Oléquote:
quote:
quote:
tik em aan tik em aan!quote:
Geen idee en dat maakt me ook niet uit want luisteren doe ik toch niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
is de 3fm-nieuwjaarsnachtprogrammering eigenlijk al bekend?
Dit ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee en dat maakt me ook niet uit want luisteren doe ik toch niet..
voor mij maakt het wel een beetje uit. als er nl een leuke programmering is blijf ik thuis, anders ga ik naar mn ouders.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee en dat maakt me ook niet uit want luisteren doe ik toch niet..
Champagnequote:Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
is de 3fm-nieuwjaarsnachtprogrammering eigenlijk al bekend?
twitter:bart3fm twitterde op donderdag 15-12-2011 om 22:31:13... 'Bart, we gaan een filmpje opnemen voor de statiegeldactie'. Ik: moet ik nog iets specifieks aantrekken? Zij: dat hoor je op de set wel! reageer retweet
hoor ik nou benton ertussen door ?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op donderdag 15-12-2011 om 22:31:13... 'Bart, we gaan een filmpje opnemen voor de statiegeldactie'. Ik: moet ik nog iets specifieks aantrekken? Zij: dat hoor je op de set wel! reageer retweet
nog gedacht aan de OP of is je dat ontschoten.quote:
Wel aan gedacht, nog geen tijd gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nog gedacht aan de OP of is je dat ontschoten.
jaloers!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
Sweatshop!
over ca 24u sta ik Torre en zijn makkers te bewonderen
heb je daarstraks de Roosbeefcover gehoord? die was echt te slecht voor woorden. Het origineel vind ik nog wel te pruimenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Timo20 het volgende:
En damp ook maar eens af met je video spelletetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkere muziek, aantal goede optredens. ik vind van welquote:Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef themauster het volgende:
Wat heerlijk de gedachte dat ik dit jaar niet meer hoef werken
is SVHJ nog wat?
slechter dan Roosbeef kan het vast niet meer wordenquote:
Geen idee, heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slechter dan Roosbeef kan het vast niet meer worden
Ik ga wel iets anders doen danquote:
Al een tijdje, maar nog niet gedraaid op radioquote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Oei, nog 3 dagen tot SR. Dan zal het hier wel weer volstromen
ik kom even de stilte voor de storm bekijken. Is de Song van het jaar al bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
ik kom even de stilte voor de storm bekijken. Is de Song van het jaar al bekend gemaakt?
God, jeeh! die is al bekend gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Ik vond het eigenlijk wel simpelquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
pfoe, ik vind het nog wel lastig dit jaar eigenlijk. Geen Adele toch? dat zou wel raar zijn voor 3voor12
zeker nietquote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Dit doet ze helemaal niet slecht, of wel?
jamaar, ik heb amper radio geluisterd dit jaar, dus zou niet zo gauw weten wat er erg veel gedraaid is. Paradise misschien? of Plage (of was die al van vorig jaar..)quote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel simpel
Die cover niet, dit vind ik gewoon kut.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Dit doet ze helemaal niet slecht, of wel?
ach, raadselachtig. Als je nederlands recht voor zijn raap brengt krijgt het al snel een Sesamstraat gehaltequote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker niet
ze zal zo nog wel iets van zichzelf spelen. geloof dat dat weer zo'n raadselachtige Nederlandse tekst is en daar hebi k nooit zoveel mee.
God jee, ik geef niet nog een keer een hint hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jamaar, ik heb amper radio geluisterd dit jaar, dus zou niet zo gauw weten wat er erg veel gedraaid is. Paradise misschien? of Plage (of was die al van vorig jaar..)
3 Nederlandse lijstjes kennen en je weet genoeg, maar het is te merken dat je weinig radio heb geluisterdquote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jamaar, ik heb amper radio geluisterd dit jaar, dus zou niet zo gauw weten wat er erg veel gedraaid is. Paradise misschien? of Plage (of was die al van vorig jaar..)
Like a boss.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik kom me ook alvast melden voor SR. Even de warming-up meepakken.
12 uurquote:Op donderdag 15 december 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Tot hoe laat is song van het jaar ?
Tot 0h00 en daarna mix toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
tot 0.00u en daarna nog een uur lang mix met alle(?) top 100-nummersquote:Op donderdag 15 december 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
o haha, volg em nu pas. Ach, het nummer is klasse, dus prima keus wat mijn betreft. Zal me niks verbazen als ik er ook op gestemd hebquote:Op donderdag 15 december 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
God jee, ik geef niet nog een keer een hint hoor!
wat RoelJewel betreft ook niet....quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Deze had wmb niet zo hoog hoeven staan.
Gek genoeg stond deze ook bij het KX lijstje (flip 2011) heel hoog.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Deze had wmb niet zo hoog hoeven staan.
Een beetje een standaard nummer. FF kunnen veel beter.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat RoelJewel betreft ook niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
Zooooo blij dat ik mijn radio nu pas ga aandoen, én Plage én Adele missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draaide hem ook absurd vroeg vlegel!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wie was weer de eerste, heh?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik Roos best ben gaan waarderen als presentatrice van 3voor12.
Na de jaarwisseling krijgt ze van mij weer eens wat luisteruren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik Roos best ben gaan waarderen als presentatrice van 3voor12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |