Sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je gaat wat confetti spuiten zeker.
Niet als je morgen om 8 uur moet werkenquote:
Mijn ego?quote:
Zeker wel, alleen niet online.quote:
Ja, ik moet de slander van jellybean wegwerken.quote:
Kaneelstokje, met zijn staafquote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als je morgen om 8 uur moet werken
[..]
Mijn ego?
Dat heb ik ook gedaanquote:
Ben toevallig nu mijn Business Law aan het doornemen en het gaat over schadeclaims, even kijken of ik wat kan vinden!quote:
Dat vertelt hij vanzelf wel.quote:
Andere mensen aan een date helpen gaat al tijden een stuk beter dan er zelf een scoren.quote:
Wie o wie zou het zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vertelt hij vanzelf wel.
[..]
Andere mensen aan een date helpen gaat al tijden een stuk beter dan er zelf een scoren.
Nee?quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar ben ik niet zo goed in.
Kut voor je man.quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten is overrated ben ik achtergekomen.
Met die enorme vriendenkringen van de posters hier is het altijd een verrassing?quote:
Dit is inderdaad een prachtig nummer. Ik heb eigenlijk maar twee keer gejankt op een nummer, samen met Hurt van Johnny Cash doet dit nummer hem altijd bij mij:quote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nogmaals:
Dit is het nummer dat op de radio was toen ik met mijn vader terug naar huis reed vanaf mijn opa. De laatste keer dat ik hem levend heb gezien, hij is die nacht overleden in bed.
Ik heb wel meer slaap nodigquote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneelstokje, met zijn staaf
En jawel, dat is vroeg, toen ik vorig jaar om half zes op de fiets moest zitten sliep ik ook pas om 1 uur
weet ik niet meerquote:
vragen of het voor jou terug doenquote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vertelt hij vanzelf wel.
[..]
Andere mensen aan een date helpen gaat al tijden een stuk beter dan er zelf een scoren.
Ach, ik had niet de verwachting dat ik de vrouw van mijn leven tegen ging komen, sowieso heb ik die verwachting niet meer. Maar ik had wel wat fatsoen verwacht, maar dat is blijkbaar ook al teveel gevraagd. En daar kan ik me aan ergeren.quote:
Nee benzin is het niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin heeft vrijdag dus een date?
Ach ik ga de hele avond door programmeren, om dan de trein van half 8 weer te pakken. Dus niet zeuren tijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel meer slaap nodiganders komt het niet goed met mij als ik moet werken
[..]
weet ik niet meer
[..]
vragen of het voor jou terug doenvoort wat hoort wat
Mij valt het ook behoorlijk zwaarquote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar ben ik niet zo goed in.
Ga slapen danquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel meer slaap nodiganders komt het niet goed met mij als ik moet werken
Mijn mooiste was 'shaving Edda's privates', met dank aan heloef.quote:[..]
weet ik niet meer
Jij denkt dat ik hem aan een date heb geholpen en aan het voorbereiden ben op een date met het meisje wat ik zelf leuk vind?quote:
Dat is ook een prachtig nummer. Maar bij mij gaat het altijd meer om de associatie, minder dan het nummer zelf. Daarvoor zijn die 2 nummers iets te veel uitgekauwd.quote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een prachtig nummer. Ik heb eigenlijk maar twee keer gejankt op een nummer, samen met Hurt van Johnny Cash doet dit nummer hem altijd bij mij:
Dit nummer is overigens ook nog eens gedraaid op de begrafenis van mijn oom die veels te vroeg is overleden, waar iedereen jankte bij Marco Borsato, kon ik het bij dit nummer niet volhouden.
Ik heb echt best veel slaap nodigquote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik ga de hele avond door programmeren, om dan de trein van half 8 weer te pakken. Dus niet zeuren tijn
Als ik jarig benquote:
Dus ook geen date voor Robin?quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik hem aan een date heb geholpen en aan het voorbereiden ben op het meisje wat ik zelf leuk vind?
Ja dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik hem aan een date heb geholpen en aan het voorbereiden ben op een date met het meisje wat ik zelf leuk vind?
Ik ook maarja. Dat staat mijn school niet toequote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb echt best veel slaap nodig
[..]
Als ik jarig ben
Ik heb nu even een volkomen relaxt levenquote:Op maandag 28 november 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook maarja. Dat staat mijn school niet toe
Hier in Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers, weet je het maar nooit.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik hem aan een date heb geholpen en aan het voorbereiden ben op een date met het meisje wat ik zelf leuk vind?
Robin? Robin is zwaar verleden tijd.quote:
Gaat best snel bij jou vind ikquote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Robin? Robin is zwaar verleden tijd.
Robin is zo yesterday.quote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Robin? Robin is zwaar verleden tijd.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga Gerrie regelen, dat wordt mijn nieuwe streven.
Eerder gaan slapenquote:Op maandag 28 november 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook maarja. Dat staat mijn school niet toe
Hahahaha, sorry ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
Mannen die in mijn oren bijten. [ afbeelding ]
Het doet helemaal auw nu en is ontstoken.
Ik moet hier gewoon om lachen, sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
Hahaquote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 28 november 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach, ik had niet de verwachting dat ik de vrouw van mijn leven tegen ging komen, sowieso heb ik die verwachting niet meer. Maar ik had wel wat fatsoen verwacht, maar dat is blijkbaar ook al teveel gevraagd. En daar kan ik me aan ergeren.
quote:
Niet tof.quote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet hier gewoon om lachen, sorry.
terug bijtenquote:
Je moet wat als ze bezet is he.quote:
Date ging wel, knap leuk meisje. Vandaag dacht ik na het werk ff bellen. Na werk op paiq ging ze snel weg, daarna drukte ze me op de foon weg. Later halfslachtig smsje dat ze niet echt klik had, die ik overigens ook niet had en telefonisch wilde vertellen. Maar het gebrek aan fatsoen om gewoon telefoon op te nemen en mans genoeg te zijn, gecombineerd met de vooringenomenheid dat de man altijd meer wil....quote:
Nou kijk Robin had ik amper gesproken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed er toen ik 14-16 was twee jaar over
Ik bijt niet, ik ben lief.quote:
Klootzak.quote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest er wel om lachen.op je oren dan maar
Misschien kon ze wel niet opnemen? En als het niets is een smsje toch genoeg? Waarom het moeilijker maken dan het is?quote:Op maandag 28 november 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Date ging wel, knap leuk meisje. Vandaag dacht ik na het werk ff bellen. Na werk op paiq ging ze snel weg, daarna drukte ze me op de foon weg. Later halfslachtig smsje dat ze niet echt klik had, die ik overigens ook niet had en telefonisch wilde vertellen. Maar het gebrek aan fatsoen om gewoon telefoon op te nemen en mans genoeg te zijn, gecombineerd met de vooringenomenheid dat de man altijd meer wil....
ik trek dat slecht.
Ik ben er weer helemaal klaar mee, shitgezeik dat daten.
Wat weet jij van pijn gast, echt?quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kijk Robin had ik amper gesproken.
Dat van Faye dat deed pas echt pijn.
Ik heb nooit pijn gehad, nooit vragen is niet afgewezen wordenquote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kijk Robin had ik amper gesproken.
Dat van Faye dat deed pas echt pijn.
Dat deed ik dus ook altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit pijn gehad, nooit vragen is niet afgewezen worden
Ze kon wel opnemen. Ze zei er ook iets over in het smsje. Ik vind het een beetje communicatie voor sociaal gehandicapten. En daar zijn er nogal wat van tegenwoordig.quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kon ze wel niet opnemen? En als het niets is een smsje toch genoeg? Waarom het moeilijker maken dan het is?
Dus zij ging er al vanuit dat jij wel wilde?quote:Op maandag 28 november 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Date ging wel, knap leuk meisje. Vandaag dacht ik na het werk ff bellen. Na werk op paiq ging ze snel weg, daarna drukte ze me op de foon weg. Later halfslachtig smsje dat ze niet echt klik had, die ik overigens ook niet had en telefonisch wilde vertellen. Maar het gebrek aan fatsoen om gewoon telefoon op te nemen en mans genoeg te zijn, gecombineerd met de vooringenomenheid dat de man altijd meer wil....
ik trek dat slecht.
Ik ben er weer helemaal klaar mee, shitgezeik dat daten. Zonde van mijn tijd en energie.
Afwijzingen doen echt wel pijn. Maar als het vaker gebeurd dan doet het steeds minder pijn iedere keerquote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit pijn gehad, nooit vragen is niet afgewezen worden
Yes, zoals zoveel vrouwen altijd dat als uitgangspunt hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dus zij ging er al vanuit dat jij wel wilde?
Klootzak!quote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bijt niet, ik ben lief.
[..]
Klootzak.Zelfs kusjes doen pijn nu. Mijn nek doet ook pijn omdat die daar ook beet.
Maar dat is minder vervelend.
Jeey, ik ben nooit afgewezenquote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afwijzingen doen echt wel pijn. Maar als het vaker gebeurd dan doet het steeds minder pijn iedere keer
Waarom? Een sms voor zoiets vind ik meer dan genoeg. Wat wil je dan? Een exit gesprek na voor een date?quote:Op maandag 28 november 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze kon wel opnemen. Ze zei er ook iets over in het smsje. Ik vind het een beetje communicatie voor sociaal gehandicapten. En daar zijn er nogal wat van tegenwoordig.
Wat arrogant van haar!quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Yes, zoals zoveel vrouwen altijd dat als uitgangspunt hebben.
En als ik toch ergens een bloedhekel aan heb...
Welterusten benzin!quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens op tijd naar bed![]()
Welterusten iedereen
Nee, gewoon mans zijn en de foon opnemen. Dan had ik gezegd sorry maar nee, zij ook. Dat is fatsoen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Een sms voor zoiets vind ik meer dan genoeg. Wat wil je dan? Een exit gesprek na voor een date?
Ik welquote:
Zo'n houding is een beetje im Schwung is mij in datingland opgevallen. nee dank je dus.quote:
Das altijd het mooie van muziek hé , ik verbind het automatisch met bepaalde periodes / gebeurtenissen in mijn leven . Heb je gezeik aan je kop, zet de juiste plaat op en dan is de aandacht er vanaf.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
En nog even de cd die opstond toen mijn ex het uitmaakte.
![]()
Rock on!
Dat vind jij misschien. Ik snap je punt wel. Maar kom op voor een fucking date. Chill man. Een smsje is kort en duidelijk. Daarna klaar op naar de volgendequote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon mans zijn en de foon opnemen. Dan had ik gezegd sorry maar nee, zij ook. Dat is fatsoen.
ik hou gewoon niet van dat zelfingenomen gedrag en zwakke persoonlijkheden.quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef DigitalGirl het volgende:
DenWauwelaar waar maak je je druk om.. gewoon next en klaar ermee.
Ik stop ook tijd en energie in haar, maar me wegdrukken en dan een halfslachtig smsje sturen (want deugde ook niet bepaald), zwakke persoonlijkheid. Ze mag dr handjes dichtknijpen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien. Ik snap je punt wel. Maar kom op voor een fucking date. Chill man. Een smsje is kort en duidelijk. Daarna klaar op naar de volgende
Je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stop ook tijd en energie in haar, maar me wegdrukken en dan een halfslachtig smsje sturen (want deugde ook niet bepaald), zwakke persoonlijkheid. Ze mag dr handjes dichtknijpen.
Ik weet niet of ik me echt druk maak, ik hou gewoon niet van zulke mensen. En dan vind ik het kut van mezelf dat ik er uberhaupt energie in gestoken heb haha.
Is jouw energie zo kostbaar dan?quote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik stop ook tijd en energie in haar, maar me wegdrukken en dan een halfslachtig smsje sturen (want deugde ook niet bepaald), zwakke persoonlijkheid. Ze mag dr handjes dichtknijpen.
Ik weet niet of ik me echt druk maak, ik hou gewoon niet van zulke mensen. En dan vind ik het kut van mezelf dat ik er uberhaupt energie in gestoken heb haha.
Inderdaad, muziek kan veel losmaken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Das altijd het mooie van muziek hé , ik verbind het automatisch met bepaalde periodes / gebeurtenissen in mijn leven . Heb je gezeik aan je kop, zet de juiste plaat op en dan is de aandacht er vanaf.
non stop soppen zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
had ik maar een kut en tieten
Ja. Ze mag blij zijn dat ik de moeite neem haar te leren kennen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is jouw energie zo kostbaar dan?
Oke nu klaarquote:Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me echt druk maak, ik hou gewoon niet van zulke mensen. En dan vind ik het kut van mezelf dat ik er uberhaupt energie in gestoken heb haha. Uiteindelijk ben ik het meest geïrriteerd met mezelf. Ik moet gewoon niet daten, punt.
Ik snap wel dat je jaloers bent, ik zou ook geen man willen zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
had ik maar een kut en tieten
Wil jij weer aandacht?quote:Op maandag 28 november 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke nu klaargenoeg gezeikt over die bitch
En waarom dan niet?quote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je jaloers bent, ik zou ook geen man willen zijn.
Ik wel voor 1 dagquote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja altijdquote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wil jij weer aandacht?
Hoe is het met jou, bitch?
Je kunt altijd als vrouw gewoon met mannen omgaan, dat vinden ze niet ergquote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef Keyos het volgende:
[..]![]()
. Het liefdesleven als (aantrekkelijke) vrouw is in ieder geval een stuk makkelijker in Nederland dan voor de gemiddelde man volgens mij ^^. Maarja , daar leef ik niet voor, ik vind de "broederschap" onder de mannen wel een mooi iets, iets wat onder de meeste vrouwen gewoon veel minder aanwezig is, dat vind ik een stuk belangrijker dan makkelijk kunnen scoren.
Goed puntquote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig, en drie keer per dag masturberen doet al pijn naar wat ik hier hoor
4 keer zei ik.quote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig, en drie keer per dag masturberen doet al pijn naar wat ik hier hoor
Ik ben bijna nooit ongesteld, en als ik het ben maar een dag of twee waarop ik bijna niets voelquote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed punt![]()
vrouwen worden ongesteld dat lijkt mij dan weer nietsvoor de rest lijkt mij het wel leuk om vrouw te zijn
Dat maakt je nog steeds geen "broeder"quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt altijd als vrouw gewoon met mannen omgaan, dat vinden ze niet erg
Waar zijn jouw dates eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2011 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja altijdik ben een aandachtshoer
Nou en?quote:Op maandag 28 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat maakt je nog steeds geen "broeder".
Je kan sowieso wat experimenteler zijn als vrouw zonder partner, wat kun je nou als man zijnde in je eentje? Vrij weinig.quote:Op maandag 28 november 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed punt![]()
vrouwen worden ongesteld dat lijkt mij dan weer nietsvoor de rest lijkt mij het wel leuk om vrouw te zijn
Hihi.quote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij wel, anderen hier zijn kleinzeriger.
Dat is bij sommige vrouwen wel anders, die gaan iedere maand bijna doodquote:Op maandag 28 november 2011 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit ongesteld, en als ik het ben maar een dag of twee waarop ik bijna niets voel
Dus boeiend.
die heb ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar zijn jouw dates eigenlijk?
broodje pindakaasquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan sowieso wat experimenteler zijn als vrouw zonder partner, wat kun je nou als man zijnde in je eentje? Vrij weinig.
nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan sowieso wat experimenteler zijn als vrouw zonder partner, wat kun je nou als man zijnde in je eentje? Vrij weinig.
Neeeee, niet de opblaaspop.quote:Op maandag 28 november 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoorik weet nog genoeg dingen die ik kan doen alleen
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Guten Abend.quote:
Dat lijkt me dus helemaal niksquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wilde er iemand een opblaaspop ???
Ja, ik kan wel een vriendin gebruiken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Als jij er een gezicht op tekent. Ik heb een stoel over, zou wel lachen zijn als je dan binnenkomt als gast en je ziet een opblaaspop op een stoel zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dan liever een realdollquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Kom maar halenquote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan wel een bak koffie, en een pakje sigaretten gebruiken.
als je die ook toevallig hebt jellybean.
Rijden geen treinen meer mutsje.quote:
Ik maak jouw verslag als jij mijn iPad game programmeert kk?quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel iemand gebruiken die graag mijn verslag maakt.
Kijk je je pa of ma lief aanquote:Op maandag 28 november 2011 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rijden geen treinen meer mutsje.
Jij snapt hetquote:
Ik heb geen verstand van dat soort dingen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik maak jouw verslag als jij mijn iPad game programmeert kk?
Hoe moet ik anders een vriendin vinden?quote:
Ja. Ik ben een baas in wiskunde man.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van dat soort dingen.![]()
Heb jij verstand van statistiek?
Geen Marlboro light hé xDquote:
Ohja.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders een vriendin vinden? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cadeautje
[ Bericht 9% gewijzigd door Myraela op 28-11-2011 23:27:02 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Grote godquote:
Nou, ik zit met MANOVA's en CVA's te kloten. Overal cijfers en plotjes.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een baas in wiskunde man.
Hoe ace ik anders 3D programming?
Ik haal dat haar er wel eerst af dan.quote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef stefanhaan het volgende:
Tjah visueel hoeft het niet altijd goed te zijn. Zolang het maar lekker ragt.
Wist wel dat je het niet af zou slaan loefjequote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal dat haar er wel eerst af dan.
Ja maar jij bent bezet enzoquote:
Verstandig.quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij bent bezet enzoen eigenlijk ook te jong voor mij en vast nog wel meer dingen
Nou ik sla het wel af, maar als ik het zou doen zou ik dat haar tenminste weghalen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wist wel dat je het niet af zou slaan loefje
Ach, zolang je hosselbaas tempo niet achteruit gaat?quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef stefanhaan het volgende:
MENSEN MIJN WERKTEMPO GAAT ACHTERUIT.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohja.JezusfuckingchristusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cadeautje
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Mag ook wel nog een half uur en dan ben ik 29quote:
aanstelleritusquote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
Heeft Den Wauwelaar luddevuhduh ??
Hoop het nietquote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ach, zolang je hosselbaas tempo niet achteruit gaat?
Nooit doen, is nergens goed voor kerelquote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ook wel nog een half uur en dan ben ik 29dan mag ik wel een keertje verstandig worden
A? B? of C?quote:
Volwassen worden is een keuze, het hoeft nietquote:Op maandag 28 november 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit doen, is nergens goed voor kerel![]()
"I may grow old, but I will never grow up!"
Programmeurs drinken veel koffie voor de energie en kunnen multi-tasken met 2 grote beeldschermen, gogo.quote:Op maandag 28 november 2011 23:28 schreef stefanhaan het volgende:
MENSEN MIJN WERKTEMPO GAAT ACHTERUIT.
En vrouwenquote:
Ik heb 2 schermen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Programmeurs drinken veel koffie voor de energie en kunnen multi-tasken met 2 grote beeldschermen, gogo.
Mannen kunnen niet zonder vrouwen, vrouwen wel zonder mannenquote:
Jawel!quote:
Daar merk ik anders niks vanquote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet zonder vrouwen, vrouwen wel zonder mannen
Ja?quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb 2 schermen.
En energydrank.
En de rest van de tray staat langs me.
[ afbeelding ]
En betaald dat nog een beetje?quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is onze taak om de mannen gek te maken
Sterven ze wel uit.quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet? Klopt mijn stelling/bewering niet dan?quote:
Niet haten op mijn paarse bureau trut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dat zeggen zequote:
Nee, niks van waar.quote:Op maandag 28 november 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet? Klopt mijn stelling/bewering niet dan?
Inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet? Klopt mijn stelling/bewering niet dan?
Ziet eruit alsof je de nacht wel aardig door gaat komen xDquote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb 2 schermen.
En energydrank.
En de rest van de tray staat langs me.
[ afbeelding ]
Af en toe uit het raam hangen terwijl ik een sjekkie rook.quote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof je de nacht wel aardig door gaat komen xD
Sjessus, dan moet je het wel heel erg leuk vinden....quote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee het is vrijwilligerswerk
Gelukkigquote:
Mannen maken jouw gek, met een ontstoken oor .quote:
Sommige mannen die ik ken (nou ja, meer jongens) maken me op dit moment knettergekquote:
Was dat hier maar toegestaan , moet elke keer in de kou op het balkon staan, gaat wat worden in de winterquote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Af en toe uit het raam hangen terwijl ik een sjekkie rook.
Please, do tell.quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mannen die ik ken (nou ja, meer jongens) maken me op dit moment knettergek
Stelletje randdebielen.
Ik mag binnen rokenquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was dat hier maar toegestaan , moet elke keer in de kou op het balkon staan, gaat wat worden in de winter.
Ja, stiekem ligt het niet helemaal aan hem, maar ook omdat ik weer eens oorbellen draag na jaren. Maar ik geef graag iemand de schuld.quote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mannen maken jouw gek, met een ontstoken oor .
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mannen die ik ken (nou ja, meer jongens) maken me op dit moment knettergek
Stelletje randdebielen.
Ik mag het ook niet op mijn kamer wss. Maar ik haal de hor voor mijn raam weg. En steek mijn kop uit het raamquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was dat hier maar toegestaan , moet elke keer in de kou op het balkon staan, gaat wat worden in de winter.
Nou ja, nog steeds die jongen en zijn vriend die dus de hele tijd lastig deden op msn en de afgelopen weken ook in het echt, allemaal toespelingen op strippoker en porno en dergelijke.quote:
Dan wordt het dus tijd voor een echte manquote:Op maandag 28 november 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stelletje randdebielen.
En dan zijn wij mannen weer de schuldigequote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stiekem ligt het niet helemaal aan hem, maar ook omdat ik weer eens oorbellen draag na jaren. Maar ik geef graag iemand de schuld.![]()
Zoals altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zijn wij mannen weer de schuldige
Nog steeds? Heb je daar wel eens iets over verteld?quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, nog steeds die jongen en zijn vriend die dus de hele tijd lastig deden op msn en de afgelopen weken ook in het echt, allemaal toespelingen op strippoker en porno en dergelijke.
Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wordt het dus tijd voor een echte man
Hier komt de aap uit de mouw !quote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stiekem ligt het niet helemaal aan hem, maar ook omdat ik weer eens oorbellen draag na jaren. Maar ik geef graag iemand de schuld.![]()
Ik droom elke dag over je en heb een altaartje met foto's van jou in mijn kast.quote:
Niets "jullie" mannen. Alleen de mannen die in mijn oor bijten.quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens. En dat waardeer ik in jequote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben lief en onschuldig. Een open boek voor mannen. Ik speel geen spelletjes.
Ja, pas wel, maar misschien ook niet hier, dat weet ik niet meer, kan ook best met FOK!kers op msn zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb je daar wel eens iets over verteld?
Ik wist het wel.quote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik droom elke dag over je en heb een altaartje met foto's van jou in mijn kast.
Dat ding met Faye was een grote facade.
Precies, een man is weer de schuldigequote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets "jullie" mannen. Alleen de mannen die in mijn oor bijten.
Wie immer. En daarna gewoon lekker batsen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was het nietquote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, pas wel, maar misschien ook niet hier, dat weet ik niet meer, kan ook best met FOK!kers op msn zijn geweest.
Nu dit eindelijk duidelijk is.quote:
Denk echter wel dat het goed voor de portemonnee is, denk dat ik er veel vaker één op zou steken als ik binnen zou mogen roken, nu houd ik het nog in de perken ( ik rook ook niet bepaald de goedkoopste cigaretten : Davidoff ) . Overigens vind ik buiten roken een heeeeeeel stuk relaxter dan binnen roken, het roken is totaal anders binnen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik mag het ook niet op mijn kamer wss. Maar ik haal de hor voor mijn raam weg. En steek mijn kop uit het raam
Zij zijn 19, maar Newbie is volwassener.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was het nietOh wacht ik ben geen 16
Ok. En ze zijn niet leuk genoeg om strippoker mee te spelen?quote:Op maandag 28 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, pas wel, maar misschien ook niet hier, dat weet ik niet meer, kan ook best met FOK!kers op msn zijn geweest.
Now breaks my wooden shoe, gij vuige cougar!quote:
Niet echtquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En ze zijn niet leuk genoeg om strippoker mee te spelen?
Okedoke.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu dit eindelijk duidelijk is.
Daten?
Als je je ogen in goede conditie wil houden moet je geen strippoker met mij spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En ze zijn niet leuk genoeg om strippoker mee te spelen?
Van de foto dacht iedereen dat ik de jongste wasquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now breaks my wooden shoe, gij vuige cougar!
Laat me gewoon klagen, daarna pak ik een biertje en ben ik weer lief.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, een man is weer de schuldige
Jeej, ik ben nu al verliefd op je, oh shit ik ga te snel he? Ik praat teveel he? Vind je me nu stom? Je vind me stom he, ik wist het wel.quote:
Je doet de: "Ted Mosby" .quote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jeej, ik ben nu al verliefd op je, oh shit ik ga te snel he? Ik praat teveel he? Vind je me nu stom? Je vind me stom he, ik wist het wel.
quote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jeej, ik ben nu al verliefd op je, oh shit ik ga te snel he? Ik praat teveel he? Vind je me nu stom? Je vind me stom he, ik wist het wel.
Je was toch al verliefd? Anders begin ik niet aan daten hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien dat the naked man voor hem werkt?quote:
Tsja misschien denken ze dat je wil ofzoquote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij zijn 19, maar Newbie is volwassener.
Ehm ja ik was al verliefd hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je was toch al verliefd? Anders begin ik niet aan daten hoor.
en mag lola dat?quote:
Oeh goed idee, als alles fout gaat, de Naked Man doen!quote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat the naked man voor hem werkt?
Nou vooruit maar dan, omdat je zo lief bentquote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat me gewoon klagen, daarna pak ik een biertje en ben ik weer lief.
Jammer.quote:
Ik wil geen strippoker met jou spelen. Dan zie ik misschien je pielemuis en dan krijg ik minderwaardigheidscomplexen enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je je ogen in goede conditie wil houden moet je geen strippoker met mij spelen.
De wat?quote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien dat the naked man voor hem werkt?
Ehm neequote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja misschien denken ze dat je wil ofzo
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ik wil geen strippoker met jou spelen. Dan zie ik misschien je pielemuis en dan krijg ik minderwaardigheidscomplexen enzo.
Damn dan is die gast domquote:Op maandag 28 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm nee![]()
Volgens mij was ik vrij duidelijk toen ik die ene gast mijn huis uit zette. Dat is nu meer dan een maand geleden maar hij blijft moeilijk doen. Gelukkig ga ik bijna niet meer naar colleges.
en eten?quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 28 november 2011 23:46 schreef Keyos het volgende:
Oeh, die meid waar ik mee bezig was laat ineens uit haarzelf wat van zich horen, even kijken waar dit naartoe gaat
Hmm, ook al vervelende kerels bij elektrotechniek. Jammer. Laat hem zich uitkleden en lach hem dan uit.quote:Op maandag 28 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm nee![]()
Volgens mij was ik vrij duidelijk toen ik die ene gast mijn huis uit zette. Dat is nu meer dan een maand geleden maar hij blijft moeilijk doen. Gelukkig ga ik bijna niet meer naar colleges.
Jij wil mij gewoon nakend zien.quote:
Heb liever medelijden met mij, zij zijn de stalkers.quote:Op maandag 28 november 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dan is die gast domhet is dat ik geen inlevingsvermogen heb maar anders had ik nu medelijden met hem
Niet als ik mee doe.quote:Op maandag 28 november 2011 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
Ik speel geen strippoker met jullie.
Dan krijgen jullie allemaal een minderwaardigheids complex.
Terecht wel.quote:Op maandag 28 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je durft je shirt niet eens uit te doen man
2 out of 3!quote:
Ik ook, ik heb nog zo'n set liggen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog steeds eens leren pokeren.
Avondje poker kijken, laptop erbij met spelregels, en je moet het kunnen snappen, Texas Hold 'em is niet zo heel moeilijk, goed in worden echter wel.quote:Op maandag 28 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
Is niet moeilijk hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
Nice!quote:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb liever medelijden met mij, zij zijn de stalkers.
En heb je tickets kunnen regelen voor Riga?quote:Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor.
Kan je wel leren om op de lage limieten een winnende speelster te worden
Maar wat is het nou precies? Gewoon je kleren uit doen ofzo?quote:
Ik heb niemand om te missen.quote:
quote:
Jullie zijn welkom in het Dragonara casino, buy-in 50 of 100 euro.quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het bij jou doen
Heb niet meer geprobeerd, kan volgende week niet.quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En heb je tickets kunnen regelen voor Riga?
Niveau vergelijkbaar met hc?quote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie zijn welkom in het Dragonara casino, buy-in 50 of 100 euro.
Oh dat is nog best langquote:Op maandag 28 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgende week woensdag, als ik niets stiekems doe.
Precies dat!quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is het nou precies? Gewoon je kleren uit doen ofzo?
Het werkt zo, als de date niet goed gaat en je dus niet vanuit gaat dat er seks gaat komen, ga je met een smoes het huis in van de persoon waar je mee date, kleed je je volledig uit, en probeer je door de naaktheid de attentie van de vrouw te krijgen in de "medelijden" vorm, om vervolgens dus keiharde seks te hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is het nou precies? Gewoon je kleren uit doen ofzo?
Ja dat durf ik niet dus dat is geen goed plan.quote:
Neequote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk ook dat ik nooit iets stiekems doe.
Je moet je angsten overwinnen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet dus dat ik geen goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |