Thx, zijn ze dan pas wel laat mee gekomen trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja hoor. Te downloaden sinds 10 december jl.
http://www.bahn.de/p/view/buchung/karten/dbfahrplanbest.shtml
hopelijk ook ja. Zou mooi zijn als hun op illegale plaatsen gemaakte foto's dan ook even gewist wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:16 schreef greavy het volgende:
8 Van die stomme Somda kutkoppen ofzo. Ze gingen de GTW fotograferen
Hopelijk dat ze gepakt worden
Dan gebruik ik liever:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef Igen het volgende:
Je moet wel consequent zijn hè. Als je VIRM voluit schrijft, dan moet je Pokkeherrie- en Lawaaimakend Aftands Nietmeervandezetijd Voertuig ook voluit schrijven.
dat ziet er amaturistisch uitquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
Afgelopen week heeft NS weer keurig het nieuwe Spoorboekje bezorgd.
Geheel gratis zelfs, ik hoefde geen EUR 5,50. te betalen.
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
das mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
Ja, ik ben er ontzettend blij mee.
Lekker alle treinen weer in overzichtelijke tabellen.
Dat kon VORIG jaar ook al gratis. Ik heb de 2011 en 2012 ook al liggen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
Afgelopen week heeft NS weer keurig het nieuwe Spoorboekje bezorgd.
Geheel gratis zelfs, ik hoefde geen EUR 5,50. te betalen.
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
[ afbeelding ]
Spoorboekje 2012
Kan een zekering zijn, waardoor een groep stopcontacten niet werkt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
das mooi
even vraagje achteraf, ik had mijn laptop aangesloten in de thalys (2 stopcontacten geprobeerd) maar laptop pakte geen stroom?
waren de stopcontacten defect of levert de trein een afwijkende spanning ofzo waardoor hij het wellicht niet deed?
Ik heb ze vrijwel allemaal vanaf 1970, wat is je punt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef greavy het volgende:
Dat kon VORIG jaar ook al gratis. Ik heb de 2011 en 2012 ook al liggen hoor.
Hi, heb de url van jouw schwebebahn filmpje voor mij?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hallo, ik kom ook weer eens even inbreken, stomme vraag wellicht, is er een hafas uit voor '12 offline?
Nou, dat je NU pas zegt dat je het gratis kon krijgen, dit spoorboekje. Was vorig jaar ook al het geval hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb ze vrijwel allemaal vanaf 1970, wat is je punt?
Ik was de afgelopen dagen niet online om het te kunnen melden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef greavy het volgende:
Nou, dat je NU pas zegt dat je het gratis kon krijgen, dit spoorboekje. Was vorig jaar ook al het geval hoor.
Snap je wel wat ik zeg?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen dagen niet online om het te kunnen melden.
Ik beweer toch ook nergens dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:28 schreef greavy het volgende:
Snap je wel wat ik zeg?
Bij DRGL 2011 was dit boekje ook al gratis te krijgen bij NS...
Je mag via:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar ik stel hem toch
Mag je met een kaartje Vlaardingen Oost - Schiphol de sprinter naar Rotterdam nemen en daar de IC naar Schiphol pakken of ben je verplicht om op Schiedam over te stappen en dan in Leiden nog een keer en dus voor optie 1 een via-kaartje te kopen?
Het mag onder andere als:quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien een stom vraagje, maar ik stel hem toch
Mag je met een kaartje Vlaardingen Oost - Schiphol de sprinter naar Rotterdam nemen en daar de IC naar Schiphol pakken of ben je verplicht om op Schiedam over te stappen en dan in Leiden nog een keer en dus voor optie 1 een via-kaartje te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |