haha ik herken al die dingen, heel erg stom is dat, ik ben fucking dr. en nog denk ik dat ik het niet serieus genoeg aanpakquote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik kijk ook, ik merk nu pas hoe pijnlijk en verneukt deze generatie is.
ja die kneuters met een bedrijf op hun 15de daar heb ik dan weer niks mee, of mensen zie zo nodig hoge cijfers zouden moeten halen en de VN naspelen op harvard.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zie alleen maar arrogante zelfbelangrijke mensen![]()
Ga eens leven.
De psycholoog vroeg "maar wat wil je zelf" en dat wist ze nietquote:
Wtf. Inderdaad. Goede studie en eigen bedrijf. Toch moet ik meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ik herken al die dingen, heel erg stom is dat, ik ben fucking dr. en nog denk ik dat ik het niet serieus genoeg aanpak
bah herkenbaarheid.
Helemaal gelijk man.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef UncleDolan het volgende:
Ik zie alleen maar arrogante zelfbelangrijke mensen![]()
Ga eens leven.
Je hebt gewoon geen vrienden om toe te voegenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb geen facebook maar het is geen statement
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
wie studeert er tegenwoordig nou nog af op een theorie over de zwaartekracht
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Deze docu is de verfilming van First World Problems.
Whahahaquote:
Ik heb altijd geleerd alles waar te voor staat is niet goed te veel, te zoet, te zout, tevreden.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Deze generatie zou eens wat minder op zichzelf moeten letten en niet steeds maar meer en beter willen. Wees gewoon eens blij, trots en tevreden.
Eens. Vind het erg sneu voor die mensen die zich altijd maar bang zijn wat anderen vindenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Spanky78 het volgende:
Mensen leggen zichzelf te veel op. Dit meisje is het prototype braafje dat bij mij in de klas altijd vooraan zat. Het belangrijkste doel was succesvol worden. De enige uit mijn klas die succesvol waren zijn 1: de levensgenieters, 2. De mensen met een echte passie, sport, muziek, wiskunde.
De strebers is niet zo vel van terecht gekomen. Met name de typjes 'progresssief, apple' blijken helemaal niet speciaal en progressief te zijn.
Wees gewoon jezelf, niet degene die je denkt dat de mensen om je heen willen dat je bent.
Dan zeggen we toch gewoon voldaan of contentquote:Op donderdag 15 december 2011 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd alles waar te voor staat is niet goed te veel, te zoet, te zout, tevreden.
Die gast is geestelijk al bejaard.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
Deze man weet wel wat hij zegt. Hij heeft puur een pak aan, omdat het 'moet'. Thuis zit hij lekker in z'n leisure kleding piano te spelen.
Vind hem helemaal niet bejaard overkomenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Die gast is geestelijk al bejaard.
Ik overdrijf, maar ik krijg het gevoel alsof hij zich 48 voelt of zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vind hem helemaal niet bejaard overkomen
Jij blinkt toch ook uit in iets? Afgestudeerd in iets heel specifieks? Als je daar geen reet aan had gevonden had je het nooit zover geschopt. Ms is dat jouw passie wel terwijl je dat niet op die manier ervaart.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen die zeggen je moet kijken "wat maakt me blij" kunnen zelf altijd vanalles...
je moet gewoon doen wat je blij maakt, wat mij blij maakt is ongelovelijk goed gitaar spelen.. kijk zo...
En toch is iets doen wat je leuk vindt de enige manier om succesvol en enigzins gelukkig te worden. Je kunt beter een kutbaan hebben en weinig geld, maar wel elke dag blij naar je werk gaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen die zeggen je moet kijken "wat maakt me blij" kunnen zelf altijd vanalles...
je moet gewoon doen wat je blij maakt, wat mij blij maakt is ongelovelijk goed gitaar spelen.. kijk zo...
ja dat is dus de hele clou van deze mensen (dat idee heb ik iig) ze doen allemaal wat ze leuk vinden maar vragen zich af of het wel 'goed' is om dat te doen...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij blinkt toch ook uit in iets? Afgestudeerd in iets heel specifieks? Als je daar geen reet aan had gevonden had je het nooit zover geschopt. Ms is dat jouw passie wel terwijl je dat niet op die manier ervaart.
Het is van John Frusciante, volgens mij van Niandra Lades & Usually just a T-shirt.quote:
Ze meten zich continue aan anderen. Moeten ze niet doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is dus de hele clou van deze mensen (dat idee heb ik iig) ze doen allemaal wat ze leuk vinden maar vragen zich af of het wel 'goed' is om dat te doen...
Datzelfde heb ik ook ik ben dan wel gepromoveerd maar heb nog niet het idee dat ik er echt goed in ben.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |