Gelukt?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet even langs bij de grote plasgeitebreier
dan heeft er iemand een bliksemedit gemaaktquote:
nee, 2 van de 4 hadden we. eentje wel de electronica niet het dossier en eentje helemaal niks. die laatste is nu wel op komst!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Fannie het volgende:
SC is nu idd wel een reeks ja, verkeerd knoppie geklikt denk ik![]()
En ik dacht dat je alle dossiers nu al had Simmu?
Niet dus... kwijt. Klote!
ja! dat eet ik echt nietquote:Op donderdag 15 december 2011 17:44 schreef lady-wrb het volgende:
oeh lekker macaroni, maar toch zonder smac he?
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, wij eten krieltjes met broccoli en een gehaktbal. creativiteit van de kok, mmv het keukenkastje. En eigenlijk houd ik helemaal niet van broccoli.
je kan je nog melden bij fhf voor een kerstpakket.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef amaranta het volgende:
Wij bijten deze maand op een houtje
Heb je asje asje asjeblieft dat recept voor me? Ik vind het ook maar zozo, maar zo klinkt het in ieder geval lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.
Mag ik dat recept?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van broccoli, maar als stamppot met wat mosterd en oude kaas erdoor, wordt het erg lekker. En het is zo gezond, broccoli, dat ik het toch welregelmatig wil eten.
Een koek en zopie pakketquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak voor Buum elk jaar kerstpakketjes en het leukst zijn die op thema. Zo heb ik al een keer een soort koek en zopie thema gehad (met chocolademelk, beerenburg, ontbijtkoek, snert, een rookworst en chocolaatjes geloof ik.) het binnen een kader 'moeten' denken geeft mij veel steun. Anders is er zovéél om te kiezen.
Houdt ze van een bepaalde kleur? Favoriet drankje? Vakantieland? En dan daarmee iets doen.
Oh ja, en goedemorgen.
nachthemd? Dat heb ik niet eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Maar het is wel koud. Ik vond het vannacht zo kou, heb zelfs een nachthemd aangedaan.
Zo gaan dat soort dingen als je man eigenlijk gewoon je grote kind isquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:48 schreef Saffier het volgende:
Je hebt 'hem' maar thuisgehouden?dat beslist hij toch hopelijk wel zelf??
als ik moet sjouwen met vitamine c bruisdingetjes, hoestdrankjes en ibuprofennetjes mag ik zeggen dat ik hem dan wel thuishouquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo gaan dat soort dingen als je man eigenlijk gewoon je grote kind is
wow!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
wordt steeds mooier hier
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:44 schreef simmu het volgende:
ik slaap gewoon niet![]()
stervende zwaan hier. heb hem maar thuisgehouden. ik hoef nog net geen briefje te schrijven voor zn werk
vieze ijskoude regen hier.
Joh ik dacht dat je weer aan het verbouwen was!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik gok zo'n anderhalf uur nadat ik mijzelf van mijn reet af heb gekregen.
Ik heb er een voor pyjamadagenquote:
aan de andere kant van 010 heb ik nog niks gezien dat op sneeuw zou kunnen lijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Saffier het volgende:
Regen/natte sneeuw combi hier in 010.
Neejoh, dat wordt op dit moment vóór me gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:32 schreef Mone het volgende:
[..]
Joh ik dacht dat je weer aan het verbouwen was!
Die nattesneeuwtroep was dan ook alleen rond 8.30-9.00 uur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
aan de andere kant van 010 heb ik nog niks gezien dat op sneeuw zou kunnen lijken![]()
Alleen regen![]()
Al heb ik wel tussendoor kunnen hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |