abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106531011
Hoewel ik Immortal in het begin wel leuke remixes vond hebben, vind ik het nu eigenlijk meer kermismuziek. Hele tijd muziek onderbreken met een gekke fade-out of paar seconden een of andere beat. Beetje makkelijk, eigenlijk. Maar het is denk ik ook gewoon meer gemaakt met oog op de show, niet op de luisteraar thuis.
  zondag 8 januari 2012 @ 09:56:53 #103
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_106552256
Hehe, wat vinden jullie hier dan van.
Ik vind het wel wat ver gaan. Al vragen ze dan maar het symbolische bedrag van 1 euro.

Franse fans Michael Jackson klagen dokter Murray aan
zondag 08 januari 2012Auteur: jdr Bron Nieuwsblad.be

Een groep van zo'n honderd Franse fans van Michael Jackson heeft een hoogst opmerkelijke gerechtelijke procedure in gang gezet. Ze klagen Conrad Murray aan, de dokter van de in juni 2009 overleden popster. De fans hebben een advocaat genomen en zich verenigd in de 'Michael Jackson Community'. Ze vinden dat Murray verantwoordelijk is voor de emotionele schade die ze hebben geleden door de dood van de King of Pop.
'De fans vergelijken hun klacht met die van iemand die zijn best vriend verliest bij een ongeluk', zegt hun advocaat. 'Tegen de persoon die schuld heeft aan het ongeval kun je ook een procedure starten om schadevergoeding te krijgen, dus moet dat ook kunnen tegen de dokter die verantwoordelijk is voor Jacksons dood.'

Volgens de advocaat van de groep maakt elke fan misschien wel kans op 8.000 tot 10.000 euro schadevergoeding. De fans zelf eisen evenwel slechts één symbolische euro. Op 11 april zal een Franse rechter van het hof in Orléans een uitspraak doen in de zaak.

Conrad Murray kreeg in november vier jaar cel wegens onvrijwillige doodslag. Hij had het popicoon een overdosis slaapmiddel toegediend.
Leef en Laten Leven
  zondag 8 januari 2012 @ 11:03:57 #104
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_106553092
Inderdaad een beetje overdreven zeg...en nutteloos.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_106584123
Ik vind het ook een beetje sneu. Ik snap best dat ze erg geraakt zijn door zijn dood maar om dit nu te vergelijken met een vriend of familielid dat je echt persoonlijk kent :? Eis dan het hele bedrag ipv 1 euro en schenk het aan een goed doel, dan doe je tenminste nog iets nuttigs.
pi_106588261
Ja een goed doel of een kinderziekenhuis.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:44:19 #107
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_106637457
Fossiele kreeft vernoemd naar Michael Jackson
dinsdag 10 januari 2012 | 11:28 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 10 januari 2012 | 11:28
Tekstgrootte

Een nieuw ontdekte familie van heremietkreeften is vernoemd naar de King of Pop. De fossiele heremietkreeft werd op 25 juni 2009, de sterfdag van Michael Jackson, in Noord-Spanje ontdekt door een internationaal team van paleontologen.

Daarom heeft het fossiel de naam Mesoparapylocheles michaeljacksoni meegekregen, zo is dinsdag bekend geworden.

De ontdekking was volgens paleontologen - onder wie René Fraaije, directeur van het Oertijdmuseum in Boxtel - erg bijzonder. Niet alleen bleek het fossiel een nieuwe soort te zijn, het was ook een nieuw geslacht en zelfs een nieuwe familie. "Deze gesteenten behoren toe aan een koraalrif van 100 miljoen jaar oud. Dit is midden in de Krijtperiode waarin de dinosaurussen heer en meester waren op het land.”

:D :P :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 10-01-2012 13:17:15 ]
Leef en Laten Leven
pi_106647841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:21 schreef MetBas het volgende:
Hoewel ik Immortal in het begin wel leuke remixes vond hebben, vind ik het nu eigenlijk meer kermismuziek. Hele tijd muziek onderbreken met een gekke fade-out of paar seconden een of andere beat. Beetje makkelijk, eigenlijk. Maar het is denk ik ook gewoon meer gemaakt met oog op de show, niet op de luisteraar thuis.
Ze hadden hetzelfde moeten doen als bij LOVE van The Beatles en wat meer risico moeten durven nemen.
pi_106663384
Exclusive interview with THIS IS IT Associate Choreographer Stacy Walker

Exclusive interview with THIS IS IT Associate Choreographer Stacy Walker. Questions were submitted by fans and members of our community during Jan 2 - Jan 7. Credit: Thrill Athens (MJ DANCE TRIBUTE Athens)

Stacy first of all thank you for the opportunity, means a lot to us Greek fans! You had the chance of being part of Michael’s vision and imagination in the formation of a series of concerts that could have been his career highlight, in what we know as "a Michael Jackson concert experience".

How did you get involved in this and what was your role in the THIS IS IT project, starting from the auditions to the final result we would eventually see?

My role was ASSOCIATE CHOREOGRAPHER. Travis Payne and Kenny Ortega asked for me to be involved in the project.

Have you ever worked with Michael before?

I was a dancer in GHOSTS & HIStory Tour (1997).

Where did you study dance? What did Michael like about your choreography style?

I mainly studied dance in Atlanta with THE ATLANTA JAZZ THEATRE.

What were your dance idols when you were little? How were you influenced by Michael?

I (like MJ) love Bob Fosse! He was very inspiring & creative. Michael, of course has always been a great inspiration to me. He is truly 1 of a kind & so groundbreaking. He was always original! I am forever grateful to have had the opportunity to work with him.

Tell us a few things about Michael and how did you first meet him?

Michael was very sweet and kind. Always appreciative of everybody's talent and hard work. He was fun & silly. He loved jokes. He was very focused, involved and hard working. Always loving and kind. I first met him in rehearsals in LA for GHOSTS.

Did Michael ever talk about classical dancing. What type of dance influences you see in his style?

He loved leaps! Isn't that funny!?!?

How was it working for Michael Jackson compared to your previous experiences as a choreographer?

Wonderful. It's amazing to work with Michael because you were always surrounded by the best of the best, in every field... Very inspiring. You always wanted to give him your best!

We know you had a close collaboration with Travis Payne. How did you two work together and how did you both work with Michael?

Travis & I have known each other since we were teenagers. We work very well together & have a natural balance. Whenever we needed to split up , I would work with dancers while he worked with Michael..

Do you remember any funny moments with Michael during rehearsals? Could you describe some?

Michael was so sweet. In "BEAT IT" (live in concert) he would look into the camera and punch. After, he would always apologize to the camera operator! haha!

Did he ever make any mistakes and how did he react to that? How was his typical warm up?

After ANYONE made a mistake he would always say: "that's what rehearsal's for!"

How many times did you dance with him onstage and did you ever…correct him? Did he ever give you any advice you will never forget?

I danced with him many times. (GHOSTS and HIStory Tour). I learned a lot from him, especially that sometimes "less is more", it's important to "sizzle"...

Was Michael “open’ to new moves/routines by others, apart from you and Travis?

Sure!

Stacy how much of THIS IS IT we haven’t seen or could possibly..imagine? Is there enough material for a second film?

I (personally) do not think there is enough for a 2nd film. (we were never shooting a film so it's amazing they had enough footage for THIS IS IT...)

What was his behavior towards the dancers of the show. Was he instructing them, giving advice? Did he have a “favorite” dancer?

He loved the dancers! I don't know if he had a specific favorite. He loved that THEY loved to dance, especially to his music..

Which was the daily routine for the THIS IS IT dancers? What was the technique they were taught? Do you consider this the best team you ever worked with?

I do think this was 1 of the best groups of dancers I ever worked with. We all became really close & are now bonded for life.

Click the image to open in full size.

What was your favorite choreography from the show? What did you personally propose concerning new moves or choreography changes?

My favorite part of choreographing is staging. I LOVED Jam, Smooth and Dangerous!!!

Did you participate in the “final audition” for the selection of THIS IS IT dancers and how did you manage to make this selection?

I was involved in the entire audition process. We had to talk about decisions as we did not all agree...

What is the best and most memorable “moment” for you during this experience? What did you learn from all this?

I loved EVERY minute of this job. I never wanted to go home! I learned that I am not in charge of this life. I can only do my best & enjoy the journey. The final outcome is up to a bigger power. This was a very freeing realization.

Where there any Greek dancers at the auditions? Have you ever danced a ... Greek dance? What do you like or know about our country? We would love to see you here soon!

I'm sure we must have had some Greek dancers audition, but I don't know for sure. I have been to Greec and loved it! Especially the food! Hope to visit again one day!

Did you see any of our videos and what did you think of them?

So great! Wonderful! Fun! Congrats!

Thank you once more for this chance to talk to you about your THIS IS IT experience!
pi_106664577
:'(
-
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:24:54 #113
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_106728791
Echt, ik kan me niet voorstellen dat ik me zo debiel zou gedragen, hahaha...

Tussen die mensenmassa in gepropt staan (voor de ArenA, bij het hotel in Munchen, etc) vond ik eigenlijk idioot genoeg, daar lag mijn grens.
Ik heb een filmpje van Amsterdam waarop ik heel even in beeld ben en iedereen flipt en ik sta een beetje blij te zwaaien naar zijn auto, hahaha....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:32:00 #114
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_106739343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef gifkwal het volgende:

Michael's gezicht op 0:40: :')
Alsof MJ niet al meer dan genoeg zonnebrillen had :o

Ik snap echt niet hoe hij het allemaal volgehouden heeft, al die jaren.
Leef en Laten Leven
pi_106739731
Echt hè.. wat moet je met zo'n malloot. En dat elke dag, 45 jaar lang... ik zou van minder gek worden.
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:42:43 #116
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_106739935
Psies, ik zou gaan gillen denk ik. "Laat me godverdomme een keer met rust!"

:P
Leef en Laten Leven
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:46:43 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_106740174
Nog bedankt tisikke voor het stuk over This is It. Vind het altijd interessant erover te lezen.
Leef en Laten Leven
pi_106860122
Even hoor, klasse cover van deze kleine man:

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 16 januari 2012 @ 20:32:06 #119
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_106884662
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
pi_106886061
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 04:51 schreef Zapato het volgende:
Even hoor, klasse cover van deze kleine man:

Best prima, ja!

quote:
Hier ben ik wel benieuwd naar. Als het oorspronkelijk voor een musical geschreven is horen we misschien een hele andere kant van Michael.
pi_106902781
Ik heb vandaag mijn presentatie over de trial van Murray, ik laat jullie weten hoe het is gegaan. :P
pi_106910861
Veel succes! Ik ben erg benieuwd, kom maar op met die details ^O^
pi_106920061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:56 schreef MetBas het volgende:
Ik heb vandaag mijn presentatie over de trial van Murray, ik laat jullie weten hoe het is gegaan. :P
En?

Heb je een abstract ervan ofzo? Lijkt me best lastig als fan :D
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_106921464
Ging erg goed! Het was in het kader van het vak Engels voor de studie rechten (ja, snap je het nog? :+ ). Ik moest mij dus vooral erg richten op het juridische aspect van de zaak. Maar ik was natuurlijk beperkt tot een tijdslimiet, dus ik moest wel een beetje aan de oppervlakte blijven. Zeker met de uitleg van de zaak. Ook wat er 25 juni precies allemaal gebeurd is moest wel aan bod komen zodat het publiek zelf ook goed een mening kan vormen over de zaak, en over het verdict. Grappig detail is dat een heel klein deel van de groep vond dat Murray totaal geen schuld trof in de zaak, maar het grootste deel van de groep vond dat Murray vervolgd zou moeten worden voor second degree murder in plaats van involuntary manslaughter. Ook de straf van vier jaar hadden veel mensen moeite mee, zeker in contrast met de straf en boete die je krijgt als je een liedje van Michael download. De straf daarop is proportioneel veel te groot, groter dan schuld dan wel bijgedragen te hebben aan de dood van Michael. Dat is natuurlijk hartstikke scheef. Verder kwam ook aan bod de wet tegen de overcrowding van de prisons, en dat Murray daarom naar county jail moest.
Al met al ging het erg zoals ik wilde en kreeg het publiek ook de inzichten die ik graag wilde die ze kregen. Erg tevreden over. De beoordelaar ook overigens. :P

Wat bedoel je trouwens met een abstract? :)
pi_106921534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:58 schreef MetBas het volgende:
Ging erg goed! Het was in het kader van het vak Engels voor de studie rechten (ja, snap je het nog? :+ ). Ik moest mij dus vooral erg richten op het juridische aspect van de zaak. Maar ik was natuurlijk beperkt tot een tijdslimiet, dus ik moest wel een beetje aan de oppervlakte blijven. Zeker met de uitleg van de zaak. Ook wat er 25 juni precies allemaal gebeurd is moest wel aan bod komen zodat het publiek zelf ook goed een mening kan vormen over de zaak, en over het verdict. Grappig detail is dat een heel klein deel van de groep vond dat Murray totaal geen schuld trof in de zaak, maar het grootste deel van de groep vond dat Murray vervolgd zou moeten worden voor second degree murder in plaats van involuntary manslaughter. Ook de straf van vier jaar hadden veel mensen moeite mee, zeker in contrast met de straf en boete die je krijgt als je een liedje van Michael download. De straf daarop is proportioneel veel te groot, groter dan schuld dan wel bijgedragen te hebben aan de dood van Michael. Dat is natuurlijk hartstikke scheef. Verder kwam ook aan bod de wet tegen de overcrowding van de prisons, en dat Murray daarom naar county jail moest.
Al met al ging het erg zoals ik wilde en kreeg het publiek ook de inzichten die ik graag wilde die ze kregen. Erg tevreden over. De beoordelaar ook overigens. :P

Wat bedoel je trouwens met een abstract? :)
Wel interessant om dat in een groep rechtenstudenten te gooien inderdaad. Abstract bedoel ik samenvatting mee. Gewoon kort je stelling met argumenten als het ware,

Waar ligt precies het verschil tussen second degree murder en involuntary manslaughter?
pi_106925192
Echt een stelling was er niet, het was meer informatief van aard als een soort uiteenzetting van de hele zaak.

De grens tussen second degree murder en involuntary manslaughter is flinterdun en erg onderhevig aan interpretatie. Vaak wordt gezegd dat second degree murder een vorm van intentie heeft om te doden, maar dit is niet een hard criteria. Ook als het waarschijnlijk is dat jij kon verwachten dat jouw acties kunnen leiden tot de dood van een ander is veelal genoeg om te kwalificeren voor second degree murder. En dat is het punt waar het in deze zaak discutabel is.
pi_106926603
Interessant. En ik zie wel waar dat idee vandaan komt dat Murray voor second degree murder had moeten worden aangeklaagd. Eigenlijk is dat wel waar veel van de getuigenverklaringen steeds op neer kwamen: als Murray niet zo dom had gehandeld had Michael nog geleefd, en van een arts mag je toch wel verwachten dat hij weet wat slimme en domme handelingen zijn?

Weet je je cijfer al, MetBas?
pi_106932057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:48 schreef gifkwal het volgende:
Interessant. En ik zie wel waar dat idee vandaan komt dat Murray voor second degree murder had moeten worden aangeklaagd. Eigenlijk is dat wel waar veel van de getuigenverklaringen steeds op neer kwamen: als Murray niet zo dom had gehandeld had Michael nog geleefd, en van een arts mag je toch wel verwachten dat hij weet wat slimme en domme handelingen zijn?

Weet je je cijfer al, MetBas?
Ik vond het zelf ook echt tof om te doen. Om een opdracht te kunnen invullen binnen het kader van Michael is natuurlijk geweldig leuk om te doen. Weet exacte cijfer nog niet, maar hij liet doorschemeren dat dat zeker wel heel goed wordt. Helemaal tevreden dus. :)
En inderdaad, die domme handelingen. Van die handelingen valt ook te verwijten dat Murray had kunnen vermoeden dat het bij heeft gedragen aan de dood van Michael, en dus valt het juridisch hem te verwijten.
pi_106938427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef MetBas het volgende:
Echt een stelling was er niet, het was meer informatief van aard als een soort uiteenzetting van de hele zaak.

De grens tussen second degree murder en involuntary manslaughter is flinterdun en erg onderhevig aan interpretatie. Vaak wordt gezegd dat second degree murder een vorm van intentie heeft om te doden, maar dit is niet een hard criteria. Ook als het waarschijnlijk is dat jij kon verwachten dat jouw acties kunnen leiden tot de dood van een ander is veelal genoeg om te kwalificeren voor second degree murder. En dat is het punt waar het in deze zaak discutabel is.
Het gaat inderdaad om de intentie. Wat dat betreft vind ik involuntary wel terecht, want ik weiger te geloven dat Murray Michael dood wilde hebben. Dit is toch meer een geval van nalatigheid met de dood tot gevolg wat mij betreft.

En Akon _O_ Zag laatst ook een filmpje waarin hij wel verhalen vertelde. De man klonk zo blij als een kind.
pi_106960602
Maandag the wiz op tv.
pi_106962782

[ Bericht 100% gewijzigd door quirina op 18-01-2012 20:11:16 (las verkeerde post) ]
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:55:57 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107034282
Deze vandaag binnen gehad :D
Had 'm vroeger (toen ze net uit waren) al eens gezien, maar toen had je nog geen Ebay natuurlijk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_107034797
lol wtf

Jij hebt een aardige verzameling of niet?
pi_107035535
haha lol @ die aap. Ik ben trouwens wel benieuwd welke song erbij zit (mits de cassette erbij zit)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:07:09 #136
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_107036615
Cassettebandje zit er wel bij, maar moet ff uitzoeken waar m'n cassettespeler is :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_107082426
Leuk, Michael is weer trending topic op Twitter: https://twitter.com/#!/search/%23BecauseOfMichael
  zondag 22 januari 2012 @ 12:03:25 #138
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_107091164
Leukkk, hij is nog lang niet vergeten. En dit dan:

Verkeersagent maakt spits wat leuker door op Michael Jackson te dansen
NRC.nl

Ochtenspits, middagspits, avondspits in de stad. Nooit leuk. In de Filipijnen is er in elk geval één verkeersagent die voor verzachtende omstandigheden zorgt. Hij lijkt een attractie op zich.

Dansend op de maat van Michael Jacksons wereldhit Billie Jean maant hij het verkeer te stoppen of door te rijden. De man heeft zijn aanwijzingen volledig geïntegreerd in zijn dansmoves; het is knap dat de automobilisten hem kunnen volgen.

Zo te zien is de man in kwestie voor voetgangers een ware attractie want langs de weg drommen mensen samen om hem aan het werk te zien. Applausje waard.

Leef en Laten Leven
pi_107112055
Haha, lachen steeds die Filipino's! Eerst die gevangenen en nu ook een politieagent :P
pi_107140716
Lol, het verkeer begrijpt het ook nog echt.
pi_107175208
pi_107271484
Livestream van de Chinese Theatre in LA waar MJ's kinderen zijn hand- en voetafdruk gaan achterlaten (ik geloof dmv zijn schoen en handschoen?): http://www.livestream.com/michaeljackson. Nu is Quincy aan het speechen.
pi_107271904
omfg Justin Bieber!? Leuk voor jou in elk geval, Dentz.
pi_107271944
Goede speech van Biebermans, preach it brother.
pi_107272010
Dit doet me denken aan Michael die over James Brown praat. From king to king.
pi_107272348
Jazeker :')

Maar toegegeven, het was een aardige speech.
pi_107272449
Debbie Allen won toen MJ de award uitreikte tijdens de NAACP awards in 1994 toch
pi_107272740
Ooo dit is die man die naar MJ ging toen hij in Ierland zat, hij kwam met het geniale idee om Thriller te remixen met hedendaagse artiesten
pi_107272788
Blanket brengt met zijn trui een ode aan Mart Smeets die dit jaar ook 50 jaar in het vak zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')