abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_105636280
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 783 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; seizoen 5 is onlangs uitgezonden en af en toe komen herhalingen van DW3 t/m DW5 langs.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One en Starz, vanaf 8 juli. In Nederland is seizoen 2 onlangs uitgezonden op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

Rory Williams. Mister Pond! Oh no, thats not how it works. Yes it is. Yeeeeees, it is.. :+
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_105636445
O+ *O* nog iets meer dan een weekje!

Oh, en ja, de Ponds, dat zat er wel aan te komen dat ze vervangen zouden worden... ;)
Ja doei.
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 23:11:24 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105638196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Jammer, maar het wordt wel tijd. Nu tijd om over een nieuwe companion te fantaseren. Het wordt vast een (nog) vrij onbekende acteur/actrice.

Al vele malen genoemd, maar toch. Wishful thinking..
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn, maar zij heeft een best goed lopende filmcarrière, dus reken er maar niet op. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 december 2011 @ 07:40:46 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105646026
Wie is het?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 07:45:58 #5
91830 MaximusTG
pi_105646059
Zij is toch uit die eerste aflevering met de Angels? Sally Sparrow geloof ik? Naam van actrice weet ik niet trouwens :+

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Carey_Mulligan
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 09:24:35 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105647177
Yup, zij is het. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105647543
Hoe tof ik zowel Sally Sparrow als Carey Mulligan ook vind (fijn personage, fijne actrice), ik denk niet dat het realistisch is te verwachten dat zij ooit terug komt als vaste companion. Daarvoor is ze nu te groot in Hollywood (Oscargenomineerde actrices verbinden zich in de bloei van hun carrière meestal niet langdurig aan een science fiction televisieseries met een relatief klein publiek).

Meer over het afscheid van de Ponds in de Guardian: http://www.guardian.co.uk(...)octor-who-amy-leaves
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 11:01:29 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105649511
Misschien een leuk opwarmertje; The Lion, the Witch and the Wardrobe is vanavond op tv (SBS6, half negen).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 december 2011 @ 11:07:17 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105649648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:01 schreef Breuls het volgende:
Misschien een leuk opwarmertje; The Lion, the Witch and the Wardrobe is vanavond op tv (SBS6, half negen).
Toevallig vorige week met de 2 andere Narnia's nog gezien :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_105707264
Moffat houdt wel van cliffhangers. :') *net Sherlock S1E3 heeft gezien*
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  † In Memoriam † zaterdag 17 december 2011 @ 22:52:06 #11
91830 MaximusTG
pi_105708712
Ja, wij hadden Narnia ook weer eens gekeken vrijdag. Maar ik twijfelde nog om em ff snel te downloaden. Niet gedaan. Meteen spijt toen Piet's weerbericht weer tussendoor kwam. En shownieuws.. Wat een :r zender is SBS toch ook..
Toen maar mn vriendin geïrriteerd door constant alle verwijzingen naar het Christendom op te noemen. (Aslan de verlosser die sterft voor de verrader en weer herrijst :D). Ben benieuwd hoe ze het Lion, Witch and Wardrobe verhaal inpassen in de Doctor Who special.
pi_105710164
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:52 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, wij hadden Narnia ook weer eens gekeken vrijdag. Maar ik twijfelde nog om em ff snel te downloaden. Niet gedaan. Meteen spijt toen Piet's weerbericht weer tussendoor kwam. En shownieuws.. Wat een :r zender is SBS toch ook..
Toen maar mn vriendin geïrriteerd door constant alle verwijzingen naar het Christendom op te noemen. (Aslan de verlosser die sterft voor de verrader en weer herrijst :D). Ben benieuwd hoe ze het Lion, Witch and Wardrobe verhaal inpassen in de Doctor Who special.

Ik hoop heel erg, zit niet echt op een christenzut shizzle te wachten.
Ja doei.
  zondag 18 december 2011 @ 00:58:20 #13
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105712567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg, zit niet echt op een christenzut shizzle te wachten.
Daar sluit ik mij bij aan. Ik hoop dat Moffat zich daar verre van houdt. Narnia zelf niet gezien overigens en ook niet van plan dat ooit te gaan doen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 18 december 2011 @ 01:09:35 #14
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105712810
Verwijzen naar het christendom of welk geloof dan ook, liever niet. Lenen uit christelijke verhalen? Prima!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 18 december 2011 @ 02:11:18 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105714139
Je kan in elke film wel bijbelreferenties vinden, vooral Disney is er goed in.
Bij sneeuwwitje was het de appel, bij de lion king was Scar de Judas, bij Bambi zou de moeder van Bambi maria zijn, etc.

Ik gok dat ze bij Doctor Who daar toch wat minder referenties instoppen en dat de Doctor gewoon een weduwe in een klerenkast tegenkomt :P
pi_105714989
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:11 schreef SiGNe het volgende:
Ik gok dat ze bij Doctor Who daar toch wat minder referenties instoppen en dat de Doctor gewoon een weduwe in een klerenkast tegenkomt :P
Wanneer gaat Doctor Who eens naar het begin van de jaartelling, dan zien we eindelijk of Monty Python's Life of Brian waar is of niet.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 18 december 2011 @ 03:45:03 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105715001
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 03:43 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Wanneer gaat Doctor Who eens naar het begin van de jaartelling, dan zien we eindelijk of Monty Python's Life of Brian waar is of niet.
_O_ lijkt me fantstisch, naar de middeleeuwen om wat shrubberies te halen kan ook nog :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2011 @ 08:40:31 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105715706
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:11 schreef SiGNe het volgende:
Je kan in elke film wel bijbelreferenties vinden, vooral Disney is er goed in.
Bij sneeuwwitje was het de appel, bij de lion king was Scar de Judas, bij Bambi zou de moeder van Bambi maria zijn, etc.

Ik gok dat ze bij Doctor Who daar toch wat minder referenties instoppen en dat de Doctor gewoon een weduwe in een klerenkast tegenkomt :P
Lewis was zelf uitgesproken Christen en heeft Narnia expres met de verwijzingen zo geschreven. Op het einde van Voyage of the Danwn-Treader is het ook weer erg duidelijk. Daar heeft Disney weinig mee te maken, zo is het boek gewoon.
Maar, in Engeland zijn de boeken razend populair en worden de verwijzingen meer gewaardeerd dan hier, dat is gewoon een klein cultuurverschil
Overigens denk ik dat Doctor Who gewoon bezig gaat met het verhaal en de sfeer, niet echt met de verwijzingen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_105715793
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef yavanna het volgende:

[..]

Daar sluit ik mij bij aan. Ik hoop dat Moffat zich daar verre van houdt. Narnia zelf niet gezien overigens en ook niet van plan dat ooit te gaan doen.
De boeken zijn zeer goed leesbaar. Op het laatste boek na dan, waarin "atheïsten" als zielige mensen die nooit geluk zullen kennen worden weggezet en de link Aslan-Jezus wel heel erg expliciet wordt gemaakt.

Maar Jezus the Timelord... hoe zou zijn tardis er uit zien ?
  zondag 18 december 2011 @ 12:56:10 #20
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105719894
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 09:03 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De boeken zijn zeer goed leesbaar. Op het laatste boek na dan, waarin "atheïsten" als zielige mensen die nooit geluk zullen kennen worden weggezet en de link Aslan-Jezus wel heel erg expliciet wordt gemaakt.

Maar Jezus the Timelord... hoe zou zijn tardis er uit zien ?
Ik weet niet of Aslan het in het boek ook zegt. Maar in de film, die ik wonderbaarlijk af heb kunnen kijken, zegt hij ook dat de kinderen hem in hun wereld onder een andere naam kennen. :P

En Jezus zijn TARDIS zat in die grot in ieder geval, daardoor kon hij na zijn regeneration er zo mysterieus uit ontsnappen. Waarschijnlijk heeft hij een wolkjesbehang waardoor we dat beeld van de hemel hebben gekregen. Ook is er een machine in zijn TARDIS die vloeistoffen van samenstelling kan veranderen en oneindig vis kan klonen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 18 december 2011 @ 16:02:02 #21
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105728218
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Lewis was zelf uitgesproken Christen en heeft Narnia expres met de verwijzingen zo geschreven. Op het einde van Voyage of the Danwn-Treader is het ook weer erg duidelijk. Daar heeft Disney weinig mee te maken, zo is het boek gewoon.
Maar, in Engeland zijn de boeken razend populair en worden de verwijzingen meer gewaardeerd dan hier, dat is gewoon een klein cultuurverschil
Overigens denk ik dat Doctor Who gewoon bezig gaat met het verhaal en de sfeer, niet echt met de verwijzingen.
dat Narnia een groot bijbelverhaal is wist ik al maar Disney zelf is er ook bedreven in.
Ik heb laatst op SBS de film gezien (met de Doctor Who aflevering in het achterhoofd..voorbereiding :) ) en bij Narnia ligt er er ook wel heel erg bovenop.
Ik gok dat dat bij de Doctor minder zal zijn.
Ik heb voorstukjes geprobeerd te vermeiden maar zag laatst op BBC een trailer waarin in elk geval flink wat actie zat. ^O^
  zondag 18 december 2011 @ 16:05:07 #22
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105728333
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 09:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar Jezus the Timelord... hoe zou zijn tardis er uit zien ?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef Ugjerke het volgende:

En Jezus zijn TARDIS zat in die grot in ieder geval, daardoor kon hij na zijn regeneration er zo mysterieus uit ontsnappen. Waarschijnlijk heeft hij een wolkjesbehang waardoor we dat beeld van de hemel hebben gekregen. Ook is er een machine in zijn TARDIS die vloeistoffen van samenstelling kan veranderen en oneindig vis kan klonen.
Ik neem aan dat de chameleon circuit van Jezus' TARDIS gewoon werkt, die grot wás de TARDIS! O-)
Vanaf nu ga ik me bij elke Jezusfilm het geluid van de TARDIS inbeelden als ze de grot sluiten :P
pi_105729580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 02:11 schreef SiGNe het volgende:
Je kan in elke film wel bijbelreferenties vinden, vooral Disney is er goed in.
Bij sneeuwwitje was het de appel, bij de lion king was Scar de Judas, bij Bambi zou de moeder van Bambi maria zijn, etc.
Niet alle appels zijn meteen Bijbelse appels, en niet alle verraders zijn meteen Judassen. Voordat het echt een referentie is, zouden er wel wat meer overeenkomsten moeten zijn.
  zondag 18 december 2011 @ 16:35:33 #24
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105729818
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat de chameleon circuit van Jezus' TARDIS gewoon werkt, die grot wás de TARDIS! O-)
Vanaf nu ga ik me bij elke Jezusfilm het geluid van de TARDIS inbeelden als ze de grot sluiten :P
Zou Jezus ook de remmen vergeten? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_105737184
Gister toch maar eens het Doctor Who Magazine gekocht :P Was wel 12,50 maar ach, tis bijna kerst :')

Ik wilde ook bij de fame de dvdboxen halen maar tot mijn grote verdriet waren ze er niet meer! Alleen seizoen 6 lag er. Ik heb wel een dvd van Classic Who voor 5 euro kunnen scoren: The Robots of Death met Tom Baker.

Trouwens, heeft alleen Fame ooit Doctor Who in de collectie gehad want op Bol.com kan ik de vorige seizoenen niet vinden -O-
pi_105737600
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zou Jezus ook de remmen vergeten? :P
Tuurlijk. Jezus was een man. Net als zijn 12 companions.. dus wie zou hem ooit hebben moeten leren hoe je een tardis bestuurt ?
  zondag 18 december 2011 @ 20:21:23 #27
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105739289
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Tuurlijk. Jezus was een man. Net als zijn 12 companions.. dus wie zou hem ooit hebben moeten leren hoe je een tardis bestuurt ?
Maria, die had verder geen man nodig, alleen een timmerman, maar aangezien die waarschijnlijk uit Polen kwam duurde de verbouwing ook een stuk langer.
Er zijn ook best veel kamers in te richten in zo'n TARDIS. :P
pi_105740714
quote:
3s.gif Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Tuurlijk. Jezus was een man. Net als zijn 12 companions.. dus wie zou hem ooit hebben moeten leren hoe je een tardis bestuurt ?
Vergeet Maria Magdalena niet!
  zondag 18 december 2011 @ 21:07:02 #29
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105742084
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef Elvi het volgende:
Gister toch maar eens het Doctor Who Magazine gekocht :P Was wel 12,50 maar ach, tis bijna kerst :')

Ik wilde ook bij de fame de dvdboxen halen maar tot mijn grote verdriet waren ze er niet meer! Alleen seizoen 6 lag er. Ik heb wel een dvd van Classic Who voor 5 euro kunnen scoren: The Robots of Death met Tom Baker.

Trouwens, heeft alleen Fame ooit Doctor Who in de collectie gehad want op Bol.com kan ik de vorige seizoenen niet vinden -O-
Jaaaa, ik koop ook graag zo nu en dan zo'n klassieker. Robots of Death heb ik volgens mij ook. Ook voor verjaardags- en Sinterklaaslijstjes zijn ze goed door hun betaalbare prijs. Ik ben vooral gek op de Dalekverhalen. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin maandag 19 december 2011 @ 10:07:11 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105762599
Voor de liefhebbers; de soundtrack van Doctor Who 6 is vanaf vandaag verkrijgbaar bij uw lokale muziekboer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:40:52 #31
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_105829893
Multiple specials for 'Doctor Who' 50th anniversary?
Showrunner Steven Moffat suggests big plans for 2013

http://www.nme.com/filman(...)h-anniversary/256104
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:52:08 #32
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105830380
Waar is de +1 knop op het forum?
Dat zou namelijk wel geweldig nieuws zijn natuurlijk *O*
  Admin donderdag 22 december 2011 @ 13:55:15 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105915217
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 22 december 2011 @ 19:12:51 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105927827
A Christmas Carol is over drie kwartier op BBC Three. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105949665
PertWee en Roger Delgado _O_
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_105979395
Setje BBC tweets

For those who asked, part 1 of the Q&A is here: http://bbc.in/w2jWq4 and there’s much more in the Adventure Calendar: http://bbc.in/vN1ypm

Matt Smith on how long he’ll play the Doctor, Steven Moffat on regenerations and much more… http://bbc.in/spN5sA

We’ve three new videos today, including one with Steven Moffat and Matt Smith discussing the departure of Amy and Rory: http://bbc.in/skt9wt
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 december 2011 @ 09:12:09 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105993820
Wanneer komt de Christmas special? Vanavond of morgenavond?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 24 december 2011 @ 09:12:57 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105993829
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 09:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer komt de Christmas special? Vanavond of morgenavond?
Morgen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 15:27:36 #39
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106002405
Echt zo'n dag waarop ik blij ben dat ik totaal geen verplichtingen heb en dus gewoon lekker op de bank Doctor Who kan kijken ^O^
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:42:38 #40
107652 Quincy5
Back to the future
pi_106007297
Ik heb dan altijd (de nazit van) een kerstdiner met familie en heb dus alle kerstspecials tot nu toe moeten downloaden. Geeft niet, want dan kan ik het meteen in HD zien (geen bbc one hd hier).
www.bttf.com
I hate mornings
pi_106007816
Geen uitgebreid kerstdiner hier - of iig geen kerstdiner dat tot 20:00 doorgaat.

Vorig jaar was m'n PC kapot, waardoor ik alleen maar een werklaptop (waar je niet op gaat torrenten...) had en kerstdiner was ergens anders. Mocht lekker wachten tot ie op Youtube in spiegelbeeld stond. }:|
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zaterdag 24 december 2011 @ 22:11:22 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106017626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Quincy5 het volgende:
Ik heb dan altijd (de nazit van) een kerstdiner met familie en heb dus alle kerstspecials tot nu toe moeten downloaden. Geeft niet, want dan kan ik het meteen in HD zien (geen bbc one hd hier).
Ik heb dat ook altijd. Ik kijk altijd uit naar de special, maar het komt er altijd op neer dat ik tweede kerstdag 's ochtends Doctor Who zit te kijken. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Boks-Chick zaterdag 24 december 2011 @ 22:12:03 #43
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106017661
morgen om 7u engelse tijd, ik zit dan voor de buis *O*

ik mis de serie ;(
lolwut
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:28:52 #44
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_106018288
Smith nu op comedy central (Norton Show)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:29:35 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106018314
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:28 schreef wdn het volgende:
Smith nu op comedy central (Norton Show)
Das snel, die aflevering was gisteren op de bbc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:30:47 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106018371
Wij kijken het ook pas later, morgen en overmorgen kerstdiners.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106021996
Weeping Angels op BBC Entertainment nu, heerlijk.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_106035928
Iemand die nu ook doctor who at the proms kijkt? Leuk om tijdens muziek stukjes van de verschillende afleveringen te zien!
  zondag 25 december 2011 @ 20:33:15 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_106037221
Dat was niet slecht.
Zeer zeker niet :D

Ik heb weer goed genoten *O*

[ Bericht 45% gewijzigd door wdn op 25-12-2011 20:58:26 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 25 december 2011 @ 21:02:35 #50
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106037917
Leuk hoor, ouder worden.. ik zit elk jaar weer harder te janken om het verhaal :')

Ik vond 'm weer geweldig _O_
  zondag 25 december 2011 @ 21:09:22 #51
211083 Angelof9
I must go first
pi_106038118
Ik vond het maar een melodramatisch verhaal, bleh. Wel leuk om Bill Bailey even te zien.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zondag 25 december 2011 @ 21:44:46 #52
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106039254
Om half negen kijk ik casual in de TV gids.

SHIT
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106039465
't einde was mooi, de eerste twist was voorspelbaar en de humor zat er wel in. :) Matt Smith was weer in vorm (is hij dat ooit eens niet in de laatste serie?), en de moeder (Madge, meen ik?) was awesome.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_106040015
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 20:33 schreef wdn het volgende:
Dat was niet slecht.
Zeer zeker niet :D

Ik heb weer goed genoten *O*
Ik kijk m waarschijnlijk morgen pas, maar ben blij dat er weer wat te kijken is, ik begon DW al te missen
pi_106055416
Nah, persoonlijk vond ik deze aflevering slapjes....beetje kinderverhaaltje en ik mis nog steeds dat wat de vorige doctor er in wist te brengen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 26 december 2011 @ 20:39:30 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106065965
Kerstverhaal met humor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106067019
quote:
Do what I do. Hold tight, and pretend it's a plan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_106067081
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook leuk :Y

De twist aan 't einde was voorspelbaar, maar ach. Ik miste Amy O+ en Rory wel in het verhaal ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 december 2011 @ 21:15:36 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106067222
Ben blij dat Amy de serie uit is, en nog blijer als deze Dr vervangen wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106069581
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben blij dat Amy de serie uit is, en nog blijer als deze Dr vervangen wordt.
Dat eerste gebeurt pas ergens in aankomend seizoen, dat tweede laat wellicht nog wat langer op zich wachten. Hoezo? Amy vond ik n leuke companion en Matt doet het prima als Doctor als je 't mij vraagt :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:12:35 #61
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_106074066
Vond het een zeer tegenvallende kerst special.
En nog steeds vind ik alsof Matt z'n best wil doen om David na te doen, soms was het net alsof ik David de Doctor hoorde praten.
Ik heb net Voyage of the Damned zitten kijken en das toch wel een heel ander verhaal. Met veel actie, veel interactie en een diepgaander verhaal vind ik.
Maar goed, het was toch een DW aflevering en das altijd leuk om te kijken :Y
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:54:31 #62
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106075551
Ik zal wel weer eens wat gemist hebben (af en toe laat m'n geheugen me... ) maar Amy zei dat de Doctor dood was, al 2 jaar..
Hoe past dat in het verhaal? Ik dacht dat ie dat gefixed had, zowel in het begin van afgelopen seizoen (toen ie werd neergeschoten door River en later weer terug kwam) en aan het eind van afgelopen seizoen (toen ie weer werd neergeschoten door River)
pi_106077438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:54 schreef SiGNe het volgende:
Ik zal wel weer eens wat gemist hebben (af en toe laat m'n geheugen me... ) maar Amy zei dat de Doctor dood was, al 2 jaar..
Hoe past dat in het verhaal? Ik dacht dat ie dat gefixed had, zowel in het begin van afgelopen seizoen (toen ie werd neergeschoten door River en later weer terug kwam) en aan het eind van afgelopen seizoen (toen ie weer werd neergeschoten door River)
1. Amy zat met de Doctor te sollen over dat ie dood was - ze gaf daarna toe dat River de boel had verteld.
2. Het is gewoon 2 jaar later - chronologisch (voor zover dat kan... :P ). Zie ook de trip van/naar de maan die 2 jaar duurde met de TARDIS in Eleventh Hour.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 27 december 2011 @ 04:28:08 #64
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106077962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Vond het een zeer tegenvallende kerst special.
En nog steeds vind ik alsof Matt z'n best wil doen om David na te doen, soms was het net alsof ik David de Doctor hoorde praten.
Ik heb net Voyage of the Damned zitten kijken en das toch wel een heel ander verhaal. Met veel actie, veel interactie en een diepgaander verhaal vind ik.
Maar goed, het was toch een DW aflevering en das altijd leuk om te kijken :Y
Deze aflevering was voor kinderen gemaakt, zo voelde het tenminste. Net als de vorige. En dan wordt het voor mij een stuk minder interessant...

schoot wel vol toen ie de moeder uitlegde waarom ze steeds zo schreeuwde :'(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 december 2011 @ 09:32:43 #65
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106078983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:12 schreef tass het volgende:
Vond het een zeer tegenvallende kerst special.
En nog steeds vind ik alsof Matt z'n best wil doen om David na te doen, soms was het net alsof ik David de Doctor hoorde praten.
Ik heb net Voyage of the Damned zitten kijken en das toch wel een heel ander verhaal. Met veel actie, veel interactie en een diepgaander verhaal vind ik.
Maar goed, het was toch een DW aflevering en das altijd leuk om te kijken :Y
Dat snap ik niet, ik vind dat er een wereld van verschil zit tussen de stijl van David en Matt. Alleen z'n post-regeneration scene vond ik erg overeenkomen met David's acteren. Maar David speelde veel meer een hyperactieve Doctor en moest het heel erg van gezichtsuitdrukkingen hebben en Matt is veel verstrooider en doet juist meer met z'n tekst. Dan vind ik David in z'n duistere scenes nog meer overeenkomsten vertonen met Christopher Ecclestone.

Ik ben het wel met je eens dat RTD's kerstspecials voor volwassenen leuker waren. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt. (Ik kan overigens wel weer normale afleveringen verzinnen die minder boeiend waren, zoals die piratenaflevering)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:41:29 #66
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_106080025
Vond het wel een erg zoete aflevering, zelfs voor kerst. Altijd blij met een nieuwe Dr Who natuurlijk...maar wil nu wel weer erg graag een normale aflevering zien! Hoop dat ze het thema van de laatste minuten (de Dr huilt als een mens) verder gaan uitwerken.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 10:47:11 #67
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106080132
Ik vond de aflevering wel ok, goed te doen.
Voor wat betreft de doctor en co: ik hoop eerlijk gezegd dat er inderdaad vervanging ga komen.
Ik heb erg moeten wennen aan deze doctor, vond beide vorigen veel beter. Spraken mij veel meer aan. Voor wat betreft de sidekick: ze is me te bijdehand op een niet leuke manier, met een lulletje rozewater als vent erbij :').

En dat klink allemaal enorm negatief, niet zo zwaar aan tillen, ik heb verder genoten van de afleveringen met hun.
Maar toch... :D
lolwut
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:13:15 #68
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106080697
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:47 schreef BrandX het volgende:
Ik vond de aflevering wel ok, goed te doen.
Voor wat betreft de doctor en co: ik hoop eerlijk gezegd dat er inderdaad vervanging ga komen.
Ik heb erg moeten wennen aan deze doctor, vond beide vorigen veel beter. Spraken mij veel meer aan. Voor wat betreft de sidekick: ze is me te bijdehand op een niet leuke manier, met een lulletje rozewater als vent erbij :').

En dat klink allemaal enorm negatief, niet zo zwaar aan tillen, ik heb verder genoten van de afleveringen met hun.
Maar toch... :D
Vind je niet dat Rory van lulletje rozenwater gegroeit is tot superheld? :o


Dan heb ik liever dat Amy weg gaat of verdwijnt en dat Rory blijft. Hij is sowieso de beste personificatie van de kijker thuis van alle companions tot nu toe vind ik, met uitspraken als "I expect so, it's that sort of day" en hoe hij de TARDIS binnen liep en zoiets had van "It's another dimension *shrug*"

[ Bericht 10% gewijzigd door Ugjerke op 27-12-2011 11:23:17 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:43:29 #69
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_106081302
Vind het altijd wel grappig, die discussie Smith/Tennant. Moet ik altijd denken aan de mensen die alle 11 doctors bewust hebben meegemaakt :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 11:46:39 #70
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106081376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Vind je niet dat Rory van lulletje rozenwater gegroeit is tot superheld? :o
op het eind een beetje. Ik vind Amy's invloed op hem / zijn rol te negatief in ieder geval.

quote:

Dan heb ik liever dat Amy weg gaat of verdwijnt en dat Rory blijft. Hij is sowieso de beste personificatie van de kijker thuis van alle companions tot nu toe vind ik, met uitspraken als "I expect so, it's that sort of day" en hoe hij de TARDIS binnen liep en zoiets had van "It's another dimension *shrug*"
indien dat zou gebeuren denk ik zomaar dat zijn rol in ene onwijs veel toffer zal worden!
Ik vind haar gewoon wat overdone, en te veel de 'kijk-mij-eens-de-stoere-motherfuckin'-bitch-en-geëmancipeerde-sterke-vrouw-zijn' uithangen op een manier die verre van natuurlijk aan doet.
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 11:50:59 #71
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106081468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vind het altijd wel grappig, die discussie Smith/Tennant. Moet ik altijd denken aan de mensen die alle 11 doctors bewust hebben meegemaakt :D
Ik heb aardig wat meegekregen, als nu 40-jarige :P
Vond het als klein kind altijd doodeng ;(

maar heel bewust nou ook weer niet nee daarvoor lagen de interesses in de tienerjaren elders O-)

overigens vond ik ecclestone (schrijf ik dat zo goed?) enorm tof!
Het hoofd van smith is gewoon raar trouwens, met zijn enorme onderkaak :@
En nogmaals: hoewel ik aan hem heb moeten wennen, vind ik het zeer zeker geen slechte doctor :).
lolwut
pi_106082419
Smith is geen slechte Doctor maar ik vind hem meer een Doctor voor kinderen en helaas de afleveringen voor het grootste deel ook. Voor mij mag het wat meer duister en extreem zijn zoals Tennant en ook Eccleston het deden. Daar zat ik echt Wow! :D en nu is het Oh, best aardig. :{ Hopelijk gaan ze dat huilen gebruiken om wat meer diepgang in deze Doctor te brengen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 12:50:13 #73
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106082929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef trovey het volgende:
Smith is geen slechte Doctor maar ik vind hem meer een Doctor voor kinderen en helaas de afleveringen voor het grootste deel ook. Voor mij mag het wat meer duister en extreem zijn zoals Tennant en ook Eccleston het deden. Daar zat ik echt Wow! :D en nu is het Oh, best aardig. :{ Hopelijk gaan ze dat huilen gebruiken om wat meer diepgang in deze Doctor te brengen.
oeh daar raak je voor mij idd de kern. De verhaallijnen bij Smith zijn wat flamboyanter en luchtiger. Zou prima zijn als de spanning bewaard was gebleven, maar die is afgezwakt.
Overigens is dat niet per se iets waar smith wat aan kan doen natuurlijk ;). Zo wordt het script geschreven. Zijn persoonlijkheid versterkt het alleen.
lolwut
pi_106083373
Daarom zeg ik ook dat Smith geen slechte Doctor is. ;) Hij is alleen niet mijn Doctor. :P Maak er een dertiger/veertiger van, wat meer diepgang en spanning en wat meer verhalen voor volwassenen zodat ik weer Wow! zeg en ik zit weer te springen op mijn stoel voordat de aflevering begint. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 13:19:35 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106083720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:06 schreef trovey het volgende:
Daarom zeg ik ook dat Smith geen slechte Doctor is. ;) Hij is alleen niet mijn Doctor. :P Maak er een dertiger/veertiger van, wat meer diepgang en spanning en wat meer verhalen voor volwassenen zodat ik weer Wow! zeg en ik zit weer te springen op mijn stoel voordat de aflevering begint. :Y)
Wij snappen elkaar :+ .
lolwut
pi_106083841
En doe Tennant :9~ dan maar weer terug, maar dat zal wel over en uit zijn. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 27 december 2011 @ 13:25:46 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106083891
"dat zal wel"?

Ken je het concept van de show eigenlijk wel? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106083941
Alles kan maar de acteur moet wel willen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106085133
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:50 schreef BrandX het volgende:
ecclestone (schrijf ik dat zo goed?)
Denk aan het volgende bij deze naam: "geen steen". De volgende keer dat je dan deze naam wil opschrijven komt alles goed :Y
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 14:18:27 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106085307
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:12 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Denk aan het volgende bij deze naam: "geen steen". De volgende keer dat je dan deze naam wil opschrijven komt alles goed :Y
heb net gegoogled, de laatste e hoort er niet bij.
lolwut
pi_106085568
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:12 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Denk aan het volgende bij deze naam: "geen steen". De volgende keer dat je dan deze naam wil opschrijven komt alles goed :Y
Wat heeft eccle met geen te maken? Ik dacht dat het niet eens een woord was, maar volgens Google is het een bijnaam voor de groene specht. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 14:39:35 #82
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106086017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft eccle met geen te maken? Ik dacht dat het niet eens een woord was, maar volgens Google is het een bijnaam voor de groene specht. :P
oh gelukkig, ben dus niet de enige die het niet snapte :@
lolwut
pi_106086910
:D

"Ecclestone" <-- stone = steen

Maar er zit geen steen in zijn achternaam. Zo dus :P
  Boks-Chick dinsdag 27 december 2011 @ 15:17:51 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106087332
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef anoniemelurker het volgende:
:D

"Ecclestone" <-- stone = steen

Maar er zit geen steen in zijn achternaam. Zo dus :P
ohw sow :')
dat was wat te veel nadenken voor zo direct na kerst hoor :D
lolwut
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:37:27 #85
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106088031
Ecclston was een erg zwarte doctor, heel boos, vond ik zelf prachtig om te zien. z'n hele wereld is vernietigd door zijn eigen toedoen, iedereen waar ie van hield is dood.. reden genoeg om kwaad te zijn.
Eccleston heeft echt fanstatisch werk gedaan om de serie weer op gang te krijgen na al die jaren stilte.

Tennant is voor mij nog steeds de betere Doctor, veel emotioneler, probeerde z'n boosheid te verbergen en om te buigen naar liefde voor de aarde, de mensen en Rose.
Hij help mensen om zijn eigen zorgen te vergeten.

Smith lijkt mensen meer te helpen omdat ie niks beters te doen heeft en hij is een beetje een ADHD Doctor, heel erg van de hak op de tak.
En inderdaad zijn z'n verhalen kind-vriendelijker.
Al waren the Pandorica opens en the big bang wel prachtige episodes, vooral omdat alle vijanden samenwerkten om de doctor te stoppen.
Al heb ik bij die verhalen wel steeds in het achterhoofd dat ze liever Doctor 9 of 10 in de Pandorica gestopt hadden.

En Rory is inderdaad tof alleen wordt die door Amy klein gehouden, hij mag wel wat zekerder van zichzelf worden.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:11:01 #86
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106092062
Ik vraag me alleen af of de seizoenarcs wel kindvriendelijk zijn. Ik merk dat volwassenen soms al moeite hebben die te volgen. Dat vind ik het meest fijne aan de afgelopen twee seizoenen, ik merk dat ik niet kan wachten op de finale om weer wat antwoorden te krijgen. (EN DAN WEER MET EEN HELE LADING VRAGEN OPGEZADELD WORDEN :( )
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:09:41 #87
211083 Angelof9
I must go first
pi_106105103
Maar komt de verandering niet gewoon omdat RTD weg is? Ik denk dat het weining met Matt Smith te maken heeft.

Ik vind Matt leuk maar Amy ben ik erg zat. En River Song vind ik helemaal tien keer niets :r
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:27:43 #88
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106105908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Angelof9 het volgende:
Maar komt de verandering niet gewoon omdat RTD weg is? Ik denk dat het weining met Matt Smith te maken heeft.

Ik vind Matt leuk maar Amy ben ik erg zat. En River Song vind ik helemaal tien keer niets :r
Een groot deel wel, het overkoepelende verhaal komt nu van een andere schrijver. Maar de acteur legt wel bepaalde nadrukken in individuele scenes.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106117169
Jezus zijn we nou nog steeds bezig met die hele Tennant/Smith-discussie? Moet zeggen dat ik er erg moe van word.

Ik vond de Christmas special mooi. Natuurlijk zat het vol met sentimentele trucjes, maar hé, het is Kerst! En bovendien werkte het allemaal wel.
  Admin woensdag 28 december 2011 @ 11:12:43 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106119325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Angelof9 het volgende:
Maar komt de verandering niet gewoon omdat RTD weg is? Ik denk dat het weining met Matt Smith te maken heeft.
De show is sinds 2010 helemaal veranderd door een reeks factoren. Smith is daar eentje van, maar Moffat heeft zijn seizoenen anders gestructureerd, schrijft andere verhalen en heeft aan de afdeling vormgeving en Murray Gold om een nieuwe beginleader en logo gevraagd. Daarop volgt dat veel van de 'achtergrondkleur' in scènes nu blauw is ipv rood en dat draagt ook bij aan je beleving. En Gold schrijft andere muziek dan hij onder RTD deed.

Alles is dus anders, behalve dat er nog steeds een Doctor en een TARDIS is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106121409
Zo, net op de iPlayer even de Christmas special gekeken O+ lekkere thuiskomer! O+ Nu weer 4 maanden wachten ;( huuu ;(
Ja doei.
  Admin woensdag 28 december 2011 @ 12:25:09 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106121451
Ik zou eerder rekenen op tien maanden wachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:42:36 #93
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106161381
Waren Paas specials maar net zo'n traditie als Kerst specials. ;(
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:50:29 #94
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106161619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Ugjerke het volgende:
Waren Paas specials maar net zo'n traditie als Kerst specials. ;(
En we waren het er al over eens dat er een leuk verhaal gemaakt kan worden over Jezus en z'n TARDIS.
pi_106161715
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:38 schreef lunapuella het volgende:
Jezus zijn we nou nog steeds bezig met die hele Tennant/Smith-discussie? Moet zeggen dat ik er erg moe van word.

Ik vond de Christmas special mooi. Natuurlijk zat het vol met sentimentele trucjes, maar hé, het is Kerst! En bovendien werkte het allemaal wel.
Dan doe je toch niet lekker mee? :+ Gaat niet specifiek over Tennant of Eccleston maar meer over het feit dat deze Doctor zo anders is en dat er gewoon mensen zijn die het acteren van deze acteur niet zo waarderen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 29 december 2011 @ 19:52:53 #96
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106177909
Ik hou wel van dit soort losse verhalen van Moffat O+ en het eerste kwartier was erg leuk, veel humor en een mooie sfeer. Daarna zakte het helaas snel in en werdt het erg saai. maar toch genoten en zoveel beter dan de special van vorig jaar.

Mijn favoriete kerstspecial is Voyage of the Damned _O_

Bij de huidige serie vind ik het jammer dat the Doctor zo jong/speels is wat zorgt voor minder diepgang en dat de verhaallijn nogal ingewikkeld kan zijn qua tijdlijnen e.d waardoor het voor kinderen - en volw - niet goed meer te volgen is/kan zijn.

Voor de liefhebbers van Eccleston, hij heeft een rol in de familiefilm, The Borrowers Binnenkort eens kijken. :)

Ik ben wel benieuwd naar een nieuwe companion icm Matt Smith, wordt het weer een jonge dame/heer of zal het b.v. meer de 'Donna' kant opgaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin donderdag 29 december 2011 @ 20:21:43 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106179197
Ik vind het trouwens goed dat er bewust van companion gewisseld wordt als de huidige Doctor er nog is. Dat is een betere overgang dan wanneer alles nieuw is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 29 december 2011 @ 20:24:44 #98
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106179310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het trouwens goed dat er bewust van companion gewisseld wordt als de huidige Doctor er nog is. Dat is een betere overgang dan wanneer alles nieuw is. :)
Inderdaad. :Y
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 29 december 2011 @ 20:33:04 #99
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106179679
James Sodding Corden mag van mij wel vaker terugkomen, ik vond oa. closing time een erg leuke aflevering
pi_106220087
Een niet heel makkelijke quiz over het afgelopen seizoen http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/funandgames/d11s02_quiz?category=puzzle
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_106224511
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Karstman het volgende:
Een niet heel makkelijke quiz over het afgelopen seizoen http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/funandgames/d11s02_quiz?category=puzzle
Lastig inderdaad! 264 punten gescoord ;(
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:48:08 #102
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106247917
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Lastig inderdaad! 264 punten gescoord ;(
280. ;(

Eerste helft ging heel goed, daarna een hoop vragen over welke regisseur welke scene deed ofzo. Of vragen met als antwoorden "The Day of the Moon" en "Day of the Moon". (Eikels) Maar in de laatste tien vragen nog wat punten gehaald.
Ook een boel fouten gemaakt omdat ik zoveel mogelijk seconden/punten per goede vraag wilde hebben. 10 seconden is verrekte kort om te kijken, lezen EN te denken. :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin zaterdag 31 december 2011 @ 14:58:15 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106248364
10 seconden is te kort, het aantal vragen te groot en sommige vragen zelfs voor mij te lastig. Dus heb het ergens in het begin al opgegeven. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 31 december 2011 @ 15:12:26 #104
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106248942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:58 schreef Breuls het volgende:
10 seconden is te kort, het aantal vragen te groot en sommige vragen zelfs voor mij te lastig. Dus heb het ergens in het begin al opgegeven. :P
Ik vond dat ik in ieder geval hoger dan Bakakame moest komen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106254784
290 punten, met heul veul gokwerk. Wat een vragen zeg...pft :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:47:34 #106
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106255976
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef WheeleE het volgende:
290 punten, met heul veul gokwerk. Wat een vragen zeg...pft :D
Verdorie!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:48:07 #107
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106255996
Breuls, kan jij niet een Whovian van Fok!-quiz maken? :D
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106256147
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Verdorie!
Dat zegt echt niks hoor :D
Het had net zo goed 230 kunnen worden.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:02:05 #109
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_106261060
Speelt er nog iemand Doctor Who Worlds in Time? Beetje puzzelspelletjes oplossen in een Doctor Who omgeving is het eigenlijk...

Oh en de quiz, 446 punten. Vooral snel gokken als je de vraag niet weet en naast Doctor Who ook wat van BBC-acteurs weten denk ik.

[ Bericht 27% gewijzigd door SuperPoekie op 31-12-2011 20:11:34 ]
pi_106261924
548. :@. Betere gokwerk, snel lezen en veel weten... 10 sec is te weinig, dat wel.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_106275376
Ik had 378. Redelijk aantal gegokt en 10 seconden is idd veel te kort om te antwoorden. Wel een echte nerdquiz trouwens; weinig vragen over de serie zelf maar veel over productie en random achtergrondinformatie.
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin zondag 1 januari 2012 @ 14:02:46 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106275577
Nou, toch maar even gespeeld dan:



Een paar gegokt, een paar wist ik, de rest fout gegokt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 1 januari 2012 @ 14:50:56 #113
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106276554
quote:
15s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef Sprouts het volgende:
Ik had 378. Redelijk aantal gegokt en 10 seconden is idd veel te kort om te antwoorden. Wel een echte nerdquiz trouwens; weinig vragen over de serie zelf maar veel over productie en random achtergrondinformatie.
Ik moest het ook echt van de verhaalvragen hebben. Wat een beschamende score zo als ik jullie scores zie toch. :@ Of jullie hebben gewoon veel geluk gehad met gokken. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Dat zegt echt niks hoor :D
Het had net zo goed 230 kunnen worden.
Klopt dus voor sommigen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106277236
422 met een hoop gokken waardoor het zomaar 100 meer of minder had kunnen zijn :P
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_106283193
Vanmiddag heb ik Victory of the Daleks nog eens een keer zitten kijken. Het viel me op dat de new & improved Daleks echte props zijn, en geen CGI volgens mij. Dat geeft het geheel wel een hele echte en aparte look. Je ziet bij wijze van spreken de putjes in de lak zitten bij een close-up.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_106283307
De Daleks zijn volgens mij altijd props geweest hoor - alleen als ze vliegen komt er CGI bij kijken.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:13:22 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106283463
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef WheeleE het volgende:
Vanmiddag heb ik Victory of the Daleks nog eens een keer zitten kijken. Het viel me op dat de new & improved Daleks echte props zijn, en geen CGI volgens mij. Dat geeft het geheel wel een hele echte en aparte look. Je ziet bij wijze van spreken de putjes in de lak zitten bij een close-up.
Daarom zijn imho props, decor, en bv stopmotion mooier dan cgi. Cgi is alleen mooi als je subtiel gebruikt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106283783
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:08 schreef lunapuella het volgende:
De Daleks zijn volgens mij altijd props geweest hoor - alleen als ze vliegen komt er CGI bij kijken.
Oh ja dat is ook wel zo, maar nu bij de nieuwe felgekleurde Daleks viel het me extra op. Ze kwamen zo close up in beeld, helemaal shiny en nieuw. In tegenstelling tot de vorige generatie die er metalig en beschadigd uit zag.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 1 januari 2012 @ 20:50:07 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106287592
Ik vind de vorige generatie nog steeds mooier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:08:44 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106319410
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ik vind de vorige generatie nog steeds mooier.
^^
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 2 januari 2012 @ 18:39:55 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_106320813
Die nieuwe hebben geen battle experience, bij die oude kan je je veel beter voorstellen hoe die overleefd hebben en wat ze hebben meegemaakt.
Die nieuwe vind ik er ook te plastic uitzien.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:40:54 #122
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106320855
Power ranger daleks :N
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 2 januari 2012 @ 18:49:28 #123
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106321244
:Y O+

quote:
6s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef yavanna het volgende:
Mooie wallpapers, leuke stijl. Op de Powerranger Dalek na. Ja, het zit mij hoog ;(
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin woensdag 4 januari 2012 @ 08:37:08 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106386166
Matt Smith is vanmorgen te gast bij Zane Lowe voor de versus. Dat staat voor Zane Lowe versus Matt Smith en is een music battle. :)



[ Bericht 17% gewijzigd door Breuls op 04-01-2012 10:01:36 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 11:19:05 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106431677
http://www.doctor-who-spi(...)y_and_mccoy_skit.php

Stephen Fry als de TARDIS en McCoy als The Doctor. Geen serieus verhaal, wel een beetje grappig.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 11:33:27 #126
91830 MaximusTG
pi_106432128
Gister begonnen met Life on Mars (UK) met in de hoofdrol John Simm, die de Master speelt in Doctor Who :)

Mis Doctor Who nu al.. ben wel begonnen opnieuw van seizoen 1 van de nieuwe serie, nu kijkt mn vriendin mee.
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 11:35:18 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106432185
Als je Life on Mars hebt gekeken (2 seizoenen), kijk daarna dan ook Ashes to Ashes (3 seizoenen). Dat is het vervolg erop. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 11:36:24 #128
91830 MaximusTG
pi_106432221
Had het al gezien ja :). Maar toch bedankt! Vind het een leuke serie, beetje maffe premisse, maar goed :D. Ook een soort tijdreizen he;)
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 20:27:49 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106454765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef MaximusTG het volgende:
Ook een soort tijdreizen he;)
Weet je dat zeker? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 20:28:36 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106454814

Iemand heeft Amy's I Remember You scène opnieuw gemonteerd met extra beelden en andere muziek. Best mooi, en laat ook goed de magie van de serie zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:27:59 #131
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106458311
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 21:41:33 #132
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106459042
Oeh da's gaaf. Hij lijkt soms twee melodielijnen tegelijk te spelen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106460009
Wait whut? Dát is Murray Gold?! Ik had hem me echt voorgesteld als zo'n oudere man, grijs haar etc. Wat een baas! En wat is de muziek van DW toch briljant.
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 22:03:52 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106460140
Oh, ik vond 'm al op Murray Gold lijken. :D

Had niet door dat 't 'm ook echt was. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:42:06 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106464911
quote:
11s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Sprouts het volgende:
Wait whut? Dát is Murray Gold?! Ik had hem me echt voorgesteld als zo'n oudere man, grijs haar etc. Wat een baas! En wat is de muziek van DW toch briljant.
Wat een leuke kerel :D

Had hem bij Confidential geloof ik wel eens gezien maar daar viel het niet zo op. Mooi filmpje!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 5 januari 2012 @ 23:49:12 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106465233
Maareh:

_O_ Murray Gold _O_

Zo. Overigens is een paar weken terug de soundtrack van DW6 uitgekomen. Hij vroeg enkele weken dáárvoor op Twitter welke tracks niet mochten ontbreken, dus het is een CD met userinput. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 00:14:58 #137
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106466296
Nice :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 januari 2012 @ 07:14:29 #138
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_106471785
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin vrijdag 6 januari 2012 @ 08:54:16 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106472463
Gaaf. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:27:28 #140
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106641430
Dit liet mij enorm lachen:

quote:
Moffat: "I’ve just watched Matt Smith carrying a flaming torch on screen. Oh, it’s for such a thrilling scene in Episode 12. Really and truly, magnificent and epic. A proper movie moment. But never mind that, it’s Matt carrying a FLAMING TORCH. Look, Matt’s lovely, he’s a magnificent, brand new, hilarious, heartbreaking, heroic Doctor — but the fact is, if that man walks into a room with a coffee then it’s only so long before you’re wearing it. No, really, clumsiest man on earth. He walks like he’s in a constant state of surprise at his own limbs. I remember when he turned up at a Worldwide meeting really early on, and the first thing he did was spill a cup of coffee over a rather lovely woman. Naturally she giggled, flushed and introduced her mother. (Ahh, life when you’re Matt! I accidentally made eye contact with the same woman — she phoned the police and shot me in the face.) On the way out he apologised to a completely different woman for the coffee incident. “That was the wrong woman,” I said, as he went out the doors. “Nope,” he replied, “That was the second cup.”

Oh, and there was the top secret, very special, extra readthrough for Episode 10 (I’m talking that up, but what the hell) and Matt came striding in with a GUITAR ON HIS BACK. I have honestly never seen a whole roomful of people flatten themselves against a wall with such a high-pitched squeal of terror. Except Karen, of course, who trotted along behind him without a care in the world. Oh, the horror as the Doctor spun and chatted and coffeed a series of delighted women. How that guitar arced and scythed! Swish! Get down, Karen! Swish! Karen, save yourself! Swish! Not her face, Matt, NOT HER FACE!! Ah, the memories. You know, to this day I’m not sure if Matt knew he had a guitar on his back — he might just have collided with a musician."
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:35:18 #141
211083 Angelof9
I must go first
pi_106641731
_O-
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_106649422

Deze is ook wel goed :P
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:15:17 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106649707
Amy Pond blijft voorlopig nog gewoon de companion van de Doctor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 18:24:42 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106650053
Amy en Rory, tot ergens in S7. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_106860651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Karstman het volgende:
Een niet heel makkelijke quiz over het afgelopen seizoen http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/funandgames/d11s02_quiz?category=puzzle
Niet heel makkelijk is een understatement :{

324 punten
  maandag 16 januari 2012 @ 08:52:05 #146
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_106860977
422 B-)
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 16:05:35 #147
91830 MaximusTG
pi_106953426
Ben je rustig Inspector Morse S05E01 aan het kijken.. BAM! Een piepjonge Christopher Eccleston!
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 18:47:20 #148
91830 MaximusTG
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:42:06 #149
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_106961587
http://www.radiotimes.com(...)tor-who-series-seven
Link zegt wel genoeg over waar het mini-interviewtje over gaat.
  Admin woensdag 18 januari 2012 @ 19:46:04 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106961737
Da's ongeveer wat er al bekend was. Er is eerder ook al iets gemeld over extra specials in 2013, maar dat is dus allemaal nog onofficieel. :)

Matt Smith is er sowieso voor 14 afleveringen. Overigens weet ik niet of dat inclusief de afgelopen kerstspecial was of exclusief.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_107140713
Ik ben een paar weken geleden begonnen met het eerste seizoen van de nieuwe doctor who, op aanraden van een vriend van mij, heb nu de eerste twee seizoenen gezien en ben helemaal verslaafd!
Wat is dit een gave serie! Jammer dat Rose nu weg gaat, maar die Martha is vast ook een goede opvolger. Aan David Tennant hoefde ik ook helemaal niet te wennen, toen Christopher Eccleston ermee stopte.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:16:33 #152
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_107172496
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik ben een paar weken geleden begonnen met het eerste seizoen van de nieuwe doctor who, op aanraden van een vriend van mij, heb nu de eerste twee seizoenen gezien en ben helemaal verslaafd!
Wat is dit een gave serie! Jammer dat Rose nu weg gaat, maar die Martha is vast ook een goede opvolger. Aan David Tennant hoefde ik ook helemaal niet te wennen, toen Christopher Eccleston ermee stopte.
Hahaha goed he!
Ik heb de afgelopen 2 weken alle 6 de seizoenen nog eens gekeken achter mekaar.
Wat vallen er dingen dan geweldig in mekaar. Je hoort en ziet van alles dat later weer terugkomt.
Ik ben alleen nog niet de laatste aflevering. Heb 'm nou 3x gezien, maar nog steeds zit er iets dwars over die aflevering. Kan er nog niet bij maar dat komt nog wel....

"Doctor.........................................................................................................WHO?"
_O- _O_
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:41:31 #153
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_107173298
Ik heb afgelopen weekend de laatste aflevering gezien. Mijn leven is zo leeg nu :P
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:09:27 #154
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_107265516
'Torchwood' star Eve Myles calls for 'closure'

http://www.nme.com/filman(...)s-for-closure/258329
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2012 @ 18:22:57 #155
91830 MaximusTG
pi_107265874
Zou mooi zijn ja. Vond Miracle Day erg slecht eerlijk gezegd. Dat krijg je als je Amerikanen zich er mee laat bemoeien.
  Admin donderdag 26 januari 2012 @ 18:38:15 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107266284
Winnaars bij de National Television Awards 2012:

Drama Performance: Male
Matt Smith

Drama Performance: Female
Karen Gillan
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 26 januari 2012 @ 18:39:57 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107266322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef DoomCow het volgende:
'Torchwood' star Eve Myles calls for 'closure'

http://www.nme.com/filman(...)s-for-closure/258329
Ja, er moet wel een goed einde aan komen. Of een sterke terugkeer naar het S1/S2 format. Dat was eigenlijk toch best leuk, even afgezien van het wisselende karakter van de afleveringen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_107293680
Zo, nu ben ik ook klaar met het derde seizoen, wat supergaaf was dat zeg. Vooral Blink was echt heel spannend en Human nature/Family of blood vond ik ook heel goed. Ik ga veel te snel door die seizoenen heen, ben al op de helft!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:17:34 #159
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_107306631
Ik vind het altijd zo sexy als vrouwen Doctor Who kijken. :@
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_107315898
Doctor Who in The Big Bang Theory:
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:14:24 #161
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_107327586
Ben ik blij dat ik dat stukje niet op TV heb gezien met mensen in de buurt.

"HA AAAHAHAH HAHA!! ZE HADDEN HET OVER MIJN FAVORIETE TV SERIE IN EEN ANDERE TV SERIE :D:D:D HAHA!"
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:27:58 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107327933
quote:
Vind het wel schattig eigenlijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107328143
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind het wel schattig eigenlijk.
Hij blijft het maar fish custard noemen :( Dat doet de Doc niet :(
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:38:15 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107328198
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hij blijft het maar fish custard noemen :( Dat doet de Doc niet :(
Nerd
:)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:41:44 #165
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_107328268
Toepasselijke titel trouwens, gister de Christmass Special met David Tennant en Kylie Minigue op de Titannic gezien op BBC entertainment.
Wel weer leuk om terug te zien, alleen jammer dat ze toen nog niet in breedbeeld filmden.
Valt me wel op dat in die periode de verhalen een stuk spannender waren en er vielen ook genoeg doden.
't is sinds Matt Smith allemaal wat rustiger en kindvriendelijker heb ik het idee.
pi_107347372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:41 schreef SiGNe het volgende:
Toepasselijke titel trouwens, gister de Christmass Special met David Tennant en Kylie Minigue op de Titannic gezien op BBC entertainment.
Wel weer leuk om terug te zien, alleen jammer dat ze toen nog niet in breedbeeld filmden.
Valt me wel op dat in die periode de verhalen een stuk spannender waren en er vielen ook genoeg doden.
't is sinds Matt Smith allemaal wat rustiger en kindvriendelijker heb ik het idee.
Ik viel er ook toevallig in; dat was een leuke special! Ik blijf de muziek uit die seizoenen schitterend vinden en de verhaallijnen waren inderdaad veel spannender en duisterder. Hier werd dat ook weer goed duidelijk; bijna alle passagiers van het schip dood, inclusief Astrid, en die vervelende businessman blijft leven. Life sucks when you're a Timelord.. :'(
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin zondag 29 januari 2012 @ 11:10:53 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107353241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:41 schreef SiGNe het volgende:
Toepasselijke titel trouwens, gister de Christmass Special met David Tennant en Kylie Minigue op de Titannic gezien op BBC entertainment.
Wel weer leuk om terug te zien, alleen jammer dat ze toen nog niet in breedbeeld filmden.
Doctor Who filmt al in breedbeeld sinds seizoen 1. Bedoel je niet HD? Want dat doen ze pas sinds Planet of the Dead.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:15:20 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107353334
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Doctor Who filmt al in breedbeeld sinds seizoen 1. Bedoel je niet HD? Want dat doen ze pas sinds Planet of the Dead.
Gefilmt werd het volgens mij ook al in HD, dat is al meer dan vijftien jaar de standaard in omroepland, maar uitgezonden wordt het lang niet altijd in HD. Volgens mij kon je als programma maker 15 jaar geleden het al shaken als je niet aanleverde in HD. Waren destijds veel tweedehands prof videocameras te koop voor relatief weinig omdat ze niet HD waren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zondag 29 januari 2012 @ 11:22:14 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107353464
In de VS is breedbeeld iets van twaalf jaar geleden begonnen. HD is daaruit voortgekomen.

Pas sinds iets minder dan een jaar of tien kun je series bijvoorbeeld ook terugvinden in een HD-versie, ipv alleen breedbeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:59:02 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_107356297
Doctor who is echt niet al vanaf seizoen 1 in breedbeeld :N Seizoen 3 pas of zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_107356325
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef Jegorex het volgende:
Doctor Who in The Big Bang Theory:
Leuk stukje! Wel compleet onrealistisch dat Sheldon Amy niet corrigeert (het personage heet The Doctor, niet Doctor Who!)
  zondag 29 januari 2012 @ 14:12:57 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107360009
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:22 schreef Breuls het volgende:
In de VS is breedbeeld iets van twaalf jaar geleden begonnen. HD is daaruit voortgekomen.

Pas sinds iets minder dan een jaar of tien kun je series bijvoorbeeld ook terugvinden in een HD-versie, ipv alleen breedbeeld.
Wat heeft de VS er mee te maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zondag 29 januari 2012 @ 15:26:13 #173
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107363773
Da's de leidende tv-industrie, qua series. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 januari 2012 @ 16:47:42 #174
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_107366956
Ik weet niet hoe het met breedbeeld zit, maar vanaf de Easter Special Planet of the Dead wordt HD pas toegepast
zie: http://tardis.wikia.com/wiki/2009_Specials_%28Doctor_Who%29
en: http://en.wikipedia.org/w(...)serials#Tenth_Doctor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 29 januari 2012 @ 16:49:59 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107367036
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef Breuls het volgende:
Da's de leidende tv-industrie, qua series. ;)
Waarin leidend? Hoeveelheid? Niet wat kwaliteit of zo aangaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107377740
ik kom er nu pas achter dat carey mulligan (oa. an education, drive) in blink zat :')

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin maandag 30 januari 2012 @ 07:21:24 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107391344
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet hoe het met breedbeeld zit, maar vanaf de Easter Special Planet of the Dead wordt HD pas toegepast
zie: http://tardis.wikia.com/wiki/2009_Specials_%28Doctor_Who%29
en: http://en.wikipedia.org/w(...)serials#Tenth_Doctor
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Doctor Who filmt al in breedbeeld sinds seizoen 1. Bedoel je niet HD? Want dat doen ze pas sinds Planet of the Dead.
Ahum.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 30 januari 2012 @ 07:22:18 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107391349
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarin leidend? Hoeveelheid? Niet wat kwaliteit of zo aangaat.
Qua technologie wel. HD was daar al gemeengoed toen wij nog moesten leren wat het was. En de tv-industrie is veel groter dan de vele partijen in Europa.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 30 januari 2012 @ 07:22:39 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107391355
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Slayage het volgende:
ik kom er nu pas achter dat carey mulligan (oa. an education, drive) in blink zat :')

Daar ben je ook laat mee. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:27:00 #180
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_107524825
Alex Kingston hints at 'Doctor Who' return

http://www.nme.com/filman(...)or-who-return/258906
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:48:14 #181
211083 Angelof9
I must go first
pi_107525539
Ugh, ik hoop het niet :X
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:55:29 #182
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_107525819
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef DoomCow het volgende:
Alex Kingston hints at 'Doctor Who' return

http://www.nme.com/filman(...)or-who-return/258906
Goh ja..verrek..
kom er nu pas achter dat River inderdaad met de Tesselecta trouwde, als zat de Doctor daar wel weer in..

ik moet ook meteen aan die ene gast denken.. met die uitspraken als "i put the Doctor in the Doctor so you can marry the Doctor while you marry the Doctor.. }:|
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 18:59:38 #183
91830 MaximusTG
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:39:28 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_107580323
Alex Kingston NU op BBC1 bij Graham Norton
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 00:44:42 #185
19242 yavanna
Results may vary.
pi_107583420
John Barrowman heeft een leuke rol in de vanavond uitgezonden 'Hustle'. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_108071361


Net te laat maar niet minder leuk :)
  Admin vrijdag 17 februari 2012 @ 10:01:21 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108071391
Valentijnskaart? Leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 februari 2012 @ 12:02:09 #188
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:34:12 #189
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_108252530
De eerste gastrollen zijn zojuist bevestigd:
David Bradley (Concierge Filch uit Potter, Walder Frey uit Game of Thrones, http://www.imdb.com/name/nm0103195/)
Rupert Graves (Lestrade uit Sherlock, http://www.imdb.com/name/nm0001291/)
en
Mark Williams ( O+ Fast Show O+ en de Weasleyvader uit Potter, http://www.imdb.com/name/nm0931247/)

Met een foto van de eerste dag
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 09:35:40 #190
91830 MaximusTG
pi_108252554
Oeeeeh... Kan niet wachten ;). Leuke acteurs ook allemaal.
pi_108252736
Toffe gastacteurs, stuk voor stuk. :D Ben erg benieuwd!
pi_108252765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:35 schreef MaximusTG het volgende:
Oeeeeh... Kan niet wachten ;). Leuke acteurs ook allemaal.
Dat!

O+ *O*
Ja doei.
  Admin woensdag 22 februari 2012 @ 19:10:31 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108273349
"Fourteen big, blockbuster-movie episodes - each a brand new epic adventure featuring new monsters and some familiar foes as you've never seen them before."
New Series: New Details!

Geen two-parters dus, als ik het zo lees.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108274878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:10 schreef Breuls het volgende:
"Fourteen big, blockbuster-movie episodes - each a brand new epic adventure featuring new monsters and some familiar foes as you've never seen them before."
New Series: New Details!

Geen two-parters dus, als ik het zo lees.
Ik vertrouw dit soort uitspraken nooit zo. Het zou me niets verbazen als er wel dubbele afleveringen inzitten. We zullen wel zien. ;)
  Admin woensdag 22 februari 2012 @ 21:12:03 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108279240
Het kan ook betekenen dat het seizoen effectief een fourteen-parter is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:17:33 #196
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_108279499
Mark Williams in een gastrol? Yay *O*
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:21:39 #197
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108279722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef BGTes het volgende:
Mark Williams in een gastrol? Yay *O*
Is het slecht dat ik dacht "wat moet een snooker speler nou in Doctor Who?"
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:15:55 #198
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_108285897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Is het slecht dat ik dacht "wat moet een snooker speler nou in Doctor Who?"
Ik had hetzelfde :D

"Ik wist niet dat die snookeraar een beetje kon acteren" :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:14:37 #199
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_108291863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Breuls het volgende:
Het kan ook betekenen dat het seizoen effectief een fourteen-parter is. :P
_O_ :9 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:32:32 #200
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_108295678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Breuls het volgende:
Het kan ook betekenen dat het seizoen effectief een fourteen-parter is. :P
Nooooooes...... Ik vond two-parters al vervelend :'(

  Admin donderdag 23 februari 2012 @ 11:33:21 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108295709
Leuk plaatje. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:42:26 #202
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_108296079
Over die 14-parter, in een gesprek over het 6e en 7e seizoen zegt Moff dit:

quote:
Obviously, this year I had to think about it a little more carefully, because I knew what we were going to do with River, half of which you’ve already seen. This is the most arc-intensive we’ve ever been and I’m throwing the lever the other way next year.
Bron

Dus hopelijk niet :) Maar ja, hij liegt he :(
  Admin donderdag 23 februari 2012 @ 11:43:53 #203
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108296148
Het kan dus simpelweg van alles worden. :P

Nouja, alleen maar goed. Ik vertrouw hem wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108343889
Die Star Trekcrossover-comic die in mei uitkomt lijkt me wel wat eigenlijk. Hoe zou je die het beste kunnen verkrijgen in Nederland?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin vrijdag 24 februari 2012 @ 13:29:45 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108343907
Bij een comic shop cq. stripwinkel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108343973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef Breuls het volgende:
Bij een comic shop cq. stripwinkel. :)
Ah, ja is dat zo simpel? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik heb ook geen idee hoe het aanbod daar is.
Dan ga ik tzt eens een comicshop in Den Haag zoeken. Thank! ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:05:02 #207
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_108345257
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ah, ja is dat zo simpel? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik heb ook geen idee hoe het aanbod daar is.
Dan ga ik tzt eens een comicshop in Den Haag zoeken. Thank! ^O^
Probeer de walk inn op de herengracht, die hadden vroeger in ieder geval wel veel.
  Admin vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:49 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108345331
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ah, ja is dat zo simpel? Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik heb ook geen idee hoe het aanbod daar is.
Dan ga ik tzt eens een comicshop in Den Haag zoeken. Thank! ^O^
Bestel 't eventueel expliciet van tevoren. Ik volg zelf een aantal comics, maar die zou ik niet wekelijks kunnen kopen als ik dat niet bij m'n lokale shop had aangegeven, omdat ze nu eenmaal niet alles in huis kunnen hebben. Doctor Who comics kom ik maar heel sporadisch tegen (en die zijn bar slecht, soms, dus die ga ik ook niet bestellen).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108345440
Of als je geduld heb wacht je op de paperback (wat soms makkelijk twee jaar kan duren trouwens), die zijn altijd wel makkelijk via internet te bestellen.
pi_108348888
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:06 schreef Breuls het volgende:

[..]

Bestel 't eventueel expliciet van tevoren. Ik volg zelf een aantal comics, maar die zou ik niet wekelijks kunnen kopen als ik dat niet bij m'n lokale shop had aangegeven, omdat ze nu eenmaal niet alles in huis kunnen hebben. Doctor Who comics kom ik maar heel sporadisch tegen (en die zijn bar slecht, soms, dus die ga ik ook niet bestellen).
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

Probeer de walk inn op de herengracht, die hadden vroeger in ieder geval wel veel.
Kijk, dat zijn goede tips. Dank vriendelijk! :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_108368535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef SuperPoekie het volgende:
Over die 14-parter, in een gesprek over het 6e en 7e seizoen zegt Moff dit:

[..]

Bron

Dus hopelijk niet :) Maar ja, hij liegt he :(
"Rule number 1: The Doctor Lies"

Logisch gevolg van deze uitsrpaak:

Rule number 1a: The writer of Doctor Who lies
pi_108453095
Beetje late informatie....

Voor de liefhebbers:

Matt Smith in Top Gear
Zondag 26 februari. (Ik kijk hem ook terug...)
pi_108518186
Benedict Cumberbatch in Doctor Who? Yes please!!

http://www.contactmusic.c(...)-anniversary_1297918
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:42:13 #214
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_108519645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:14 schreef Mr. Orange het volgende:
Benedict Cumberbatch in Doctor Who? Yes please!!

http://www.contactmusic.c(...)-anniversary_1297918
Ow YES! Als de Master zelfs.. _O_
  Admin dinsdag 28 februari 2012 @ 21:55:48 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108520337
Wow, that would be awesome. :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108521098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef Breuls het volgende:
Wow, that would be awesome. :o
Wat de Admin zegt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:47:25 #217
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:20:16 #218
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_108617133
quote:
That is utter brilliance.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_108641294
Vanavond The Pandorica Opens weer zitten kijken. Mooie aflevering, heftig ook wel.
En ook lichtelijk verwarrend :)
Nu The Big Bang erachteraan en door met seizoen 6...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin vrijdag 2 maart 2012 @ 22:58:55 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108646402
Raggedy man, I remember you, and you are late for my wedding!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108647593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:58 schreef Breuls het volgende:
Raggedy man, I remember you, and you are late for my wedding!

Ik ga in oktober trouwen en vraag me echt al sinds 'ie me gevraagd af hoe ik dit kan gaan verwerken in ons huwelijk... Nog iemand tips? ;)
pi_108712797
Ik heb wat hulp nodig van de die-hards hier. De laatste 2 afleveringen van seizoen 5, met de Pandorica enzo. Een hoop getijdreis, heel veel heen en weer geflits en uiteindelijk de Doctor die in de Pandorica in de ontploffende Tardis terecht komt. Daardoor zou de hele bende gereboot moeten worden, tot zover snap ik het nog redelijk.
Maar als de Doctor dan ineens in de Tardis wakker wordt lijkt het alsof ie in stappen terugreist naar het verleden. Hoe zit dat nou precies? Wat gebeurd er, en waarom weet de hele wereld nu ineens niks meer van hem? Hoe kan hij nou ineens niet hebben bestaan?
En nog erger, waarom komt ie op het laatst dan wél ineens weer tevoorschijn?

Ik krijg er hoofdpijn van :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 4 maart 2012 @ 20:32:06 #223
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_108714326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik ga in oktober trouwen en vraag me echt al sinds 'ie me gevraagd af hoe ik dit kan gaan verwerken in ons huwelijk... Nog iemand tips? ;)
Tardis bruidstaart?
  zondag 4 maart 2012 @ 20:40:47 #224
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_108714914
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb wat hulp nodig van de die-hards hier. De laatste 2 afleveringen van seizoen 5, met de Pandorica enzo. Een hoop getijdreis, heel veel heen en weer geflits en uiteindelijk de Doctor die in de Pandorica in de ontploffende Tardis terecht komt. Daardoor zou de hele bende gereboot moeten worden, tot zover snap ik het nog redelijk.
Maar als de Doctor dan ineens in de Tardis wakker wordt lijkt het alsof ie in stappen terugreist naar het verleden. Hoe zit dat nou precies? Wat gebeurd er, en waarom weet de hele wereld nu ineens niks meer van hem? Hoe kan hij nou ineens niet hebben bestaan?
En nog erger, waarom komt ie op het laatst dan wél ineens weer tevoorschijn?

Ik krijg er hoofdpijn van :P
Heel seizoen 5 is niet gebeurd, Amy is niet vlak voor haar huwelijk meegenomen door de Doctor en het huwelijk vind dus gewoon plaats.
Amy heeft de Doctor voor het laatst gezien toen ze kind was en dat de Doctor zei dat hij terug zou komen.
Door subliminal imaging (gedurende seizoen 5 in Amy's hersenen geplant door de Doctor) herinnert ze zich wel dingen, oa. de vlinderdas en de bretels, het dagboek van River doet weer herinneren aan de TARDIS.
Amy roept de Doctor en hij komt terug zoals beloofd toen ze kind was.

Voor Amy, Rory, River en de Doctor zijn de gebeurtenissen echt gebeurd maar doordat ze terug in de tijd zijn verplaatst is het niet meer dan een niet gebeurde herinnering.
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 20:42:31 #225
91830 MaximusTG
pi_108715037
@WheelE:
Doordat de Doctor in de Tardis vliegt met de Pandorica komt hij als enige aan de andere kant van de scheur in het universum. Zijn bestaan in ons universum wordt uitgewist, daardoor beleeft ie zn leven achterstevoren.
Tot ie permanent aan de andere kant van de gesloten scheur zit.
Totdat Amy zich hem herinnert. Daardoor komt ie terug in ons universum.
pi_108716504
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef MaximusTG het volgende:
@WheelE:
Doordat de Doctor in de Tardis vliegt met de Pandorica komt hij als enige aan de andere kant van de scheur in het universum. Zijn bestaan in ons universum wordt uitgewist, daardoor beleeft ie zn leven achterstevoren.
Tot ie permanent aan de andere kant van de gesloten scheur zit.
Totdat Amy zich hem herinnert. Daardoor komt ie terug in ons universum.
Oh wacht, dat had ik gemist. Hij vliegt door de scheur dus. Euh...
Wat zat er dan aan de andere kant van de scheur? Een ander universum? Met blijkbaar brokstukken van een ontplofte Tardis?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 15 maart 2012 @ 19:51:52 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109141102
Die realisatie dat, hoewel het Doctor Who team bezig is met de opnames voor serie 7, er geen Doctor Who Confidential team aanwezig is om alles vast te leggen. ;(
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:57:45 #228
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_109141406
Vond je dat nou echt zo tof?

Ik vind Dr Who echt geweldig. Bij Confidential had ik vaak zoiet van "meh ..."
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 15 maart 2012 @ 19:58:52 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109141466
Ja, ik had elke DW-zaterdag anderhalf uur wat te doen. DWC geeft DW een extra dimensie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109204740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

Probeer de walk inn op de herengracht, die hadden vroeger in ieder geval wel veel.
Vandaag geprobeerd, maar ze doen helemaal niet meer aan comics, ook niet op bestelling. American Book Center was ook tevergeefs. Misschien dan toch maar gewoon online ergens bestellen...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Boks-Chick zaterdag 17 maart 2012 @ 16:09:47 #231
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109204813
Ik mis Doctor Who ;(
lolwut
pi_109205190
Vanavond op BBC3 een re-run van Voyage of the Damned! 20.00 uur.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_109343736
De nieuwe companion is aangekondigd! Ene Jenna-Louise Coleman, 'bekend' uit de soap Emmerdale en een nieuwe Julian Fellowes-serie over de Titanic.



En ook:

bbcdoctorwho twitterde op woensdag 21-03-2012 om 11:53:28 There will be 6 episodes this year, including the Xmas Special. Then 8 next year. Jenna's character will first be seen at Xmas. reageer retweet
SPOILER: over het einde van de Ponds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door lunapuella op 21-03-2012 14:29:23 ]
  Admin woensdag 21 maart 2012 @ 12:20:04 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109345096
Persbericht:
quote:
New Doctor Who companion unveiled

Jenna-Louise Coleman has beaten hundreds of hopefuls to become the new companion to Doctor Who, it was announced today by Steven Moffat.

Twenty-five year old Jenna from Blackpool will star alongside the 11th Time Lord, Matt Smith, to mark the biggest year in the show’s history.

Best known for her roles in Emmerdale (Jasmine Thomas) and Waterloo Road (Lindsay James), Jenna will replace Karen Gillan when she and Arthur Darvill bow out of the show in a heartbreaking departure after one final series of rollercoaster voyages later this year on BBC One.

Jenna says: "I'm beyond excited, I can't wait to get cracking; working alongside Matt I know is going to be enormous fun and a huge adventure."

The Doctor will meet his new friend in a dramatic turn of events as the show builds towards its enormous, climactic 50th anniversary year - full of thrills, adventures and big surprises. Series seven is currently filming and comprises 14 big, blockbuster-movie episodes - each a brand new epic adventure featuring new monsters and some familiar foes as you've never seen them before.

Lead writer and Executive Producer, Steven Moffat, says: "It always seems impossible when you start casting these parts, but when we saw Matt and Jenna together, we knew we had our girl. She's funny and clever and exactly mad enough to step on board the TARDIS.

"It's not often the Doctor meets someone who can talk even faster than he does, but it's about to happen. Jenna is going to lead him his merriest dance yet. And that's all you're getting for now. Who she's playing, how the Doctor meets her, and even where he finds her, are all part of one of the biggest mysteries the Time Lord ever encounters. Even by the Doctor's standards, this isn't your usual boy meets girl."

Danny Cohen, Controller, BBC One, adds "As we approach Doctor Who's 50th anniversary it's great to welcome a new companion to the TARDIS. I feel confident the Doctor will look after her in his own very unique style."

In 2011 Jenna made her big screen debut in Captain America: The First Avenger and is soon to star as Annie Desmond in ITV1’s Titanic. She has just finished filming on Stephen Poliakoff's Dancing On The Edge for BBC Two.

Doctor Who is a BBC Cymru Wales Production for BBC One.
http://www.bbc.co.uk/medi(...)r-who-companion.html
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:26:14 #235
180416 Bakakame
pi_109347455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef lunapuella het volgende:
De nieuwe companion is aangekondigd! Ene Jenna-Louise Coleman, 'bekend' uit de soap Emmerdale en een nieuwe Julian Fellowes-serie over de Titanic.

[ afbeelding ]

En ook:

bbcdoctorwho twitterde op woensdag 21-03-2012 om 11:53:28 There will be 6 episodes this year, including the Xmas Special. Then 8 next year. Jenna's character will first be seen at Xmas. reageer retweet
--
Ik vind het niet bijzonder erg, maar misschien dat die tweede tweet wat te spoilerig is?
Misschien dat je die het beste in 'n spoilertag kunt zetten, of ben ik de enige die er zo over denkt?
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:30:05 #236
218189 lunapuella
pi_109349775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:26 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik vind het niet bijzonder erg, maar misschien dat die tweede tweet wat te spoilerig is?
Misschien dat je die het beste in 'n spoilertag kunt zetten, of ben ik de enige die er zo over denkt?
Goed punt, heb het aangepast.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:54:26 #237
181220 Omentuva
pi_109352863
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef lunapuella het volgende:

SPOILER: over het einde van de Ponds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin woensdag 21 maart 2012 @ 15:58:48 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109353045
Dat zou wel grappig zijn. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:10:46 #239
218189 lunapuella
pi_109353529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:54 schreef Omentuva het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:36:00 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_109358049
Dat zou echt hilarisch zijn ja _O-

Ik las ook geruchten dat ze een alien zou zijn? Maar dat lijkt me niet praktisch als je voor de opnames het grootste deel van het jaar in de dikke lagen make-up zit,
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:55:16 #241
218189 lunapuella
pi_109358753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:36 schreef Elvi het volgende:
Dat zou echt hilarisch zijn ja _O-

Ik las ook geruchten dat ze een alien zou zijn? Maar dat lijkt me niet praktisch als je voor de opnames het grootste deel van het jaar in de dikke lagen make-up zit,
Ze kan ook een humanoid alien zijn, zoals Time Lords, of iets met relatief simpele make-up, zoals de kreukelkoppen van Star Trek. Ik zou het wel leuk vinden om niet de zoveelste 21st century, 20-something earth girl als companion te hebben.
  donderdag 22 maart 2012 @ 07:39:36 #242
53906 Wild_Snake
pi_109376055
Die nieuwe compagnon maakt het in ieder geval niet moeilijker om naar Doctor Who te kijken! :9
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:28:53 #243
14328 WheeleE
StrikeE
pi_109471369
* WheeleE is bezig om seizoen 6 nogmaals te kijken.
Nu aflevering 2. En het blijft ingewikkeld. Amy ziet de one-eyed-lady her en der. Dat blijkt later, als haar baby nep blijkt te zijn meen ik me te herinneren. Amy zou ergens in een dream-state worden gehouden, heb ik dat goed?
Wanneer begon dat? Want in dat kindertehuis met al die Silence was Amy nog wel op pad met Canton en Rory, maar ze zag wel de OE-lady.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:43:18 #244
371080 Blue_Panther_Ninja
FOSS ftw
pi_109471960
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)

Uiteraard als onvoorziene hulp. :P
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:25:18 #245
181220 Omentuva
pi_109473724
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is bezig om seizoen 6 nogmaals te kijken.
Nu aflevering 2. En het blijft ingewikkeld. Amy ziet de one-eyed-lady her en der. Dat blijkt later, als haar baby nep blijkt te zijn meen ik me te herinneren. Amy zou ergens in een dream-state worden gehouden, heb ik dat goed?
Wanneer begon dat? Want in dat kindertehuis met al die Silence was Amy nog wel op pad met Canton en Rory, maar ze zag wel de OE-lady.
Volgens mij werd Amy al voor de eerste aflevering (chronologisch gezien dan) gekidnapped.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zaterdag 24 maart 2012 @ 22:24:58 #246
14328 WheeleE
StrikeE
pi_109475717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:25 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Volgens mij werd Amy al voor de eerste aflevering (chronologisch gezien dan) gekidnapped.
Mja, ik kon het me niet meer herinneren hoe dat zat. Ik zal na het kijken van de rest van het seizoen nog eens pogen om het geheel te snappen :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 25 maart 2012 @ 00:29:28 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109479283
In de serie is niet te zien wanneer ze gekidnapped wordt. Althans, mij is het sleutelmoment niet opgevallen. Aan het einde van The Impossible Astronaut wil ze the Doctor echter iets vertellen en dat gaat niet helemaal lekker. Ik heb het idee dat het daar al gebeurd is. Het is dus gebeurd:

a) Vóór The Impossible Astronaut.
b) Tijdens/rondom de reis naar Utah.
c) Na the Doctor ontmoet te hebben, hem hebben zien sterven, etcetera.

Ergens daar. Er gebeurt wellicht teveel om door te hebben wanneer het precies was. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:16:00 #248
14328 WheeleE
StrikeE
pi_109484838
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 00:29 schreef Breuls het volgende:
In de serie is niet te zien wanneer ze gekidnapped wordt. Althans, mij is het sleutelmoment niet opgevallen. Aan het einde van The Impossible Astronaut wil ze the Doctor echter iets vertellen en dat gaat niet helemaal lekker. Ik heb het idee dat het daar al gebeurd is. Het is dus gebeurd:

a) Vóór The Impossible Astronaut.
b) Tijdens/rondom de reis naar Utah.
c) Na the Doctor ontmoet te hebben, hem hebben zien sterven, etcetera.

Ergens daar. Er gebeurt wellicht teveel om door te hebben wanneer het precies was. :)
Dan ligt het dus niet helemaal aan mij :D. De eerste keer dat je een serie als dit kijkt, of eigenlijk elke serie ben je meer bezig met de eerste indruk en de grote lijnen. Een tweede keer kun je veel meer op de verbanden, verwijzingen en kleinere details letten.

Overigens leuke artikelen over de Doctor Who Convention: deel 1, deel 2 en deel 3.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 26 maart 2012 @ 00:39:46 #249
181220 Omentuva
pi_109517511
Dit schijnt de/een trailer van S7 te zijn (lees: wat ze tot nu toe hebben opgenomen, dus ongetwijfeld niet compleet). I like the setting. :P Camcorder-quality, dus tja.

SPOILER: Camcorder Trailer Recording
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin maandag 26 maart 2012 @ 08:01:13 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109520004
Was dat the First Doctor, zo ergens tussen 0:55 en 1:00?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Cyberghost VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 26 maart 2012 @ 08:51:27 #251
180416 Bakakame
pi_109520424
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 08:01 schreef Breuls het volgende:
Was dat the First Doctor, zo ergens tussen 0:55 en 1:00?
Hij lijkt er inderdaad op :Y
  maandag 26 maart 2012 @ 09:43:56 #252
371080 Blue_Panther_Ninja
FOSS ftw
pi_109521337
50th Anniversary special? *O*
  Admin maandag 26 maart 2012 @ 10:18:20 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109522171
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 26 maart 2012 @ 11:05:32 #254
180416 Bakakame
pi_109523396
Volgens mij zag ik ook de acteur die Arthur Weasley speelt in de Harry Potter films :D
  Admin maandag 26 maart 2012 @ 11:35:02 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109524199
Mark Williams, ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:29:46 #256
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_109546976
In een paar 'weken' naar DrWho conventie *O*
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin maandag 26 maart 2012 @ 21:55:46 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109548562
Ik wilde misschien naar die van afgelopen weekend. Was een paar weken terug druk bezig een beetje te neuzen naar hotels en tickets, toen ik zag dat de toestand zelf ook 99 quid was. Vond ik wel wat veel.

Misschien een volgende keer. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 26 maart 2012 @ 23:03:07 #258
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_109551788
Het nadeel van de vorige is dat er maar 40 foto's werden gesigneerd.
Op deze zal hij er meer doen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin maandag 26 maart 2012 @ 23:04:39 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109551852
Ik ben gestopt met handtekeningen verzamelen toen ik 16 was. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 07:47:40 #260
53906 Wild_Snake
pi_109556944
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:04 schreef Breuls het volgende:
Ik ben gestopt met handtekeningen verzamelen toen ik 16 was. :+
Breuls! -O-
Ik had toch wel verwacht dat jij van elke doctor minstens één handtekening zou hebben! :P
Zenmate VPNCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  Admin dinsdag 27 maart 2012 @ 09:55:54 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109558690
Welnee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:23:56 #262
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_109561163
zucht
ze is al aan gekondigd als de doctors nieuwe companion Jenna-Louise Coleman zal in 2013 beginnen :(
waarom lees je dit :')
  Admin dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:30 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109565334
Ze komt het eerst voor in de Christmas special, dus de zesde aflevering. Wellicht is dat slechts een introductie en is haar eerste volledige aflevering dan de volgende, die (hopelijk niet te lang) na de jaarwisseling komt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:58 #264
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109587330
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:54:32 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109601773
Wij zijn bijna bij met het kijken van Doctor Who en Torchwood, ^O^ . Vraagje, hebben S06 van Doctor Who en S04 van Torchwood iets met elkaar te maken? Aangezien we alles tot nu toe op volgorde hebben gezien twijfel ik nu omdat de series door elkaar zijn uitgezonden.
Spoilers!
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:10:59 #266
50018 Karstman
Oeps?!?
pi_109604108
Miricale Day bedoel je van Torchwood? Dan nee, daar is geen relatie tussen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin woensdag 28 maart 2012 @ 17:31:28 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109614990
Nee. Het is zelfs vreemd dat the Doctor zoiets massaals als Miracle Day blijkbaar gewoon negeert. ;)

Maar TW4 is de eerste Torchwood die een Amerikaanse coproductie is, en geen rekening houdt met de continuïteit van Doctor Who.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:08:31 #268
14328 WheeleE
StrikeE
pi_109960407
De eerste twee afleveringen van de DW/ST-comic staan in de voorbestelling bij Archonia.com :Y
Nu nog wachten tot na half mei...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 5 april 2012 @ 22:27:05 #269
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109961457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:31 schreef Breuls het volgende:
Nee. Het is zelfs vreemd dat the Doctor zoiets massaals als Miracle Day blijkbaar gewoon negeert. ;)

Maar TW4 is de eerste Torchwood die een Amerikaanse coproductie is, en geen rekening houdt met de continuïteit van Doctor Who.
Naja, hij moest de tijdlijn redden en daarna heeft er niks plaatsgevonden..toch?
  donderdag 5 april 2012 @ 23:48:46 #270
371080 Blue_Panther_Ninja
FOSS ftw
pi_109965487
quote:
Wow,die Tom Baker look-a-like stem is sprekend!!
Cyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:13:16 #271
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_110028266
  woensdag 18 april 2012 @ 12:35:50 #272
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_110479337
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is bezig om seizoen 6 nogmaals te kijken.
Nu aflevering 2. En het blijft ingewikkeld. Amy ziet de one-eyed-lady her en der. Dat blijkt later, als haar baby nep blijkt te zijn meen ik me te herinneren. Amy zou ergens in een dream-state worden gehouden, heb ik dat goed?
Wanneer begon dat? Want in dat kindertehuis met al die Silence was Amy nog wel op pad met Canton en Rory, maar ze zag wel de OE-lady.
amy werd ontvoerd en vervangen tussen aflevering 6 en 7 van seizoen 5 vandaar dat ze zwanger was in haar dreamstate in hun ontmoeting met the dreamlord in aflevering zeven, nou zou je dan zeggen dat ze toen ze door rory werd neergeschoten zou moeten verdwijnen maar nee, dit gebeurt niet want amy rory river en de doctor zijn paradoxen zolang ze nog niet gewist zijn, de TARDIS beschermt ze en geeft de dokter de kans big bang 2 uit te voeren. amy blijft ontvoert omdat alles in het universum opnieuw gebeurt, met kleine variaties van het origineel.

amy begon haar te zien nadat ze emotioneel onstabiel werd door de doctor te zien sterven, dit liet haar twijfelen aan de realiteit waardoor ze op alles om haar heen lette, in andere woorden amy zag de vrouw al wel eerder ze lette er alleen niet op. pfoe wat een tik werk
waarom lees je dit :')
  woensdag 18 april 2012 @ 12:44:20 #273
218189 lunapuella
pi_110479635
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

amy werd ontvoerd en vervangen tussen aflevering 6 en 7 van seizoen 5
Dat is helemáál niet zeker hoor. Waarschijnlijker is dat ze tussen seizoen 5 en 6 en of in het begin van seizoen 6 ontvoerd werd.
  woensdag 18 april 2012 @ 12:45:37 #274
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_110479690
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat is helemáál niet zeker hoor. Waarschijnlijker is dat ze tussen seizoen 5 en 6 en of in het begin van seizoen 6 ontvoerd werd.
aflevering 7 is een indicatie da ze toen ontvoerd werd en zwanger was.
waarom lees je dit :')
  woensdag 18 april 2012 @ 13:47:50 #275
218189 lunapuella
pi_110482408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:45 schreef richardbaalman het volgende:

[..]

aflevering 7 is een indicatie da ze toen ontvoerd werd en zwanger was.
Ja, maar dat betekent niet dat ze in seizoen 5 zwanger was. De zwangerschap in de hallucinatie van de DreamLord hoeft niet verwant te zijn aan een echte zwangerschap.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:55:32 #276
181220 Omentuva
pi_110485699
De hallucinatie was toch meer een manifestatie van Rory's onderbewustzijn?
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 18 april 2012 @ 17:25:10 #277
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_110493213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Omentuva het volgende:
De hallucinatie was toch meer een manifestatie van Rory's onderbewustzijn?
nee
een gemengde van alle drie er waren 2 werelden omdat de manifesaties van de doctor te groot waren voor een gezamelijke wereld :P
waarom lees je dit :')
  woensdag 18 april 2012 @ 18:24:04 #278
14328 WheeleE
StrikeE
pi_110495508
Ja hallo mensen, jullie maken het niet makkelijk voor me met al die verschillende theoriën :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 18 april 2012 @ 21:20:20 #279
50018 Karstman
Oeps?!?
pi_110505397
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 22 april 2012 @ 15:12:13 #280
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110632890
Was dit al es voorbij gekomen? http://ladyponds.tumblr.com/post/21035066002/x

Matt Smith moet huilen na het lezen van het (een) script...

Dat belooft nog wat...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 22 april 2012 @ 16:48:44 #281
180416 Bakakame
pi_110636990
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef wonderer het volgende:
Was dit al es voorbij gekomen? http://ladyponds.tumblr.com/post/21035066002/x

Matt Smith moet huilen na het lezen van het (een) script...

Dat belooft nog wat...
Ben erg benieuwd! :o
  Admin zondag 22 april 2012 @ 22:14:47 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110653038
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef wonderer het volgende:
Was dit al es voorbij gekomen? http://ladyponds.tumblr.com/post/21035066002/x

Matt Smith moet huilen na het lezen van het (een) script...

Dat belooft nog wat...
Een acteur leest een script niet voor het eerst op zo'n moment, dus het is nog niet gezegd waarom hij precies huilt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 23 april 2012 @ 09:20:29 #283
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110663864
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een acteur leest een script niet voor het eerst op zo'n moment, dus het is nog niet gezegd waarom hij precies huilt. :)
Mijn fantasie, wat doe je :'(

Maar ja. Het blijft echter wel schattig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:11:39 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111352055
Seizoen 6 vanaf vandaag elke woensdag, 20:30 op SyFy. 2 episodes per dag.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:25:36 #285
14328 WheeleE
StrikeE
pi_111353035
Seizoen 5 en 6 wel op Bluray te krijgen, 1 t/m 4 niet. Naja. :{
Is de DVD-verzamelbox van seizoen 1 t/m 4 iets?

[ Bericht 14% gewijzigd door WheeleE op 09-05-2012 21:30:59 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:58:23 #286
145257 Sprouts
Groente
pi_111355031
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef WheeleE het volgende:
Seizoen 5 en 6 wel op Bluray te krijgen, 1 t/m 4 niet. Naja. :{
Is de DVD-verzamelbox van seizoen 1 t/m 4 iets?
Ik ben er nog steeds erg blij mee. 4 seizoenen vol extra's, met uitgebreid boekje en in een smaakvolle doos. Prima koop! Check play.com, die heeft de box zo nu en dan in de aanbieding.

Nog wat nieuw goud van Murray Gold:
If you open your mind too much your brain will fall out
  woensdag 9 mei 2012 @ 23:08:05 #287
181220 Omentuva
pi_111358919
http://www.bleedingcool.c(...)who-premiere-august/

quote:
The episode has been slated to premiere this August, somewhere between the 23rd and 25th, at the Media Guardian Edinburgh International Television Festival. What that means about an actual BBC airdate remains to be seen. Surely they won’t keep the masses waiting too much longer?

In view of this new info I’ll throw my predicto-dart at September for the TV screening. That would be nice, anyway. And it would mean that the show goes off air somewhere between early October and the start of November before taking a short pause ahead of the Christmas special. Doesn’t sound ridiculous.

Also set for the fest are Steven Moffat and Mark Gatiss’s Sherlock masterclass, a conversation between Charlie Brooker and Caitlin Moran, and Ruth Jones… doing something. Sounds like I’d have a whale of a time.
Link zelf heeft mogelijke spoilers over inhoud van S7E1, dus click at own risk. ;)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin donderdag 10 mei 2012 @ 00:44:46 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111362758
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef WheeleE het volgende:
Seizoen 5 en 6 wel op Bluray te krijgen, 1 t/m 4 niet. Naja. :{
Opnames in HD zijn begonnen bij The Planet of the Dead. Een bluray van alle eerdere afleveringen is daarom nonexistent. Zal ook nooit uitkomen, tenzij ze een techniek voor retrofit-HD uitvinden. ;)
quote:
Is de DVD-verzamelbox van seizoen 1 t/m 4 iets?
Natuurlijk! Daar zitten immers de eerste vier seizoenen en cutdowns van alle Confidentials van 1-4 in. En extra's. En een boekje. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 10 mei 2012 @ 00:46:32 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111362804
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds erg blij mee. 4 seizoenen vol extra's, met uitgebreid boekje en in een smaakvolle doos. Prima koop! Check play.com, die heeft de box zo nu en dan in de aanbieding.

Nog wat nieuw goud van Murray Gold:
Leuk. :)

Gold is inderdaad Goud.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 10 mei 2012 @ 00:48:05 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111362855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Omentuva het volgende:
http://www.bleedingcool.c(...)who-premiere-august/

[..]

Link zelf heeft mogelijke spoilers over inhoud van S7E1, dus click at own risk. ;)
Als de nieuwe companion tijdens Kerst komt en alle afleveringen aansluiten (dus elke week een aflevering), dan start de serie in november. Dus die maand hou ik maar gewoon aan, dan kan het bijna alleen nog maar meevallen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 10 mei 2012 @ 07:04:05 #291
14328 WheeleE
StrikeE
pi_111365426
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Opnames in HD zijn begonnen bij The Planet of the Dead. Een bluray van alle eerdere afleveringen is daarom nonexistent. Zal ook nooit uitkomen, tenzij ze een techniek voor retrofit-HD uitvinden. ;)

[..]

Natuurlijk! Daar zitten immers de eerste vier seizoenen en cutdowns van alle Confidentials van 1-4 in. En extra's. En een boekje. :)
Oh. Ja dat klinkt eigenlijk wel logisch. Dankjewel :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin woensdag 16 mei 2012 @ 21:15:00 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111641591
The Doctor's Wife is zo op SyFy.

Doet me eraan denken dat ik halverwege de zomer de DVD-boxen maar eens ga afstoffen en me door DW1 t/m DW6 ga werken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 07:47:30 #293
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_111694700
Ik heb laatst alle 26 oude seizoenen gedownload, moet zeggen dat het tot nu toe heeel anders is (ook buiten het feit dat het zwart-wit is). Het gaat allemaal veel langzamer. Grappig ook dat de Daleks al in de tweede aflevering voorkomen, en je wat meer over hun geschiedenis te weten komt :D
My hovercraft is full of eel.
  Admin vrijdag 18 mei 2012 @ 08:54:02 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111695201
Het is niet allemaal zwart-wit hoor. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:36:22 #295
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_111695797
Nee dat snap ik :P Maar de eerste 3(?) seizoenen wel.
My hovercraft is full of eel.
  Admin dinsdag 22 mei 2012 @ 15:46:06 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111879373
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 mei 2012 @ 15:30:21 #297
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_112052060


Time can be rewritten:



Matt Smith droeg de Olympische fakkel vandaag. En wij maar denken dat de Tenth Doctor 'm zou dragen. Of komt dat nog? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:05:55 #298
180416 Bakakame
pi_112056369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:30 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Time can be rewritten:

[ afbeelding ]

Matt Smith droeg de Olympische fakkel vandaag. En wij maar denken dat de Tenth Doctor 'm zou dragen. Of komt dat nog? ;)
Hoop 't stiekem wel, zou leuk zijn :Y
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:08:35 #299
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_112056451
't kapsel en de gezichtsuitdrukking kloppen wel :')
Ja doei.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:12:03 #300
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_112056560
001, is hij de eerste die de fakkel draagt?
Overigens mogen degenen die de fakkel dragen hun outfit en de fakkel houden, erg makkelijk voor Moffat om een stukje voor het rennen te filmen en daarna "live" beelden te gebruiken
Anoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf prive met PureVPN
  Admin zaterdag 26 mei 2012 @ 21:37:29 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_112064595
Nee, hij is niet de eerste. De Torch is al de hele week (of langer) door de UK onderweg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')