SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Bedankt voor de tips mensen. Ik kijk nog wel of ik volgende week rust pak of de week daarop, weet morgen pas om ik volgende week een volle dienst heb in het ziekenhuisGelukkig kan ik ook bij mijn ouders blijven trainen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zweeds kruiswoordpuzzelen wordt in bepaalde kringen ook als sport gezien..quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had![]()
http://www.trxtraining.com
![]()
We hebben een paar trainers rondlopen die ze loslaten op hun klanten. Ik vind het altijd 'van die fitness dingen'. Maar op zich denk ik wel dat het werkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:
Heeft iemand ervaring met TRX banden? Iemand op de sportschool gebruikt dat vaak, vandaag ook wat mee gedaan en bevalt mij op zich wel. Trainen met je eigen gewicht en ik heb het idee dat is spieren heb ondekt waarvan ik niet wist dat ik ze had![]()
http://www.trxtraining.com
I'm just not into it.![]()
![]()
O jawel, dat kan ook!! Gewoon in gaan hangen en op bodyweight curlen. Ik heb het ze zien doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ook niet, je kan er niet mee curlen.![]()
![]()
Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.
Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.
Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?
http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.html
Lijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch?Facet!![]()
Hoezo vanaf januari? Indien je zo'n iemand bent met voornemens zou ik je toch aanraden om gewoon naar een gym te gaan en daar te trainen. Je hebt overal wel een goedkope gym waar je voor tussen de 3 en 10 euro kan trainen. Indien je het zes maanden volhoud dan kan je eens nadenken over een homegym. Anders geef je straks flink wat geld uit aan een voornemen dat je toch niet gaat waarmaken. Dat is zonde.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:00 schreef JanKort het volgende:
Ik ga vanaf januari stronglifts 'doen'.
Dit wil ik thuis gaan doen en moet nog een rack halen.
Kan er iemand iets nuttigs zeggen over dit apparaat?
http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.html
Lijkt me een prettige oplossing, aangezien een hele kooi net teveel ruimte in beslag neemt. Zover ik kan zien kan ik er veilig mee gaan trainen, ook alleen. Toch?™![]()
lol @ die "top secret" footage van de navy sealsquote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:
http://www.trxtraining.com![]()
Mja. Ik vind het opzich wel een leuk ding. Handig voor one leg squats en warming upquote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef seto het volgende:
[..]
lol @ die "top secret" footage van de navy seals™![]()
Misschien kan de smith nu eindelijk zichzelf bewijzen. Ipv alleen je handdoek er overheen te hangen ga je aan die handdoek hangen en doe je 100 hammer curls!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Ganzz het volgende:
Binnenkort dus maar de spanbanden in de schuur ophangen![]()
Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef Ganzz het volgende:
http://www.trxtraining.com[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef Jajong het volgende:
Veel MMA-vechters - en dan heb ik het over de creme de la creme gebruiken dit ook.![]()
Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.
Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.![]()
Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar wil niet te gespierd worden enzo, gewoon beetjuh fit.![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:
Juist voor 'fit worduh' is het heel geschikt, denk ik. Core strength, agility etc.. En als aanvulling op allerlei sporten.
Voor lompe kracht en massa (waar het merendeel hier voor traint) hoef je het niet in huis te halen.![]()
edit: NVM, je laatste post niet gelezenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, er trainen er bij ons ook een paar. Die jongens zijn echt wel sterk en gespierd. Maar er is weinig wat je met die dingen kan doen tov wat er al bestaat. Beetje onzin dus imo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja en nee, ik denk zelf dat afwisseling goed is. Ik denk dat je met zo'n ding beter fullbody kan doen. Veel mensen trainen hier voor (lompe) kracht en massa, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om nog enigszins soepel en behendig te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef 16meter het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: