nu al een fijne game. Wel weer ontiegelijk veel dialogen waar je door heen moet klikken...
Geef het een paar uur. Grafisch wordt het nog wat beter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef CoExist het volgende:
Ben nu ergens in Faron Woods. Ti's wel Zelda, maar ben nog niet onder de indruk.
Vind dat 'ie grafisch nog al te kort schiet. In dat op zicht is The Wind Waker nog steeds een pareltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is pas tegen het einde van de game, wanneer je drie delen van de Song of the Hero moet gaan halen. Gewoon de gebieden dan in volgorde bezoeken, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef Diamond3d het volgende:
Ff een vraagje.... In Zelda is een bug en ze zeggen dat je die kan voorkomen door eerst de Fire en Water Dragon song te halen ??? voordat je met Golo (?) de Goron praat?
Wanneer krijg je die Fire en Water Dragon song? Ik heb namelijk nu net de 2e vlam gehaald voor me zwaard maar hierover nog niets gelezen. Behalve die gekke BOING stone die uit de grond komt. Die praat iets over een draak en onverslaanbaar schild als ik mij niet vergis...
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Op maandag 19 december 2011 10:55 schreef nomar83 het volgende:
Nou, de prijs voor het halen van alle gratitude crystals is ook niet echt de moeite waard...Hij is tenminste geen monster meer. Daar gaat het toch om??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hero mode valt me eigenlijk ook wat tegen. Ja je moet iets meer opletten. Maar met een heart medal is dat probleem ook wel redelijk opgelost.
Wel grappig hoe snel je nu door dingen heen rent. Silent realms zijn een eitje
Ik vond alleen de eerste best pittig, omdat het bos nogal een doolhof is, maar de andere twee had ik de eerste keer ook niet zo'n moeite mee.quote:
Inderdaad. Met haar robot-taal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef tjoptjop het volgende:
Fi, die is gewoon nog irritanter dan Navi
Jammer, ik vind 'm tot nu toe zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef CoExist het volgende:
Heb er nu een paar speel uren op zitten met de nieuwe Zelda. Het grijpt me helaas nog niet bij de strot zoals voorgaande delen. Ik heb geen idee waaraan het ligt maar ik vind het allemaal vrij statisch en simplistisch.
Ik vind de controls lastiger dan ik had gedacht en sommige verkeerde registraties van de Wii Motion Plus zijn ronduit irritant te noemen. Jammer van Nintendo dat ze de gamer deze controls op dringen en hen niet de keuze laten om met een game controller deze game te spelen. Ik heb nu vaak een trial en error speel sessie waarbij een dosis geluk komt kijken om je zelf door een dungeon te slaan.
Ik ga 'm plichtmatig uitspelen waarbij die waarschijnlijk onder aan mijn stapel van TLoZ games verdwijnt. Eeuwig zonde!
Houd de ‘-’-knop ingedrukt om te wisselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:40 schreef CoExist het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb een nieuw schild gekocht en er zitten nu dus 2 in mijn pouch. Maar hoe selecteer ik nu een schild!? Ik speel nu nl. zonder schild en dat is af en toe wat lastig...
Thnx voor de tip! Snapte er al weer niets van... En dan speel ik al sinds 1986 Zelda games :-(quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Houd de ‘-’-knop ingedrukt om te wisselen.
Wel de handleiding lezen hèquote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Snapte er al weer niets van... En dan speel ik al sinds 1986 Zelda games :-(
De enige Zelda is Four Swords (nog een paar weken gratis te downloaden) en Link's Awakening (Game Boy Color). Zelda 1, 2 en Minish Cap zijn alleen nog voor 3DS-bezitters van het eerste uur (ambassadeurs).quote:Heb gister die Zelda 3DS gekocht. Was aan 't zoeken naar TLOZ titels in de eShop maar kon nog geen ALTTP of TMC vinden helaas.
Die antwoord mogelijkheden zijn soms wel fucked up, net of je met je vriendin in gesprek bent, altijd een beetje op je hoede zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef .aeon het volgende:
Ik ben net een paar uur bezig en ik vraag me af:
- Maakt het uit welk antwoord je geeft in bepaalde gesprekken? Heeft dat nog effect later in het spel? Bijvoorbeeld toen de Headmaster vroeg of je Zelda wilde gaan redden koos ik voor de grap 'No Way'. Maar qua dialoog kon ik volgens mij net zo goed iets anders kiezen want hij ging gewoon door met 'Good luck, be careful, blabla'.
- Kan je ooit wél in iemands cupboard kijken zonder permission
oh was er na 1x flauw vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef .aeon het volgende:
Heb net echt een kwartier met die harp lopen kutten, tot ik erachter kwam dat je hem op z'n zijkant en naar je toe moest bewegen![]()
![]()
Die Thrill Digger game is wel handig trouwens, kwartiertje spelen en m'n wallet zit weer vol. En ik begin me echt zwaar te ergeren aan Fi, zoals wel meer mensen hier volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall: ik denk dat ik Ocarina nog altijd de beste vind van de 3D Zelda's, maar daarna krijg ik het moeilijk. Skyward Sword voelde heel tof aan, ik denk dat ik 'm op 2 zet. Daarna Majora en Wind Waker en tenslotte Twilight Princess.
Qua Wii-games overtreft het de favoriet Mario Galaxy 2 net niet, ook hier op 2. Al met al toch een heerlijk spel, binnenkort verder met Hero Mode.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Hoe werkt dat spel dan? Ik heb namelijk nooit mijnenveger gespeeld. Ik begrijp inmiddels wel dat bij 1 groene rupee de vakken eromheen save zijn. Bij blauw kunnen er bommen omheen liggen etc maar dan nog...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef .aeon het volgende:
Heb net echt een kwartier met die harp lopen kutten, tot ik erachter kwam dat je hem op z'n zijkant en naar je toe moest bewegen![]()
![]()
Die Thrill Digger game is wel handig trouwens, kwartiertje spelen en m'n wallet zit weer vol. En ik begin me echt zwaar te ergeren aan Fi, zoals wel meer mensen hier volgens mij
quote:
Skyward Sword muziek achterstevoren gespeeld is Zelda's Lullaby.quote:
In het hoofdmenu van de Gamecube is muziek van de Famicom disk verwerktquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelletje copy/pasters daar bij Nintendo!
Dat is echt heel cool.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:02 schreef Aether het volgende:
De ‘Ancient Cistern’ is gebaseerd op een Japans verhaal: (spoilers?)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Spider%27s_Thread
In 2000 al uitgespeeld! Mooie game, heb 'm nog wel ergens liggen op zo'n TLOZ Collecter's disc. En ook de Master Quest versie daarvan geloof ik.quote:
De Virtual Console versie is niet veel beter helaas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef CoExist het volgende:
[..]
In 2000 al uitgespeeld! Mooie game, heb 'm nog wel ergens liggen op zo'n TLOZ Collecter's disc. En ook de Master Quest versie daarvan geloof ik.
Helaas doet die game nu pijn aan m'n ogen als ik 'm op de TV speel.
Ja, allemaal uitgespeeld. Vond Phantom Hourglass tof maar Spirit Tracks al een stuk minder... Miste die free-roam heel erg! Heb een uur geleden TLOZ: Twilight Princess in mijn Wii gestopt. Heb die nooit echt gespeeld omdat ik de NGC versie heb uitgespeeld destijds. Wel verwarrend dat alles linksom is in de Wii versie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:03 schreef Aether het volgende:
[..]
De Virtual Console versie is niet veel beter helaas.
Heb je de DS Zelda's ook gespeeld?
Heb de NGC niet gespeeld. In de Wii versie kun je de camera niet besturen; dat kan soms lastig zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja, allemaal uitgespeeld. Vond Phantom Hourglass tof maar Spirit Tracks al een stuk minder... Miste die free-roam heel erg! Heb een uur geleden TLOZ: Twilight Princess in mijn Wii gestopt. Heb die nooit echt gespeeld omdat ik de NGC versie heb uitgespeeld destijds. Wel verwarrend dat alles linksom is in de Wii versie.
Majora's Mask heeft geen Master Quest-versie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef CoExist het volgende:
[..]
In 2000 al uitgespeeld! Mooie game, heb 'm nog wel ergens liggen op zo'n TLOZ Collecter's disc. En ook de Master Quest versie daarvan geloof ik.
Helaas doet die game nu pijn aan m'n ogen als ik 'm op de TV speel.
Je hebt gelijk! Ik heb 2 TLOZ bonus discs. 1 met daarop Zelda 1, Zelda 2, OoT, MM en de WW demo van 20 min. De andere disc bevat OoT Master Quest en de gewone MM.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:52 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Majora's Mask heeft geen Master Quest-versie.![]()
Maar pijn aan de ogen? Hoezo?
De Gamecube versie draait zelfs op een hogere resolutie (640x480 ipv 320x240).quote:Op zondag 11 maart 2012 10:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik heb 2 TLOZ bonus discs. 1 met daarop Zelda 1, Zelda 2, OoT, MM en de WW demo van 20 min. De andere disc bevat OoT Master Quest en de gewone MM.
Grafisch gezien doet het pijn aan m'n ogen. Het komt gewoon niet echt goed uit de verf op mijn huidige TV. The Wind Waker is dan wel weer een prachtige game!
Mja, zonde eigenlijk! Heb alleen ALTTP gekocht uit de VC. Ik denk dat ik dat ook mijn beste TLOZ game vind.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:46 schreef Aether het volgende:
[..]
De Gamecube versie draait zelfs op een hogere resolutie (640x480 ipv 320x240).
Zou de N64 versie dan maar helemaal niet proberen
Ik weet niet, maar ik vind het er heel fout uitzien.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:43 schreef MaximusTG het volgende:
Mocht je dan in dat geval een redelijk krachtige pc hebben, moet je eens kijken naar het spelen van MM (en OoT) in een N64 emulator (1964, PJ64), icm een classic controller van de Wii via Bluetooth aangesloten. Er zijn namelijk HD texture packs beschikbaar voor een aantal spellen. Die werken via de grafische plugin van die emu's.
Deze bv: http://www.emutalk.net/th(...)Hi-Res-Majora-s-Mask
De resolutie van het spel zelf kan je ook verhogen.
Ziet er soms wat geforceerd uit.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:28 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind de GameCube-versie wel te doen hoor. De oude N64 kan je inderdaad beter niet aansluiten op hoge resoluties.
[..]
Ik weet niet, maar ik vind het er heel fout uitzien.
Dat heb ik nou ook met die game. Na Skyward Sword heb ik ook even een stukje TP gespeeld, en eigenlijk is die game lang niet zo slecht als steeds beweerd wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CoExist het volgende:
Vanmiddag de Forrest Temple uitgespeeld in Twilight Princess! Ik was vergeten hoe gaaf TP eigenlijk is. Stom is dat...
Bevalt de Wii versie beter dan de Gamecube?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:58 schreef CoExist het volgende:
Ziet er zeker strak uit allemaal. Maar ik ga absoluut geen TLOZ game op de PC spelen. Dat hoort gewoon niet.
Vanmiddag de Forrest Temple uitgespeeld in Twilight Princess! Ik was vergeten hoe gaaf TP eigenlijk is. Stom is dat...
Nahja, grafisch is het niet beter of slechter. Je hebt natuurlijk de Wii besturing i.p.v. de NGC controller, maar na het Skyward Sword te hebben gespeeld valt 't best mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Bevalt de Wii versie beter dan de Gamecube?
Ben zelf al een tijd naar de Gamecubeversie op zoek (voor een normale prijs).
¤25 is erg goedkop. Heb 'm ooit voor ¤70 gezien (in 'bijna nieuw' staat, verpakking en handleiding).quote:Op zondag 11 maart 2012 17:27 schreef CoExist het volgende:
Mja, een goede prijs is lastig denk ik. Bij de GameMania in mijn woonplaats vragen ze er E 25,- voor te vragen. Op zich niet eens zo duur en de game is het zeker waard.
De games voor de NES, SNES, N64, GameBoy en de GB Color had ik ook nog ooit eens in mijn bezit. Maar destijds allemaal verkocht en/of weg gegeven. Vooral die Oracle series vond ik niet zo boeiend. Maar dat kwam ook omdat Nintendo niet zulke boeiende dingen begin 2000.
www.gamemania.nlquote:Op zondag 11 maart 2012 18:03 schreef Aether het volgende:
[..]
¤25 is erg goedkop. Heb 'm ooit voor ¤70 gezien (in 'bijna nieuw' staat, verpakking en handleiding).
Die Oracle reeks is nu ook relatief moeilijk te vinden, vooral Oracle of Seasons.
Waarschijnlijk wel. Weet niet hoe het met rechten zit.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik neem aan dat de Oracle-games nog wel op de 3DS eShop zullen verschijnen.
Mijn favo Wii games:quote:Op maandag 9 april 2012 04:42 schreef wuuht het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer een wii eindelijk SS spelen. Mijn 360 heb ik verkocht want hardcore fps speel ik nu op mijn pc. Nog aanraders behalve zelda en super mario galaxy?
Mijn favorieten:quote:Op maandag 9 april 2012 04:42 schreef wuuht het volgende:
Ik heb binnenkort ook weer een wii eindelijk SS spelen. Mijn 360 heb ik verkocht want hardcore fps speel ik nu op mijn pc. Nog aanraders behalve zelda en super mario galaxy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de eindbaas een makkie.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
En die is afgestoft met een HD borstel! Ben nu 2 dagen bezig met TLOZ: TWW HD maar wat is dat visueel een prachtige game.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Cerbie het volgende:
UitgespeeldVond de één-na-laatste baas moeilijker dan de laatste.
Tijd om Windwaker weer eens af te stoffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |