Gelukt?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet even langs bij de grote plasgeitebreier
dan heeft er iemand een bliksemedit gemaaktquote:
nee, 2 van de 4 hadden we. eentje wel de electronica niet het dossier en eentje helemaal niks. die laatste is nu wel op komst!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Fannie het volgende:
SC is nu idd wel een reeks ja, verkeerd knoppie geklikt denk ik![]()
En ik dacht dat je alle dossiers nu al had Simmu?
Niet dus... kwijt. Klote!
ja! dat eet ik echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef lady-wrb het volgende:
oeh lekker macaroni, maar toch zonder smac he?
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, wij eten krieltjes met broccoli en een gehaktbal. creativiteit van de kok, mmv het keukenkastje. En eigenlijk houd ik helemaal niet van broccoli.
je kan je nog melden bij fhf voor een kerstpakket.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef amaranta het volgende:
Wij bijten deze maand op een houtje
Heb je asje asje asjeblieft dat recept voor me? Ik vind het ook maar zozo, maar zo klinkt het in ieder geval lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.
Mag ik dat recept?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.
Een koek en zopie pakketquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak voor Buum elk jaar kerstpakketjes en het leukst zijn die op thema. Zo heb ik al een keer een soort koek en zopie thema gehad (met chocolademelk, beerenburg, ontbijtkoek, snert, een rookworst en chocolaatjes geloof ik.) het binnen een kader 'moeten' denken geeft mij veel steun. Anders is er zovéél om te kiezen.
Houdt ze van een bepaalde kleur? Favoriet drankje? Vakantieland? En dan daarmee iets doen.
Oh ja, en goedemorgen.
nachthemd? Dat heb ik niet eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Maar het is wel koud. Ik vond het vannacht zo kou, heb zelfs een nachthemd aangedaan.
Zo gaan dat soort dingen als je man eigenlijk gewoon je grote kind isquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:48 schreef Saffier het volgende:
Je hebt 'hem' maar thuisgehouden?dat beslist hij toch hopelijk wel zelf??
als ik moet sjouwen met vitamine c bruisdingetjes, hoestdrankjes en ibuprofennetjes mag ik zeggen dat ik hem dan wel thuishouquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo gaan dat soort dingen als je man eigenlijk gewoon je grote kind is
wow!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
wordt steeds mooier hier
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:44 schreef simmu het volgende:
ik slaap gewoon niet![]()
stervende zwaan hier. heb hem maar thuisgehouden. ik hoef nog net geen briefje te schrijven voor zn werk
vieze ijskoude regen hier.
Joh ik dacht dat je weer aan het verbouwen was!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik gok zo'n anderhalf uur nadat ik mijzelf van mijn reet af heb gekregen.
Ik heb er een voor pyjamadagenquote:
aan de andere kant van 010 heb ik nog niks gezien dat op sneeuw zou kunnen lijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Saffier het volgende:
Regen/natte sneeuw combi hier in 010.
Neejoh, dat wordt op dit moment vóór me gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:32 schreef Mone het volgende:
[..]
Joh ik dacht dat je weer aan het verbouwen was!
Die nattesneeuwtroep was dan ook alleen rond 8.30-9.00 uur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
aan de andere kant van 010 heb ik nog niks gezien dat op sneeuw zou kunnen lijken![]()
Alleen regen![]()
Al heb ik wel tussendoor kunnen hardlopen
Klik maar eens (bij een willekeurige user) op dat poppetje naast de usernaam.quote:
Ah, die feature kende ik alquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klik maar eens (bij een willekeurige user) op dat poppetje naast de usernaam.
En dan klikken op toggle...en dan naar boven scrollen.
[ afbeelding ]
alle posts van 1 user onder elkaar
prachtig!!! Hier ook een blij jochie dat een sneeuwpop had gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
wordt steeds mooier hier
En ik moet zo stukje rijden blegh
Jeps, we hadden hier eerst natte sneeuw, daarna blijfliggensneeuwquote:
ik zag m lekkerquote:
lijkt me heerlijK!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef snoopy het volgende:
Liga milkbreak?dan toch echt liever een ham/kaastosti met sambal curry
daarom zeg ik ook: in geval van nood (tijdnood, legekasten-nood)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef snoopy het volgende:
Liga milkbreak?dan toch echt liever een kaastosti met sambal
Ah thanks, het excuus dat ik even nodig had.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij moet ik ook ongesteld worden want ik kan niet van eten afblijven
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik heb via Vente Exclusive een tijdje terug een tas gekocht en ik ben daar wel zoooooo blij mee!
(gifgroen leer)
En dat het dan zo'n mueslickracker met Slankie sambal isquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Memmel, maak me gek! Ben je zwanger of zo?
Pardon?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken (maanden?) terug via Hippas 2 tassen gescoord. Zooo blij mee! In het echt nog mooier dan op de foto. Mijn paarse konijntje is nu volop in gebruik, en de witroze chique leren tas is ideaal voor de zomer straks.
Ik heb wel het eea laten zien. Ze verkopen ze nu op dit moment weer (maar geen groene)quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oh die weet ik nog Rocka, volgens mij heb je die laten zien hier? En Spuugs tas is geweldig!
Ja ok, het is een tas van konijnenbont. Misschien verontrust je dat? Hij is superzacht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef snoopy het volgende:
Ja nou ja, gerust ben ik nog niet echt...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus jij wil Spuugs paarse konijntje niet aaien?
Ik kan er nog weinig over zeggen na 4 dagen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe voel je je nu over het algemeen, BE?
Ik ben vorige week met de pil gestopt en ik voel me zoveel 'lichter' ineens!
Een derde?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog een alternatief lijntje, maar dat ga ik in het nieuwe jaar pas volgen, daar is het nu even niet de juiste tijd voor. Superstrenge dieten enzo.
Ha, dat voorstel had mijn HA toen ik zei dat ik tijdens de zwangerschappen geen last van migraine had....Hier ook de pil om migraine tegen te gaan....dat ie ook nog tegen zwanger worden is, is maar bijzaak.quote:
Danke!quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:33 schreef k_i_m het volgende:
http://www.vd.nl/content_page.jsf?page=cadeaukaartactiveren
volgens mij krijg je dan zo'n soort callcentrum aan de foon.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:09 schreef Macka66 het volgende:
Ik ga gewoon maandag wel bellen, met een live UWV medewerker.
Dit gaat ook een beetje over mij hé?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Paars en fluffy..what is not to love?
Ik heb vandaar broccoli gekocht, ga het morgen proberenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:53 schreef phluphy het volgende:
Ik was vergeten te vertellen dat ik gisteren de broccoli-stamppot-van-miss-sly heb gemaakt, en hij was heerlijk! Aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op zondag 18 december 2011 10:19 schreef lily het volgende:
regel 1: nooit drinken op personeelsfeesten!
heb je al een beetje gevist wat je collega's aan gaan doen?quote:Op zondag 18 december 2011 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Kan ik wel doen. Ik heb er zelfs al 1 maar dan make uploos. Generale repetitie toen mijn moeder hier was (en ze lag krom vh lachen)
Dus nu durf ik niet meer
quote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Het meeste heb ik aangedragen geloof ik... Ze veerden behoorlijk mee op mijn enthousiasme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Dat was ook het eerste wat ik r vroeg, maar dat viel reuze mee. Ze zat zonder blikken of blozen een gigantisch bord roerei zonder brood weg te werken.quote:
Als op al die flessen Drink Mij staat wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Zin in het feestje van mijn werk as. dinsdag. Gratis bier!Plus als Alice kom je vast overal mee weg. Toch?
Dat kan ook nog, ja. Hoewel ik wel geloof dat ze dat daadwerkelijk van plan zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef mignonne het volgende:
ssserpente wat een verhaal!![]()
![]()
En tsja... jullie checken toch niet of ze echt in het ziekenhuis geweest zijn verder dus het kan ook een soort goedpraten zijn idd, dat ze zichzelf met terugwerkende kracht zó ontzettend schamen dat ze rare dingen gaan verzinnen.
Precies. Áls er iets in het drankje is gedaan, zal het hoogstwaarschijnlijk ghb zijn. Daar kun je icm met alcohol aardig van 'in coma' raken. Van coke of een pilletje zal dat minder snel gebeuren. Lijkt me ook sterk dat iemand dat laatste in je drankje doet. Coke is zondequote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Asyniur het volgende:
Alsof er morgen nog iets in hun bloed te vinden is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |