Volgens imdb niet. excuus, je hebt gelijk. In human form speelt Jim Parsons hem.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij is dat Sheldon uit the BBT.. laatst nog een interview gezien maar nu kom ik niet op zijn naam
Is het indd nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wou Transformers 2 zeggen, maar na dat 2e plaatje denk ik van niet
Gewoon Warrior is goedquote:
quote:I have the hugest . . . overbite. It's so big, my older brothers and sisters used to call me "Bugs". I looked like a bottle opener. But I've never fixed my bite because it's one of the things that makes me me.
quote:It's fun to be a woman. It's fun to flirt and wear makeup and have boobs.
Oh alle quotes zijn van dezelfde persoon overigensquote:I wanted to be a nun when I was very little. Well, that was until my sister told me that they don't get paid. Then I went off that idea quickly.
quote:
quote:Trade Mark
Mole on her left cheek
quote:Is Cuban-American.
Speaks Spanish fluently. English is her second language.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:37 schreef Eurynox het volgende:
The ides of march is toch die nieuwe met clooney
Dan nog Moneyball met Pitt en Hugo van Scorsse
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef RanTheMan het volgende:
Analyze this
when harry met Sally
Forget Paris
monsters inc
cars
American sweethearts
Allemaal foutquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:14 schreef DragonFodder het volgende:
1 Ridley Scott?
6 1979
7 Olivia Newton John
8 Grease
9 Alien?
fout en foutquote:
1; Paul Verhoevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan zal dat wel dat Paul Verhoeven gedoe zijn
Nopequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Och, RoboCop natuurlijk. Die komt uit 1988?
Zie hier onderquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bedoel je met de "goede" trouwens degene die in het midden goed is of aan het begin/einde?
Je mot die andere hebben daarnaast is dirty dancing van wijlen Patrick...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:34 schreef Gillingham het volgende:
8.Grease/DirtyDancing/Andere Travolta Musical?
Ik probeerde hierboven te hinten dat travolta niet "de goede" isquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Eurynox het volgende:
6 John Travolta 8 Saturday Night Fever
8 is niet van verhoeven maar van Norman Jewison, wie kent m nietquote:
Cher films vergeet ik het liefst zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef ShaoliN het volgende:
Is toch niet zo lastig meer.Nicolas Cage, Moonstruck met Cher
Sinds Beavis & Butthead ben ik Cher fan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Cher films vergeet ik het liefst zo snel mogelijk
Alleen nog een jaartalquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef ShaoliN het volgende:
Is toch niet zo lastig meer.Nicolas Cage, Moonstruck met Cher
+1quote:
Stand December 2011:quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef Gillingham het volgende:
Wat vond jij ook alweer van initialen, Sam? Ik denk er hetzelfde over.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:44 schreef RanTheMan het volgende:
:0 Escape from new york moet t dan zijn :0
Dat zijn er al 2quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
A Prairie Home Companion 6.80
Mean Girls? 6.90
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
freaky friday? 6.30
herbie fully loaded? 4.70
Nog 1quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
i know who killed me3.61
(Dat is vast haar laagste ooit
)
uhuh
Jaaaaaquote:
Atonementquote:Most of the shots in the movie are very long and Steadicam-based. The shot of the three girls walking through the cafeteria is 5 minutes and 19 seconds long.
Werckmeister Harmoniákquote:In a single shot, almost 7 minutes long, the 3 sit motionless, looking in 3 opposite directions on the railway work car, with the only sound accompaniment being the squeaking of its winch. As they pass from urban setting to rural, their surroundings grow strikingly colorful in contrast to the urban setting.
Empire kon ik niet terugvinden.quote:The film, like many of Béla Tarr's films, contains one of the longest average shot lengths in any motion picture: 145.7 seconds. A single long take approximately 4 hours into the movie lasts an incredible 10 minutes, 14 seconds.
Je hebt gelijk inderdaad. Maar het was duidelijk genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
Maar een longshot is inderdaad een totaalshot, waarbij de gehele omgeving bvb. in beeld wordt genomen. De filmpjes in jouw post zijn long takes.
Np, 5 is uiteraard goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef picodealion het volgende:
Sorry, ik zat nog lekker te werken. 5 is Pulp Fiction.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:52 schreef De-Sombrero het volgende:
1. Godfather![]()
2. Departed![]()
3. Unknown![]()
5. transporteren was al geraden
Da's ook foutquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk ook 6 als transporter.
magnoliaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef De-Sombrero het volgende:
Mag ik dan nog wel weten welke film plaatje twee was? Of wil je die bewaren voor een andere keer?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie nu pas al die kikkers.
Blow?
Jezus Sandsquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
een superman tekenfilm. denk ik zo. Doomsday?
quote:
Clark Kentquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zou geen 4 karakternamen weten uit all star. al hoewel, al die voor de hand liggende hadden natuurlijk gekunt...
wie?quote:Often plays rebellious characters with noticeable mental problems
Sorry, was het helemaal vergeten. brad Pitt is goed!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef FireFox1 het volgende:
Brad Pitt (Fight Club, Twelve Monkeys)?
quote:Cinemas were instructed to up the volume when they showed the film as the sound effects play such a crucial part in its overall effect.
De gehele filmquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:43 schreef De-Sombrero het volgende:
Gaat dit nog steeds over die openingsscene, of de gehele film?
quote:For the initial battle scenes in the sea, spare ammunition carried by the actors was made from wood, as metal was too heavy.
quote:
Rap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:57 schreef lamers het volgende:
Zombieland
Emma Stone
Woody Harrelson
Bill Murray
quote:
quote:
wie?quote:He was awarded Knight Bachelor of the Order of the British Empire in 1990 for his services to drama.
quote:
quote:He played the vampire in the video for "Heart" by Pet Shop Boys.
quote:Before performing the role of, he listened to a recording of
reading
lines from the novel. He used this as a base for creating the character, and imitated the accent used by
in the recording.
Geen idee, maar dit is hem niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:31 schreef picodealion het volgende:
Is Ben Kinglsey niet een "Sir" tegenwoordig?
dragon+1quote:
Die is niet geknight, dat weet ik vrijwel zeker.quote:
Uit The Fry Chronicles?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:42 schreef picodealion het volgende:
Zijn quote daarover:
"The reason I have not yet been knighted is something between my monarch and me"
Wtf, dat is wel erg snel.quote:
Dit is de redenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, dat is wel erg snel.![]()
Ik had op z'n minst verwacht dat ik nog wel een hintje moest geven.
Niks, het is een fohnquote:
quote:
Ik merk hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Robby87 het volgende:
Kijk, daar komen de vrouwtjes op af Sands.
quote:
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm bij nader inzien denk ik ook niet dat dat Walken isof wel?
quote:
Nicolas Cage?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Er komt naakt in voor.
't Is een film uit '96. En de man kennen jullie zeker.
Misschien zat ik een andere trailer te kijken, maar ik vond het stukje muziek bij de trailer op YouTube niet denderend.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
Nee, het is Ewan McGregor. En de regisseur heb ik net nog genoemd.![]()
De trailer heeft zo'n geweldig stukje muziek. Die laat ik jullie zo horen in het SC-topic.
Het is misschien niet jouw smaak, dat kan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien zat ik een andere trailer te kijken, maar ik vond het stukje muziek bij de trailer op YouTube niet denderend.
Het zou verrassend zijn als jij iets vindt wat bij Fox zijn smaak aansluit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
Peter Greenaway, Ewan McGregor, Vivian Wu.
Gaat over een geschrift van een geisha van lang geleden, en kalligrafie op het lichaam.
[..]
Het is misschien niet jouw smaak, dat kan.
Niet zo moeilijk, gewoon een jaren 70 bandje toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:03 schreef Robby87 het volgende:
Het zou verrassend zijn als jij iets vindt wat bij Fox zijn smaak aansluit.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
Wordt 'm niet. Het was The Pillow Book.
Nieuwe vraag:
[ afbeelding ]
Wie?
Erg mooi is ze niet, maar ik wil jou wel eens zien over 50 jaar.quote:
Yes. En je hoeft me niet te belonen met een Stewart of Bogie-vraag.quote:
Ga je nu al dezelfde vragen als ik, kloon?quote:
Erg grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|