jaloers!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
Sweatshop!
over ca 24u sta ik Torre en zijn makkers te bewonderen
heb je daarstraks de Roosbeefcover gehoord? die was echt te slecht voor woorden. Het origineel vind ik nog wel te pruimenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Timo20 het volgende:
En damp ook maar eens af met je video spelletetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkere muziek, aantal goede optredens. ik vind van welquote:Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef themauster het volgende:
Wat heerlijk de gedachte dat ik dit jaar niet meer hoef werken
is SVHJ nog wat?
slechter dan Roosbeef kan het vast niet meer wordenquote:
Geen idee, heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slechter dan Roosbeef kan het vast niet meer worden
Ik ga wel iets anders doen danquote:
Al een tijdje, maar nog niet gedraaid op radioquote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Oei, nog 3 dagen tot SR. Dan zal het hier wel weer volstromen
ik kom even de stilte voor de storm bekijken. Is de Song van het jaar al bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
ik kom even de stilte voor de storm bekijken. Is de Song van het jaar al bekend gemaakt?
God, jeeh! die is al bekend gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Ik vond het eigenlijk wel simpelquote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
pfoe, ik vind het nog wel lastig dit jaar eigenlijk. Geen Adele toch? dat zou wel raar zijn voor 3voor12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |