De douane heeft er vast nog wel wat liggen... <facepalm>quote:
Ja, ik heb zo een klein dingetje voor in je oor. Hij doet wat ie moet doen, maar gaat wel snel leeg.quote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Lampenklappert het volgende:
Heeft iemand ervaringen met headsets kopen uit China?
Voor de ps3 of xbox?
Ze zijn echt 3 dollar per stuk, maar doen ze het fatsoenlijk?
Ja, Jack's zarmarkquote:
dat is een flinke korting, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef RobertNL het volgende:
Net weer even een nieuwe tablet besteld
Aangezien mijn andere verkocht is (Was weer opzoek naar iets nieuws)
Dus nu een Android 4.0 uit China onderweg:
Teclast P76Ti (bijvoorbeeld tekoop op merimobiles)
Heb hem zelf van Aliexpress, met DHL shipping + screenprotector + sleeve + eu plug voor 113 dollarLangleve onderhandelingen
Valt wel mee hoor:quote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
dat is een flinke korting, hoe krijg je dat voor elkaar?
De tablets voor onder de 200 euro (vooral de 7/8'' versies) worden steeds meer bang for buck.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Pielemuisje het volgende:
Hmm, ja klopt.
Iemand enig idee of een tablet interessant is voor mij. Heb nu een MacBook die aan het overlijden is.
Dus typ en lees veel op een iPhone.
Zit eraan te denken om een iMac te kopen en daarnaast een tablet voor op de bank/bed om wat internetwerk, facebook enzo te doen.
Is dit interessant dan?
En wat raad je me dan aan, wil gewoon iets actueels waar ik me niet Aan kapot ga ergeren onder de ¤200.
Zag bijvoorbeeld jouw P76ti of een novo7? Zijn er nog andere interessante om naar te kijken? Hoeft niet super compact te zijn maar het budget voor een ipad2 is er gewoon even niet
Mij ook please!quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De tablets voor onder de 200 euro (vooral de 7/8'' versies) worden steeds meer bang for buck.
Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tablets
DM je wel even met wat meer informatie, anders wordt het zo'n slowchat
Hmmzzz, ben ook wel op zoek naar een nieuwe tablet, m'n Dropad is inmiddels verkocht. Enig idee van goede honeycomb/4.0?quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De tablets voor onder de 200 euro (vooral de 7/8'' versies) worden steeds meer bang for buck.
Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tablets
DM je wel even met wat meer informatie, anders wordt het zo'n slowchat
Whoops, zat ik weer in het verkeerde topicquote:Op maandag 19 december 2011 15:06 schreef shiznuts het volgende:
Beste in het tablet topic discussiëren daarover, hebben andere mensen (die geïnteresseerd zijn in tablets) ook wel wat aan.
› Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tablets
Bedankt, even zoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 16:31 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
www.chinaprices.us , zoekt zo'n beetje alle Chinawebshops.
Vind je het daarmee nog niet, dan op Ebay kijken (wat altijd een goed idee is eigenlijk).
quote:
Hmz, lees het tablet topic eerst eensquote:Op maandag 19 december 2011 13:53 schreef Downstar het volgende:
mij ook robert?
toch niet zo slowchat als je dacht..
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 17:49 schreef Levolution het volgende:
Tinydeal is geen wholesale toch?
Zijn jullie ervaringen met Tinydeal goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |