Rookt ie ook heel erg?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoop ik ook nietgeen geld voor een nieuwe
Aan de andere kant: goeie motivatie om te fietsen
Smalbeeld, wat is dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey, wat gek.. een serie uit 2006 in smalbeeld.. niet meer gewend..
Niet gezien, maar het is donkerquote:
Ik herinner me dat niet eens meer geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja.. niet breedbeeld zeg maar..
Ik heb toen de hele A20 in blauwwitte rook gzet tijdens de ochtendspits; om vervolgens met horten en proesten de vluchtstrook te bereiken. Met papiertjes "Te koop" achter de ramen. Tjee wat schaamde ik me dood toen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het is donker
Whehehehehequote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb toen de hele A20 in blauwwitte rook gzet tijdens de ochtendspits; om vervolgens met horten en proesten de vluchtstrook te bereiken. Met papiertjes "Te koop" achter de ramen. Tjee wat schaamde ik me dood toen.
Dat ken ík, dat zit aan de Einbahnstrasse 42quote:
Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ken ík, dat zit aan de Einbahnstrasse 42
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk dat ik Jane Eyre op zet (met Ruth Golfer![]()
![]()
)
Correctie Masterchefquote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar de Alkmaar Z/Steerstreek kijken tegen Metalist Kharkov.
Have fun! ik ga zo plat want ik ben kapot na werk vandaag; wat een weer zeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Maar we gaan nu de allerlaatste Masterchef The Profesionals op de Beeb kijken.
LOLquote:Op donderdag 15 december 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest?
9 maanden voor Kerst:
[ afbeelding ]
Ditoquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Maar we gaan nu de allerlaatste Masterchef The Profesionals op de Beeb kijken.
Wehehehe noooooit meer wat van gehoordzien zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik parkeer mijn auto altijd in de Einbahnstrasse
Daar gaat dat topic overquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef AnneX het volgende:
Nee Isa, de BV Ik.
Toelichting op Pag. 13 in de vpro-gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |