Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maaktenquote:
Watist?quote:
Huh wat? Ik toon medeleven, interesse!quote:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maakten
Als dat geen snel huwelijk wordt...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Tukker moet niet zeuren of zijn ballen inleveren, hij's toch geen verdomme!
Geen wat babsie?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Geen verdomme?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Het begint vast met een -vquote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt ons wel in spanning he? Nu kan het alleen maar tegenvallen.
quote:
Uhm za, di en wo gok ik zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Jij vuile verdomme!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen verdomme ja!![]()
Sjonge, jonge, jonge...!
Onze rukker heeft een winterdipjequote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze rukker heeft een winterdipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, niks hoor. Moeilijke start vandaag, maar ik begin weer wat op te fleuren...
Ben je verliefd Cue_?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef MNR het volgende:
Ben je verliefd Cue_?Of is het gewoon (nog) leuk en gezellig?
Meer koffie.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel, Missyb.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kusje op je voorhoofd dan.
Bloemen strooienquote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Q, ben je ziek? geen bier?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een thee-bui.Groene thee met cranberry.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
Ik zit lekker aan mijn Asian Templequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze had het over beginnen (ik weet, dan had ze 'v-' moeten doen ipv. '-v' maar ik ben niet zo autistisch dat ik daar over ga zeurenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou er eindigen op een v?
Je hebt goed gelezen he, voorHOOFD he..quote:
Boooooe!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet:
Geen wijf verdomme
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |