Het is goed met je.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat je hopeloos bent en waarschijnlijk op je 40e nog maagd bent tenzij je naar de hoeren gaat.
Pensioen? Kun je niet om iets wedden dat tegenwoordig nog wel waarde heeft?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik wed mijn pensioen er op dat het niet zo is, je kent me niet eens behalve van dit topic.
En aan zowat al je gezeik gelezen te hebben. Heb ik daar ook echt geen behoefte aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik wed mijn pensioen er op dat het niet zo is, je kent me niet eens behalve van dit topic.
Merk ik aan mezelf. Vlucht weg of duw iemand van me weg als het te dichtbij komt of ik verzin 1001 reden waarom iemand toch niet leuk is, etcquote:
Ik ben wel bang dat ik dingen verkeerd beslis omdat ik nog te jong schijn te zijn voor een relatie en durf er soms niet zo goed op te vertrouwen. Maar ik denk nu meestal gewoon fuck it, ik ga gewoon in mezelf geloven en we gaan het gewoon samen leuk hebben, boeiend of het voor altijd is of niet, nu voelt het goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twijfelen over een meisje terwijl je der leuk vindt ofzo... Vaag begrip.
/carequote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En aan zowat al je gezeik gelezen te hebben. Heb ik daar ook echt geen behoefte aan.
Jankerts![]()
Wees een vent, of ga een trein koppen ofso.
Iedereen vindt heloef een jankbal.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik dacht dat ik de enige mocht zijn die heloef een jankbal mocht noemen
13quote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
Cactus, hoeveel letters heeft je straatnaam?
Je moet je gewoon wat meer als een vent gedragen en wat zelfverzekerder zijn dan komt de punani vanzelf wel man.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
Overigens snap ik Stefan wel hoor, daar niet van.
Ik heb mezelf genomineerd voor aandachtshoer en jankbal van het jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik dacht dat ik de enige mocht zijn die heloef een jankbal mocht noemen
oh maar dan hoef je niet meer te klagen enzo toch. dan komt alles ooit goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
Heloef is een puber, janken is wat pubers doen
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef Haifisch het volgende:
IK HEB VAKANTIE EN ULLIE NIET JULLIE ZIJN SAAI EN IK NIET JULLIE ZIJN ONTMAAGD DOOR EEN CACTUS EN IK DOOR MIJN VRIENDIN IK HEB EEN VRIENDIN EN JULLIE NIET MUWHAHAHAHA MUWHAHAHAHA MUWHHAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
Ik moet nog naar de bios.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..].
Ik ga mijn pensioen in maaskantje doorbrengen sowieso.
En wat heb je er in al die jaren aan gedaan om het te verranderen?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar dan hoef je niet meer te klagen enzo toch. dan komt alles ooit goed.
ik wil ook niet klagen, het heeft geen nut.
maar vind het wel vervelend dat ik zo wordt aangevallen alsof ik nu kort een probleem heb. ik zit al jaren binnen te huilen (meeste van me tijd) alleen in me appartement.
O rly?quote:
quote:
New Kids nooit leuk gevonden, tot dit lied in de wereld kwam.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja perfecte leven.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit dus.. maar dan niet ontzettend, meer een beetjequote:Op donderdag 15 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook ontzettende bindingsangst
Niet omdat ik bang ben vrijheid kwijt te raken, eerder bang om gekwetst te worden...:(
Ik heb eigenlijk nooit een reden gehad om te klagen, het leven is goed zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar dan hoef je niet meer te klagen enzo toch. dan komt alles ooit goed.
ik wil ook niet klagen, het heeft geen nut.
maar vind het wel vervelend dat ik zo wordt aangevallen alsof ik nu kort een probleem heb. ik zit al jaren binnen te huilen (meeste van me tijd) alleen in me appartement.
het lukt me nu beter om met hoeren af te spreken, en voel me minder kut als het misgaat omdat ik nu weet dat ik opzich wel later weer kan proberen, en ik betrek het niet meer persoonlijk op mezelf dat zelfs met een hoer afspreken niet lukt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat heb je er in al die jaren aan gedaan om het te verranderen?
Held.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lukt me nu beter om met hoeren af te spreken.
en het lukt nu om zonder condoom te neuken met hoeren
Klote hequote:Op donderdag 15 december 2011 17:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit dus.. maar dan niet ontzettend, meer een beetje
Serieuze vraag:quote:Op donderdag 15 december 2011 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lukt me nu beter om met hoeren af te spreken.
en het lukt nu om zonder condoom te neuken met hoeren
Nieuw hier! Hoi ik ben Sinosquote:Op donderdag 15 december 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
Sinos, ben jij nieuw hier? Vaste klant?
Ik moest wel lachen toen ik hoorde dat ze dit gingen opnemen met Corry Koningsquote:Op donderdag 15 december 2011 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
New Kids nooit leuk gevonden, tot dit lied in de wereld kwam.![]()
![]()
Tja dat weet je nooit van te voren. Als je zo blijft denken kan je nooit een relatie opbouwen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook ontzettende bindingsangst
Niet omdat ik bang ben vrijheid kwijt te raken, eerder bang om gekwetst te worden...:(
Wat zoek je?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nieuw hier! Hoi ik ben Sinos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |