Vrolijke gele bloes godt! Helemaal jij!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
En mijn god..... waarom verkopen? Verbrand het snel!!
[TK] Diverse Herenkleding
dan kan ze er geen geld voor vangenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Pleur die kleren toch in een zak voor Mongolië ofzo
Het is een "ze"?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dan kan ze er geen geld voor vangen
Dat spuugt die zak toch weer uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Pleur die kleren toch in een zak voor Mongolië ofzo
Ja! Ik ga denk ik bieden!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrolijke gele bloes godt! Helemaal jij!
waar voor je geld!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Ik ga denk ik bieden!
Ik pas er ook 2 keer in denk ik.
Doe eens foto posten, dan kunnen we het beamen:)quote:Op donderdag 15 december 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
hij is vrouwelijker en knapper dan ik
Truequote:Op donderdag 15 december 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
hij is vrouwelijker en knapper dan ik
En nee, want ik zag de reclame pas via een bericht dat Hema een kerel gebruikt.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand hier al in de HEMA reclame getrapt trouwens?
Het gaat om de BH!!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Dat rode shirtje vind ik dan wel weer leuk
De FHM is er geloof ik wel eens ingetrapt.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nee, want ik zag de reclame pas via een bericht dat Hema een kerel gebruikt.
Kan toch. het is toch ook niet te zienquote:Op donderdag 15 december 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De FHM is er geloof ik wel eens ingetrapt.
Daar stond hij in de top 10 lekkerste wijven in de modellenwereld geloof ik
Ik nu, een seconde geledenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke taille riem erbij!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
Ja! Ik ga denk ik bieden!
Ik pas er ook 2 keer in denk ik.
Ik wist het en door je comment had ik het door. Heb zijn gezicht niet in mijn geheugen gegriefd staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie borsten.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
En op die foto van hem in het zwart is het nou niet echt zichtbaar dat het werkt
Op die in het helemaal zwart? Zie ik alleen maar een lap stof hoor.. geen diepte.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie borsten.
Hij heeft er geen.
Nou, het werkt
Een klen bietje veur een klen tietje!
Je moet iets aan je ogen laten doenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op die in het helemaal zwart? Zie ik alleen maar een lap stof hoor.. geen diepte.
Ik heb dat een keer bij een vriendin gezien. Ik keek wel ff vreemd op m'n neus. Hoewel ik nog steeds vind dat het er mooi uitziet, met bh aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Zag gister in de hunkemoller ook van die enorme pushups. Best leuk voor een gepuste decollete. Maar mocht je daarna met iemand in bed belanden zal diegene flink teleurgesteld zijn
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
als je op je neus kijkt, kijk je natuurlijk altijd vreemd.
quote:Volgens de familie van de man zat hij de laatste tijd nogal in over zijn werk.
Wat is het verschil tussen het kind dat gewoon huilt en dat overstuur is?quote:maar was wel flink overstuur door het gebeuren, meldden lokale media.
geestelijke gezondheidszorgquote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
So hey... gaat lekker met die economie of niet? Eerst 1300 in de ICT, dan 3500 in het onderwijs (waar nu nog voor wordt gepleit om die dan naar regulier onderwijs te "schuiven") en nu weer 9000 in de Gezondheidszorg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |