Beter dan dat andere waar je bang voor was!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Auto gediagnoticeerd: uitslag....nieuwe sensor. Eur 500. Da's geen geld
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef AnneX het volgende:
En een ander hoera want K.pakket 2 is binnen.
Helemaal geënt op de Indiaanse keuken: dwz drie curry's van Patak, fles wokolie, bamboe placemats, saladebak met ruimte voor vork in deksel ennbakje voor saus,
En pak Lassi rijst en meer.
EN een !! Wok geschikt voor inductie. Wow.
Joepie!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Uhuhquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beter dan dat andere waar je bang voor was!
Ik ben nog nooit in Roermond geweestquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Roermond, Isa
Maar nu in maastricht!
Nou....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt als onze poliquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben toe aan weekend
Chaotisch op het werk en ik vraag me altijd af waarom de mafste dingen ons probleem wordt gemaakt
Goh, ben ik even blij dat ik dit topic geopend heb! Ik word er helemaal vrolijk van!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een leuk nieuws lees ik allemaal!
DE is er op tijd bij en leeft nog
Bluezz heeft nieuw gips en 4 weken valt idd mee en ook nog 50 euro aan bonnen
En Pee zn autoreparatie valt mee
En Steer en MeMo zitten bij de Burger King
Neequote:
Misschien is het inherent aan ziekenhuizenquote:
Das dan weer but.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Gesprek ging nou ja, ok. Ze hebben megaveel eisen en brengen de tijdelijke functie nogal negatief, das jammer. Vroeg op een gegeven moment toen de manager alleen maar de slechte kanten had verteld of hij nu de leuke kanten wilde vertellen. Verder willen ze salaris zo laag mogelijk houden en ben je maar welkom voor een aantal weken met de max tot juni (ligt eraan hoe lang de ander nog verlof opneemt).
Heb net al feedback gehad; maandag om 9u willen ze me voor een 2e gesprek, volledig inhoudelijk ook met moeilijke situaties etc. Ik heb bedacht; ik doe mn best zo goed mogelijk voor de dag te komen en daarna ga ik zelf overwegen of ik het wel wil.
Hoezo wel wil? Wat is je alternatief dan? Werkloos blijven. Tuurlijk wil je het, je kunt ook vanuit werk weer zoeken naar wat anders.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
mt).
Heb net al feedback gehad; maandag om 9u willen ze me voor een 2e gesprek, volledig inhoudelijk ook met moeilijke situaties etc. Ik heb bedacht; ik doe mn best zo goed mogelijk voor de dag te komen en daarna ga ik zelf overwegen of ik het wel wil.
Het feit dat ze je voor een 2e gesprek uitgenodigd hebben geeft al aan dat ze je waarschijnlijk wel willen hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Jawel maar Babi J. houwen we drin. Al is ie straks 30
Ideaal toch, kan het bezoek lekker over voetbal lullenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Bezoek vroeg of het wat minder kon dit jaar omdat ik vorig jaar vooral in de keuken was..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
En verder inderdaad: vanuit een werkpositie is het makkelijker verder te solliciteren of te zoeken en misschien dat je via deze tijdelijke functie wel in een vaste rolt?
Wel vegetarisch hè!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Piet! Waarom niet gewoon gezellig gourmetten, dan hoef je helemaal niet in de keuken te staan!![]()
![]()
Klinkt heel erg fijn, Memoquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo dat was een minimeet met steerkeburger king gedaan
chocomelk gedronken (zo'n blok aan een lepeltje in hete melk) bij de chocolat company. Ik had roze chocolademelk (witte chocolade met roze peper en aardbei) Heb nog n blok met witte chocola, banaan en gember gekocht en toen nog thee gedronken op t vrijthof
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Nou, vraag ik jullie eens serieus om wat feedback wordt er alleen maar lol getrapt.
Ja, de werknemers van Syntus, een lokale vervoerder hier, hielden vanochtend een onaangekondigde, wilde staking. Ze vonden dat er teveel Achterhoekers in de medezeggeschapsraad zaten ofzo. Hoe dan ook, mijn busaansluiting bestond nietmeer en ik kon vanochtend nog een kwartier door het pleurisweer gaan lopen. Een beetje staken is allemaal prima, maar kondig het dan even aan. Nu stond iedereen maar tevergeefs bij bushaltes te wachten op een bus die nooit kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |