Dan gebruik ik liever:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef Igen het volgende:
Je moet wel consequent zijn hè. Als je VIRM voluit schrijft, dan moet je Pokkeherrie- en Lawaaimakend Aftands Nietmeervandezetijd Voertuig ook voluit schrijven.
dat ziet er amaturistisch uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
Afgelopen week heeft NS weer keurig het nieuwe Spoorboekje bezorgd.
Geheel gratis zelfs, ik hoefde geen EUR 5,50. te betalen.
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
das mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
Ja, ik ben er ontzettend blij mee.
Lekker alle treinen weer in overzichtelijke tabellen.
Dat kon VORIG jaar ook al gratis. Ik heb de 2011 en 2012 ook al liggen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
Afgelopen week heeft NS weer keurig het nieuwe Spoorboekje bezorgd.
Geheel gratis zelfs, ik hoefde geen EUR 5,50. te betalen.
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
Kan een zekering zijn, waardoor een groep stopcontacten niet werkt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
das mooi
even vraagje achteraf, ik had mijn laptop aangesloten in de thalys (2 stopcontacten geprobeerd) maar laptop pakte geen stroom?
waren de stopcontacten defect of levert de trein een afwijkende spanning ofzo waardoor hij het wellicht niet deed?
Ik heb ze vrijwel allemaal vanaf 1970, wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef greavy het volgende:
Dat kon VORIG jaar ook al gratis. Ik heb de 2011 en 2012 ook al liggen hoor.
Hi, heb de url van jouw schwebebahn filmpje voor mij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens even inbreken, stomme vraag wellicht, is er een hafas uit voor '12 offline?
Nou, dat je NU pas zegt dat je het gratis kon krijgen, dit spoorboekje. Was vorig jaar ook al het geval hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb ze vrijwel allemaal vanaf 1970, wat is je punt?
Ik was de afgelopen dagen niet online om het te kunnen melden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef greavy het volgende:
Nou, dat je NU pas zegt dat je het gratis kon krijgen, dit spoorboekje. Was vorig jaar ook al het geval hoor.
Snap je wel wat ik zeg?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen dagen niet online om het te kunnen melden.
Ik beweer toch ook nergens dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef greavy het volgende:
Snap je wel wat ik zeg?
Bij DRGL 2011 was dit boekje ook al gratis te krijgen bij NS...
Je mag via:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar ik stel hem toch
Mag je met een kaartje Vlaardingen Oost - Schiphol de sprinter naar Rotterdam nemen en daar de IC naar Schiphol pakken of ben je verplicht om op Schiedam over te stappen en dan in Leiden nog een keer en dus voor optie 1 een via-kaartje te kopen?
Het mag onder andere als:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar ik stel hem toch
Mag je met een kaartje Vlaardingen Oost - Schiphol de sprinter naar Rotterdam nemen en daar de IC naar Schiphol pakken of ben je verplicht om op Schiedam over te stappen en dan in Leiden nog een keer en dus voor optie 1 een via-kaartje te kopen?
Ik heb er destijds 3 verschillende gemaakt, waarvan de eerste hier af en toe voorbijkomtquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef bork het volgende:
[..]
Hi, heb de url van jouw schwebebahn filmpje voor mij?
Zijn er door deze regels "mazen in de wet" te vinden? Bijv. dat je een goedkoper kaartje kan kopen voor een ander station, maar dat je eerder uitstapt. Of andere "leuke" dingenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Het mag onder andere als:
- Reistijd korter is
- Minder overstappen
- Afstand het kortst is
dus ja, je mag gewoon via Rotterdam reizen.
Door de reden 'minder overstappen' heb ik al eens een ritje Dordrecht-Almere gemaakt zonder over te stappen in DRGL2011. Dordrecht-Leiden met de 5000 serie stoptrein, dan met de stoptrein 5700 naar Utrecht buitenom via Schiphol-Weesp, en in Utrecht als 4900 verder naar Almere
Gewoon kaartje Dordrecht-Almere.
Met een kaartje Groningen - Venlo mag je bijvoorbeeld via Den Haag CS reizen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zijn er door deze regels "mazen in de wet" te vinden? Bijv. dat je een goedkoper kaartje kan kopen voor een ander station, maar dat je eerder uitstapt. Of andere "leuke" dingen
Ik hoop stiekum dat veel SLeT ermee op houdt in de winter, en dat er dan langs Zwijndrecht eindelijk weer (tijdelijk) planmatig Plan V komtquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat die Plan V vooral te vinden is in het oosten en in het zuiden.. Bah, wat een aftands vervoersmiddel is dat.. Geef mij maar de ICMm
FYPquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
Prettig Leerzaam Aandenken Naar Verder
Moet er wel eerst een winter komen, en niet dat kutweer wat we nu hebben. Wind, regen en temperaturen net boven het vriespuntquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat veel SLeT ermee op houdt in de winter, en dat er dan langs Zwijndrecht eindelijk weer (tijdelijk) planmatig Plan V komt
Zeker, als je bijvoorbeeld van Utrecht naar Zwolle moet kun je een kaartje kopen naar Wezep. Is iets van ¤24,60 ipv ¤27 en soms stuurt de planner je via Zwolle dus dan mag hetquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zijn er door deze regels "mazen in de wet" te vinden? Bijv. dat je een goedkoper kaartje kan kopen voor een ander station, maar dat je eerder uitstapt. Of andere "leuke" dingen
Nee, dat mag niet, want in de regels staat dat je niet de bestemming voorbij mag reizen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:30 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zeker, als je bijvoorbeeld van Utrecht naar Zwolle moet kun je een kaartje kopen naar Wezep. Is iets van ¤24,60 ipv ¤27 en soms stuurt de planner je via Zwolle dus dan mag het
die ja, thx!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb er destijds 3 verschillende gemaakt, waarvan de eerste hier af en toe voorbijkomt
Mag wel hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, want in de regels staat dat je niet de bestemming voorbij mag reizen.
En zo'n reisadvies zou dus ook niet uit de planner moeten komen tenzij je 'OV-jaarkaart' aanvinkt, waarmee het uiteraard wel mag.
Hmm. Uit de AVR-NS:quote:
En:quote:Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
19:51 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS)
20:05 Amersfoort 1
20:14 Amersfoort 2b Zwolle Sprinter (NS)
21:00 Wezep 1
Zonder een netabo of dergelijke mag 't idd niet. Ik dacht dat 't wel mocht (omdat Bitlord zei dat de RP het zegt).quote:19:50 Utrecht Centraal 3 Amersfoort Sprinter (NS)
21:00 Wezep 1
Is tenslotte het belangrijkste.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt vrijwel niets terecht van planning. Toch n leuke dag geworden
Ghehe, de machinist leest hier mee?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef greavy het volgende:
Oja. De EETC mcn van vanavond kan me wat. Hij stond nog niet stil en sluitseinen stonden al aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |