abonnement Unibet Coolblue
pi_105629864
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef Juup© het volgende:
En verder.

Waren we gestopt dan?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105631196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Waren we gestopt dan?
Ik niet. Jij?
pi_105631213
We stoppen nooit toch?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105631231
Eigenlijk zou ik ooit een tv-item over deze reeks moeten maken.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105631281
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef febster het volgende:
Eigenlijk zou ik ooit een tv-item over deze reeks moeten maken.
Wel ja, ga die achterlijke Sunchaser even nadoen.
pi_105631675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wel ja, ga die achterlijke Sunchaser even nadoen.
Nee niet op die manier natuurlijk, wat hij doet is van het niveau lokale omroep.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105632077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef febster het volgende:

[..]

Nee niet op die manier natuurlijk, wat hij doet is van het niveau lokale omroep.
Dat is nog een overstatement :D
pi_105632395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef febster het volgende:

[..]

Nee niet op die manier natuurlijk, wat hij doet is van het niveau lokale omroep.
je postte laatst ergens een videointerview van jou met een make up meisje..dat was niveau schoolkrant...echt.
verschrikkelijk irritant als interviewers de antwoorden van de geïnterviewde steeds herhalen/bevestigen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105632981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:

[..]

je postte laatst ergens een videointerview van jou met een make up meisje..dat was niveau schoolkrant...echt.
verschrikkelijk irritant als interviewers de antwoorden van de geïnterviewde steeds herhalen/bevestigen
Dat was ook de insteek en het is anders gemonteerd dan ik zou willen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105633026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:

[..]

je postte laatst ergens een videointerview van jou met een make up meisje..dat was niveau schoolkrant...echt.
verschrikkelijk irritant als interviewers de antwoorden van de geïnterviewde steeds herhalen/bevestigen
Overigens wel 20.000 views, dus daarin is het wel geslaagd (en dat is de opzet van EDtv).
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105633369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef febster het volgende:

[..]

Overigens wel 20.000 views, dus daarin is het wel geslaagd (en dat is de opzet van EDtv).
Het aantal views zegt wel vrij weinig over de kwaliteit natuurlijk. Maar ik stoorde mij vooral aan het feit dat je na bijna ieder antwoord 'okay' zei...

de make-up stond je goed trouwens...je kon zo naar de ouderwetse danssalon zondag. :P
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105633583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Het aantal views zegt wel vrij weinig over de kwaliteit natuurlijk. Maar ik stoorde mij vooral aan het feit dat je na bijna ieder antwoord 'okay' zei...

de make-up stond je goed trouwens...je kon zo naar de ouderwetse danssalon zondag. :P
Hehe, okay is idd een stopwoordje wat ik had. Ik ging toen van kranteninterviews naar tv-interviews en dat is toch totaal iets anders. Nu zou ik dat sowieso totaal anders doen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 21:59:39 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105634505
Ik zou trouwens wel ff kijken naar je linkedin profiel als ik jou was.
Vooral met dat tekstje zet je jezelf wel in een hoekje :P .
pi_105634642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou trouwens wel ff kijken naar je linkedin profiel als ik jou was.
Vooral met dat tekstje zet je jezelf wel in een hoekje :P .
Dank :), daar was ik nog niet helemaal over uit. Maar ik HAAT het echt dat Linkedin zo'n kwijl gebeuren is, daar kan ik dus echt niet tegen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:05:23 #16
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105634779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef febster het volgende:

[..]

Dank :), daar was ik nog niet helemaal over uit. Maar ik HAAT het echt dat Linkedin zo'n kwijl gebeuren is, daar kan ik dus echt niet tegen.
Gewoon weg laten. Voegt niets toe. Sterker nog, maakt het alleen erger :P .
Linkedin is trouwens niet kwijl maar juist lekker recht toe recht aan. Gewoon zakelijk en geen gezeik.
pi_105634859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Gewoon weg laten. Voegt niets toe. Sterker nog, maakt het alleen erger :P .
Linkedin is trouwens niet kwijl maar juist lekker recht toe recht aan. Gewoon zakelijk en geen gezeik.
Nou nou nou :'). Je kunt ook overdrijven. Plus het bedrijf waar ik solliciteer heeft het ook niet zo op pakken ;).
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105634880
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Gewoon weg laten. Voegt niets toe. Sterker nog, maakt het alleen erger :P .
Linkedin is trouwens niet kwijl maar juist lekker recht toe recht aan. Gewoon zakelijk en geen gezeik.
Je edit was snel :P. Ik vind het veels te klef, iedereen wil zijn lul van 20cm laten zien.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:10:14 #19
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105635006
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef febster het volgende:

[..]

Nou nou nou :'). Je kunt ook overdrijven. Plus het bedrijf waar ik solliciteer heeft het ook niet zo op pakken ;).
Ja, maar dat doen ze wel. Als je begint met geen pakken dragen laat dat geen goeie indruk achter.
En kwijl... Zie het als een online CV. Je moet het niet zitten vergelijken met Facebook idd.
Wat ik overigens weer maar een puberale nonsens vind :P .
pi_105635193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja, maar dat doen ze wel. Als je begint met geen pakken dragen laat dat geen goeie indruk achter.
En kwijl... Zie het als een online CV. Je moet het niet zitten vergelijken met Facebook idd.
Wat ik overigens weer maar een puberale nonsens vind :P .
Ik vergelijk het niet met FB. Maar iedereen doet alsof ze een soort 'supermensen' zijn, het liefst netwerken, japans leren in de avonduren en in het weekend naar managementtraining gaan in de Ardennen. Er straalt zelden 'plezier' vanaf, eerder een soort triestheid imho.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:17:13 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105635373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef febster het volgende:

[..]

Ik vergelijk het niet met FB. Maar iedereen doet alsof ze een soort 'supermensen' zijn, het liefst netwerken, japans leren in de avonduren en in het weekend naar managementtraining gaan in de Ardennen. Er straalt zelden 'plezier' vanaf, eerder een soort triestheid imho.
Klinkt eng, maar het kan! Er zijn mensen die lol uit hun werk halen.
Wat opzich niet verkeerd is gezien het feit dat dat activiteit 2 in je leven is waar je de meeste uren aan zal besteden :') .
Dat jij dergelijke zaken als triest interpreteerd. Tja. Waar je overigens dergelijke facts uit haalt is mij ook onduidelijk, want dat staat heul niet op Linkedin. Daar heb je flauwekul als FB voor waar je lekker kan melden aan de wereld wat je gezellig en tof zoal doet.
pi_105635624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Klinkt eng, maar het kan! Er zijn mensen die lol uit hun werk halen.
Wat opzich niet verkeerd is gezien het feit dat dat activiteit 2 in je leven is waar je de meeste uren aan zal besteden :') .
Dat jij dergelijke zaken als triest interpreteerd. Tja. Waar je overigens dergelijke facts uit haalt is mij ook onduidelijk, want dat staat heul niet op Linkedin. Daar heb je flauwekul als FB voor waar je lekker kan melden aan de wereld wat je gezellig en tof zoal doet.
Je snapt me niet :). Ik werk al 12 jaar bij een bedrijf en als ik daar geen lol uithaalde, was ik allang weggeweest. Hetzelfde geldt voor mijn huidige studie, de reden waarom ik bij voorgaande studies gestopt ben. Maar je komt als persoon niet over, het komt zo 'vlak', zo 'saai' over. Je mag niet laten zien wat voor persoon je bent, vooral niks van je karakter laten zien, vooral zoveel mogelijk in 1 'vorm' je laten wurmen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:24:08 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105635783
Waar je wel gelijk in hebt is dat het net lijkt alsof iedereen een megalomane fantastische belangrijke functie heeft terwijl de meesten gewoon typslaaf zijn. Maar goed, da hedde overal. Op feestjes, reunies, op werk, etc. overal waar slap geluld wordt :P .
  donderdag 15 december 2011 @ 22:25:43 #24
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105635862
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef febster het volgende:

[..]

Je snapt me niet :). Ik werk al 12 jaar bij een bedrijf en als ik daar geen lol uithaalde, was ik allang weggeweest. Hetzelfde geldt voor mijn huidige studie, de reden waarom ik bij voorgaande studies gestopt ben. Maar je komt als persoon niet over, het komt zo 'vlak', zo 'saai' over. Je mag niet laten zien wat voor persoon je bent, vooral niks van je karakter laten zien, vooral zoveel mogelijk in 1 'vorm' je laten wurmen.
Ja jezus. Als je dat wil laten zien bouw dan lekker een fancy CU2 pagina met flitsende achtergronden :') . Het is een zakelijk medium waar het om gaat wat je doet en gedaan hebt qua werk. Gewoon zakelijk zonder bullshit.
pi_105635865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Waar je wel gelijk in hebt is dat het net lijkt alsof iedereen een megalomane fantastische belangrijke functie heeft terwijl de meesten gewoon typslaaf zijn. Maar goed, da hedde overal. Op feestjes, reunies, op werk, etc. overal waar slap geluld wordt :P .
Hehe, dat zeg ik dus net :'). Iedereen doet alsof ze de koningin zijn, terwijl het maar saaie lullo's zijn. Dat irriteert me. Kijk op FB kan ik redelijk mezelf zijn (ongeveer dan), maar op zo'n LinkedIn wordt het allemaal wel heel nep. Maar goed, ik zal toch wel moeten.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105635934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja jezus. Als je dat wil laten zien bouw dan lekker een fancy CU2 pagina met flitsende achtergronden :') . Het is een zakelijk medium waar het om gaat wat je doet en gedaan hebt qua werk. Gewoon zakelijk zonder bullshit.
Vorm bedoelde ik niet letterlijk ;). Niet qua UI, maar qua tekst. Iedereen omschrijft zich hetzelfde, op dezelfde manier, zonder een beetje wervend/informeel te worden. Dus zonder te worden wie jij nu echt bent, tekst die recht doet aan de persoon die jij bent.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105636079
Maar goed, misschien zie ik er teveel in.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:30:47 #28
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105636123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef febster het volgende:

[..]

Vorm bedoelde ik niet letterlijk ;). Niet qua UI, maar qua tekst. Iedereen omschrijft zich hetzelfde, op dezelfde manier, zonder een beetje wervend/informeel te worden. Dus zonder te worden wie jij nu echt bent, tekst die recht doet aan de persoon die jij bent.
Daar is het voor. Een CV is niet bedoeld voor tekstjes, informele klets en grafische effectjes.
Je moet dat ding zien als een online CV waarmee je je netwerk (ja, weet het, is eng :P ) zichtbaar kan maken voor jezelf. Het is geen ding waarmee je je persoonlijk kan profileren dmv. leuke fotootjes, teksten, en informeel geneuzel.
  donderdag 15 december 2011 @ 22:31:19 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105636139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef febster het volgende:
Maar goed, misschien zie ik er teveel in.
Nee, je begrijpt het idee van LinkedIn niet :P .
pi_105636155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Daar is het voor. Een CV is niet bedoeld voor tekstjes, informele klets en grafische effectjes.
Je moet dat ding zien als een online CV waarmee je je netwerk (ja, weet het, is eng :P ) zichtbaar kan maken voor jezelf. Het is geen ding waarmee je je persoonlijk kan profileren dmv. leuke fotootjes, teksten, en informeel geneuzel.
Hmmmm...... :P. Ik weet dat het zo werkt, maar ik vind het stom dat het zo werkt :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105636170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het idee van LinkedIn niet :P .
Ik begrijp het wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:32:54 #32
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105636204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef febster het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens :P.
Tja, en dan houdt het op :P .
pi_105636399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tja, en dan houdt het op :P .
Nee, dan moet je beetje roeien met de riemen die je hebt :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105639093
Godverdomme goed te neuken die L0t :7.

New Kids Nitro count: 2
  donderdag 15 december 2011 @ 23:30:54 #35
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105639164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef febster het volgende:

[..]

Nee, dan moet je beetje roeien met de riemen die je hebt :P.
Dan moet je gewoon accepteren dat het niets gaat worden in die wereld :P .

Als in, de wereld waarin mensen wel het nut inzien van LinkedIn en dat het op de juiste manier gebruiken :P .
  donderdag 15 december 2011 @ 23:31:45 #36
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105639210
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:29 schreef r8v2 het volgende:
Godverdomme goed te neuken die L0t :7.

New Kids Nitro count: 2
Hehe, wij ook net.
Ben al de hele avond aan het godverdomme hoeren en ga es bier halen kut tegen SQ en nog geen 1 klap gehad *) .
  donderdag 15 december 2011 @ 23:33:38 #37
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105639308
Oh wacht, we hebben Turbo voor de eerste keer gekeken net. Niet Nitro :') .
  donderdag 15 december 2011 @ 23:34:16 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_105639349
*trapt bleiblei in den ballen*
disclaimer
pi_105639671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
*trapt bleiblei in den ballen*
_O-
  donderdag 15 december 2011 @ 23:42:03 #40
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105639732
whehehe:
pi_105639879
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef bleiblei het volgende:
whehehe:
[ afbeelding ]
Snap de grap niet?
  donderdag 15 december 2011 @ 23:45:39 #42
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105639910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Snap de grap niet?
Ziededanie?
  donderdag 15 december 2011 @ 23:59:36 #44
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105640504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

:N
Nu?
pi_105641080
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nu?
[ afbeelding ]
Aha :D Het gezicht kwam mij al zo bekend voor :D
pi_105649853
ik dacht dat het die voetbaltrainert was :@

Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105649980
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef FUFR het volgende:
ik dacht dat het die voetbaltrainert was :@

[ afbeelding ]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat klopte niet helemaal vond ik. Ik had natuurlijk ook gelijk de link van het plaatje kunnen bekijken, dan had ik geweten wie het was :')
pi_105650195
Zo, papierwinkel-dag. Altijd leuk :').
pi_105650278
SQ _O-.
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:29:33 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_105650296
ja jezus, ik checkte alleen mijn email, en dan ben je ineens online op messenger wtf?
Klote hotmail :')
disclaimer
pi_105650348
Gmail O+.
pi_105651992
in al mijn wijsheid heb ik besloten vandaag een snipperdag te nemen..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105652228
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
in al mijn wijsheid heb ik besloten vandaag een snipperdag te nemen..
^O^
Ik doe met jou mee, ben moe en ziekjes.
pi_105652459
Ik ga het niet eens kijken, maar speciaal voor jullie:

pi_105653740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Juup© het volgende:
Ik ga het niet eens kijken, maar speciaal voor jullie:

kom op Juup, het is tenslotte familie :)
kijken!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105653755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

^O^
Ik doe met jou mee, ben moe en ziekjes.
ik niet ik ga mijn vrouw lastigvallen :9
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:18:53 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_105653829
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef FUFR het volgende:

[..]

kom op Juup, het is tenslotte familie :)
kijken!
:')
disclaimer
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:38:57 #58
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:42:46 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_105654953
quote:
:D Enten O+
disclaimer
pi_105655135
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:')
te mooi om te ingnoren
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:59:44 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_105655659
disclaimer
pi_105655673
ja hooi! :W
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:04:16 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_105656601
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef FUFR het volgende:

[..]

kom op Juup, het is tenslotte familie :)
kijken!
Ik hoef niet per se naar jouw familie te kijken, dat laat ik aan jou over.
pi_105656686
quote:
Na 15 foto's ben ik gestopt met kijken, wat een drama :')
pi_105657337
ach ja, we hebben een logeetje vanavond..
dat wordt dus frietjes eten
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:46:46 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_105659229


want.
disclaimer
pi_105660388
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Niet jouw maat.
Wel komische spullen op die site :D
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:21:03 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_105660464
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Niet jouw maat.
nee, op het plaatje niet, maar zelfs jij moet snappen dat kleding vaak in meerdere maten te krijgen is :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wel komische spullen op die site :D
er zitten echt bazenspullen tussen _O_
disclaimer
pi_105660876
SQ!!!! als je bestelt doe mij een

Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105660900
en dat shirt staat je vast heel goed! :Y
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105660956
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
en dat shirt staat je vast heel goed! :Y
:)
pi_105661130
Ja, alleen wordt die kat 2x zo groot :P.
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:42:19 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_105661254
komt zij weer aan met dr " :)"

:')

Nee, ik vind de verzendkosten te hoog
disclaimer
pi_105661392
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
komt zij weer aan met dr " :)"

:')

Nee, ik vind de verzendkosten te hoog
Ik lach om Fufrs tactiek!
pi_105661497
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:46 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik lach om Fufrs tactiek!
je hebt me door :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105661522
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
komt zij weer aan met dr " :)"

:')

Nee, ik vind de verzendkosten te hoog
ik las " geen toestemming van BB" :@
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:51:36 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_105661537
dan post je :D

:) is een vuilakken smilie! :')
disclaimer
pi_105661557
Wehehe
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:52:50 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_105661580
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:50 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik las " geen toestemming van BB" :@
:')
ik hoef nergens toestemming voor te vragen en dat doe ik ook niet, maar dertig dollar om 1 shirt te verzenden gaat me idd wat ver :P
disclaimer
pi_105661702
:)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105662029
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
dan post je :D

:) is een vuilakken smilie! :')
zou niet weten waarom!
pi_105662356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:57 schreef ArTiC het volgende:
:)
vuilak !
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105662447
EINS ZWEI DREI WOCHENENDEEEEEE

:)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:26:02 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_105662665
wiekent, ploppeh!
disclaimer
pi_105662812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
wiekent, ploppeh!
ga je naar plopsaland?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105663363
Ik heb al anderhalve maand weekend :7.
pi_105663797
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb al anderhalve maand weekend :7.
*trots
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105663826
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb al anderhalve maand weekend :7.
net of je wel wat uitvoerde toen je nog werk had :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105668840
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, op het plaatje niet, maar zelfs jij moet snappen dat kleding vaak in meerdere maten te krijgen is :')

[..]

er zitten echt bazenspullen tussen _O_
Die dingen gaan maar tot xxl :P
pi_105669081
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:')
ik hoef nergens toestemming voor te vragen en dat doe ik ook niet, maar dertig dollar om 1 shirt te verzenden gaat me idd wat ver :P
Dat is iid belachelijk veel, maar het kan nog erger.
Ik ben het oplaadsnoertje van mijn Jaybird SB2 kwijt, dat is gewoon dit ding:

Kost $9,- maar de verzendkosten zijn:
Estimated Shipping (FedEx Intl (exc duty tax)) $40.65

Belachelijk gewoon. Ik kan hetzelfde kabeltje in de UK voor een fractie van de verzendkosten bestellen :') En voor de beterweters, nee het is geen gangbare jack aansluiting.
pi_105669138
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb al anderhalve maand weekend :7.
Ik iets langer :') Maar om daar nou zo trots op te zijn.
pi_105669231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is iid belachelijk veel, maar het kan nog erger.
Ik ben het oplaadsnoertje van mijn Jaybird SB2 kwijt, dat is gewoon dit ding:
[ afbeelding ]
Kost $9,- maar de verzendkosten zijn:
Estimated Shipping (FedEx Intl (exc duty tax)) $40.65

Belachelijk gewoon. Ik kan hetzelfde kabeltje in de UK voor een fractie van de verzendkosten bestellen :') En voor de beterweters, nee het is geen gangbare jack aansluiting.
Ebay? Daar bieden ze dingen aan voor 1 cent. De winst zit in de verzendkosten. Leuk voor de onervaren ebayers. :')
pi_105669592
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ebay? Daar bieden ze dingen aan voor 1 cent. De winst zit in de verzendkosten. Leuk voor de onervaren ebayers. :')
Zal eens kijken.
pi_105669673
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ebay? Daar bieden ze dingen aan voor 1 cent. De winst zit in de verzendkosten. Leuk voor de onervaren ebayers. :')
Niet voor 1 cent dus.

EUR 13,99 +EUR 6,12 verzendkosten.
pi_105669777
Vanavond weer weinig interessants op tv zie ik.
pi_105670514
Dealextreme. gratis verzenden
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105670562
Twee jong boven. vrouw kijkt voice..
Ik ben nu officieel bored :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105670650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is iid belachelijk veel, maar het kan nog erger.
Ik ben het oplaadsnoertje van mijn Jaybird SB2 kwijt, dat is gewoon dit ding:


Belachelijk gewoon. Ik kan hetzelfde kabeltje in de UK voor een fractie van de verzendkosten bestellen :') En voor de beterweters, nee het is geen gangbare jack aansluiting.
dat weten wij ook wel. dat zie je ook.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105671512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef FUFR het volgende:
Twee jong boven. vrouw kijkt voice..
Ik ben nu officieel bored :{
Het zou fijn zijn als de bagger weer afgelopen is. }:|
pi_105672326
Dan begint er gewoon een nieuwe serie met die onzin
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105672918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:34 schreef Juup© het volgende:
Vanavond weer weinig interessants op tv zie ik.
rtl7darts.nl/live :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:50:40 #105
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105673729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is iid belachelijk veel, maar het kan nog erger.
Ik ben het oplaadsnoertje van mijn Jaybird SB2 kwijt, dat is gewoon dit ding:
[ afbeelding ]
Kost $9,- maar de verzendkosten zijn:
Estimated Shipping (FedEx Intl (exc duty tax)) $40.65

Belachelijk gewoon. Ik kan hetzelfde kabeltje in de UK voor een fractie van de verzendkosten bestellen :') En voor de beterweters, nee het is geen gangbare jack aansluiting.
Geen idee wat een jaybird is, maar het ding wil dus gewoon 5v met een ministekkertje.
Oplossing, loop willekeurige elektronicazaak in, haal een universeel oplaadunit en plug dat ding in je jaybird.

Of haal een stekkertje en ga lekker solderen met een afgeschreven usbkabeltje :P .
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:51:13 #106
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105673755
We hebben trouwens opbergruimte te veel met die ensuite :') .
Nondeju, wat past er veel in :o .
pi_105673786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Geen idee wat een jaybird is, maar het ding wil dus gewoon 5v met een ministekkertje.
Oplossing, loop willekeurige elektronicazaak in, haal een universeel oplaadunit en plug dat ding in je jaybird.

Of haal een stekkertje en ga lekker solderen met een afgeschreven usbkabeltje :P .
daar komt de ouwe wienert weer naar boven in bb :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:52:40 #108
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105673848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

daar komt de ouwe wienert weer naar boven in bb :7
Preciessss :Y .
pi_105676264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:

[..]

rtl7darts.nl/live :7
Dat bedoel ik.
pi_105676318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Geen idee wat een jaybird is, maar het ding wil dus gewoon 5v met een ministekkertje.
Oplossing, loop willekeurige elektronicazaak in, haal een universeel oplaadunit en plug dat ding in je jaybird.

Of haal een stekkertje en ga lekker solderen met een afgeschreven usbkabeltje :P .
En jij denkt dat ik nog geen enkele zaak ben binnengewandeld voor een stekkertje? :') Als het zo gemakkelijk was had ik het ding allang al werkend gehad, het probleem is dat geen enkel stekkertje past omdat het een rare afwijkende maat is.
pi_105676373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

daar komt de ouwe wienert weer naar boven in bb :7
Die zo'n stekkertje ook niet hebben, ook de misschien ondertussen gesloten overburen niet, en ook die andere waar ik ooit het adres van bb van gekregen heb heeft het niet.
pi_105677002
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die zo'n stekkertje ook niet hebben, ook de misschien ondertussen gesloten overburen niet, en ook die andere waar ik ooit het adres van bb van gekregen heb heeft het niet.
maak er zelf 1 :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105677424
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:

[..]

maak er zelf 1 :7
Zelf een stekkertje maken? Nee dat gaat mij niet lukken. Misschien dat bb het kan met zijn Wienerschnitzel achtergrond?
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:34:42 #114
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105678649
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die zo'n stekkertje ook niet hebben, ook de misschien ondertussen gesloten overburen niet, en ook die andere waar ik ooit het adres van bb van gekregen heb heeft het niet.
Hoezo niet? Ik zie gewoon een standaard voedingstekkertje met een ingang van +/- 2mm doorsnede. Die heb ik massa's verkocht.

Dees dus:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=738791
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:37:21 #115
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105678753
Loop jij trouwens seriously met zoon ding op je hoofd rond? :')
pi_105679190
Wahaha :D
da meende nie!

Edith: toch verkeerde.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:28:20 #118
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105683082
quote:
bullshit onderzoek. Of een kwart van de mannen gaat met elkaar naar bed. Lesbies buiten beschouwing gelaten.
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:30:55 #119
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105683125
Een mooi durex onderzoek dus...
pi_105685320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:37 schreef bleiblei het volgende:
Loop jij trouwens seriously met zoon ding op je hoofd rond? :')
[ afbeelding ]
Hier in huis is het heerlijk, zit een goed geluid in en geen draadjes :)

Voor buitenshuis heb ik:


Nu boeit jouw mening mij toch sowieso niet :)
pi_105685789
Mijn headset voor buiten:

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105686882
Pas op de derde pagina in mn naamtopic posten :o Het sneeuwt hier ondertussen weer O+

Innsbruck is echt wel erg klein trouwens, maar wel heel schattig :Y Vanmiddag weer richting huis...
pi_105689144
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:43 schreef ArTiC het volgende:
Mijn headset voor buiten:

[ afbeelding ]
Dat past precies bij jou ;)
pi_105692113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Preciessss :Y .
Liep er gisteren nog langs en ik had het nog over je :P.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:34:46 #126
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105692537
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:18 schreef febster het volgende:

[..]

Liep er gisteren nog langs en ik had het nog over je :P.
Met wie liep je er langs dan?
pi_105693673
Zo. creme brulee zit in de oven. :9
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105700316
Sq superrood is roze in de menstruatiesoesjes

Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105700357
:r
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:18:20 #130
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105700711
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef FUFR het volgende:
Sq superrood is roze in de menstruatiesoesjes

[ afbeelding ]
Die ene is net een aarstulp :') .
Maar dan heb je niet genoeg gebruikt denk ik ;) .
pi_105701050
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Die ene is net een aarstulp :') .
Maar dan heb je niet genoeg gebruikt denk ik ;) .
ok.heb r nog 12 om te testen :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:35:15 #132
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105701280
Wat is dat trouwens voor een faalreclame van Dynabyte, Dixons en Mycom :') .
"Wij geloven in online bestellen en offline afhalen".

Ja, ik niet. Wat is het nut daarvan :? . Ik wil online bestellen en het een paar dagen later thuisbezorgt hebben OF ik wil nu naar een winkel en het product kopen. Niet online bestellen, paar dagen wachten en dan alsnog naar die teringwinkel moeten om hetgene dat ik wil op te halen :') . Wat een falers zeg :N .
pi_105701301
Mm. ik heb ook nog creme brulee staan..
Soesjes is voor morgen dan maar
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105705767
*plop*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105716834
SQ, waar kan je OPI nagellak kopen? Mn zus wil A oui bit a red voor kerst...
  zondag 18 december 2011 @ 11:17:47 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_105717317
online of offline?

Offline: sephora, moooi, nagelsalons
online gaat denk ik niet meer lukken voor kerst :P
disclaimer
pi_105717465
Oh nee, niet online idd :)

Op hun site is de DA in Zwijndrecht het dichtste bij en dat vind ik al teveel moeite :') Ik ga 1x de stad in voor alle kado's en dan is het klaar... Een Sephora hebben we niet, maar nagelsalons wel :Y En anders krijgt ze iets van de Rituals..

Zij vraagt altijd van die moeilijk specifieke meuk, een speciale oogschaduw alleen te verkrijgen in de Bijenkorf ofzo :{
  zondag 18 december 2011 @ 11:29:19 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_105717518
bijenkorf is toch niet zo moeilijk? :D
helaas heb ik die opi niet, anders had ik 'm op kunnen sturen :P
disclaimer
pi_105717664
De kapperszaak onder mij verkoopt ook opi Inu.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 18 december 2011 @ 11:52:08 #140
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105718049
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 11:37 schreef ArTiC het volgende:
De kapperszaak onder mij verkoopt ook opi Inu.
Dan kan je morgen mooi voor Inu checken of ze ook die specifieke hebben :P .
pi_105718090
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
bijenkorf is toch niet zo moeilijk? :D
helaas heb ik die opi niet, anders had ik 'm op kunnen sturen :P

Dan moet ik naar rotterdam en dat is echt niet grappig net voor kerst..
pi_105718149
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan kan je morgen mooi voor Inu checken of ze ook die specifieke hebben :P .
ik kom pas met kerst weer, dus dan zou ie m ook moeten kopen en thuis moeten blijven zodat ik m op kan komen halen ;)
  zondag 18 december 2011 @ 11:56:32 #143
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105718160
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 11:53 schreef Inu het volgende:

[..]

Dan moet ik naar rotterdam en dat is echt niet grappig net voor kerst..
Je werkt toch in het centrum van DH?
pi_105718180
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan kan je morgen mooi voor Inu checken of ze ook die specifieke hebben :P .
Ze kan ook zelf ff bellen :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 18 december 2011 @ 11:58:04 #145
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105718195
Vind het wel typisch dat een potje nagellak met tig verkooppunten een uitdaging is.
Wij zitten met limited edition plastic plakvliegtuigjes op verlanglijstjes :') .
En ik presteer het weleens om Lego te vragen die je alleen online bij Lego zelf kan kopen.
Of lijmklemmen die je alleen bij speciaalzaken of op internet kan krijgen :P .
pi_105718257
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Vind het wel typisch dat een potje nagellak met tig verkooppunten een uitdaging is.
Wij zitten met limited edition plastic plakvliegtuigjes op verlanglijstjes :') .
de uitdaging is natuurlijk hoe je met de minste moeite wat haalt :p

ik heb mn vader en die heeft gewoon bloembollen en een gieter erop staan, veel praktischer..
pi_105718279
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Vind het wel typisch dat een potje nagellak met tig verkooppunten een uitdaging is.
Wij zitten met limited edition plastic plakvliegtuigjes op verlanglijstjes :') .
En ik presteer het weleens om Lego te vragen die je alleen online bij Lego zelf kan kopen.
Of lijmklemmen die je alleen bij speciaalzaken of op internet kan krijgen :P .
die zijn juist makkelijk, linkje erbij en bestellen maar.. J. Vraagt ook wel eens speciale lp's ofzo, dat is juist handig :)
  zondag 18 december 2011 @ 12:05:06 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_105718364
als je eerder met die OPI vraag was gekomen had ik 'm van de week meebesteld voor je, online kosten ze maar 7 dollar :P
disclaimer
  zondag 18 december 2011 @ 12:05:55 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_105718385
en dat was helemaal effortless geweest want dan had je alleen euro's naar mij hoeven overmaken :D
disclaimer
pi_105718400
Ik heb pas net het lijstje gekregen.. Hoe duur zijn ze hier dan? Ik had 10 euro bedacht..
  zondag 18 december 2011 @ 12:07:44 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_105718427
14 euro :')
disclaimer
  zondag 18 december 2011 @ 12:09:07 #152
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105718460
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 12:01 schreef Inu het volgende:

[..]

die zijn juist makkelijk, linkje erbij en bestellen maar.. J. Vraagt ook wel eens speciale lp's ofzo, dat is juist handig :)
Wat een non argument. Die nagellak staat met pallets tegelijk op internet als ik zo bekijk wat er afgelopen 3 jaar hier binnen is gekomen. Wat SQ zelfs zegt, als je het een week eerder gevraagd had, had SQ het meebesteld, scheelt je minimaal de helft op de kosten :') . Met die nagellak heb je nog de keuze tussen honderden offline verkooppunten en miljarden onlineverkooppunten.

Ipv. 1 linkje waarvan je moet hopen dat het op voorraad is en op tijd geleverd wordt :P .
  zondag 18 december 2011 @ 12:12:16 #153
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105718520
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tijdens-rijles.html
Godverdomme, wat een aap ben je dan :{ .
Hopelijk heeftie een aantekening bij het CBR dat ze hem de komende 10 jaar niet laten slagen :{ .
pi_105718537
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat een non argument. Die nagellak staat met pallets tegelijk op internet als ik zo bekijk wat er afgelopen 3 jaar hier binnen is gekomen. Wat SQ zelfs zegt, als je het een week eerder gevraagd had, had SQ het meebesteld, scheelt je minimaal de helft op de kosten :') . Met die nagellak heb je nog de keuze tussen honderden offline verkooppunten en miljarden onlineverkooppunten.

Ipv. 1 linkje waarvan je moet hopen dat het op voorraad is en op tijd geleverd wordt :P .
als ik m op tijd had gehad kon dat idd nog wel.. Niet als het dit weekend pas is ingevuld.

en als je een paar weken vantevoren incl link invult lukt het altijd wel. Vorig jaar had ik iemand die alleen maar veel te dure dingen erop had staan :')
pi_105718628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:12 schreef bleiblei het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tijdens-rijles.html
Godverdomme, wat een aap ben je dan :{ .
Hopelijk heeftie een aantekening bij het CBR dat ze hem de komende 10 jaar niet laten slagen :{ .
technisch gezien reed hij niet
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105718676
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 12:13 schreef Inu het volgende:

[..]

als ik m op tijd had gehad kon dat idd nog wel.. Niet als het dit weekend pas is ingevuld.

en als je een paar weken vantevoren incl link invult lukt het altijd wel. Vorig jaar had ik iemand die alleen maar veel te dure dingen erop had staan :')
ach wat is te duur als je iedere twee weken op vakantie kan zijn ;)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105725743
Ik ben helemaal blij met wat ik voor mn vertrekkende collega heb gekocht *O* Een koek en zopie pakket :D Ze verhuist naar Engeland, dus een Hollands tintje mag wel :)



Rieten mandje met een zak erwtensoep, rookworst, twee 'Hollandse' soepkommen en koffiekopjes, sjieke speculaas en twee van die brokken chocola op een lepel om chocolademelk mee te maken :)
pi_105727561
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Inu het volgende:
Ik ben helemaal blij met wat ik voor mn vertrekkende collega heb gekocht *O* Een koek en zopie pakket :D Ze verhuist naar Engeland, dus een Hollands tintje mag wel :)

[ afbeelding ]

Rieten mandje met een zak erwtensoep, rookworst, twee 'Hollandse' soepkommen en koffiekopjes, sjieke speculaas en twee van die brokken chocola op een lepel om chocolademelk mee te maken :)
en mag ze deze etenswaren ook invoeren in de UK?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105727943
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en mag ze deze etenswaren ook invoeren in de UK?
Zo niet dan vreet ze het maar op voordat ze gaat :6
pi_105733263
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en mag ze deze etenswaren ook invoeren in de UK?
ja
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105737677
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef FUFR het volgende:

[..]

ja
Als zij het zelf consumeert wel ja :P

quote:
Douaneregels diversen Engeland
Levensmiddelen
Invoer vanuit een EU-land
U mag levensmiddelen onbeperkt invoeren, mits bestemd voor eigen gebruik.
pi_105737928
We gaan ons geld vastzetten bij de leaseplanbank. :P
  zondag 18 december 2011 @ 19:55:17 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_105737958
?
disclaimer
pi_105737964
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef ColtZ40 het volgende:
We gaan ons geld vastzetten bij de leaseplanbank. :P
Dus?
pi_105738063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
?
3,45% en met een beetje geluk 3,95% rente. :P
pi_105738099
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus?
Verkapte kijkmijgeldhebbenpost. :')
pi_105738141
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Verkapte kijkmijgeldhebbenpost. :')
:D
pi_105738153
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

3,45% en met een beetje geluk 3,95% rente. :P
Da's nie verkeerd.
  zondag 18 december 2011 @ 20:07:10 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_105738506
en met een beetje pech?
disclaimer
pi_105738582
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
en met een beetje pech?
Bank op de fles.
pi_105738604
Een internetspaarrekening met 3,31% rente.
pi_105738661
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bank op de fles.
Ze vallen onder het garantiestelsel van de overheid. ;)
pi_105740164
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Verkapte kijkmijgeldhebbenpost. :')
als je geld hebt hoef je niet te schrapen voor een half procent meer rente.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105740364
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:

[..]

als je geld hebt hoef je niet te schrapen voor een half procent meer rente.
1 tot 1,5% :{w
pi_105742744
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ze vallen onder het garantiestelsel van de overheid. ;)
Alsof de overheid te vertrouwen is :)
  zondag 18 december 2011 @ 21:34:11 #176
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105743897
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ze vallen onder het garantiestelsel van de overheid. ;)
ook die spaarrekening?
Is het trouwens nog steeds een ton? Of is het terug op 20k?

DSB viel ook onder het garantiestelsel, die spaardeposito klets alleen wat minder :P .
*ff zitten zoeken, lijkt er idd. onder te vallen*

Mooie deal :) .

[ Bericht 10% gewijzigd door bleiblei op 18-12-2011 21:57:28 ]
pi_105750752
[PDC] Van Barneveld keihard onderuit

Niet huilen nu heej ArTiC nu jouw GROTE voorbeeld eruit ligt :P
pi_105750800
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef Juup© het volgende:
[PDC] Van Barneveld keihard onderuit

Niet huilen nu heej ArTiC nu jouw GROTE voorbeeld eruit ligt :P
K A N S L O O S was ie _O-

en oh grote verrassing: hij wil geen interview geven :')

dikke kutpostbode, hoop dat ie per direct stopt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105750831
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:

[..]

K A N S L O O S was ie _O-

en oh grote verrassing: hij wil geen interview geven :')

dikke kutpostbode, hoop dat ie per direct stopt.
Hahaha :D
pi_105750882
ik schrik niet als morgen op de fp een bericht staat dat ie zelfmoord gepleegd heeft...1 klein toernooi gewonnen in de laatste 3 jaar.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105750996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
ik schrik niet als morgen op de fp een bericht staat dat ie zelfmoord gepleegd heeft...1 klein toernooi gewonnen in de laatste 3 jaar.
Tja, daar sta je dan met je grote bek van Barneveld :)
pi_105751083
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
ik schrik niet als morgen op de fp een bericht staat dat ie zelfmoord gepleegd heeft...1 klein toernooi gewonnen in de laatste 3 jaar.
postnummer 180 8-)
tijd voor een pul bier
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105751147
ouwe foto van Juup gevonden :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105751298
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
ouwe foto van Juup gevonden :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, ik ben er dus flink op vooruit gegaan de afgelopen jaren sinds die foto gemaakt is *)
pi_105751628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wauw, ik ben er dus flink op vooruit gegaan de afgelopen jaren sinds die foto gemaakt is *)
Idd, die bretels konden echt niet
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 18 december 2011 @ 23:53:12 #186
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105752312
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wauw, ik ben er dus flink op vooruit gegaan de afgelopen jaren sinds die foto gemaakt is *)
wil iedereen die het niet eens is met juups observatie zijn of haar hand opsteken?
  zondag 18 december 2011 @ 23:53:38 #187
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105752334
*hand op steekt*
  maandag 19 december 2011 @ 00:01:00 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_105752690
hand!
disclaimer
pi_105752747
eindhoven de gekste?
  maandag 19 december 2011 @ 00:03:34 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_105752789
die is origineel! Ghe ghe!
*tegen dijen kletst*
disclaimer
pi_105752960
Tja kwam hier even kijkje nemen
  maandag 19 december 2011 @ 00:08:14 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_105752997
hoi! Woon je ook in eindhoven?
disclaimer
pi_105753040
Nee, hellevoetsluis
pi_105753254
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
Tja kwam hier even kijkje nemen
Oké. Dag :W
pi_105762165
hand op steekt!

Goedemorgen endezo.

Ik moest krabben en ik haat krabben }:|

juup voorzijnpost:

Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105762216
zaterdag met Sam naar de markt. liggen allemaal levende krabben met een heleboel eieren (klont, vuistdik) er nog aan (100.000 per vrouwtje schat ik)
nu snap ik dat je dat niet kan zien met je sleepnet, maar zo hebben we over een paar jaar geen krabben meer.. :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 19 december 2011 @ 09:51:10 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_105762220
O+
disclaimer
pi_105762235
Rip Kim Jung den ille
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105768881
dat meidje op serieus live zingt serieus vals :D
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105770936
Serieus Kansloos :'). Als je daar geld stort gaat sowieso al de helft naar de peperdure organisatie :').
pi_105773456
quote:
4s.gif Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef r8v2 het volgende:
Serieus Kansloos :'). Als je daar geld stort gaat sowieso al de helft naar de peperdure organisatie :').
Heb je het verslag gelezen van wat er met het vorig jaar opgehaalde geld gebeurd is?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105776410
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Heb je het verslag gelezen van wat er met het vorig jaar opgehaalde geld gebeurd is?
Nee, maar vertel het maar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:43:55 #203
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105813152
Zo... nog ff.
pi_105820062
Druk hier :').
pi_105821046
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef r8v2 het volgende:
Druk hier :').
heb je de buurvrouw al gevingerd?
pi_105821094
Trust me, als dat gebeurd zijn jullie de eerste die het weten :').
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:38:20 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_105822059
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Trust me, als dat gebeurd zijn jullie de eerste die het weten :').
_O- :')
disclaimer
pi_105824150
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Trust me, als dat gebeurd zijn jullie de eerste die het weten :').
*meld zich af bij de nieuwsbrief*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105824163
nach hause :W
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105825085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef ArTiC het volgende:
nach hause :W
Kan ik niet doen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 18:05:11 #211
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105828323
Ik wel. *O* . Vakantie!
pi_105833558
Ik plop een dinsdagavondbiertje
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105840586
* ook meld voor de nieuwsbrief en pics!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105841804
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef FUFR het volgende:
* ook meld voor de nieuwsbrief en pics!
pic van r8 zijn vingers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105841910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:

[..]

pic van r8 zijn vingers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das een gespierde vinger, kut :7
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105844036
Ik ben trainee-af *O* vandaag afsluiting en verankering gehad, alleen al om zulke termen ben ik blij dat t voorbij is :')
pi_105845240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Inu het volgende:
Ik ben trainee-af *O* vandaag afsluiting en verankering gehad, alleen al om zulke termen ben ik blij dat t voorbij is :')
je klinkt als een stuk lading :{

Maar proficiat! *O*
Taart! :Y)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105845809
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef FUFR het volgende:

[..]

je klinkt als een stuk lading :{

Maar proficiat! *O*
Taart! :Y)
die dikke kont van Inu moet 's avonds ook goed vastgezet worden
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105846047
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef ArTiC het volgende:

[..]

die dikke kont van Inu moet 's avonds ook goed vastgezet worden
of zou " verankering " gewoon betekenen dat ze een beurt heeft gehad? :{
ja ze doen gewoon een rollenspel! :Y
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105846110
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik plop een dinsdagavondbiertje
Chardonnay :9
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105846255
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef FUFR het volgende:

[..]

of zou " verankering " gewoon betekenen dat ze een beurt heeft gehad? :{
ja ze doen gewoon een rollenspel! :Y
afsluiting en verankering...het was gewoon een SM cursus
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105847125
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef febster het volgende:

[..]

Chardonnay :9
ik heb alleen de bijpassende chocolade :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 11:34:19 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_105860115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Inu het volgende:
Ik ben trainee-af *O* vandaag afsluiting en verankering gehad, alleen al om zulke termen ben ik blij dat t voorbij is :')
Nu snel opwerken zodat je het trainee-imago echt van je afschudt :P .
Bij ons heeft dat bij veel trainees een jaar of 2 geduurd voordat ze echt serieus genomen werden :+ .
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 11:37:55 #224
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105860243
Da was ik natuurlijk.
pi_105860396
Oh, dat komt wel goed :) Volgend jaar projectleider en sowieso meer verantwoordelijkheden omdat mn baas der tijd gaat verdelen over een nieuw idee en ik ben in de inventarisatie van medewerkers door mn baas aangemerkt als zeer talentvol met veel groeimogelijkheden :)

Sowieso was ons traineeprogramma ook wat anders dan anderen, je had gewoon een baan en dit was extra, dus we zijn ook niet heel de organisatie doorgegaan oid...

/pochen :P
  woensdag 21 december 2011 @ 12:02:16 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_105861026
ik moet dat toch ook es leren :')
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 12:04:02 #227
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105861074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet dat toch ook es leren :')
En je moet tussen de regels door de waarheid leren lezen ;) .

Maareh, tof Inu :) .
Dus je hebt je vast contract ook binnen?
En wat voor project ga je leiden?
  woensdag 21 december 2011 @ 12:07:30 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_105861172
hoe bedoel je?
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 12:14:03 #229
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105861359
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
hoe bedoel je?
Dat je op moet letten dat je niet impressed raakt door pochen.
Vaak is het wel gebaseerd op de waarheid maar hier en daar aangedikt met mooie namen en termen. Net als mijn functie "engagement manager". Tja, en dan? Ben ook maar gewoon een lichte projectleider :) . Maar dat zeg ik niet op linkedin, facebook op feestjes.
Dan is het "Ik ben engagement manager, dat is een soort projectmanager. Ik heb ook een team van 20FTE en ben verantwoordelijk voor een verandercapaciteit van 5 miljoen euro per jaar".

Het klopt wel, maar tis allemaal net wat mooier gewindowdressed dan nodig is ;) .
Wel goed voor je zelfvertrouwen trouwens :P .
  woensdag 21 december 2011 @ 12:15:07 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_105861389
ik bedoelde dus dat ik beter moet leren pochen :P

en jeuj, de appelmensen beginnen weer aan hun rondje :')
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 12:17:28 #231
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105861476
Ja, maar dat had je al gepost.
Wat je echter ook moet leren is het devalueren van andermans praat tot de waarheid :P .
  woensdag 21 december 2011 @ 12:18:01 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_105861491
:6
disclaimer
pi_105861546
zo he, SQ je man kan je veel leren.... :{
pi_105861734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

En je moet tussen de regels door de waarheid leren lezen ;) .

Maareh, tof Inu :) .
Dus je hebt je vast contract ook binnen?
En wat voor project ga je leiden?
Nee, vaste contracten zijn zeer schaars bij ons en worden pas overwogen als je je tijdelijke hebt uitgeput... Heb nu voor 3 jaar een contract gekregen weer en dat is mijn laatste tijdelijke.

Ik ga ons gedeelte van een nieuw Europees project coordineren, en daarnaast in een ander werkpakket een collega helpen, die de technische kanten doet. En ik vind verandercapaciteit echt zo'n hippe shizzle rotterm :r Wat is dat nou helemaal?.. Wij hebben al die fancy namen niet hoor, je bent projectmedewerker of project/team-leider en daar kun je een heleboel mensen onder scharen :')
  woensdag 21 december 2011 @ 12:31:15 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_105861893
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef -moppie- het volgende:
zo he, SQ je man kan je veel leren.... :{
Mwah, hij brengt het een beetje dwingend, maar daar lees ik ondertussen wel doorheen :P
disclaimer
pi_105861997
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mwah, hij brengt het een beetje dwingend, maar daar lees ik ondertussen wel doorheen :P
maar jij vind dat je die uitleg nodig hebt?
Gewoon een vraag he...niet meteen weer raar gaan denken.
pi_105862020
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef -moppie- het volgende:

[..]

maar jij vind dat je die uitleg nodig hebt?
Gewoon een vraag he...niet meteen weer raar gaan denken.
Als je iets niet nodig vindt luister je toch niet? Je kunt niemand verbieden iets uit te leggen...
  woensdag 21 december 2011 @ 12:35:57 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_105862053
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef -moppie- het volgende:

[..]

maar jij vind dat je die uitleg nodig hebt?
Gewoon een vraag he...niet meteen weer raar gaan denken.
ik kan 'm moeilijk programmeren, zoals Inu al zegt :D
disclaimer
pi_105862153
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Als je iets niet nodig vindt luister je toch niet? Je kunt niemand verbieden iets uit te leggen...
Dat klopt maar ik weet wel dat Colt naar mij toe, zonder dat ik een vraag gesteld heb, niet zo hoeft te beginnen! :D
  woensdag 21 december 2011 @ 12:51:17 #240
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105862546
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik weet wel dat Colt naar mij toe, zonder dat ik een vraag gesteld heb, niet zo hoeft te beginnen! :D
Bij jou is dat niet nodig. Je bent al perfect O+ :') .
Je boodschap is iig. overgekomen meid.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:54:53 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_105862682
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik weet wel dat Colt naar mij toe, zonder dat ik een vraag gesteld heb, niet zo hoeft te beginnen! :D
nou nou, zo erg was z'n opmerking nou ook weer niet hoor, hij kan veel erger :')
disclaimer
pi_105862701
Ik ben het zowaar met moppie eens deze keer :'). BB, jij kan het wel niet zo bedoelen en SQ erdoorheen lezen, maar op de rest van het tipoc komt het heel anders over...
  woensdag 21 december 2011 @ 12:56:11 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_105862725
Organiseren ze een virtuele kerstbingo hier op het werk, ik denk: tof, meedoen! Einz!
Zie ik wie het organiseert, de grootste stinkhoer die ik ken :') dus mailtje meteen weggeflikkerd :')
disclaimer
pi_105863095
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Organiseren ze een virtuele kerstbingo hier op het werk, ik denk: tof, meedoen! Einz!
Zie ik wie het organiseert, de grootste stinkhoer die ik ken :') dus mailtje meteen weggeflikkerd :')
whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!
Ik ben weer weg, ik maak het hier niet gezelliger :W
  woensdag 21 december 2011 @ 13:09:17 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_105863192
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:

[..]

whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!
Ik ben weer weg, ik maak het hier niet gezelliger :W
nee, ik doe alleen niet mee als dat specifieke wijf het organiseert, da's heul anders :7
En dat laatste is volgens mij bullcrap, er is niets aan de hand hier (althans, niet wat mij betreft hoor :') )
disclaimer
pi_105863441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet dat toch ook es leren :')
pochen? dat doe je toch al genoeg? ;)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105863477
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef -moppie- het volgende:
zo he, SQ je man kan je veel leren.... :{
praten jullie thuis niet? :{
Geen ovulatiegesprekken enzo?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105863507
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou nou, zo erg was z'n opmerking nou ook weer niet hoor, hij kan veel erger :')
ja dat weten we :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105863525
quote:
4s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben het zowaar met moppie eens deze keer :'). BB, jij kan het wel niet zo bedoelen en SQ erdoorheen lezen, maar op de rest van het tipoc komt het heel anders over...
en de rest van de wereld weet nu ook je echte positie :P
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105863536
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:

[..]

whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!
Ik ben weer weg, ik maak het hier niet gezelliger :W
welwaar, kom trug! ;(
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 13:26:59 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_105863842
fufr doet een juupje *O*
disclaimer
pi_105863945
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
fufr doet een juupje *O*
nee gek, ik ben aan het werk :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105863980
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 13:57:20 #254
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105865151
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:

[..]

whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!
Ik ben weer weg, ik maak het hier niet gezelliger :W
Neejoh, je spiced het gewoon ff up :P .
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:58 #255
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105865537
Nog 9 minuten en we zijn weer van ons Dreetje af :P .
  woensdag 21 december 2011 @ 14:11:25 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_105865824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef bleiblei het volgende:
Nog 9 minuten en we zijn weer van ons Dreetje af :P .
ben je aan het kijken? :D
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 14:12:39 #257
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105865880
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ben je aan het kijken? :D
Tuurlijk. Zag het toevallig bij zappen :@ .
Nog 2,5 min.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:16:18 #258
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105866119
Oleeee!!!!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:17:41 #259
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105866196
Het ziet er wel geinig uit. Bizar eigenlijk. Eerste keer in mijn leven dat ik het live zie :P .
  woensdag 21 december 2011 @ 14:19:51 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_105866310
geen explosies?
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 14:22:53 #261
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105866463
Nog niet. Wel beetje saai :P .
Had wel een hoog Red Alert gehalte. Zo een bevroren toendra in Kazachstan met een gigantische stellage in de middle of nowhere waar dan een raket vanaf geschoten wordt.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:25:07 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_105866571
met kosmonautjes er in O+
disclaimer
pi_105867689
:)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105867706
wel kut...meteen Friesland Bank ads in dit topic...verdomme
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 21 december 2011 @ 15:06:33 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_105868219
is het al 5 uur?
Is het al vrijdag? ;(
disclaimer
pi_105868228
Je zult maar in Zwolle journalistiek studeren :').
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105868239
Of uberhaupt HBO studeren :').
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105868782
Hobbit Beroeps Onderwijs!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105868930
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
Is het al vrijdag? ;(
.nl
.nl
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105868934
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:21 schreef FUFR het volgende:
Hobbit Beroeps Onderwijs!
Ik ben meer een Urukhigh.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105868948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef febster het volgende:
Of uberhaupt HBO studeren :').
of journalistiek 'studeren' :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 21 december 2011 @ 15:27:33 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_105869000
uberhaupt op school zitten :')
disclaimer
pi_105869034
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
uberhaupt op school zitten :')
dakdekkers :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 21 december 2011 @ 15:30:01 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_105869092
mensen die :')
disclaimer
pi_105869192
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die :')
mensen die mensen die :') zeggen :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105869228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:33 schreef ArTiC het volgende:

[..]

mensen die mensen die :') zeggen :')
de ik ben superieur smiley
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 15:37:04 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_105869322
mensen die overal een ' :') ' achter zetten :')
disclaimer
pi_105869929
:') .
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105870049
post nou es wat constructiefs stelletje triangeljosti's
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 16:03:11 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_105870288
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:57 schreef FUFR het volgende:
post nou es wat constructiefs stelletje triangeljosti's
disclaimer
pi_105870366
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat? ginne lego?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 16:06:03 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_105870401
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:

[..]

wat? ginne lego?
nee, ik dacht, ik doe eens lekker gek :D :D :D :D
disclaimer
pi_105870496
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik dacht, ik doe eens lekker gek :D :D :D :D
8)7
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105870523
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik dacht, ik doe eens lekker gek :D :D :D :D
prettig gestoord ben je...met je pittig kort kapsel :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105870567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

prettig gestoord ben je...met je pittig kort kapsel :')
het lijkt wel een moeder, kort kapsel, korte pootjes...
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_105870571
en pittig!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 21 december 2011 @ 16:11:55 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_105870622
zeer pittig en spontaan!
disclaimer
pi_105870840
hoe is het met de kids SQ?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 21 december 2011 @ 16:20:55 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_105870998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef ArTiC het volgende:
hoe is het met de kids SQ?
Ja, met de kids gaat het toppie!

gr gr
disclaimer
pi_105872694
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105873616
Seau, alle boodschappen en cadeau's voor kerst binnen en hutspot is aan het pruttelen :9
  woensdag 21 december 2011 @ 17:26:37 #292
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105873715
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
zeer pittig en spontaan!
En Gek!
Een vrolijke spontane gekke meid op zoek naar een leuke vent om mee te.... eh....

... eh...


... eh...


Ja! Gevonden, Nordic Walken in je rooie gaastra windjack!
  woensdag 21 december 2011 @ 17:27:43 #293
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_105873757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:23 schreef Inu het volgende:
Seau, alle boodschappen en cadeau's voor kerst binnen en hutspot is aan het pruttelen :9
En waar heb je de naggellack gevonde?
pi_105884430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

En waar heb je de naggellack gevonde?
Nee, Rituals meuk gekocht. Mevrouw aan de balie vroeg of ik nog een monstertje wilde, dus ik zei dat ik zoiets toch niet gebruik dus dat dat niet hoeft, vraagt ze het aan J., zelfde antwoord, keek ze echt zwaar verbaasd :')

En nu staat de citroen-maanzaad-cake in de oven voor het pre-kerstdiner met mn vriendinnen morgen :9
pi_105896126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Nee, Rituals meuk gekocht. Mevrouw aan de balie vroeg of ik nog een monstertje wilde, dus ik zei dat ik zoiets toch niet gebruik dus dat dat niet hoeft, vraagt ze het aan J., zelfde antwoord, keek ze echt zwaar verbaasd :')

En nu staat de citroen-maanzaad-cake in de oven voor het pre-kerstdiner met mn vriendinnen morgen :9
Stelletje hippies
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105896146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Werken.
Ademhalen
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_105905882
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ademhalen
Doodgaan
  donderdag 22 december 2011 @ 09:34:27 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_105906919
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Werken.
Ja, stel je eens voor, dat je wat zou doen voor je geld :')
disclaimer
pi_105907001
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, stel je eens voor, dat je wat zou doen voor je geld :')
dikke +1.
nix thuiszitten maar schoffelen, allemaal.
Moet ik tenslotte ook iedere dag. ik kende zon thuiszitter die 2K verdiend met zwarte handel.
Die heb ik via een contactje elders toch maar es ff aangegeven. Beetje tot 10 uur in je nest liggen terwijl ik om 8 uur al met boeffie door de regen loop :(
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 22 december 2011 @ 09:39:21 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_105907037
dicht?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')