ja bestel, nog steeds waiting for supplier...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
50/50... wel of niet...Is niet echt duidelijkheid over te verschaffen.
Ik denk alleen eerder van niet (je hebt het over besteldatum, niet verstuurdatum?)
Maar jan/feb moet wel lukken.
nah bij elke bestelling staat "waiting for suplier"quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Ff informeren... beetje druk uitoefenen wil weleens helpen, denken ze 'hield 'ie z'n mond maar... hey, luitjes, doe zijn spul ff snel de deur uit, dan hebben we geen last meer van hem'.
Maar goed, ik denk inderdaad dat wanneer het niet op voorraad is, het de komende twee weken waarschijnlijk nog niet veel soeps is.Misschien januari/februari dus pas eens.
Onzin, eenmaal overgemaakt kan je het niet meer terug halen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik zou het niet doen.Want gedekt ben je dan niks. Je maakt geld over van A -> B i.p.v. iets te kopen. Je kunt dan op de kwade manier wel je geld terughalen via je bank, maar daar zijn kosten aan verbonden.
Paypal is een goed pressiemiddel en is de binding van een akkoord dat nagekomen moet worden. Ligt er misschien ook aan hoe betrouwbaar de verkopende partij is en of je er al eerder hebt gekocht, wat de feedback zegt, hoe lang ze al hun business hebben, googlen, e.d., maar in het algemeen dus:
.
Automatisch afschrijving kan je toch met een rode kaart OF in het menu van internetbankieren laten storneren. Jammer genoeg is PayPal dan helemaal niet blij mee je, maar technisch gezien moet het wel kunnen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Onzin, eenmaal overgemaakt kan je het niet meer terug halen.
ik wou het voor je opzoeken maar ik kan ze niet meer vinden op de site, waarschijnlijk uitverkocht, ze komen waarschijnlijk gewoon weer terug met een pre-order prijsquote:
fffffffffffuuuuuuquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik wou het voor je opzoeken maar ik kan ze niet meer vinden op de site, waarschijnlijk uitverkocht, ze komen waarschijnlijk gewoon weer terug met een pre-order prijs
Wat voor hoesje heb je besteld? Vind ik best prijzig namelijk.. Mijn collectie iPhone hoesjes zit inmiddels al rond de 20 en mn duurste was ongeveer 5 euro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
10e een telefoonhoesje(me zoveelste) besteld via Ebay, net binnen!:)
hoelang duurt via hun shippen ongeveer? had er via dx een paar besteld, maar hier hebben ze veel toffere vind ikquote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef Raznov het volgende:
Voor hoesjes: http://mp4nation.net/cata(...)te-sflo-c-36_58.html Zijn echte top hoesjes, heb er nu 2 en moet zeggen dat dit voor china qualiteit tot nu toe verre weg de beste zijn die ik heb gekocht.
Tussen 7 en 40+ dagen, verschild per verkoper, windrichting, aanwezigheid van sneeuw en bladeren, geluk, en de snelheid de douane hier in Nederland.quote:Op zondag 18 december 2011 01:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
hoelang duurt via hun shippen ongeveer? had er via dx een paar besteld, maar hier hebben ze veel toffere vind ik
Iets met PU-leather en echt leer....quote:Op zondag 18 december 2011 09:36 schreef Vanillax het volgende:
De hoesjes die ik heb voor een paar euro van ebay zijn ook top, snap niet dat je zoveel geld uitgeeft daaraan, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |