Vrolijke gele bloes godt! Helemaal jij!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
En mijn god..... waarom verkopen? Verbrand het snel!!
[TK] Diverse Herenkleding
dan kan ze er geen geld voor vangenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Pleur die kleren toch in een zak voor Mongolië ofzo
Het is een "ze"?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan kan ze er geen geld voor vangen
Dat spuugt die zak toch weer uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Pleur die kleren toch in een zak voor Mongolië ofzo
Ja! Ik ga denk ik bieden!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrolijke gele bloes godt! Helemaal jij!
waar voor je geld!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Ik ga denk ik bieden!
Ik pas er ook 2 keer in denk ik.
Doe eens foto posten, dan kunnen we het beamen:)quote:Op donderdag 15 december 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
hij is vrouwelijker en knapper dan ik
Truequote:Op donderdag 15 december 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
hij is vrouwelijker en knapper dan ik
En nee, want ik zag de reclame pas via een bericht dat Hema een kerel gebruikt.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand hier al in de HEMA reclame getrapt trouwens?
Het gaat om de BH!!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Dat rode shirtje vind ik dan wel weer leuk
De FHM is er geloof ik wel eens ingetrapt.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nee, want ik zag de reclame pas via een bericht dat Hema een kerel gebruikt.
Kan toch. het is toch ook niet te zienquote:Op donderdag 15 december 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De FHM is er geloof ik wel eens ingetrapt.
Daar stond hij in de top 10 lekkerste wijven in de modellenwereld geloof ik
Ik nu, een seconde geledenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke taille riem erbij!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
Ja! Ik ga denk ik bieden!
Ik pas er ook 2 keer in denk ik.
Ik wist het en door je comment had ik het door. Heb zijn gezicht niet in mijn geheugen gegriefd staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie borsten.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
En op die foto van hem in het zwart is het nou niet echt zichtbaar dat het werkt
Op die in het helemaal zwart? Zie ik alleen maar een lap stof hoor.. geen diepte.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie borsten.
Hij heeft er geen.
Nou, het werkt
Een klen bietje veur een klen tietje!
Je moet iets aan je ogen laten doenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op die in het helemaal zwart? Zie ik alleen maar een lap stof hoor.. geen diepte.
Ik heb dat een keer bij een vriendin gezien. Ik keek wel ff vreemd op m'n neus. Hoewel ik nog steeds vind dat het er mooi uitziet, met bh aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Zag gister in de hunkemoller ook van die enorme pushups. Best leuk voor een gepuste decollete. Maar mocht je daarna met iemand in bed belanden zal diegene flink teleurgesteld zijn
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
als je op je neus kijkt, kijk je natuurlijk altijd vreemd.
quote:Volgens de familie van de man zat hij de laatste tijd nogal in over zijn werk.
Wat is het verschil tussen het kind dat gewoon huilt en dat overstuur is?quote:maar was wel flink overstuur door het gebeuren, meldden lokale media.
geestelijke gezondheidszorgquote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
So hey... gaat lekker met die economie of niet? Eerst 1300 in de ICT, dan 3500 in het onderwijs (waar nu nog voor wordt gepleit om die dan naar regulier onderwijs te "schuiven") en nu weer 9000 in de Gezondheidszorg??
Hihiquote:
hallo, die mensen zijn toch niet nodigquote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
So hey... gaat lekker met die economie of niet? Eerst 1300 in de ICT, dan 3500 in het onderwijs (waar nu nog voor wordt gepleit om die dan naar regulier onderwijs te "schuiven") en nu weer 9000 in de Gezondheidszorg??
Als je het over de geestelijke gezondheidszorg hebt: xoberxo.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
hallo, die mensen zijn toch niet nodig
neem er 5 mannen voor in de plaats die graag schoppen onder hollen geven en je hebt beter resultaat
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je het over de geestelijke gezondheidszorg hebt: xoberxo.
Single zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hihi
Oh niet opeens single hoor, was alleen nieuwsgierig geworden door die hema reclame
Die 1300 zijn niet alleen in Nederland hequote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Ach, je hoeft allang niet meer single te zijn om in Singles te kunnen postenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hihi
Oh niet opeens single hoor, was alleen nieuwsgierig geworden door die hema reclame
Al zijn de leukste mensen nog steeds singlequote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, je hoeft allang niet meer single te zijn om in Singles te kunnen posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig werkt Miss Tukker in die sector. Die verhalen die ik soms hoor.quote:
Truequote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zijn de leukste mensen nog steeds single![]()
kostenbesparingquote:Op donderdag 15 december 2011 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toevallig werkt Miss Tukker in die sector. Die verhalen die ik soms hoor.Het is goed dat ik daar niet werk. Dan zou het er wat mij betreft ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Afb.: een nieuwe cliënt arriveert en wordt welkom geheten.
Nee, da's waarquote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die 1300 zijn niet alleen in Nederland he
Feit: WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, da's waarBen maar naar huis gegaan. Zit 1 wijf en die heeft ieder doemscenario al bedacht. Word er niet goed van
Mens houd gewoon je tetter en draag gewoon feiten aan!
Da's wel heul relativerendquote:
ik zeg dan gewoon... whoosaaaaquote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Da's wel heul relativerend
Nee, ik beul mezelf vanavond helemaal af tijdens het dansen en ik hoop dat ik geen boe of bah maar kan zeggen. Al die shit out of my system!
Het is rode vlaggetjes week bij C&A dus dan gaat dat allemaal niet zo makkelijkquote:
True.quote:
Lekker tochquote:Op donderdag 15 december 2011 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True.Gisteren tot te laat films gekeken en bier gedronken, misschien dat dat het is
Ik heb genoten jaquote:
Dan ga je toch lekker slapen?quote:
Nog even wat dingetjes doen voor werk, en dan ga ik inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb genoten ja
[..]
Dan ga je toch lekker slapen?
En ik maar denken dat alleen rare mensen als ik op dit uur nog aan het werk warenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog even wat dingetjes doen voor werk, en dan ga ik inderdaad.
We worden oud.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True.Gisteren tot te laat films gekeken en bier gedronken, misschien dat dat het is
I may grow old but I´ll never grow up!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We worden oud.Laten we het daar maar op houden...
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I may grow old but I´ll never grow up!
throw up daarentegen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I may grow old but I´ll never grow up!
Gewoon vinger in de strot douwen!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
throw up daarentegen.
ik heb te veel gegeten
Niet doen. Nergens voor nodig.quote:
Dat is veel te zonde van dat lekkere eten.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon vinger in de strot douwen!
Ben je dat opgeblazen gevoel zo weer kwijt
Je bent er bijna.quote:
Ik ook trouwens. Al mag ik eerst nog een tentamen doen voor het zover is.quote:
Oh, jee. Zie je daar tegenop of heb je er alle vertrouwen in?quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook trouwens. Al mag ik eerst nog een tentamen doen voor het zover is.
Gaat wel lukken is mijn inschatting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, jee. Zie je daar tegenop of heb je er alle vertrouwen in?
Fijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat wel lukken is mijn inschatting.
Misplaatst opportunisme is mij echter niet vreemd.quote:
Het opstaan viel weer niet mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:52 schreef Spezza19 het volgende:
Heerlijk weer om in bed te blijven liggen Brrr
Collegaatje pesten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
Toch leuk, al die collega's die de flexplekken vol zetten met hun eigen troep. Hoppa, in de kast er mee op de dagen dat ze niet werken, laat ze maar lekker zoeken.
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd: "Q.. wil jij ons pesten? "
Dat had ik gisteren (maar is nog steeds niet opgelost). Iemand vond het een goed idee om de SQL Server waar diegene niks te zoeken heeft, op Amerikaanse datumnotatie gezet. Uiteraard zonder erbij te zeggen wie hij is en waarom hij dat deed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Vind het helemaal niet zo prachtig want er werkt weer eens iets niet dat gister het nog heel mooi deed
opgelost![]()
Lol.. dat schiet ook lekker opquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Dat had ik gisteren (maar is nog steeds niet opgelost). Iemand vond het een goed idee om de SQL Server waar diegene niks te zoeken heeft, op Amerikaanse datumnotatie gezet. Uiteraard zonder erbij te zeggen wie hij is en waarom hij dat deed.
Vet joh!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Jullie programmeren wat af zeg...
Had ik al gezegd dat ik heersch in VB.NET?
Dot net, das Fries voor: doet het niet. Zegt genoeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Jullie programmeren wat af zeg...
Had ik al gezegd dat ik heersch in VB.NET?
Niet alleen in het Friesquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Dot net, das Fries voor: doet het niet. Zegt genoeg!
Ik heersch eigenlijk helemaal niet in VB.NET.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vet joh!
Ik heersch nergens in, maar dat boeit me ook niet.. ik ben lerende
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dot net, das Fries voor: doet het niet. Zegt genoeg!
Dat doen we allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heersch eigenlijk helemaal niet in VB.NET.Het enige wat ik doe is code copy/pasten van da internetz en dan hopen dat het werkt.
copy/paste coding werkt alleen als je weet wat je copy/pastequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heersch eigenlijk helemaal niet in VB.NET.Het enige wat ik doe is code copy/pasten van da internetz en dan hopen dat het werkt.
Maar jullie snappen waarschijnlijk wat die code precies doet. Hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal
Alleen kan ik dat binnenkort niet met twee projecten.. allebei vanaf begin af aan opbouwen
Meestal wel tegenwoordig. Al vind ik het nog altijd lastig om andermans code te volgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar jullie snappen waarschijnlijk wat die code precies doet. Hoop ik tenminste.Het is voor mij deels nog allemaal jibberisch.
Wat doen jullie twee eigenlijk voor de bammetjes? Baby is een Java-kloppert (als ik het goed heb), en jij?
Oké, cool. Vroeger wou ik eigenlijk ook die kant op, maar dat is er nooit van gekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal wel tegenwoordig. Al vind ik het nog altijd lastig om andermans code te volgen(en dat is nog altijd het overgrote deel van de scripts)
Sinds een half jaar applicatiebeheerder.
Met momenteel veel ontwikkeling van applicaties.
Vroeger had ik nooit gedacht dat ik hier terecht in zou komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Oké, cool. Vroeger wou ik eigenlijk ook die kant op, maar dat is er nooit van gekomen.
Zo af en toe maak ik hier op de zaak wat simpele appjes om de dagelijkse werkzaamheden wat te vergemakkelijken.
Basic!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
Ik programmeer overigens in Qbasic en DOS.
GW-BASIC.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
Ik programmeer overigens in Qbasic en DOS.
Help me Q, ik snap er niks vanquote:
Goto 10.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Help me Q, ik snap er niks van
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 | Dim Smiley As Integer Smiley = 0 If MSTi >= 1 Then Smiley = Smiley + 1 End If If MSTi >= Wrs Then Smiley = Smiley + 10 End If If ZGTi >= 1 Then Smiley = Smiley + 1 End If If ZGTi >= Wrs Then Smiley = Smiley + 10 End If If SKBi >= 1 Then Smiley = Smiley + 1 End If If SKBi >= Wrs Then Smiley = Smiley + 10 End If If CCi >= 1 Then Smiley = Smiley + 1 End If If CCi >= Wrs Then Smiley = Smiley + 10 End If If CCEi >= 1 Then Smiley = Smiley + 1 End If If CCEi >= Wrs Then Smiley = Smiley + 10 End If If Smiley = 0 Then PictureBox1.Visible = True PictureBox2.Visible = False PictureBox3.Visible = False Label6.Visible = True Label7.Visible = False Label8.Visible = False GoTo SmileyEnd End If If Smiley >= 1 Then PictureBox1.Visible = False PictureBox2.Visible = True PictureBox3.Visible = False Label6.Visible = False Label7.Visible = True Label8.Visible = False End If If Smiley >= 10 Then PictureBox1.Visible = False PictureBox2.Visible = False PictureBox3.Visible = True Label6.Visible = False Label7.Visible = False Label8.Visible = True End If SmileyEnd: |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | $qry_baan = $GLOBALS['select_2'].$GLOBALS['from_2'].$GLOBALS['where_2'].$and_1.$GLOBALS['order_1']; $lijst = QueryOra($db, $qry_baan); QueryExe($lijst, OCI_DEFAULT, $qry_baan); while ($row_baan = oci_fetch_array($lijst)){ foreach ($rijen as $trucks){ if ($trucks == $row_baan['TRUCKNR']){ $laaddatum = date('d-M-y',strtotime($row_baan['LAADDATUMVAN'])); //$laaddatum = date('d-M-y',$laaddatum); $hms = str_pad($row_baan['LAADTIJDVAN'], 4, "0", STR_PAD_LEFT); $laadtijd = date('h:i',strtotime($hms)); |
Ik wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Help me Q, ik snap er niks van
Well, you're not helping mequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dan gaan studeren voor een vak.. had je het ook gesnapt
Et tu, Q?quote:
Maar jij bent dan ook gewoon oudquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
GW-Basic en Turbopascal! Old school! Die snap ik zelfs nog.. Ooit nog machines moeten programmeren ermee.
Nee laat nu maar.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
Momenteel is het een beetje van:
[ code verwijderd ]
Was ik ooit gestopt dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
GVD begin jij nu ook al! Ik ga morgen ontkennen!
Java, (D)HTML, JS, XML, CSS, PHP, ASP, JSP, JScript klopper en (technisch) ontwerper. (ken ook nog BusinessObjects en RulesLanguage (voor energiemarkt).quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar jullie snappen waarschijnlijk wat die code precies doet. Hoop ik tenminste.Het is voor mij deels nog allemaal jibberisch.
Wat doen jullie twee eigenlijk voor de bammetjes? Baby is een Java-kloppert (als ik het goed heb), en jij?
Hai tukje, voel je je weer wat beter? Als je te weinig zon krijgt, moet je gewoon bij mij in de buurt blijvenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Java, (D)HTML, JS, XML, CSS, PHP, ASP, JSP, JScript klopper en (technisch) ontwerper. (ken ook nog BusinessObjects en RulesLanguage (voor energiemarkt).
Java technisch projectleider/coach
Wat een enorme ommeslag met een paar weken geledenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hai tukje, voel je je weer wat beter? Als je te weinig zon krijgt, moet je gewoon bij mij in de buurt blijvenIt's all in the name
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
Momenteel is het een beetje van:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | private boolean testIfNumber(String inputString) { // Onderzoek of de cell een nummer is van de vorm (-)01234,5678. // Ter info: elk soort invoerveld gaat goed (datum, nummer, varchar) // de database in, behalve een nummer met een komma. boolean number = false; if (inputString.length() > 0 && (inputString.charAt(0) == '-' || Character .isDigit(inputString.charAt(0))) && inputString.contains(",")) { number = true; String lastCheck = inputString.replace(",", "."); try { Double.parseDouble(lastCheck); } catch (NumberFormatException nfe) { number = false; } } return number; } |
Alles heb je verpest, álles!quote:
Ik bedoelde vanwege mijn achternaam schatquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een enorme ommeslag met een paar weken geleden
omslag, ommekeer... ommeslag
Dit meer jouw ding?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <table width="700" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="80">Chauffeur:</td> <td width="108"><input <? echo $disabled; ?> type="text" name="chfnr" id="chfnr" style="width:108;" maxlength="6" value="<?php echo $select_case['chfnr']; ?>" goto="screen_case.php?up=1&ca=1&casenr=<?php echo $select_case['casenr']; ?>&attrib=chfnr&waarde=" onChange="go_chfnr(this.form)"/></td> <td width="229"><input <? echo $disabled; ?> name="chfnaam" type="text" id="chfnaam" style="width:229;" size="10" maxlength="50" value="<?php echo $select_case['chfnaam']; ?>" goto="screen_case.php?up=1&ca=1&casenr=<?php echo $select_case['casenr']; ?>&attrib=chfnaam&waarde=" onChange="go_chfnaam(this.form)" /></td> <td width="70">Telefoon:</td> <td width="99"><input <? echo $disabled; ?> name="chftelefoon" type="text" id="chftelefoon" style="width:99;" size="10" maxlength="50" value="<?php echo $select_case['chftelefoon']; ?>" goto="screen_case.php?up=1&ca=1&casenr=<?php echo $select_case['casenr']; ?>&attrib=chftelefoon&waarde=" onChange="go_chftelefoon(this.form)" /></td> <td width="114"><input <? echo $disabled; ?> name="chftelefoontwee" type="text" id="chftelefoontwee" style="width:114;" size="10" maxlength="50" value="<?php echo $select_case['chftelefoontwee']; ?>" goto="screen_case.php?up=1&ca=1&casenr=<?php echo $select_case['casenr']; ?>&attrib=chftelefoontwee&waarde=" onChange="go_chftelefoontwee(this.form)" /></td> </tr> </table> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | function get_and_set_gps(country,city,i){ var request = new XMLHttpRequest(); var stat = 0; var r=Math.random(); var getVars = 'country=' + country + '&city=' + city + '&i=' + i + '&r='+ r; // alert('claimfiles_serv_gps.php?'+getVars); request.open('GET', 'claimfiles_serv_gps.php?'+getVars, false); request.send(null); return request.responseText |
owjaquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanwege mijn achternaam schat
Woeiquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
HET IS VRIJDAG! TROUWENS! VOOR DIEGENE DIE HET NOG NIET WISTEN!!
ook leuk jaquote:
Die bovenste is nog wel te doen voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit meer jouw ding?
[ code verwijderd ]
of liever:
[ code verwijderd ]
Kerstborrel vandaag. Gratiz zuipen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
HET IS VRIJDAG! TROUWENS! VOOR DIEGENE DIE HET NOG NIET WISTEN!!
Ow kijk aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Die bovenste is nog wel te doen voor mij.
AAAAAAAH!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit meer jouw ding?
[ code verwijderd ]
of liever:
[ code verwijderd ]
We houden dan ook niet van wijzigingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
AAAAAAAH!Allemaal hardcoded getallen! Eng
Nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
Natte snee?.
Het is gewoon normale sneeuw, maar de grond is te warm
omg grote marters!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meanwhile in Twente...
[ afbeelding ]
Verhuist/dt/d?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
Net ff een foto uit het raam gemaakt hier:
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooiquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
Net ff een foto uit het raam gemaakt hier:
[ afbeelding ]
Ik voel me net MNRquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
omg er liep net een vrouw langs met vier loslopende puppy's om zich heen, wat superlief![]()
![]()
![]()
Doe dat.. dan zijn wij van het puppygejank af!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een puppy jatten, ze heeft er toch genoeg.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een puppy jatten, ze heeft er toch genoeg.
Het is toch prachtig dat ik dit als eerste lees zodra ik inschakel op Fok! Donderwolkjequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Puppy's schijten, net zoals andere jonge versies van wezens. Jonge versies van wezens zijn kut.
Daar heb je een punt, ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want dan ben je oud. Kun je geen chimeiden meer ballen.
Welk een doerak!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:10 schreef MNR het volgende:
Mijn nicht heeft ook een pup, echt een ENORME doerak. Komt ie aan m'n broek hangen en weet ik veel wat. Zet die pup nu iedere keer als ie wat vervelends doet, bij z'n grote broer neer. Die kan daar veel beter mee omgaan als ik. En dan ben ik er vanaf!
Bullshit. Als je wil kan alles.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want dan ben je oud. Kun je geen chimeiden meer ballen.
Wat een 2010-geneuzel zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik wil, maakt uit wat die chimeid wil.
Een porretje, je weet toch!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik wil, maakt uit wat die chimeid wil.
Het eindigt er niet opquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
waarom heb je het uberhaupt in je naam zitten
Scherp. Vertel Babs...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ik kan er niks aan doen dat de Engelsen op een gegeven moment een jong kind baby zijn gaan noemen. Dat was zeer ruim nadat Babylonië bestond ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Babyloni%C3%AB )quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
het je dan gewoon stBabs(y)lon genoemd ofzo.. gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de Engelsen op een gegeven moment een jong kind baby zijn gaan noemen. Dat was zeer ruim nadat Babylonië bestond ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Babyloni%C3%AB )
StBats zou de lading beter dekken...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het je dan gewoon stBabs(y)lon genoemd ofzo.. gewoon omdat het kan!
Zo'n roze grote amerikaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hoerensloep die benzine slurpt?
vind ik ook goed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
StBats zou de lading beter dekken...
Neuh, dat hoeft nou ook weer niet. Het moet wel goedkoop blijven, maar ik sta op het punt me niet meer druk te maken om het milieu of de grondstoffen. Vrijwel iedereen is een struisvogel, dus een oplossing komt er toch niet. Kan ik er net zo goed van profiteren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hoerensloep die benzine slurpt?
Weten we gelijk wat je principes waard zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft nou ook weer niet. Het moet wel goedkoop blijven, maar ik sta op het punt me niet meer druk te maken om het milieu of de grondstoffen. Vrijwel iedereen is een struisvogel, dus een oplossing komt er toch niet. Kan ik er net zo goed van profiteren.
Ik kan borden lezenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:23 schreef MNR het volgende:
Ik zou het niet doen, kost je alleen maar parkeerboetes
Zal ik doen. En heel cultureel verantwoord naar het filmhuisquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gary OldmanLaat even weten hoe die was.
Ik heb 3 jaar geleden nog auto gereden. Vaak genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik moet echt vaker rijden.
Fuck principes die zijn er om te veranderen, vanaf nu ga ik alleen maar zuinig met de wereld om als me dat minder geld kost. En als het makkelijk is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten we gelijk wat je principes waard zijn.
Ik had vorige week weer eens een stukje gereden na twee maanden, maar in een 'vreemde' auto. Motor sloeg gelijk af bij het wegrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden nog auto gereden. Vaak genoeg.
Je had dus geen auto vanwege een zuinig ideaalbeeld?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck principes die zijn er om te veranderen, vanaf nu ga ik alleen maar zuinig met de wereld om als me dat minder geld kost. En als het makkelijk is.
Verstand komt met de jaren. Maar jij bent wel heeeeeeeeel erg traag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck principes die zijn er om te veranderen, vanaf nu ga ik alleen maar zuinig met de wereld om als me dat minder geld kost. En als het makkelijk is.
De enige film waarbij het me niet kan schelen als er popcorn en bier door de zaal vliegt en ik de helft niet verstaquote:
Ik heb van het weekend nog in een "vreemde" auto gereden, aangrijppunt lag iets hoger dan ik wilde. Ow man, wat heb ik een lol gehad in die auto!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorige week weer eens een stukje gereden na twee maanden, maar in een 'vreemde' auto. Motor sloeg gelijk af bij het wegrijden
Filmschuur = geen popcorn + geen drank in de zaal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De enige film waarbij het me niet kan schelen als er popcorn en bier door de zaal vliegt en ik de helft niet versta
Ja datquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nog in een "vreemde" auto gereden, aangrijppunt lag iets hoger dan ik wilde. Ow man, wat heb ik een lol gehad in die auto!
Omdat de grondstoffen in een rap tempo opraken, we plegen roofbouw op onze planeet. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen, dus uit principe geen auto. Maar goed, of ik nou wel of niet auto rijdt, op gaat het toch wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had dus geen auto vanwege een zuinig ideaalbeeld?
Ik wil wel zo'n Pathekaart maar de Pathé in Utrecht is rukquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Filmschuur = geen popcorn + geen drank in de zaal.
Gewoon mee doen aan de vernietiging van de wereld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft nou ook weer niet. Het moet wel goedkoop blijven, maar ik sta op het punt me niet meer druk te maken om het milieu of de grondstoffen. Vrijwel iedereen is een struisvogel, dus een oplossing komt er toch niet. Kan ik er net zo goed van profiteren.
Ik wist dit gewoon hoor, het was de principekwestie die het tegen hieldquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Maar jij bent wel heeeeeeeeel erg traag.
Idd, het maakt geen ene fuck uit of jij nu wel of geen auto rijdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat de grondstoffen in een rap tempo opraken, we plegen roofbouw op onze planeet. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen, dus uit principe geen auto. Maar goed, of ik nou wel of niet auto rijdt, op gaat het toch wel.
Niks waard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wist dit gewoon hoor, het was de principekwestie die het tegen hield
Van autobezit word je lui. Ik ging vroeger altijd met de auto naar de supermarkt, 300 meter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Blijf wel gewoon met de trein naar het werk gaan, treinen zijn relaxed
Principes zo lang ze je makkelijk uitkomen.quote:
Ik ben bang dat als ik een auto heb ik ook helemaal dichtgroeiquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Van autobezit word je lui. Ik ging vroeger altijd met de auto naar de supermarkt, 300 meter.En meestal voor 5 boodschappen.
Ik ben zojuist fatalistisch gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Principes zo lang ze je makkelijk uitkomen.
Echt serieus. Het is wel heel erg.
Eerst zo een grote bek er over.
Ik ben niet eens cynisch nu. Vooral de toonzetting van je eerst baby.
Onze pathe is net nieuw en vrij netjes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n Pathekaart maar de Pathé in Utrecht is rukAls Wolff nou zo'n kaart had.
Automaten zijn voor AOW'ers die rondrijden in een veel te dikke Mercedes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
Iedereen gewoon standaard een automaten rijbewijs laten halen.
Waarom mensen vermoeien met iets wat veel beter en makkelijker kan.
Voor de uitzondering handgeschakeld laten bestaan.
Automaten zijn meer en meer gemeengoed.
Hey, hey, hey!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Automaten zijn voor AOW'ers die rondrijden in een veel te dikke Mercedes.
Automaten zouden goed zijn voor al die vrouwtjes die zelden rijden (zoals ik en CL, en Q) ..quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe mij maar een fijne handbak.
De bios in Edequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onze pathe is net nieuw en vrij netjes.
Maar het filmhuis is echt heel erg goed hier. Niet alleen maar de echte zware kost andere taal filmen maar echt een goed aanbod.
Geen berbers, geen drank, geen popcorn.
Dat laatste is jammer maar begrijpelijk.
Ben stiekem beetje verliefd op die zaal.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Automaten zouden goed zijn voor al die vrouwtjes die zelden rijden (zoals ik en CL, en Q) ..
Ze zijn zuiniger, je wordt niet 'afgeleid', ze zijn sneller.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je eenmaal een automaat gewend bent wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is stoer en mannelijk!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn zuiniger, je wordt niet 'afgeleid', ze zijn sneller.
Afgezien van sentimentele waarde is er niks beters aan een handbak.
Gelukkig ben je een vrouw en doet je mening er niet toequote:Op vrijdag 16 december 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Al ben ik wel van mening dat iedereen schakelbak moet leren rijden. zolang er nog schakelbakken rondrijden. Zodat mocht t geval zijn.. je altijd kan overnemen
Mijn pa heeft een automaat.. rijd relaxedquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds eens een keer in de automaat van m'n opa rijden, om uit te proberen.
Maar vreemd genoeg hebben mensen niet zo veel vertrouwen in mijn rij-kunsten
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig ben je een vrouw en doet je mening er niet toe
Kan je iets wel goed?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de hellingproef nog niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |