Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maaktenquote:
Watist?quote:
Huh wat? Ik toon medeleven, interesse!quote:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maakten
Als dat geen snel huwelijk wordt...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Tukker moet niet zeuren of zijn ballen inleveren, hij's toch geen verdomme!
Geen wat babsie?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Geen verdomme?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Het begint vast met een -vquote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt ons wel in spanning he? Nu kan het alleen maar tegenvallen.
quote:
Uhm za, di en wo gok ik zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Jij vuile verdomme!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen verdomme ja!![]()
Sjonge, jonge, jonge...!
Onze rukker heeft een winterdipjequote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze rukker heeft een winterdipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...
Ben je verliefd Cue_?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef MNR het volgende:
Ben je verliefd Cue_?Of is het gewoon (nog) leuk en gezellig?
Meer koffie.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel, Missyb.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kusje op je voorhoofd dan.
Bloemen strooienquote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Q, ben je ziek? geen bier?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een thee-bui.Groene thee met cranberry.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Ik zit lekker aan mijn Asian Templequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze had het over beginnen (ik weet, dan had ze 'v-' moeten doen ipv. '-v' maar ik ben niet zo autistisch dat ik daar over ga zeurenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?
Je hebt goed gelezen he, voorHOOFD he..quote:
Boooooe!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt niet te zuipen die troep.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
english breakfast tea hier. De bacon en worst fantaseer ik er zelf bij.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mijn Asian Temple
Nou, zó goed gaat het nu ook weer niet.quote:
Uh-huh, ik las inderdaad voorhoofd, niet voorhuid. Zo heel af en toe denk ik niet aan seks.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt goed gelezen he, voorHOOFD he..
quote:
Mijn kerststerquote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ze had het over beginnen (ik weet, dan had ze 'v-' moeten doen ipv. '-v' maar ik ben niet zo autistisch dat ik daar over ga zeuren).
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh, ik las inderdaad voorhoofd, niet voorhuid. Zo heel af en toe denk ik niet aan seks.
Bloemzaadjes danquote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zó goed gaat het nu ook weer niet.
Of hij voelt zich echt niet tofquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.
Shhht, laat me nu even in de waan.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij voelt zich echt niet tof
Ik heb geen kerstster (valt mee eigenlijk), ik BEN een kerstster.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een kerstster?
Wat een lastig woord om te typen trouwens.
Uhhhhh... ja. Point taken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt nu dat Tukker moet strooien met zaad... Vind je dat verstandig?
Vooral gezien zijn 'alias'quote:Op donderdag 15 december 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt nu dat Tukker moet strooien met zaad... Vind je dat verstandig?
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.
Laten we daar inderdaad nog heel even mee wachten ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben trots op je! Ik zou je bijna tegen mijn boezem vleien, maar dat is nog net een stap te ver ben ik bang.
Uhm.... ik ben meer down-to-earth. Gewoon oorzaak aanpakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.chiazaden.nl
Dit misschien? Tip van de yoga-lerares van dinnetje.
Tally mot mij nietquote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.
Alle olie in de fik zettenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle mensen afschieten, lost alle problemen op!
Beetje van beidequote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
Hey Cue_ liefie... heb je het druk? Of heb je niet zoveel te melden?
Hebben we nog een olievoorraad dan? Oh wacht, volgens E_M hebben we nog genoeg olie voor de komende 5000 jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het plan van Largo in Never Say Never Again doorvoeren. Twee nukes in de olievoorraad!
Ik ook wel hoor. Ik eet liever een zalmpje en wat spinazie dan zaad. Hihihi, ik zei zaad en eten in één zin.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm.... ik ben meer down-to-earth. Gewoon oorzaak aanpakken.
Why not? Ik kan het me niet voorstellen. Tally betekent immers 'liefde' in het Swahili.quote:
Ja, nu je ernaar informeertquote:Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij dan nog leuke dingen te vertellen?
Ik ga juist weg van mijn enge burenquote:
Zolang je het nog niet Super Tof vindt, vind ik het goedquote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
Ja, nu je ernaar informeertGisteren heerlijk gesport en toen ik thuiskwam op FB status daarover gepost. En toen heeft me instructeur me een HUGE compliment gegeven en dat vond ik KEI-leuk
Omdat jij een vreemd deel van je hersenen beschikbaar houdt voor het opslaan van nutteloze feitjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Waarom weet ik die naam uit mijn hoofd??
'Me instructeur'? MNRquote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nu je ernaar informeertGisteren heerlijk gesport en toen ik thuiskwam op FB status daarover gepost. En toen heeft me instructeur me een HUGE compliment gegeven en dat vond ik KEI-leuk
Lol.. wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga juist weg van mijn enge buren
Maar wat is het, een voorstelling?
Thunderbitchquote:Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik eet liever een zalmpje en wat spinazie dan zaad. Hihihi, ik zei zaad en eten in één zin.
[..]
Why not? Ik kan het me niet voorstellen. Tally betekent immers 'liefde' in het Swahili.
Denk het...quote:Op donderdag 15 december 2011 11:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat jij een vreemd deel van je hersenen beschikbaar houdt voor het opslaan van nutteloze feitjes.
Ik snap je niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je het nog niet Super Tof vindt, vind ik het goed
Ja! Altijdquote:Maar je hebt weer goed je best gedaan dus
Weekend naarquote:
Ik zit in de live versie van 'Verliefd beetje een' op Lowlands met een stel vriendenquote:
Oh my, dat heb ik nog nooit eerder gedaanquote:
Oh wee he! Wij tolereren hier geen bontkraagjestaalquote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh my, dat heb ik nog nooit eerder gedaan![]()
Is onbewust. Bewust zou ik dat nooooooooit doen
*gaat dvd terugkijken*quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in de live versie van 'Verliefd beetje een' op Lowlands met een stel vrienden
Wat? Ken ik ze? ECHT WEL!quote:
Ooow. Nee, dat komt niet in mijn vocabulaire voor. Wees gerust.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kei-leuk..
Super tof (vriend uit nijmegen die dat altijd zegt .. iets te vaak)
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wee he! Wij tolereren hier geen bontkraagjestaal
Bij het buiten optreden in de Charly?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*gaat dvd terugkijken*![]()
Ik was daar ook bij!
En uhm volgens mij sta ik ook nog 1x 1 sec in beeld tijdens hun optreden
Kewl!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Wat? Ken ik ze? ECHT WEL!
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Denk al een keer of 10 live gezien. En nog een keer of 3 Otto Orgel
Ik heb zelfs het eerste ablum met handtekeningen van Bob en Bep en Bram
Die ja! Wij stonden/zaten ergens achteraan destijds.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Bij het buiten optreden in de Charly?
Wij staan daar vooraan. Maat van mij met rugtasje.
Ik heb ze voor het eerst gezien op de tig zoveelste bruiloft van de ouders van een vriendin van een ex. Kleine groep, zeker geweldig, heel veel interactie.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewl!![]()
Ik ken ze sinds LL en volg ze in de theaters. Ze zijn erg goed![]()
1x zat ik naast de ouders van Bram haha.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ze voor het eerst gezien op de tig zoveelste bruiloft van de ouders van een vriendin van een ex. Kleine groep, zeker geweldig, heel veel interactie.
En niet alleen die taal niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wee he! Wij tolereren hier geen bontkraagjestaal
quote:
Neo-nazi hè?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Q wat ben je weer heerlijk extreem
Jij lekkere kalequote:
Ik mis ze nog steeds.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna, moppie.
Hoe is het trouwens met de sigaretjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mis ze nog steeds.Gisteren ook weer erg, na het pijnigen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:22 schreef MNR het volgende:
Hey baby...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Vanaf mijn 16e. Minus een maand of 9quote:Op donderdag 15 december 2011 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.Hoe lang heb je eigenlijk gerookt?
Hey baby...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zolang dat kind in de kribbe lag werd gelijk die eerste rook in de neus van dat kind geblazenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf mijn 16e. Minus een maand of 9
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang dat kind in de kribbe lag werd gelijk die eerste rook in de neus van dat kind geblazen
quote:
Hey baby...Dat snap ik primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iig niet meer dan de algehele liefde/vereering die men voelt voor mij hier op Aarde en in Singles.
zo'n ego cq. bord voor je kop, waar haal je dat? Kan ik ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik prima
Iig niet meer dan de algehele liefde/vereering die men voelt voor mij hier op Aarde en in Singles.
Ok. Gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik prima
Oooooh, nog niet eens 10 jaar dus!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanaf mijn 16e. Minus een maand of 9
Babs heeft juist geen bord voor de kopquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n ego cq. bord voor je kop, waar haal je dat? Kan ik ook wel gebruiken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs heeft juist geen bord voor de kop![]()
tenminste.. afhankelijk van het onderwerp natuurlijk
Gewoon de realiteit overschrijven met je eigen realiteit.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo'n ego cq. bord voor je kop, waar haal je dat? Kan ik ook wel gebruiken.
ah, ik zie het probleem al.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon de realiteit overschrijven met je eigen realiteit.
Rijke fantasie helptquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oooooh, nog niet eens 10 jaar dus!
Ik krijg zin om alles opnieuw te kijken (maar 9 seizoenen... a 23 afleveringen... a 20 minuten...)quote:
Ja posi instellingquote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rijke fantasie helpt
En het is gedeeltelijk een self-forfilling prophecy die positieve instelling
checkquote:
mja, maar het zelf ook geloven, en blijven geloven, is het probleem doorgaans. niet zo 'gewoon' dus.quote:En het is gedeeltelijk een self-forfilling prophecy die positieve instelling
En dan een realiteitscheck hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
mja, maar het zelf ook geloven, en blijven geloven, is het probleem doorgaans. niet zo 'gewoon' dus.
Tsja, dom door doenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
mja, maar het zelf ook geloven, en blijven geloven, is het probleem doorgaans. niet zo 'gewoon' dus.
...en als ik thee drink dan heb ik geen ballen. That makes sense...quote:Op donderdag 15 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Godskolere wat heb ik zitten janken bij die serie
Joe, when you smile, the world will smile with you. Probeer maar eens te glimlachen naar mensen, waarschijnlijk zul je gaan merken dat je ook glimlachen terug krijgt. Niet van iedereen. Hoeft ook niet. Het is echt gewoon zo: wat je van jezelf denkt, straal je uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
check
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en als ik thee drink dan heb ik geen ballen. That makes sense...
quote:
zulke vragen/opmerkingen alleen al krijg ik jeuk van, laat staan ze te gaan beantwoordenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Joe, when you smile, the world will smile with you. Probeer maar eens te glimlachen naar mensen, waarschijnlijk zul je gaan merken dat je ook glimlachen terug krijgt. Niet van iedereen. Hoeft ook niet. Het is echt gewoon zo: wat je van jezelf denkt, straal je uit.
Wat geloof je van jezelf? Is dat wat je wilt geloven van/over jezelf? (da's retorisch, maar feel free to answer).
Dat zei ik niet. Ik had het over je boehoe de wereld is kut gezeik van eerderquote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en als ik thee drink dan heb ik geen ballen. That makes sense...
Dan moet je niet zeuren!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zulke vragen/opmerkingen alleen al krijg ik jeuk van, laat staan ze te gaan beantwoorden
that's no funquote:
Maar de wereld is ook kut!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik had het over je boehoe de wereld is kut gezeik van eerder
Gezelligquote:Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar de wereld is ook kut!
* 100% Tukker slaat een tentje op en occupied Singles.
Kan best. Ik ben nu Friends opnieuw aan het kijken. Als afleveringen drie kwartier duren, dan ben je lang bezig. Met ER ben ik lang bezig geweest zegquote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg zin om alles opnieuw te kijken (maar 9 seizoenen... a 23 afleveringen... a 20 minuten...)
En terecht. Langharig werkschuw linkstuig.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Doe dat niet, Godtje, Q en HW maken je af!
Ze hebben wel leuke dingen, je moet alleen niet verwachten dat het lang meegaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Vind de kleding in de h&m toch allemaal niks. Behalve de haltertopjes, maar die kan je beter online bestelling
Idee, wordt penningmeester.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar de wereld is ook kut!
* 100% Tukker slaat een tentje op en occupied Singles.
Godtje nog niet veel gezien vandaag. En ik zie dat Tukker's tentje nog steeds overeind staatquote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Wacht maar tot het weer zo gaat waaien!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Godtje nog niet veel gezien vandaag. En ik zie dat Tukker's tentje nog steeds overeind staat
Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 15 december 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar tot het weer zo gaat waaien!
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef MNR het volgende:
Wie heeft er al kerstkleding in huis gehaald? Little black dress of zo?
Ik vind dat altijd wel heel erg leuk ja. Dit jaar heb ik er geen budget voor dus doe ik het met de kleding die ik heb. Ook niet onaangenaamquote:
Kleding? Speciaal voor kerst? Een kerstmannenkostuum of oz?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:31 schreef MNR het volgende:
Wie heeft er al kerstkleding in huis gehaald? Little black dress of zo?
Gewoon eens wat andere combi's maken ofzoquote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel heel erg leuk ja. Dit jaar heb ik er geen budget voor dus doe ik het met de kleding die ik heb. Ook niet onaangenaam
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleding? Speciaal voor kerst? Een kerstmannenkostuum of oz?
Psies! Ben ik dol op!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon eens wat andere combi's maken ofzo
Met strikje?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in nette kleding aan de kerstdis
Mannen met zonder stropdas (met zonder, ja!) zijn ook sexier, vind ik persoonlijk. Kvind helemaal niets spetterends aan een stropdas.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet eens
Maar ook niet met stropdas. Dat gaat me te ver.
Ik ben gek op occupy gekkies!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Hahaha! Achter Matthijs nog wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nu ben ik beroemd
(En nu heeft mam m'n vriendje ook gezien, via de TV)
Ik heb op je gestemd!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nu ben ik beroemd
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd!![]()
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Kom je een beetje laat mee!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Had ik misschien ff m'bn leuter uit m'n broek moeten halen en Matthijs op t achterhoofd moeten kloppen
Mooi, mij zul je alleen op een begrafenis of bruiloft met zo'n ding zien. Nee, ook niet bij intakesquote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Mannen met zonder stropdas (met zonder, ja!) zijn ook sexier, vind ik persoonlijk. Kvind helemaal niets spetterends aan een stropdas.
Een Jortje of een Youpje? Dat behoort niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Een stropdas af en toe met een hip hoedje of bretels.
Verder eigenlijk nooit aanOf om. Een stropdas heb je om.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, ik gebruik ook nog wel eens een stropdas in bed, maar dat is anders...
Ik ben de laatste tijd vrij kalm met mijn TMI's, maar ik ben best wel wild in bed (en (ver) daarbuitenquote:
we krijgen nooit meer iets te horenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd vrij kalm met mijn TMI's, maar ik ben best wel wild in bed (en (ver) daarbuiten)
Hahah, nou bedankt voor deze aanvullende info he? Maar leef je vooral uit hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd vrij kalm met mijn TMI's, maar ik ben best wel wild in bed (en (ver) daarbuiten)
De laatste keer dat hij seks gehad had was waarschijnlijk nog voordat ik mijn strikdiploma had gehaald.quote:
Ik haat types als Jort en Youp, dus nee, zo niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Jortje of een Youpje? Dat behoort niet.
Wurgseks is best gevaarlijk babsie, pas je wel op?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, ik gebruik ook nog wel eens een stropdas in bed, maar dat is anders...
Op zich wel, maar het is allemaal van die kusjekroel lievige stampende seks. Normaal dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we krijgen nooit meer iets te horen![]()
Lijkt wel of je helemaal geen seks meer hebt
gefeliciteerd met je strikdiploma!!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij seks gehad had was waarschijnlijk nog voordat ik mijn strikdiploma had gehaald.
als blinddoekquote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wurgseks is best gevaarlijk babsie, pas je wel op?
Jij hebt vannacht je strikdiploma gehaald? Of vanochtend? Coolquote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij seks gehad had was waarschijnlijk nog voordat ik mijn strikdiploma had gehaald.
Is allemaal nogal braafquote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is allemaal van die kusjekroel lievige stampende seks. Normaal dus.
Kan wel zeggen dat we direct de eerste avond met het nieuwe bad het water hebben doen golven, maar ja, niet echt noemenswaardig of wel?
We zijn wel in gesprek met een stel of twee, maar dat staat nog in de kinderschoenen. En de kerel die we wel eens delen, heeft eigenlijk een vriendin die heel tof is, dus dat wil ik af houden (tenzij hij haar meeneemt, maar dat wil ze ws. niet).
Tsja, als de badkamer af is, dan zal er vast wel wat spetterplezier in de badkuip gaan plaatsvinden, maar ja, moet nog wat in gebeuren he.
Kutverbouwing
Je begint saai te worden babsquote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is allemaal van die kusjekroel lievige stampende seks. Normaal dus.
Kan wel zeggen dat we direct de eerste avond met het nieuwe bad het water hebben doen golven, maar ja, niet echt noemenswaardig of wel?
We zijn wel in gesprek met een stel of twee, maar dat staat nog in de kinderschoenen. En de kerel die we wel eens delen, heeft eigenlijk een vriendin die heel tof is, dus dat wil ik af houden (tenzij hij haar meeneemt, maar dat wil ze ws. niet).
Tsja, als de badkamer af is, dan zal er vast wel wat spetterplezier in de badkuip gaan plaatsvinden, maar ja, moet nog wat in gebeuren he.
Kutverbouwing
Rot op! Kusjekroelseks is prima om te lezen!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kotsseks zou het misschien wat opfleuren
*legt boterham weer weg*quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk of je de kleedkamer van Matthijs van binnen hebt gezien...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Nu ben ik beroemd
Nee, bah. Dat vind ik vies!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk of je de kleedkamer van Matthijs van binnen hebt gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Februari is er weer een Kamasutrabeursquote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Rot op! Kusjekroelseks is prima om te lezen!
Bij de gemiddelde stropdas kijk je daar toch gewoon onderdoor?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
wacht... ik bedoelde niet kutverbouwing letterlijk!
Ja ik vind het ook alsnog knap op deze leeftijd.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht je strikdiploma gehaald? Of vanochtend? Cool
Mja, meestal als we met BDSM bezig zijn, wil ik dat ze het zietquote:Op donderdag 15 december 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde stropdas kijk je daar toch gewoon onderdoor?
Koop dan een echte!
Schijfje 5quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het goed...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vindt dat ook vies (en poepseks ook).
Dat laatste wisten we al.. hmm wel jammer hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vindt dat ook vies (en poepseks ook).
Ja. Want stel je voor dat de ene wel wil en de ander niet.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Want stel je voor dat de ene wel wil en de ander niet.
Zit je daar al vrolijk klaar om te keutelen en dan roept de ander ineens HO!
Zie hem dan nog maar eens terug te trekken als ie al zit te prairie-doggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maastricht was al dicht hoorde ik gisteren, had dus Heerlen moeten zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef MNR het volgende:
Ole, babs, de keuze is niet op Maastricht gevallen maar op Rijswijk (opdoeken). Damn, damn, damn!
Je vergeet de bukkake, makker!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen over hoor Cue_
Plasseks
Trio's met een man (bi of he)
Trio's met een vrouw (bi)
Kwartetjes (bi of he)
Orgie's
Swingen
Partnerruil
Vernedering en andere BDSM dingen
Seks in het openbaar
Parenclubs
De buurvrouw met medeweten van mrs. batsen
Foto en video maken
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
CL, you're welcome: H&M topic dicht
Maar ondertussen zijn die zo gewoon gewordenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen over hoor Cue_
wat is er nu weer met Maastricht?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maastricht was al dicht hoorde ik gisteren, had dus Heerlen moeten zijn.
Maar Rijswijk vind ik ook prima hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Felching ken ik wel, maar wat is prairie-doggen?Hehe. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Op z'n hondjes en dat de man dan ook zo'n wolvengeluid maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Het is je vergeven schat. Ach, het is ook bijna weekend, wiehooo!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Sorry Missb, het begon vandaag zo goed, maar ik word toch weer in het sekssfeertje meegetrokken...
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Felching ken ik wel, maar wat is prairie-doggen?Prairie doggen is niets seksueels. Dat is als je heel nodig moet poepen en de drol al tegen het canvas aantikt. Dat ie zo als een prairiedog steeds in en uit het holletje komt kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waar denk je dat die orgie mee eindigt maat!?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je vergeet de bukkake, makker!
ja wat hoorde ik.. jij hebt tegenwoordig weer seks?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is je vergeven schat. Ach, het is ook bijna weekend, wiehooo!
Daar zit het bedrijf van MNR en mij niet meer (al een tijd niet meer schijnt...)quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is er nu weer met Maastricht?
Wou net zeggen, de helft van die lijst heb IK zelfs al gedaan!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen zijn die zo gewoon geworden
"Hij geeft al kopjes"quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prairie doggen is niets seksueels. Dat is als je heel nodig moet poepen en de drol al tegen het canvas aantikt. Dat ie zo als een prairiedog steeds in en uit het holletje komt kijken
Ik vergat snowballing nog, maar goed, dat doe jij ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de helft van die lijst heb IK zelfs al gedaan!
Nou, toch weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prairie doggen is niets seksueels. Dat is als je heel nodig moet poepen en de drol al tegen het canvas aantikt. Dat ie zo als een prairiedog steeds in en uit het holletje komt kijken
Hoe komen ze eropquote:Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd!![]()
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Lasterrrrrr!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vergat snowballing nog, maar goed, dat doe jij ook.
Baby mag wel over je heen komen? Wat heeft hij, wat ik niet heb?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, je komt echt niet over mij heen. Misschien baby.
Een vriendin?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Baby mag wel over je heen komen? Wat heeft hij, wat ik niet heb?
Ervaring!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Baby mag wel over je heen komen? Wat heeft hij, wat ik niet heb?
Echt lekker is dat, vooral als je thuiskomt van werk. Blij dat ik er ook eentje heb sinds een paar maanden.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
Oh ja! Poets heeft weer grondig huis gehouden
Vooral van je werk? Als je uit de stad of kroeg komt is het minder lekker?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Echt lekker is dat, vooral als je thuiskomt van werk. Blij dat ik er ook eentje heb sinds een paar maanden.
Van m'n werk idd, vooral als het vrijdag is.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral van je werk? Als je uit de stad of kroeg komt is het minder lekker?
Uit werk kan ik bevestigen dat het heerlijk is.
Ben blij dat ik niet de enige ben met die tikquote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is het pas 13:37???
(het is wel 1337)
Nerd!!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben met die tik
Kan geregeld worden. mag dan zelf wel geen hetero's meer bekeren, maar heb nog genoeg vrienden die mijns tokje wel willen overnemenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad niet aan tippen nee, wat betreft mannen.
Dan nog niet .. ben een vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop voor je
Maar wie weet, na nog een paar jaar jaartjes applicatiebeheer
Wees blij, aangezien er bij logica aardig wat mensen uit gaan, har har.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog niet .. ben een vrouw
(dergelijke logica ontbreekt mij)
Zo ben ik niet!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had een standaard "weet je date dat ook? " - opmerking verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |