"Mayhaps."quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een essay is een schrijfsel over een bepaald onderwerp
En in mijn geval is dat, nu: "Were British actions against slavery and the slave trade after 1840 primarily motivated by humanitarianism?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een essay is een schrijfsel over een bepaald onderwerp
En in mijn geval is dat, nu: "Were British actions against slavery and the slave trade after 1840 primarily motivated by humanitarianism?"
Niet altijd, als je alleen een research essay/paper schrijft doet je eigen mening er niet toe, maar som je vooral op wat er al over bekend isquote:Op donderdag 15 december 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]vanuit een persoonlijk oogpunt van de auteur
Voor Roos vonk en Asha ten Boere is alles wat ze schrijven trouwens te beschouwen als een essay
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Ha ik weet het!
Het is een trick question want er was geen slave trade na 1840.
Ja precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Net zoiets als de verplichte vrijwillige donatie van ouders aan scholen
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Net zoiets als de verplichte vrijwillige donatie van ouders aan scholen
Verkeerde dus gehad?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef conleche het volgende:
De iPad-cover is ook binnen.![]()
Om ook nog iets ontopics te roepen: mango's zijn echt goddelijk lekker.
Ohquote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, is een beschermhoesje voor op de iPad en die had ik ergens anders besteld.
Jij bent vast vrij!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis. Straks maar eens koken. Turkse tortilla's. Normaal maakt M. die en het is nogal een werk, dus ben benieuwd
.
Zo ligt het nooit aan jezelfquote:
Ja, vakantie hè, deze weekquote:
To do lijstje makenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vakantie hè, deze week.
De eerste dag echt thuis en ik vind er nu niks meer aan. Moet blijkbaar echt weg zijn als ik vakantie heb. Morgen maar eens m'n verzekeringsshizzle uitzoeken en het huis opruimen
.
Hoe kan je het nou niet leuk vinden om lekker thuis te zijn? Lezen, films kijken, je huis eens goed opruimen (oké, minder leukquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vakantie hè, deze week.
De eerste dag echt thuis en ik vind er nu niks meer aan. Moet blijkbaar echt weg zijn als ik vakantie heb. Morgen maar eens m'n verzekeringsshizzle uitzoeken en het huis opruimen
.
Ik hou van chocola, maar dit ziet er met recht bah uitquote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.thekitchenaria(...)ocolate-risotto.html
Kijk daar gaat het al foutquote:Op donderdag 15 december 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:
rijstevlaai is toch ook lekker? Zie niet waarom dit dan bah is
Omdat het eruit ziet als maden in bruine blubberquote:Op donderdag 15 december 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:
rijstevlaai is toch ook lekker? Zie niet waarom dit dan bah is
De series die ik volg zijn opquote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet leuk vinden om lekker thuis te zijn? Lezen, films kijken, je huis eens goed opruimen (oké, minder leuk), een nieuwe recept proberen (een stoofschotel die lang op moet staan ofzo).
Vooral in deze tijd houd ik echt van dat kneuterige binnen zitten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omdat het eruit ziet als maden in bruine blubber![]()
Je had moeten roepen, "Je halve kont staat open!"quote:Op donderdag 15 december 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
En ik zag net een vrouw met een jóekel van een bouwvakkersdecolleté. Had helaas m'n mobieltje niet mee, anders had ik een foto gemaakt voor de verzameling van Greys
.
Pics!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:
En daar ging de kerstboom. Stomme katten
.
Dit zijn de 4 baby'squote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naaaaais
Ik ga er ook kopen van mijn kerstgeld
Welke diameter heb je?
Dat snap ik, maar is het 10 cm of 14 of 16 ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit zijn de 4 baby's
De grote ga ik voor sparen
*rolmaat weglegtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is het 10 cm of 14 of 16 ofzo?
Dankje.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*rolmaat weglegt
9,5 om precies te zijn
U'r Welcome!quote:
Deze zijn ook van aardewerk hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk!
Ik heb die van xenos. Minder dikwandig en van aardewerk ipv gietijzer.
Wat kost 1 zo'n ding eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze zijn ook van aardewerk hoor
http://www.lecreuset.nl/O(...)Ministoofpan-10-cm-/
Hangt er vanaf hoe groot hij is en gietijzer of aardewerk. Maar zeg een euro of 45 (pin me er niet op vast) voor wat kleine aardewerken, en een paar honderd euro voor een grote gietijzeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat kost 1 zo'n ding eigenlijk?
Van allesquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
U'r Welcome!
Wat ga je er aan gerechtjes mee maken?
Die soeppan zat daar ook bij?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een IKEA starters pannenset gekocht en die doen nog steeds dienst. Ik geloof dat iemand me een klap met een moker moet geven voor ik meer dan 2 tientjes aan een pan ga uitgeven. Ik heb niet eens een stoofpan of hoe dat ook moge heten
. Maarrr ieder z'n ding. Kan die kerstman ook op/in het vuur?
Hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een IKEA starters pannenset gekocht en die doen nog steeds dienst. Ik geloof dat iemand me een klap met een moker moet geven voor ik meer dan 2 tientjes aan een pan ga uitgeven. Ik heb niet eens een stoofpan of hoe dat ook moge heten
. Maarrr ieder z'n ding. Kan die kerstman ook op/in het vuur?
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die soeppan zat daar ook bij?
Nu weet ik wat ik bij jou niet zag
Uien met humor?quote:
Ik weet wat ik niet zag bij jullie thuis! "Evenveeltroepalsbijmijthuis", dat zag ik niet!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.
En wat zag je bij mij niet.
quote:
Die is ook mooi! Ik krijg er spongebob-gevoelens bijquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Er stond eerst sjaletjes, daarom ging het mis.
Kerstmeukquote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.
En wat zag je bij mij niet.
Gohquote:
Mee eens, het is dat de kleur me heel erg aan staat anders had ik net zo goed merkloze cocottes gekocht.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel een en ander van le Creuset, maar ik vind het overgewaardeerd. Of te duur voor de kwaliteit, eigenlijk. Té vaak op details net niet goed genoeg.
M'n eerstvolgende gietijzeren pan wordt een Staub.
Wie een zware gietijzeren stoofpan wil en geen fortuin uit wil geven: koop er een van de Hema.
Dat idee had ik ook. Die van bij AH leken me ook wel prima (waren er tijdelijk)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel een en ander van le Creuset, maar ik vind het overgewaardeerd. Of te duur voor de kwaliteit, eigenlijk. Té vaak op details net niet goed genoeg.
M'n eerstvolgende gietijzeren pan wordt een Staub.
Wie een zware gietijzeren stoofpan wil en geen fortuin uit wil geven: koop er een van de Hema.
De tekst kwam op scherven niet zo goed tot zn recht!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie op je UI wel een kerstbal.
Die met kalkoen? Ik word heel blij van het liedjequote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje die AH reclamedie is gewoon te saai!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die met kalkoen? Ik word heel blij van het liedje
Wilde voor morgen een (Engelse) kerst cake maken, de recepten die ik vond duren min. een week. Nu ben ik gedemotiveerd.
Euhm, ik ga even googlenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:37 schreef Perruche het volgende:
Anna, op the guardian staat een recept vam ottolenghi dat je meteen kan nuttigen of nog kan bewaren. Die wil ik maken!
Ha, jij ook voor de tweede dag op rij?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje
O: kwark-combi
L: dubbele boterham kaas
T: 2 appels
D: andijviestamp met wors
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha, jij ook voor de tweede dag op rij?
Ik had je hiervoor bijna gerapporteerd, per ongeluk natuurlijk.quote:
Zijn 2 appels niet substantieel dan? En ik weet niet, maar heb overdag niet zoveel trek. Die appels lagen al sinds dinsdag op kantoor. Vergat ze telkens op te eten. Maar morgen niet op kantoor, dus ik dacht nu, ach .. het moet maar. En of dat nou door de zorgen om de gezondheid komt / drukte op het werk, ik weet het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Extreem mager lijstje XM, maar dat weet je zelf ook wel. Gelukkig is hetgeen wat je eet wel gezond.
Maar wat ik me nou afvraag, heb je écht minder eetlust door alle gezondheidsperikelen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je wel 2 appel weg kan krijgen en niet iets wat meer substantieel is.
Maar jouw lijstjes zijn bij tijd en wijle ook best mager heur. Alleen omlijst jij ze met meer woorden (vb lijstjes van de gebruikte ingrediënten etc, dan lijkt het al snel wat). Die van XM zijn meer pretentieloos magerquote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Niet eten dat zit er bij mij gewoon niet op, het gekke is wel dat ik nog steeds afval.
Dat mag inmiddels wel stoppen /tisooknooitgoed!
Qua volle maag denk ik wel (al krijg ik altijd honger van appelsquote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn 2 appels niet substantieel dan? En ik weet niet, maar heb overdag niet zoveel trek. Die appels lagen al sinds dinsdag op kantoor. Vergat ze telkens op te eten. Maar morgen niet op kantoor, dus ik dacht nu, ach .. het moet maar. En of dat nou door de zorgen om de gezondheid komt / drukte op het werk, ik weet het eigenlijk niet.
Precies. Ik kan het ook zo opschrijven:quote:Op donderdag 15 december 2011 19:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar jouw lijstjes zijn bij tijd en wijle ook best mager heur. Alleen omlijst jij ze met meer woorden (vb lijstjes van de gebruikte ingrediënten etc, dan lijkt het al snel wat). Die van XM zijn meer pretentieloos mager
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Ik kan het ook zo opschrijven:
O: ca. 250 gr. kwark: 75 gr volle kwark, 175 gr franse kwark
L: 2 volkoren boterhammen, met 1x boter en 1 plak jonge kaas
T: 2 groene appels
D: andijviestamppot van aardappelen, spekjes, verse andijvie en met een kleintje rookwors
Maar daar houd ik niet zo van
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar jouw lijstjes zijn bij tijd en wijle ook best mager heur. Alleen omlijst jij ze met meer woorden (vb lijstjes van de gebruikte ingrediënten etc, dan lijkt het al snel wat). Die van XM zijn meer pretentieloos mager
Daarom bespaar ik me de moeitequote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Dan kreeg je nog steeds met de
Vind hem wel leuker om te lezen ineens ;@quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarom bespaar ik me de moeite.
Ik XM-enate hem even:quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]daar kon je wel eens gelijk in hebben al wissel ik wel af (balansdagen
).
Vandaag beetje teveel aan de wandel geweest en dat is slecht voor de T's
Lijstje van vandaag:
O: Yoghurt en een stroopwafel (ivm koffie met hovenier)
S: baantjes trekken en met van die watergewichtjes stoeien.
L: boterham filet AM en boterham hazelnootpasta
D: gele bietjes uit de oven, speklap (groot) met koolsalade(witte kool-wortel-appel en ui met mayo-mosterd-zeezout en peper)
T: perzikyoghurt meegelepeld met de Mr.
T: stukje chocola en mok warme thee
Mijn mond doet nu nog pijn van die 2 gaatjes boren en vullen
Ja doet u maar! Kan ik David Lebvitz eten?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:04 schreef Perruche het volgende:
Anna als je wil kan ik je de link sturen! Misschien was het ook we'll David lebvitz, bij Nader inzien
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik XM-enate hem even:
O: yoghurt
T: stroopwafel
L: 2 boterhammen
D: groente, speklap, hapje yoghurt
T: blokje chocola
S: zwemmen met gewichten
B: wandelen
[..]
Ik XM-enate hem even:
kijk op www.davidlebovitz.com. Als hij niet gay was en 25 jaar ouder Dan wist ik het welquote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja doet u maar! Kan ik David Lebvitz eten?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Fail...
halve roomboterletter S, 160 gr. melkchocoladeletter, paar kipnuggets, 2 gehaktballetjes, 4 roomsoesjes, 2 plak suikerbrood, zak nibb-it.
Shoot me...
Maar de sint letters, in welke vorm ook zijn iig op (behalve de pure letters, da's voor de lekker)
Trusten
Nah, op de schaal van George Calombaris ben ik nog niet echt onder de indruk!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
kijk op www.davidlebovitz.com. Als hij niet gay was en 25 jaar ouder Dan wist ik het wel
[..]
Ik XM-enate hem even:
maar wie kan er Dan ook tippen aanquote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah, op de schaal van George Calombaris ben ik nog niet echt onder de indruk!
'truste uniekquote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Fail...
halve roomboterletter S, 160 gr. melkchocoladeletter, paar kipnuggets, 2 gehaktballetjes, 4 roomsoesjes, 2 plak suikerbrood, zak nibb-it.
Shoot me...
Maar de sint letters, in welke vorm ook zijn iig op (behalve de pure letters, da's voor de lekker)
Trusten
Sterker nog zo vallen ze nog meer opquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ook als je ze in sub zet zie je die chocoprincen nog hoor, sigme.
opendeur: eten!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen vrij. Wat zal ik eens gaan doen behalve om 12:00 weer gezellig naar het ziekenhuis?
Extra slapen voor mij en het naar me opsturen?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen vrij. Wat zal ik eens gaan doen behalve om 12:00 weer gezellig naar het ziekenhuis?
mag ik 'm ook?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:04 schreef Perruche het volgende:
Anna als je wil kan ik je de link sturen! Misschien was het ook we'll David lebvitz, bij Nader inzien
Mmmm.. geen pijn meer ofzo. Ik weet niet zo goed, iets gezelligs, maar jaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je niet iets dat je graag zou doen XM?
ik zat net aan je te denkenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef Phaidra het volgende:
Oeh aurum, lekkerrrr
Uniek & sigme, waar laten jullie die hoeveelheden snaaigoed?
Ik ben afgepeigerd na een avondje kerstkaarten schrijven en kerststukjes in elkaar zetten. Early night for me!
Lijstje nog.
O: brinta
T: koffie met melk, reepje milka choco swing
L: boterham jam, vruchtenyoghurt, vache-qui-rit kaasje, glas sap
T: mandarijn, vache-qui-rit kaasje, reepje milka choco swing
D: boerenkool met stukje worst
T: koekje
Maar ja wat? Wordt de pijn minder van op de bank zitten/hangen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mmmm.. geen pijn meer ofzo. Ik weet niet zo goed, iets gezelligs, maar ja.
Zo te lezen schreeuwt die om la vache en chocodingessen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zat net aan je te denkenHoe is het met je mini me?
Wil je dit vertalen voor me?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef Phaidra het volgende:
@aurum: Heel goed! Nekplooimeting vandaag ging beter dan gister en is prima in orde. Tnx for asking
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo te lezen schreeuwt die om la vache en chocodingessen.
Nou ja, de kans dat we een kind met down krijgen is klein(er). Verder zegt het niets (voor mij hoefde die meting ook niet zo, maar ik beslis niet alleen natuurlijk).quote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ZeKrijgt geen kindje met het downsyndroom.
Nope. Gelukkig niet, dat klinkt ranzigquote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef loveli het volgende:
Verder geen cravings naar zure bommen met stroop?
De kans was sowieso al klein natuurlijk op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, de kans dat we een kind met down krijgen is klein(er). Verder zegt het niets (voor mij hoefde die meting ook niet zo, maar ik beslis niet alleen natuurlijk).
Nee, maakt niet zoveel uit. Alleen heel intensief bewegen is niet zo fijn, maar plat liggen eigenlijk ook niet, hence de verstoorde nachtrust.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar ja wat? Wordt de pijn minder van op de bank zitten/hangen?
Amsterdam is een beetje uit de richting, maar je bent welkom voor een kopje koffie bij mijn werkplek hoor! Morgen werk ik "thuis" En Perruche werkt 4 verdiepingen boven mij = gezelligheidquote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maakt niet zoveel uit. Alleen heel intensief bewegen is niet zo fijn, maar plat liggen eigenlijk ook niet, hence de verstoorde nachtrust.
Phaidra; fijn dat alles goed was
Sorry ladies, zit beetje in een dip. Meld me wel weer als ik weer wat vrolijker ben.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef Phaidra het volgende:
@aurum: Heel goed! Nekplooimeting vandaag ging beter dan gister en is prima in orde. Tnx for asking
Die zijn er nu toch? Hackman ofzo. Bij de Appie hier in de buurt haden ze nog woks/wokken en braadpannen. Van grillpannen hing nog wel een kaartje, maar die waren al weg.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Die van bij AH leken me ook wel prima (waren er tijdelijk)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 05:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De lichtjes waren tof. En het waren er bizar veel.
Guatape was leuk en morgen weer gezellig een uurtje of 7 bussen.
Vandaag 3 keer gegeten, maar voor morgen voorzie ik weer.problemen.
Boek, cd, film, bioscoopbon, theaterbon ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Straks even cadeautje voor mn vader halen. Geen idee wat ik een man van 69 moet geven though. Iemand?
sterkte! hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:09 schreef MarMar het volgende:
vandaag even in gevecht tegen een opkomende blaasontsteking.. Ik vind dat ik ga winnen!
Oeh samen vechten? Ik vecht tegen de griepquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:09 schreef MarMar het volgende:
vandaag even in gevecht tegen een opkomende blaasontsteking.. Ik vind dat ik ga winnen!
Oh aanleg ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sterkte! hoe kom je daar nou weer aan?
Succesquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oeh samen vechten? Ik vecht tegen de griep
geen last vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:23 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
In je eentje op kantoor zitten is niet bevorderlijk voor je motivatie...
Als ik wat te doen had en het leuk zou vinden, was het heerlijk geweest...quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geen last van
ik werk thuis in mijn uppie en dat gaat prima![]()
Haha, mijn ouders gaan nooit uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Boek, cd, film, bioscoopbon, theaterbon ?
Hebben ze geen kadobonnen bij 't Hoekje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders gaan nooit uit. Ze zijn twee keer in de bios geweest in hun leven: naar Pinokkio en Titanic
. En boeken lezen ze ook niet.
Ik zat zelf aan een Douglasbon te denken, maar aangezien er al over 'aftershave' werd gesproken, ben ik bang dat ik niet de enige ben met dat idee en met zo'n bon moet je bijbetalen en ik denk niet dat mijn ouders zelf geld gaan uitgeven aan een luchtje
Najah, best lastig dus. Ik loop gewoon even de V&D en de Bijenkorf in en dan kom ik vast wel iets tegen.
Naar de radio luisteren (muziek dus, maar dat is zo persoonlijk), tv kijken, tuinieren als het mooi weer is, slapen in de stoel, dingen voor de kerk/het koor/Plattelandsvrouwenclub.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:44 schreef Perruche het volgende:
Als ze dat nooit doen is het misschien juist leuk om ze dat cadeau te geven?
Vraagje; wat doen ze dan met hun vrije tijd, als ze geen boeken lezen en nooit uitgaan
Ah ok. Een mooie plant?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar de radio luisteren (muziek dus, maar dat is zo persoonlijk), tv kijken, tuinieren als het mooi weer is, slapen in de stoel, dingen voor de kerk/het koor/Plattelandsvrouwenclub.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok. Een mooie plant?Of een zacht kussen voor in de stoel
Ik gaf je een heel goed idee vond ik zelfquote:
Mja, ik vind het niet echt een leuk idee, sorryquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik gaf je een heel goed idee vond ik zelf
Geef m'n pa ook altijd sokken of ondergoed, hij is dan misschien niet super enthousiast of zo, maar hij gebruikt het wel. En hij's ook het type dat je geen boek, CD of bioscoopbon moet geven.
En iets met wandelroutes dan ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet echt een leuk idee, sorry.
Of het zouden al speciale wandelsokken moeten zijn, maar die heeft 'ie ook al.
Thx voor de tipquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:57 schreef loveli het volgende:
Er is een nieuwe statenvertaling, jaar geleden uitgebracht geloof ik.
Zo veel wandelt 'ie nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
En iets met wandelroutes dan ofzo?
In Utrechtquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:08 schreef loveli het volgende:
Vik, de meezing Messiah!
http://www.meezingconcerten.nl/Inc/Home.php
Leuk, schmeukquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet echt een leuk idee, sorry.
Of het zouden al speciale wandelsokken moeten zijn, maar die heeft 'ie ook al.
Ik denk dat dat een tof kado is voor je paquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Utrecht. Wel een grappig idee, though.
Ik zat nu hieraan te denken: http://www.ndwinkel.nl/het-boek-van-de-natuur.html.
Niet te zoetsappig, (hopelijk) mooie illustraties, geeft stof tot nadenken. Echt iets voor m'n pa, denk ik.
Wat is je plan van aanpak?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lees net dat er een factory outlet voor Lindt chocola in Aken is
Je kunt even op Smulweb.nl kijken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:42 schreef MarMar het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een leuk recept voor een zuurkoolovenschotel?
Die ligt een beetje achteraf, is heel erg druk, maar zeer de moeite waard om te bezoeken als je van chocolade houdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
Ik lees net dat er een factory outlet voor Lindt chocola in Aken is
Iddquote:
Glas Brinta? Dan zou ik t ook niet te hachelen vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
O: half glas brinta, snee meergranenbrood met smac, flesje actimel
Ja van die wake-up zooi. Wel in de magnetron gedaan die melk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Glas Brinta? Dan zou ik t ook niet te hachelen vinden
Volgende keer -> banaantje in stukjes of appel, havermout erover, beetje melk/water erbij, in de magnetron of in t pannetje ->quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja van die wake-up zooi. Wel in de magnetron gedaan die melk.
Dan klinkt het wel lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Volgende keer -> banaantje in stukjes of appel, havermout erover, beetje melk/water erbij, in de magnetron of in t pannetje ->
shop till you drop....en ehm, niet alles in 1 keer opeten maar zoveel mogelijk meenemen naar huisquote:
we zijn met de auto, dus ik denk dat we daar als eerste naartoe gaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die ligt een beetje achteraf, is heel erg druk, maar zeer de moeite waard om te bezoeken als je van chocolade houdt.
donkerzwarte Lindor
beetje heet water erbij en losroeren does the trickquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het altijd heel leuk als mijn lepel rechtop kan staan in m'n bakje, maar dan is het niet meer te eten. Bwuh, het boek dat ik wil is nergens op voorraad. Maar even in de stad bestellen straks, dan is 'ie er ergens volgende week wel
.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet hier zoooo hard om lachen
[ afbeelding ]
Meh. Ook prioriteiten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
'Ja hoor, ik laat je nog wel weten of ik kom of niet!' en dat dan vervolgens niet doen.
LOL! Jouw katten ook, bij de weg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dan begreep ik je toch goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat er blijkbaar prioriteiten niet zo netjes op jou zijn afgestemd.
Cool! Taartje/kadootje?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dan begreep ik je toch goed.
Ik heb vanmiddag m'n buluitreiking en daar zou ik denk ik zin in moeten hebben, maar dat heb ik absoluut niet. Bad case of PMS, geloof ik..
Taartje en uit eten. Dit is m'n derde buluitreiking in drie vier jaar, dus ik denk dat m'n familie wel even klaar is met de cadeautjes.quote:
Voor een restaurant is het fijner om bij aanvang minder mensen dan gepland te hebben dan meer! Misschien helpt dat in het aantal doorgevenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Taartje en uit eten. Dit is m'n derde buluitreiking in drie vier jaar, dus ik denk dat m'n familie wel even klaar is met de cadeautjes..
Het restaurant zit me nogal op de huid omdat ze willen weten met hoe veel personen we zijn, maar dat weet ik dus niet. Ik kan een min en een max geven, maar ze willen het precies. Ja, hallo. En het regent. En ik weet niet wat ik aan moet trekken. En ik moet nog veel te veel andere dingen doen.
Sorry voor m'n geklaag.. Nu is het weer klaar.
Ja, ik heb doorgegeven hoeveel mensen er maximaal zullen zijn, dat leek me handige info. Maar daar zijn ze blijkbaar niet tevreden mee (en dat terwijl het er maximaal 3 minder zullen zijn).quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Voor een restaurant is het fijner om bij aanvang minder mensen dan gepland te hebben dan meer! Misschien helpt dat in het aantal doorgeven![]()
Regen kunnen we niks aan doen.
En wat betreft outfit... opties?
Als je je niet optimaal voelt zou ik gaan voor de outfit die het lekkerst zit!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik heb doorgegeven hoeveel mensen er maximaal zullen zijn, dat leek me handige info. Maar daar zijn ze blijkbaar niet tevreden mee (en dat terwijl het er maximaal 3 minder zullen zijn).
Ik heb 2 opties: bruin Ralph Laurenjurkje of zwarte kokerrok met blouse.
Nu al? Je hebt verlof... niet jouw probleemquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef Syrena het volgende:
Bij onze familie-etentjes varieren we ook altijd met aantallen, we gaan van 12 wel eens naar 18 ofzoEn mijn moeder maar leuteren: Ooooh dat vinden ze niet erg joh. Uhuh. Nu gaan wij dan wel altijd naar een Griek ofzo, dus dat valt meestal wel mee.
Wat een P-weer. En een collega ziek, die niet weet (logisch) of volgende week beter is en een andere die daar kriegel van wordt en al vanalles geregeld wilEn ik heb verlof volgende week en vertik om nu al te zeggen oooooooooooooooooo ik komwelhoorrrr.
Collega is een scheetje, maar ook nogal van beren op de weg zien die dan teddyberen blijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nu al? Je hebt verlof... niet jouw probleem(is lastig, maar soms noodzakelijk)
Ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne is onderweg in de postquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Ben ik de eerste die een kerstpakket heeft gekregen? Heb de mijne in da pocket en er zitten nog leuke dingen in ook.
Hahahahahaha!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je nog dat ik destijds schrok van mijn 64 en 72quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste essay terug en tweede essay ingeleverd! Wat een hectiek!
Maar, heb een '65' voor mijn eerste essay, maar ben er nog niet helemaal uit wat dat 'in het Nederlands' is en of ik er blij mee moet zijnHet is 'gelukkig' ook maar Shakespeare, dus niet echt iets waar ik echt op zat te wachten
Op level 3 is het een 2:1 cijfer! Ofzo
Ik heb hem nog niet, maar mijn vriend had 'm vorige week al!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Ben ik de eerste die een kerstpakket heeft gekregen? Heb de mijne in da pocket en er zitten nog leuke dingen in ook.
iPad2 wordt ook gauw goedkoper aangezien de derde eraan komt in het voorjaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, maar mijn vriend had 'm vorige week al!![]()
Co, heb je een iPad of iPad 2? Zit zelf ook te twijfelen om er ééntje aan te schaffen, de iPad zal nu wel iets goedkoper zijn..
Oh, dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iPad2 wordt ook gauw goedkoper aangezien de derde eraan komt in het voorjaar.
Volgens mij heb je gelijk hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Hey, even een vraagje aan de anglisten.
In een boek dat ik nu lees staat deze zin: any bond between two people is only as strong as the desire of the one who wants it least. Vervolgens beweert de auteur dat deze zin niet grammaticaal is, maar dat het moet zijn: ... who wants it less. Maar dat betekent toch iets heel anders? (het minst vs. minder) en de zin die er staat klopt toch wel?
K, boek voor m'n pa geregeld (moest aanbetalen omdat mensen vaak hun boeken niet ophalen, nog nooit meegemaakt) en lekker met de bus naar de stad gegaan en lopend weer naar huis en nu ga ik even naar de apotheek /oeh wat een spannend leven
Maak je je D wel flink? Anders beetje weinig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: dubbele bth pindakaas
T: mandarijn
L: ciabatta met eiersalade
T: pakje sultana
T: mandarijn
D: denk iets makkelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door DevilsAndDust op 16-12-2011 15:15:06 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Omdat je 2 lelijk vindt?quote:
We krijgen niks. We konden gaan zingen (betalen voor parkeren) en dan een donatie doen aan een goed doel. Als je contant niks bij je had, hadden ze ook wel het rekeningnr voor jequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Wat suf!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
We krijgen niks. We konden gaan zingen (betalen voor parkeren) en dan een donatie doen aan een goed doel. Als je contant niks bij je had, hadden ze ook wel het rekeningnr voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |