Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maaktenquote:
Watist?quote:
Huh wat? Ik toon medeleven, interesse!quote:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maakten
Als dat geen snel huwelijk wordt...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Tukker moet niet zeuren of zijn ballen inleveren, hij's toch geen verdomme!
Geen wat babsie?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Geen verdomme?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Het begint vast met een -vquote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt ons wel in spanning he? Nu kan het alleen maar tegenvallen.
quote:
Uhm za, di en wo gok ik zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Jij vuile verdomme!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen verdomme ja!![]()
Sjonge, jonge, jonge...!
Onze rukker heeft een winterdipjequote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze rukker heeft een winterdipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...
Ben je verliefd Cue_?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef MNR het volgende:
Ben je verliefd Cue_?Of is het gewoon (nog) leuk en gezellig?
Meer koffie.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel, Missyb.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kusje op je voorhoofd dan.
Bloemen strooienquote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Q, ben je ziek? geen bier?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een thee-bui.Groene thee met cranberry.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Ik zit lekker aan mijn Asian Templequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze had het over beginnen (ik weet, dan had ze 'v-' moeten doen ipv. '-v' maar ik ben niet zo autistisch dat ik daar over ga zeurenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?
Je hebt goed gelezen he, voorHOOFD he..quote:
Boooooe!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt niet te zuipen die troep.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
english breakfast tea hier. De bacon en worst fantaseer ik er zelf bij.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan mijn Asian Temple
Nou, zó goed gaat het nu ook weer niet.quote:
Uh-huh, ik las inderdaad voorhoofd, niet voorhuid. Zo heel af en toe denk ik niet aan seks.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt goed gelezen he, voorHOOFD he..
quote:
Mijn kerststerquote:Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ze had het over beginnen (ik weet, dan had ze 'v-' moeten doen ipv. '-v' maar ik ben niet zo autistisch dat ik daar over ga zeuren).
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh, ik las inderdaad voorhoofd, niet voorhuid. Zo heel af en toe denk ik niet aan seks.
Bloemzaadjes danquote:Op donderdag 15 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zó goed gaat het nu ook weer niet.
Of hij voelt zich echt niet tofquote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.
Shhht, laat me nu even in de waan.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij voelt zich echt niet tof
Ik heb geen kerstster (valt mee eigenlijk), ik BEN een kerstster.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een kerstster?
Wat een lastig woord om te typen trouwens.
Uhhhhh... ja. Point taken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt nu dat Tukker moet strooien met zaad... Vind je dat verstandig?
Vooral gezien zijn 'alias'quote:Op donderdag 15 december 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt nu dat Tukker moet strooien met zaad... Vind je dat verstandig?
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben je eindelijk een beetje afgericht.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.
Laten we daar inderdaad nog heel even mee wachten ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben trots op je! Ik zou je bijna tegen mijn boezem vleien, maar dat is nog net een stap te ver ben ik bang.
Uhm.... ik ben meer down-to-earth. Gewoon oorzaak aanpakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://www.chiazaden.nl
Dit misschien? Tip van de yoga-lerares van dinnetje.
Tally mot mij nietquote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht met Babs en Tally in de reeks.
Alle olie in de fik zettenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle mensen afschieten, lost alle problemen op!
Beetje van beidequote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
Hey Cue_ liefie... heb je het druk? Of heb je niet zoveel te melden?
Hebben we nog een olievoorraad dan? Oh wacht, volgens E_M hebben we nog genoeg olie voor de komende 5000 jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het plan van Largo in Never Say Never Again doorvoeren. Twee nukes in de olievoorraad!
Ik ook wel hoor. Ik eet liever een zalmpje en wat spinazie dan zaad. Hihihi, ik zei zaad en eten in één zin.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhm.... ik ben meer down-to-earth. Gewoon oorzaak aanpakken.
Why not? Ik kan het me niet voorstellen. Tally betekent immers 'liefde' in het Swahili.quote:
Ja, nu je ernaar informeertquote:Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij dan nog leuke dingen te vertellen?
Ik ga juist weg van mijn enge burenquote:
Zolang je het nog niet Super Tof vindt, vind ik het goedquote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
Ja, nu je ernaar informeertGisteren heerlijk gesport en toen ik thuiskwam op FB status daarover gepost. En toen heeft me instructeur me een HUGE compliment gegeven en dat vond ik KEI-leuk
Omdat jij een vreemd deel van je hersenen beschikbaar houdt voor het opslaan van nutteloze feitjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Waarom weet ik die naam uit mijn hoofd??
'Me instructeur'? MNRquote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nu je ernaar informeertGisteren heerlijk gesport en toen ik thuiskwam op FB status daarover gepost. En toen heeft me instructeur me een HUGE compliment gegeven en dat vond ik KEI-leuk
Lol.. wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga juist weg van mijn enge buren
Maar wat is het, een voorstelling?
Thunderbitchquote:Op donderdag 15 december 2011 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Ik eet liever een zalmpje en wat spinazie dan zaad. Hihihi, ik zei zaad en eten in één zin.
[..]
Why not? Ik kan het me niet voorstellen. Tally betekent immers 'liefde' in het Swahili.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |