quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik Roos best ben gaan waarderen als presentatrice van 3voor12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draaide hem ook absurd vroeg vlegel!
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.
GY!BE?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn vader tipte mij dat het nieuwe album van Elbow wel eens wat kon gaan worden op de terugweg van het GY!BE concert.
mee eens. An Audience with the Pope zullen ze denk ik nooit meer overtreffenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef ValHallen het volgende:
Overigens is het album wel een stuk minder dan de vorige.
Hij keek ook helemaal gefrustreerd naar die klink anders clip van DWDD. Sufjan Stevens, Sigur Ros en GY!BE moesten er toch zeker wel in!quote:
waarom dacht ik die naam en dacht ik: Nee, dat klopt met de afkorting????quote:
Je hebt een aantal luisterbeurten nodig, maar als het kwartje valt, valt hij genadeloos hardquote:Op donderdag 15 december 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom dacht ik die naam en dacht ik: Nee, dat klopt met de afkorting????
vette muziek is dat, maar fucking vaag
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Gotye. een prima nr1 wat mij betreft
Eens wel. Past ook wel in het VPRO straatje.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Pcies. Gaat ongelofelijk lang meequote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
Vooral Drum 'n Bass ja. Maar dat is nooit echt radiofähig geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wel te weinig dupstep/d&b in de lijst imo.
op de radio? is nogal apart niet. Ik vind dubstep en d&b nou niet rustig achter de computer te beluisterenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Wel te weinig dupstep/d&b in de lijst imo.
Had toch wel verwacht dat er iets van Chase & Status in zou staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral Drum 'n Bass ja. Maar dat is nooit echt radiofähig geweest.
Heeft het afgelopen jaar toch een aardige opmars gemaakt, zeker ook op 3fm.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
op de radio? is nogal apart niet. Ik vind dubstep en d&b nou niet rustig achter de computer te beluisteren
Daar zou ik niet op gestemd hebben eerlijk gezegd. Veel te gemaakt voor de massa.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat er iets van Chase & Status in zou staan.
Ben allang blij dat het er is, vind de gemiddelde kroegmuziek ondragelijk. Nu valt dit er tegenwoordig nog ergens tussen, trek ik een heel stuk beterquote:Op donderdag 15 december 2011 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft het afgelopen jaar toch een aardige opmars gemaakt, zeker ook op 3fm.
of promises van Nero? (of staat ie erin? dan had ie hoger gemoeten!)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat er iets van Chase & Status in zou staan.
Jep die staat erin, plek 79.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of promises van Nero? (of staat ie erin? dan had ie hoger gemoeten!)
Oh, dat commentaar op YTquote:Op donderdag 15 december 2011 23:54 schreef hole1988 het volgende:
de staat bij dwdd
http://download.omroep.nl(...)?start=2087&end=2270
Had er ook wel in gemogen ja, lekker nummerquote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
En mijn plaat van het jaar staat nog niet eens in de top 100.
Waarom? Zij zingt goed, maakt leuke liedjes en doet het totaal niet verkeerd. Ik vind het juist wel pleiten voor de stemmers van 3voor12 song11 dát ze erin staat...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eefje staat op 14.![]()
Beetje jammer.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom? Zij zingt goed, maakt leuke liedjes en doet het totaal niet verkeerd. Ik vind het juist wel pleiten voor de stemmers van 3voor12 song11 dát ze erin staat...
Smaak is persoonlijk. Ik vind haar ook een zingende kut op pootjes...quote:
dat was ik ook van plan, maar dat ga ik niet redden...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
oe, vet. Die remix ga ik nog even uitzitten
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was ik ook van plan, maar dat ga ik niet redden...
ik ga nl pitten.
slaap lekker allen!
Trustequote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was ik ook van plan, maar dat ga ik niet redden...
ik ga nl pitten.
slaap lekker allen!
Ze is uniek, dus automatisch veel pro's en tegens.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind haar ook een zingende kut op pootjes...
Don't sit down cause i moved your chairquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
prima lijst, als ik het zo even overkijk. Alleen Brick by Brick als Arctic Monkeys keuze is onvergefelijk
Er is een verschil tussen smaak en 'objectief' kijken naar een liedje.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Smaak is persoonlijk. Ik vind haar ook een zingende kut op pootjes...
Smaak is kotsen op Gotye, 'objectief' is Gotye geheel terecht.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind Gotye trouwens persoonlijk vrij weinig, technisch goed, emotioneel ook, maar niet voor mij. Ik kreeg en krijg er geen kippevel van, zoals wel bij the Black Keys - Dead and Gone.
pcies, of nog beter: Suck it and See. Maar volgens mij is die helemaal niet gedraaid hier of wel?quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Don't sit down cause i moved your chair
Klopt, das met veel muziek zo. Ik kan half uit m'n plaat gaan als er een oudje van Metallica langskomt (vanavond nog gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze is uniek, dus automatisch veel pro's en tegens.
Ik zie dat verschil niet zo. Of ik vind iets leuk, of ik vind iets niet leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen smaak en 'objectief' kijken naar een liedje.
[..]
Smaak is kotsen op Gotye, 'objectief' is Gotye geheel terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |