Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maaktenquote:
Watist?quote:
Huh wat? Ik toon medeleven, interesse!quote:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Daar dacht ik vervolgens ook aan. Gister met date een hapje gaan eten in de kroeg. Zaten er ook van die teringkinderen die te veel lawaai maakten
Als dat geen snel huwelijk wordt...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Tukker moet niet zeuren of zijn ballen inleveren, hij's toch geen verdomme!
Geen wat babsie?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Geen verdomme?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Het begint vast met een -vquote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt ons wel in spanning he? Nu kan het alleen maar tegenvallen.
quote:
Uhm za, di en wo gok ik zo.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk! Volgens mij heb je je date vaak gezien afgelopen dagen, of niet?
Jij vuile verdomme!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen verdomme ja!![]()
Sjonge, jonge, jonge...!
Onze rukker heeft een winterdipjequote:Op donderdag 15 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks. Wát is er met ons tukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |