nou nou, zo erg was z'n opmerking nou ook weer niet hoor, hij kan veel ergerquote:Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik weet wel dat Colt naar mij toe, zonder dat ik een vraag gesteld heb, niet zo hoeft te beginnen!
whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Organiseren ze een virtuele kerstbingo hier op het werk, ik denk: tof, meedoen! Einz!
Zie ik wie het organiseert, de grootste stinkhoer die ik kendus mailtje meteen weggeflikkerd
nee, ik doe alleen niet mee als dat specifieke wijf het organiseert, da's heul andersquote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, je doet alleen mee als de organisatie leuk is!
Ik ben weer weg, ik maak het hier niet gezelliger
pochen? dat doe je toch al genoeg?quote:
praten jullie thuis niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef -moppie- het volgende:
zo he, SQ je man kan je veel leren....
ja dat weten wequote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nou, zo erg was z'n opmerking nou ook weer niet hoor, hij kan veel erger
en de rest van de wereld weet nu ook je echte positiequote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben het zowaar met moppie eens deze keer. BB, jij kan het wel niet zo bedoelen en SQ erdoorheen lezen, maar op de rest van het tipoc komt het heel anders over...
welwaar, kom trug!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee gek, ik ben aan het werkquote:
Neejoh, je spiced het gewoon ff upquote:Op woensdag 21 december 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben je aan het kijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef bleiblei het volgende:
Nog 9 minuten en we zijn weer van ons Dreetje af.
.nlquote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
is het al 5 uur?
Is het al vrijdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |