Mijn favoriete muziek is ook alleen populair in kleine kringquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, das met veel muziek zo. Ik kan half uit m'n plaat gaan als er een oudje van Metallica langskomt (vanavond nog gehad), terwijl een ander daarop kotst.
Zelfde geldt voor een collega van mij; ze is helemaal leip van Take That. Ik vind dat geweldig, maar de muziek...
Je moet het ook horen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil niet zo. Of ik vind iets leuk, of ik vind iets niet leuk
Er is wel enige mate van klasse aan muziek af te horen, of je het nou goed vind of niet. Ik heb bijvoorbeeld niks met Lady Gaga, maar ik hoor wel dat het beter is als Rebecca Blackquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil niet zo. Of ik vind iets leuk, of ik vind iets niet leuk
Ik denk dat jij op een meer technische manier luistert naar muziek. Ik luister het graag, maar daar houdt het eigenlijk ook wel mee opquote:
Lady Gagaquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Er is wel enige mate van klasse aan muziek af te horen, of je het nou goed vind of niet. Ik heb bijvoorbeeld niks met Lady Gaga, maar ik hoor wel dat het beter is als Rebecca Black
Das toch dat mutsje dat op YT stond met Friday?? Vond ik leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Er is wel enige mate van klasse aan muziek af te horen, of je het nou goed vind of niet. Ik heb bijvoorbeeld niks met Lady Gaga, maar ik hoor wel dat het beter is als Rebecca Black
een VPRO gast. Maakt maand mixen (http://soundcloud.com/djsandeman), is iedere week te horen bij dansen met delsing etc.quote:
Klopt helemaal. 'Men' zegt ook dat ik een goed gehoor heb als het gaat om muziek, dus dat is dan mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op een meer technische manier luistert naar muziek. Ik luister het graag, maar daar houdt het eigenlijk ook wel mee op
Qua muziek heb ik ook een goed gehoor. Qua andere zaken heb ik volgens de mensen in mijn omgeving wat minder goed gehoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. 'Men' zegt ook dat ik een goed gehoor heb als het gaat om muziek, dus dat is dan mooi meegenomen.
http://download.omroep.nl(...)erendsen-giel3fm.mp4quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:10 schreef FZN05 het volgende:
Hole1988 (of iemand anders), kun jij hier voor mij de directe link naar het filmpje geven?
http://giel.vara.nl/Live-(...)035dd097477349833098
rustig maar, het is maar een effectje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond haar in deze mix erg eng klinken
Alex Clare? lekker nummer vind ik dat hoor, sowieso leuk albumquote:
Alex Clare ja. De magie was te vroeg weer verdwenen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Alex Clare? lekker nummer vind ik dat hoor, sowieso leuk album
Dank! Ik greep al bijna naar de pillenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
rustig maar, het is maar een effectje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |