"Mayhaps."quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een essay is een schrijfsel over een bepaald onderwerp
En in mijn geval is dat, nu: "Were British actions against slavery and the slave trade after 1840 primarily motivated by humanitarianism?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Een essay is een schrijfsel over een bepaald onderwerp
En in mijn geval is dat, nu: "Were British actions against slavery and the slave trade after 1840 primarily motivated by humanitarianism?"
Niet altijd, als je alleen een research essay/paper schrijft doet je eigen mening er niet toe, maar som je vooral op wat er al over bekend isquote:Op donderdag 15 december 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]vanuit een persoonlijk oogpunt van de auteur
Voor Roos vonk en Asha ten Boere is alles wat ze schrijven trouwens te beschouwen als een essay
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Ha ik weet het!
Het is een trick question want er was geen slave trade na 1840.
Ja precies.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Net zoiets als de verplichte vrijwillige donatie van ouders aan scholen
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
Net zoiets als de verplichte vrijwillige donatie van ouders aan scholen
Verkeerde dus gehad?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef conleche het volgende:
De iPad-cover is ook binnen.![]()
Om ook nog iets ontopics te roepen: mango's zijn echt goddelijk lekker.
Ohquote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, is een beschermhoesje voor op de iPad en die had ik ergens anders besteld.
Jij bent vast vrij!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis. Straks maar eens koken. Turkse tortilla's. Normaal maakt M. die en het is nogal een werk, dus ben benieuwd
.
Zo ligt het nooit aan jezelfquote:
Ja, vakantie hè, deze weekquote:
To do lijstje makenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vakantie hè, deze week.
De eerste dag echt thuis en ik vind er nu niks meer aan. Moet blijkbaar echt weg zijn als ik vakantie heb. Morgen maar eens m'n verzekeringsshizzle uitzoeken en het huis opruimen
.
Hoe kan je het nou niet leuk vinden om lekker thuis te zijn? Lezen, films kijken, je huis eens goed opruimen (oké, minder leukquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, vakantie hè, deze week.
De eerste dag echt thuis en ik vind er nu niks meer aan. Moet blijkbaar echt weg zijn als ik vakantie heb. Morgen maar eens m'n verzekeringsshizzle uitzoeken en het huis opruimen
.
Ik hou van chocola, maar dit ziet er met recht bah uitquote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.thekitchenaria(...)ocolate-risotto.html
Kijk daar gaat het al foutquote:Op donderdag 15 december 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:
rijstevlaai is toch ook lekker? Zie niet waarom dit dan bah is
Omdat het eruit ziet als maden in bruine blubberquote:Op donderdag 15 december 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:
rijstevlaai is toch ook lekker? Zie niet waarom dit dan bah is
De series die ik volg zijn opquote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet leuk vinden om lekker thuis te zijn? Lezen, films kijken, je huis eens goed opruimen (oké, minder leuk), een nieuwe recept proberen (een stoofschotel die lang op moet staan ofzo).
Vooral in deze tijd houd ik echt van dat kneuterige binnen zitten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omdat het eruit ziet als maden in bruine blubber![]()
Je had moeten roepen, "Je halve kont staat open!"quote:Op donderdag 15 december 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
En ik zag net een vrouw met een jóekel van een bouwvakkersdecolleté. Had helaas m'n mobieltje niet mee, anders had ik een foto gemaakt voor de verzameling van Greys
.
Pics!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:
En daar ging de kerstboom. Stomme katten
.
Dit zijn de 4 baby'squote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Naaaaais
Ik ga er ook kopen van mijn kerstgeld
Welke diameter heb je?
Dat snap ik, maar is het 10 cm of 14 of 16 ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit zijn de 4 baby's
De grote ga ik voor sparen
*rolmaat weglegtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is het 10 cm of 14 of 16 ofzo?
Dankje.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*rolmaat weglegt
9,5 om precies te zijn
U'r Welcome!quote:
Deze zijn ook van aardewerk hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk!
Ik heb die van xenos. Minder dikwandig en van aardewerk ipv gietijzer.
Wat kost 1 zo'n ding eigenlijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze zijn ook van aardewerk hoor
http://www.lecreuset.nl/O(...)Ministoofpan-10-cm-/
Hangt er vanaf hoe groot hij is en gietijzer of aardewerk. Maar zeg een euro of 45 (pin me er niet op vast) voor wat kleine aardewerken, en een paar honderd euro voor een grote gietijzeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat kost 1 zo'n ding eigenlijk?
Van allesquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
U'r Welcome!
Wat ga je er aan gerechtjes mee maken?
Die soeppan zat daar ook bij?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een IKEA starters pannenset gekocht en die doen nog steeds dienst. Ik geloof dat iemand me een klap met een moker moet geven voor ik meer dan 2 tientjes aan een pan ga uitgeven. Ik heb niet eens een stoofpan of hoe dat ook moge heten
. Maarrr ieder z'n ding. Kan die kerstman ook op/in het vuur?
Hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een IKEA starters pannenset gekocht en die doen nog steeds dienst. Ik geloof dat iemand me een klap met een moker moet geven voor ik meer dan 2 tientjes aan een pan ga uitgeven. Ik heb niet eens een stoofpan of hoe dat ook moge heten
. Maarrr ieder z'n ding. Kan die kerstman ook op/in het vuur?
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die soeppan zat daar ook bij?
Nu weet ik wat ik bij jou niet zag
Uien met humor?quote:
Ik weet wat ik niet zag bij jullie thuis! "Evenveeltroepalsbijmijthuis", dat zag ik niet!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.
En wat zag je bij mij niet.
quote:
Die is ook mooi! Ik krijg er spongebob-gevoelens bijquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
Er stond eerst sjaletjes, daarom ging het mis.
Kerstmeukquote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat was een cadeautje voor Sinterklaas van tig jaar geleden. De Ikeapannen zijn net te klein voor stamppot.
En wat zag je bij mij niet.
Gohquote:
Mee eens, het is dat de kleur me heel erg aan staat anders had ik net zo goed merkloze cocottes gekocht.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel een en ander van le Creuset, maar ik vind het overgewaardeerd. Of te duur voor de kwaliteit, eigenlijk. Té vaak op details net niet goed genoeg.
M'n eerstvolgende gietijzeren pan wordt een Staub.
Wie een zware gietijzeren stoofpan wil en geen fortuin uit wil geven: koop er een van de Hema.
Dat idee had ik ook. Die van bij AH leken me ook wel prima (waren er tijdelijk)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel een en ander van le Creuset, maar ik vind het overgewaardeerd. Of te duur voor de kwaliteit, eigenlijk. Té vaak op details net niet goed genoeg.
M'n eerstvolgende gietijzeren pan wordt een Staub.
Wie een zware gietijzeren stoofpan wil en geen fortuin uit wil geven: koop er een van de Hema.
De tekst kwam op scherven niet zo goed tot zn recht!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie op je UI wel een kerstbal.
Die met kalkoen? Ik word heel blij van het liedjequote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje die AH reclamedie is gewoon te saai!
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die met kalkoen? Ik word heel blij van het liedje
Wilde voor morgen een (Engelse) kerst cake maken, de recepten die ik vond duren min. een week. Nu ben ik gedemotiveerd.
Euhm, ik ga even googlenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:37 schreef Perruche het volgende:
Anna, op the guardian staat een recept vam ottolenghi dat je meteen kan nuttigen of nog kan bewaren. Die wil ik maken!
Ha, jij ook voor de tweede dag op rij?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijstje
O: kwark-combi
L: dubbele boterham kaas
T: 2 appels
D: andijviestamp met wors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |