Dat dus!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou AnneX, ik vind leuke collega's wel enorm belangrijk hoor! Ik breng hier héél wat uren per week door en helaas spendeer ik derhalve veel meer tijd met mijn collega's dan met mijn vrienden. Is wel fijn als dat klikt.
Ja, vrienden zitten niet op je werk. Maar uitkiezen waar ik wil is niet echt een optie. Niet in dit ziekenhuis in ieder geval, want er is een vacaturestop.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:13 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen allemaal !
Ach Lein, op het werk zitten je vrienden niet.
Je doet je werkervaring op en kan dan uitkiezen waar je wilt, toch?
Ja ik ben wakker hoor. Avonddienstquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nog wakker, Lein?![]()
Ik wil weekend! (maar moet het hele weekend ook werken)
tja ben benieuwd wanneer dat zal zijn, denk dat ik eerst toch gebonden ben aan simpel werkquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:38 schreef Isabeau het volgende:
En straks je eerste echte baan, memo(niet dat je nu geen baan hebt, maar je snapt me wel!)
Nouja, ik moet gewoon werken, en de kerstborrel van mijn afdeling is elders in het gebouw. Maar er is dáár wel eten, Chinees geloof ik. Beter dan de leftovers van de patiëntenmaaltijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Ga je er naartoe?
Wij hebben geloof ik geen kerstborrelNog nooit gehad. Ik ga straks wel mijn kerstcadeau ophalen, Dit jaar is het een mooie ovenschaal.
Het is om 18:00 dus lijkt me zat tijdquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer is je gourmet in M'tricht of moet je om 16uur haasten?
als t in mtricht is welquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is om 18:00 dus lijkt me zat tijd
Wat fijn!quote:
Dat vind ik dan toch positief nieuws... beter dan te laatquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:55 schreef DarkElf het volgende:
Geen pijn nog, behalve rauwe keel en schor maar dat is wel sexy.
Ik was trouwens op tijd bleek, galwegen vernauwd, terug opnieuw stenen en leverwaardes die niet goed waren. Alle ingrediënten voor een nieuwe full blown pancreatitis
Krijg nu medicatie voor t vloeibaarder maken van de gal, wrs voor heel lang en moet vaker op controle om te zien of er niet weer vernauwingen komen.
Helemaal mee eens! Fijn dat het goed gegaan is!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:41 schreef freecell het volgende:
Yo DEKan me voorstellen dat dat schrikken is! Goed dat je aan de bel getrokken hebt!
Zeg dat! Op tijd erbij is ook wel goed, maar tis ook weer niet zo goed....quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Das zeker positief!
Maar toch ffkes schrikken ook.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat! Op tijd erbij is ook wel goed, maar tis ook weer niet zo goed....
Ik heb nieuw gipsie, strak en blauw.
Breuk mag 4 weken erover doen om weer helemaal te genezen. Meegekeken naar foto en scan.
Dus geen rare extra andere breukdingen gezien.
Nog ff op mn poli geweest en wat roosteraanpassingen gedaan, 50 euro aan VVVkerstbon gescoorden weer naar huissie. Donderdag als het gaat pas weer werken, had maandag sowieso al een vrij dagje genomen.
Knallende koppijn toch een beetje van de spanning en sensatie
Hoi daar in roermond, heb net zuurvlees in de marinade gelegd.quote:
Vanwaar dequote:
Beter dan dat andere waar je bang voor was!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Auto gediagnoticeerd: uitslag....nieuwe sensor. Eur 500. Da's geen geld
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef AnneX het volgende:
En een ander hoera want K.pakket 2 is binnen.
Helemaal geënt op de Indiaanse keuken: dwz drie curry's van Patak, fles wokolie, bamboe placemats, saladebak met ruimte voor vork in deksel ennbakje voor saus,
En pak Lassi rijst en meer.
EN een !! Wok geschikt voor inductie. Wow.
Joepie!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Auto gediagnoticeerd: uitslag....nieuwe sensor. Eur 500. Da's geen geld
Uhuhquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beter dan dat andere waar je bang voor was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |