het was denk ik ook meer dat ik mijn ex niet wou/durfde verlaten omdat ze anders zichzelf weer zou gaan snijden enzoquote:
Niet officieel maar ik had de sleutel, al mn shit stond daar en als ik waagde om te zeggen dat ik naar huis ging volgde er een hele discussie. Mijn huis diende alleen maar om af en toe met mn koffer wat spullen te wisselen. het is niet helemaal hetzelfde ik weet het, maar toch, 8 jaar is niet niks en echt geen dag saaie seks meegemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Woonde je ook samen in die tijd?
Ook niet altijd hoor, soms heb je gewoon zin om even hard seks te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
Maar knuffelen blijft ergens toch ook leuker dan seks
Ach, snijden kan niet zoveel kwaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het was denk ik ook meer dat ik mijn ex niet wou/durfde verlaten omdat ze anders zichzelf weer zou gaan snijden enzo
Ja maar meestal wel na opbouw met knuffelen enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor, soms heb je gewoon zin om even hard seks te hebben
ligt eraan, ze deed het wel in de buurt van haar slagader en vrij diepquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, snijden kan niet zoveel kwaad.
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet officieel maar ik had de sleutel, al mn shit stond daar en als ik waagde om te zeggen dat ik naar huis ging volgde er een hele discussie. Mijn huis diende alleen maar om af en toe met mn koffer wat spullen te wisselen. het is niet helemaal hetzelfde ik weet het, maar toch, 8 jaar is niet niks en echt geen dag saaie seks meegemaakt.
maar misschien is het daarom nu over? ik weet het ook niet hoor. Maar het lijkt me best wel moeilijk om een man naast me te hebben die maar 1 keer in de zoveel weken aan me wil zitten
Bij een vluggertje knuffel ik niet hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar meestal wel na opbouw met knuffelen enzo
idd en al helemaal als je kinderen hebt lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.
Ik heb nooit een vluggertje, ik heb toch teveel tijd.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij een vluggertje knuffel ik niet hoor
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd en al helemaal als je kinderen hebt lijkt me.
ja ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vluggertje, ik heb toch teveel tijd.
Zijn anders ook leuk hoor. Even wild tekeer gaan en dan weer verder met waar je mee bezig was.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoor je tenminste altijd op TV en op foraquote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.
Volgens mij hebben mijn ouders echt vrijwel nooit seks. Of anders zijn ze wel heel erg stil.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.
Snijden is een manier van kalmeren en dus van overleven. Ik zou het nooit aanmoedigen, maar ik zou er ook niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan, ze deed het wel in de buurt van haar slagader en vrij diep
1x keer uitschieten en dan tjah
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou heel goed dat laatste kunnen zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders echt vrijwel nooit seks. Of anders zijn ze wel heel erg stil.
ik ook nog niet echt hoor, maar ik ben ook pas 18. En moet nog een hoop inhalenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ik uberhaupt al veel heb gedaan qua seks
Ik kan op mijn kamer bij mijn ouders echt alles horen wat ze zeggen vanwege twee inbouwkasten tegen elkaar zodat er maar een stukje hout tussen zitquote:Op donderdag 15 december 2011 02:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou heel goed dat laatste kunnen zijn
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan op mijn kamer bij mijn ouders echt alles horen wat ze zeggen vanwege twee inbouwkasten tegen elkaar zodat er maar een stukje hout tussen zit
Ik vind het erg knap als ze zo stil kunnen blijven hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?
Ik heb ook geen haast, ik heb nog mijn hele levenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ook nog niet echt hoor, maar ik ben ook pas 18. En moet nog een hoop inhalen
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?
het is ook zo dat seks zin in seks opwekt. Dus als je nooit seks hebt dan zal dat ook nooit meer worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat lijkt me echt een minpunt. niet omdat het "moet" ofzo , maar omdat ik vanmezelf weet dat als de passie er echt is, diezelfde passie ook niet echt weg zal gaan. is ook een deel van mijn kieskeurigheid van met wie ik een relatie aan ga etc. dat doe ik dus niet zomaar.
ik vraag me dus ergens af of dat gedrag van de man, grotendeels door het gedrag van de vrouw komt. dus het " ik heb hoofdpijn" verhaal etc.
aangezien mijn ex soms ook kapot was ( ik ook ) , maar toch wel altijd de lust hadden al die jaren. omdat je als je de ander helemaal wild en enthousiast naast je ziet liggen en je bent gek op die persoon, dan kan het je moeilijk niet opwinden lijkt me. Pas als 1 van de twee een beetje gaat afzwakken en moe gaat lopen zijn en blablabla enzo dan zal het afglijden.
Ik wil dat nietdan nog liever zo een relatie van 8 jaar waarbij het altijd vuurwerk was en er een epast eind aan kwam
Hm..ik vind seks best belangrijk maar het staat niet bovenaan de lijst voor me, dus ik maak me er ook iets minder zorgen over hoe vaak het gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat lijkt me echt een minpunt. niet omdat het "moet" ofzo , maar omdat ik vanmezelf weet dat als de passie er echt is, diezelfde passie ook niet echt weg zal gaan. is ook een deel van mijn kieskeurigheid van met wie ik een relatie aan ga etc. dat doe ik dus niet zomaar.
ik vraag me dus ergens af of dat gedrag van de man, grotendeels door het gedrag van de vrouw komt. dus het " ik heb hoofdpijn" verhaal etc.
aangezien mijn ex soms ook kapot was ( ik ook ) , maar toch wel altijd de lust hadden al die jaren. omdat je als je de ander helemaal wild en enthousiast naast je ziet liggen en je bent gek op die persoon, dan kan het je moeilijk niet opwinden lijkt me. Pas als 1 van de twee een beetje gaat afzwakken en moe gaat lopen zijn en blablabla enzo dan zal het afglijden.
Ik wil dat nietdan nog liever zo een relatie van 8 jaar waarbij het altijd vuurwerk was en er een epast eind aan kwam
ja of gewoon niet elke dag hetzelfde standje en kunstje uitvoeren en elkaar blijven verrassenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is ook zo dat seks zin in seks opwekt. Dus als je nooit seks hebt dan zal dat ook nooit meer worden.
Maar dus als het wat minder word en je krijgt de hoofdpijn verhalen, dan kan het een kwestie zijn van gewoon doen en dat je het daarmee doorbreekt en weer wel normaal zin krijgt.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja of gewoon niet elke dag hetzelfde standje en kunstje uitvoeren en elkaar blijven verrassen
Succes en truste.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Myraela het volgende:
Bedtijd ondanks maagpijn. kusjekroel
trusteequote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Myraela het volgende:
Bedtijd ondanks maagpijn. kusjekroel
Ja en geblindoekt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens vastgebonden bij de seks?
Nog niet, ben wel de bindende partij geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
ik kan prima zonder seks, maar als ik helemaal gek op iemand ben dan denk ik ook aan seks. als diegene mij dan langzaam aan seksueel niet meer zo aantrekkelijk vindt, dan zal dat wel voor enige problemen zorgen denk ik hoor. Ik denk dat een vrouw zich ove rhet algemeen wel begeerd wil voelen door haar man. maar ik kan het mis hebben ik ben nog nooit getrouwd en ik weet dat dingen heel anders kunnen zijn dan wat je denkt. toen ik 15 was dacht ik namelijk ook dat ik alles wistquote:Op donderdag 15 december 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm..ik vind seks best belangrijk maar het staat niet bovenaan de lijst voor me, dus ik maak me er ook iets minder zorgen over hoe vaak het gebeurt.
Het was wel leuk hoor, maar wel echt vermoeiend desondanks je niks kan doen. Je voelt dingen zo veel erger dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof. Maar dan niet om zelf geblinddoekt te zijn maar om het te doen
Het hoeft ook geen 10 minuten te duren toch? Het lijkt me wel veel intenser.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het was wel leuk hoor, maar wel echt vermoeiend desondanks je niks kan doen. Je voelt dingen zo veel erger dan.
ik hou het wel redelijk lang vol, dus dan vreet dat nog best veel energie als het zo intens isquote:Op donderdag 15 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen 10 minuten te duren toch? Het lijkt me wel veel intenser.
Ik ben de hele tijd bang dat ik alleen maar denk over dingen zoals ik doe omdat ik nog maar 18 ben, op die manier sta je zo sceptisch in het levenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik kan prima zonder seks, maar als ik helemaal gek op iemand ben dan denk ik ook aan seks. als diegene mij dan langzaam aan seksueel niet meer zo aantrekkelijk vindt, dan zal dat wel voor enige problemen zorgen denk ik hoor. Ik denk dat een vrouw zich ove rhet algemeen wel begeerd wil voelen door haar man. maar ik kan het mis hebben ik ben nog nooit getrouwd en ik weet dat dingen heel anders kunnen zijn dan wat je denkt. toen ik 15 was dacht ik namelijk ook dat ik alles wist![]()
en terecht!quote:Op donderdag 15 december 2011 03:10 schreef Strani het volgende:
Potverdorie, m'n team in Colombia uitgeschakeld door penalties.
Jawel.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Jij bent nog wakkerquote:Op donderdag 15 december 2011 05:36 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer al uren te slapen, maar nu lig ik toch weer te nerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blackberry is kaduuk, dus waarschijnlijk kan ik dit topic vanavond als ik thuiskom pas nalezen
[ Bericht 57% gewijzigd door HappyGirl91 op 15-12-2011 07:00:08 ]
19 is nog puber voor mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
P-puber??![]()
Ik ben 19, hij 25, we zijn allebei de puberteit ruim ontgroeid, hoor
Dank je.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
![]()
Maar ben je zo oud, dan? Ik schatte je eind 20, begin 30
Ik heb hem op Facebook gepubliceerd. Voor de zekerheid.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb 'm weggehaaldVoordat ik er spijt van krijg
Effe douchen hoor
- Ik had 't dus goed
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogguh.
Net te laat voor pubersexverhaaltjes.
quote:
Goedemorgenquote:
Het is nog vroeg, help me even?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Jij weet wel wat ik bedoel.
Fok!meisje.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, help me even?
Gaat het nog steeds over haar ja?quote:
Haha man dat heeft mijn intresse al weer verlorenquote:
Je moet nog ff achterhalen of ze in KPD post. Beetje leverage is altijd goed om te hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha man dat heeft mijn intresse al weer verloren
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet nog ff achterhalen of ze in KPD post. Beetje leverage is altijd goed om te hebben.
En wij willen ook gewoon vers vlees in dit topic.
Ja.quote:
Lastig he.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
He shit nou.
Dan zelf maar weer aan de slag.
Ga in een reeks met leuke vrouwen posten en haal ze hierheenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
He shit nou.
Dan zelf maar weer aan de slag.
Fernandes SC heeft voor FOK! redelijk lekker wijven.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga in een reeks met leuke vrouwen posten en haal ze hierheen
Heb jij er al gepost? Ik ben niet multicultureel at allquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Fernandes SC heeft voor FOK! redelijk lekker wijven.
Hup hup er naar toe.
Ja en Sinji.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij er al gepost? Ik ben niet multicultureel at all
Ik heb niet geprobeerd ze hier heen te halen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog niet zien posten dus als je een poging hebt gedaan heeft hij gefaald
Alle mannen die daar posten worden gelijk voor homo aangezien, dus zo slim is dat nietquote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Hoor net dat ze een vriend heeft
Maar reageer in de make-up reeks. Meng je tussen de vrouwen
Even vragen welke foundation het beste voor me is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
Hoor net dat ze een vriend heeft
Maar reageer in de make-up reeks. Meng je tussen de vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit eng.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat doe je heloef, straks stroomt het daar van de emo'squote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Fernandes SC heeft voor FOK! redelijk lekker wijven.
Hup hup er naar toe.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef heloef het volgende:
Ik vind het wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit eng.![]()
Het is gewoon de 10x lelijkere versie van Faye, ik lig dubbel.quote:
Oh ik dacht dat het faye wasquote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon de 10x lelijkere versie van Faye, ik lig dubbel.
Nee das de grap juist, dat meisje lijkt zo op Faye.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het faye was
Maar ik ken haar alleen van een paar foto's.
Dat werd nou niet echt duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee das de grap juist, dat meisje lijkt zo op Faye.
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faal, ik dacht dat het om de gezichtsverf ging
Ik had werkelijk geen idee wat ie bedoelde met die fotoquote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faal, ik dacht dat het om de gezichtsverf ging
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat jij het bent.quote:
Ik ben het niet, maar ik lijk er niet eens opquote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga me alsjeblieft niet zeggen dat jij het bent.
Dan mag je me verrot schoppen met SR.
Hoe gaat het met je nu?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ik kwam net het topic in
Nou een beetje wel, maar ze is inderdaad lelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben het niet, maar ik lijk er niet eens opze is gewoon lelijk
Wat een kut opmerking loefjequote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een beetje wel, maar ze is inderdaad lelijk.
Welk gedeelte?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een beetje wel, maar ze is inderdaad lelijk.
Okee, cool bro.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Welk gedeelte?Haar vorm ogen zijn anders, ze heeft veel minder wenkbrauw, veel meer neus, dunnere lippen, andere haarlijn, fucking elvenoren en een biggetjeskin. Thanks man. Optyfen.
Daarom zeg ik kut opmerkingquote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zij is lelijk en ik lijk erop, nou, wat een compliment
Met dit soort labiel gedrag hoef je ook niet goed te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet goed met vrouwen, shit got proven again.
Ja Heloef heeft het niet echt tactisch verwoord.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso de uitspraak tien keer zo lelijk
nee jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met dit soort labiel gedrag hoef je ook niet goed te zijn.
Meisje, ga nog even flippen omdat iemand je vergelijkt met een of andere foto. Royal sadness.quote:
Dan moet je oefenen!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet goed met vrouwen, shit got proven again.
Als die iemand een goede vriend van je is, ja, dan trek ik me daar wat van aan. Jij kent mij niet, je weet niet in welke situatie ik zit en dat gaat je ook geen ene flikker op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meisje, ga nog even flippen omdat iemand je vergelijkt met een of andere foto. Royal sadness.![]()
Stiekem is het wel fijn dat er nog steeds over je gepraat wordt he?
Ik bedoel het niet eens gemeen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja Heloef heeft het niet echt tactisch verwoord.
Dat weet ik, maar het was niet handig.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als die iemand een goede vriend van je is, ja, dan trek ik me daar wat van aan. Jij kent mij niet, je weet niet in welke situatie ik zit en dat gaat je ook geen ene flikker op.
En hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik dat beu ben, maar ones again, wie begon er over mij? Spreek hem dan aan.
Mwah, hij bedoelde het waarschijnlijk goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als die iemand een goede vriend van je is, ja, dan trek ik me daar wat van aan. Jij kent mij niet, je weet niet in welke situatie ik zit en dat gaat je ook geen ene flikker op.
En hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik dat beu ben, maar ones again, wie begon er over mij? Spreek hem dan aan.
Ik bedoelde er niks mee eigenlijk, ze deed me een beetje denken aan Faye nou dat vond ik grappig.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het was niet handig.
Je bedoelde het als compliment maar het kwam er een beetje verkeerd uit.
Vrouwen snappen dat niet he.
Zeg maar niets meer heloefquote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee eigenlijk, ze deed me een beetje denken aan Faye nou dat vond ik grappig.
Betekent niet dat ik ze exacte replica vind en betekent ook niet dat ik Faye net zo lelijk vind.
Niet goed bezig.. Zeg gewoon maar niks, helemaal niks, voor een dag of 2 ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee eigenlijk, ze deed me een beetje denken aan Faye nou dat vond ik grappig.
Betekent niet dat ik ze exacte replica vind en betekent ook niet dat ik Faye net zo lelijk vind.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet goed bezig.. Zeg gewoon maar niks, helemaal niks, voor een dag of 2 ofzo.
Echt, tyf op jij, je weet NIKS van mij, he-le-maal niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Ga eens aan je issues werken ipv ze allemaal op die jongen te gooien, alsjeblieft zeg.
quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet goed bezig.. Zeg gewoon maar niks, helemaal niks, voor een dag of 2 ofzo.
Meestal veroorzaak ik expres drama, excuses hier voor, dit was onvoorzien.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is te vroeg op de dag voor drama
Jij hoeft je nergens voor te verontschuldigen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal veroorzaak ik expres drama, excuses hier voor, dit was onvoorzien.
Ze staat er niet op haar best op.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Dat wijf is niet eens lelijk. Heeft gewoon een brede lach en haar kapsel is voor die gelegenheid helemaal naar achteren getrokken.
Aanstellers.
Dan sta je niet goed op de foto, dat is iets anders dan lelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat er niet op haar best op.
Mwah, ik denk niet dat ik haar aantrekkelijk zou vinden hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan sta je niet goed op de foto, dat is iets anders dan lelijk.
Ik vind haar ook niet echt lelijk hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat ik haar aantrekkelijk zou vinden hoor.
Dat nu ook weer niet nee. Gewoon normaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet echt lelijk hoor
En daar was dus al die drama voor nodig.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet nee. Gewoon normaal.
Lees wat er onder haar naam staatquote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En daar was dus al die drama voor nodig.
Laat ik maar niet zeggen wat daar echt staat.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lees wat er onder haar naam staat
Serieus, ken je mij? Nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat daar echt staat.
Ga nou gewoon weg als je niet wilt dat er over je gepraat wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Serieus, ken je mij? Nee.
Hou dan gewoon je mond, want het is zo enorm irritant.
Voor wat het waard is, ik vind Faye wel liefquote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt, tyf op jij, je weet NIKS van mij, he-le-maal niks.
Je praat toch wel over me, of ik er nou ben of niet? Of mis ik daar wat in. Ik heb genoeg op fok gezet, maar dat is voor jouw tijd. Als je wist wat er was, dan zou het misschien snappen, maar ik hoef mijn zwarte plekken niet op fok te zetten om begrip te krijgen. Voor mensen zoals jij is het het toch niet waard.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg als je niet wilt dat er over je gepraat wordt.
En die redenen zijn belangrijk genoeg om zo om je heen te slaan, voornamelijk gericht op je goede vriend, en iemand de grond in proberen te trappen? Daar zou ik eens over nadenken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je praat toch wel over me, of ik er nou ben of niet? Of mis ik daar wat in. Ik heb genoeg op fok gezet, maar dat is voor jouw tijd. Als je wist wat er was, dan zou het misschien snappen, maar ik hoef mijn zwarte plekken niet op fok te zetten om begrip te krijgen. Voor mensen zoals jij is het het toch niet waard.
Als ik mezelf eens in de hand had.. echt, maar dat heb ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En die redenen zijn belangrijk genoeg om zo om je heen te slaan, voornamelijk gericht op je goede vriend, en iemand de grond in proberen te trappen? Daar zou ik eens over nadenken.
lieve benzinquote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef benzin het volgende:
Voel me genegeerdEn dat terwijl ik zo lief was.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alle mannen die daar posten worden gelijk voor homo aangezien, dus zo slim is dat niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even vragen welke foundation het beste voor me is.
Mensen mensen, wat fantasie loos allemaal zegquote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
En wat moet je als man nu posten in een make-up reeks
Ik moet hier aan denken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef benzin het volgende:
Voel me genegeerdEn dat terwijl ik zo lief was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ken iemand die precies zo is, al dacht iedereen wel bij de eerste keer dat hij homo was maar goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen mensen, wat fantasie loos allemaal zeg
Homo? Joh dat is maar even.
Je kan je mening geven over make-up en make-up look bv.
Genoeg dingen te bedenken, wees creatief en laat je niet afschrikken door de vooroordelen
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet hier aan denken.Je moet ook niet altijd slijmen en lief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging het dus fout.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook niet altijd slijmen en lief doen
Veel sopplezier.quote:
Bwhehehequote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankje
Al klaar maar ik moest dit gewoon even delen
Kapitein Haak in sexy ondergoed
We waren er verdomme net klaar mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:35 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn god zeg wat een drama allemaal. Aandachtshoer Faye die niet genoeg positieve aandacht krijgt. Misschien ben je ook wel gewoon lelijk dan als je je dit zo aantrekt. Onzeker iigEn dan Benzin die loopt te huilen omdat hij geen aandacht krijgt, omdat hij het weer voor de verkeerde opneemt
En Heloef die zijn excuses gaat aanbieden voor iets wat nergens op slaat, want dramawijf
Kansloos
Altomeisjes met rood haar?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil een disneyfilm met altomeisjes
Ja stop jij eens!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:35 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn god zeg wat een drama allemaal. Aandachtshoer Faye die niet genoeg positieve aandacht krijgt. Misschien ben je ook wel gewoon lelijk dan als je je dit zo aantrekt. Onzeker iigEn dan Benzin die loopt te huilen omdat hij geen aandacht krijgt, omdat hij het weer voor de verkeerde opneemt
En Heloef die zijn excuses gaat aanbieden voor iets wat nergens op slaat, want dramawijf
Kansloos
"They cut those scenes"quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag
Ik vind dat een alto of gothic meisje ontbreekt in de tekenfilmreeks.
Ja maar het boeit niet wat mensen denkenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die precies zo is, al dacht iedereen wel bij de eerste keer dat hij homo was maar goed.
Houdoe en bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, dan ga ik weer wat nuttigs doen. Houdoe
He das mijn zin.quote:
Nee! Blijf ons voorzien van nieuw drama Cactus!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
Tering dat was een goede grap.quote:
Hou je wahquote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
Bye bye vrouw, bye bye.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
Pfff gelukkig! Had gewoon kippenvelquote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
Hier gaat het goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemiddag mensen,
Waar gaat het in godsnaam allemaal weer over hier, haha.
Hoe is het met Keyos en zijn date, hoe is het met Kree en benzin? Met Heath en Lokasenna?
En met de rest?
Gaat goed, druk aan het daten en ik probeer een driehoeksverhouding te voorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemiddag mensen,
Waar gaat het in godsnaam allemaal weer over hier, haha.
Hoe is het met Keyos en zijn date, hoe is het met Kree en benzin? Met Heath en Lokasenna?
En met de rest?
Obviouslyquote:
Haha, een grapje wat ik laatst maakte. Het daten werpt zijn vruchten af maar ik moet oppassen dat ik mijzelf niet in de nesten werk door niet met meer dan één intiem aan te pappen. Levert lastige situaties op.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Obviously
Mystik, een driehoeksverhouding, mis ik iets?
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen mensen, wat fantasie loos allemaal zeg
Homo? Joh dat is maar even.
Je kan je mening geven over make-up en make-up look bv.
Genoeg dingen te bedenken, wees creatief en laat je niet afschrikken door de vooroordelen
Eens, ik denk dat ik het een afknapper zou vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Slechte hosseltip.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over Silk en Myra. Was best leuk.
Whutwhat?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over Silk en Myra. Was best leuk.
Random mannen moeten zich sowieso niet met make-up gaan bemoeien wat mij betreft, al helemaal niet in een vrouwentopic om te komen hosselen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat ik het een afknapper zou vinden.
Over Faye kan ik zeggen dat ze in het echt wel heel leuk is hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef palawan het volgende:
Zou leuk zijn als Cactus en Gewoonfaye op de meet komen.
Kijken of ze in het echt net zo zijn als hier
quote:
Myra was verkleed als Wonder Woman op mijn werk gekomen waar ik om de een of andere reden alleen een oranje badjas en sokken aanhad.quote:
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Over Faye kan ik zeggen dat ze in het echt wel heel leuk is hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
En Silk (waarvan ik geen idee heb hoe ze eruit ziet, maar ik wist dat zij het was), had kort oranje haar en een oranje regenjas aan en had een bordje met "Free Hugs" en toen gingen we knuffelen en voelde ik haar pronte borstjes. Toen werd ik wakker.
Ik wil ook zulke dromenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Myra was verkleed als Wonder Woman op mijn werk gekomen waar ik om de een of andere reden alleen een oranje badjas en sokken aanhad.
En Silk (waarvan ik geen idee heb hoe ze eruit ziet, maar ik wist dat zij het was), had kort oranje haar en een oranje regenjas aan en had een bordje met "Free Hugs" en toen gingen we knuffelen en voelde ik haar pronte borstjes. Toen werd ik wakker.
quote:
Gaaf he?quote:
Wil je ook over Myra en Silk dromen, of houdt je van oranje?quote:
Er werd overreacted maar het was wel enigszins sneu verwoord hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
. Die jongen heeft helemaal niks goed te maken.
Hier is alles goed hoor.....quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Myra was verkleed als Wonder Woman op mijn werk gekomen waar ik om de een of andere reden alleen een oranje badjas en sokken aanhad.
Over leuke vrouwen verkleed als wonder woman zou ik graag een droom krijgen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf he?
[..]
Wil je ook over Myra en Silk dromen, of houdt je van oranje?
Deze droom was een stuk minder verwarrend dan die over jou en newb, dat wel.
In plaats van zeggen dat het meisje 10x lelijker was, had hij moeten zeggen dat feej 10x mooier was, net anders verpakt maar eigenlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er werd overreacted maar het was wel enigszins sneu verwoord hoor
Nee hoor.quote:
Wat?quote:
Dit was samen 1 droom. Die ander, is dat die met Silk of die met jou en newb?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over leuke vrouwen verkleed als wonder woman zou ik graag een droom krijgen hoor![]()
Die andere droom klonk trouwens wel raar
Die met mij en Newbquote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Dit was samen 1 droom. Die ander, is dat die met Silk of die met jou en newb?
Ja, die was raar en verwarrend.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die met mij en Newb![]()
Zat daar ook nog een bepaalde kleur in?
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Trouwens mijn beste droomverhaal was toch wel toen ik 12 was en ik droomde over een meisje die naar me toe kwam, ze vond me leuk enzovoort blabla maar goed ik werd wakker. Alleen ik was er van overtuigd dat ik haar zou tegenkomen of dat ik tenminste weer over haar zou dromen. Een week niet gefapt om me te sparen voor haar. Toen ik na een week nog steeds niet over haar gedroomd had ben ik weer gaan fappen.
Cool story broquote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Trouwens mijn beste droomverhaal was toch wel toen ik 12 was en ik droomde over een meisje die naar me toe kwam, ze vond me leuk enzovoort blabla maar goed ik werd wakker. Alleen ik was er van overtuigd dat ik haar zou tegenkomen of dat ik tenminste weer over haar zou dromen. Een week niet gefapt om me te sparen voor haar. Toen ik na een week nog steeds niet over haar gedroomd had ben ik weer gaan fappen.
Wat een verhaalquote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen student, mag het dan ook?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
"Specificaties:
Voor onze opdrachtgever x, zijn wij op zoek naar gemotiveerde en pro-actieve studenten die het leuk vinden om in een zebrapak te promoten! Je moet het dus leuk vinden om in een animatiepak rond te lopen. "
Ik sla even over.
Ik moet meteen weer denken aan die perverts uit die docu, die seks hadden in dierenpakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
"Specificaties:
Voor onze opdrachtgever x, zijn wij op zoek naar gemotiveerde en pro-actieve studenten die het leuk vinden om in een zebrapak te promoten! Je moet het dus leuk vinden om in een animatiepak rond te lopen. "
Ik sla even over.
Het lijkt me eigenlijk best gaafquote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
"Specificaties:
Ik sla even over.
Ik ga zwijgen nuquote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die perverts uit die docu, die seks hadden in dierenpakken.
Dat is leuk joh.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
"Specificaties:
Ik sla even over.
Heb je vrijdag wat te doen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik ben geen student, mag het dan ook?
Mij een beetje nieuwsgierig maken.quote:
Ik wilde bijna zeggen dat ik het wel geil vond.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij een beetje nieuwsgierig maken.
Oh is dat alles?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik het wel geil vond.
Nee, daarom zei ik het ook gewoon maar wel. Iets ergs had ik misschien wel verzwegen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh is dat alles?
Niks bijzonders.
Maar wat lijkt je daar geil aan?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik het ook gewoon maar wel. Iets ergs had ik misschien wel verzwegen.
Maar nee, ik heb nooit seks gehad in een dierenpak.
Je moest eens weten waar ik geil van wordquote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik het wel geil vond.
Vertelquote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik geil van word
Het lijkt me een wilder en dierlijker idee.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat lijkt je daar geil aan?
Verkleden lijkt me nog wel wat, maar als dieren lijkt me echt totaal niet opwindend.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me een wilder en dierlijker idee.
Sowieso seks in een kostuum klinkt gewoon geil, verklede seks.
WOBWOBWOBWOBquote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik geil van word
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:46 schreef Myraela het volgende:
Bweh. ik heb helemaal geen zin in de meet morgen.
Nee, why? Heb je plannen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je vrijdag wat te doen?
Als het subtiel gebeurt dan, met kattenoren en schmink ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkleden lijkt me nog wel wat, maar als dieren lijkt me echt totaal niet opwindend.
Ik vind het er soms wel mooi uitzien, maar ik vind het niet opwindend.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het subtiel gebeurt dan, met kattenoren en schmink ofzo?
Ja, er komen wat mensen van Fok naar Leiden.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Slechte hosseltip.
Haha zie het als een uitdaging! Niet altijd maar voor de makkelijke weg gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 13:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Random mannen moeten zich sowieso niet met make-up gaan bemoeien wat mij betreft, al helemaal niet in een vrouwentopic om te komen hosselen.
Haha, als ik het zo lees denk ik van niet. Telt als elfje verkleed ook?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het subtiel gebeurt dan, met kattenoren en schmink ofzo?
Maar iedereen komt omdat jij komt.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet me dan haasten en wil eigenlijk geen geld uitgeven en ik heb gewoon geen zin. [ afbeelding ]
Ja, telt ook, of als stripfiguur.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, als ik het zo lees denk ik van niet. Telt als elfje verkleed ook?
Niets is cheap. Ik zit nu al te puzzelen met de kerstcadeautjes die ik wil halen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, als ik het zo lees denk ik van niet. Telt als elfje verkleed ook?
[..]
Maar iedereen komt omdat jij komt.![]()
En het eten is cheap.
Hihi.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, telt ook, of als stripfiguur.
Het is geen uitdaging, het is gewoon drie keer niks.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Haha zie het als een uitdaging! Niet altijd maar voor de makkelijke weg gaan
En het is natuurlijk de truuk om rustig aan binnen te komen. Zorgen dat je weet waar je over praat enz.
Dan kan het best goed komen
Maar bekijk het van de positieve kant, je ontmoet mijquote:Op donderdag 15 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet me dan haasten en wil eigenlijk geen geld uitgeven en ik heb gewoon geen zin. [ afbeelding ]
Het eten is zo cheap, dat ik het best voor je wil betalen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets is cheap. Ik zit nu al te puzzelen met de kerstcadeautjes die ik wil halen.
En ze komen echt niet voor mij hoor, anders zou dat een enorme tegenvaller voor ze zijn.
Inderdaad!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar bekijk het van de positieve kant, je ontmoet mij
Ik wilde dat net ook per dm aanbiedenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eten is zo cheap, dat ik het best voor je wil betalen.
Lijkt mij ook leuk, maar gaat hem hoogstwaarschijnlijk niet worden, sorry.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, er komen wat mensen van Fok naar Leiden.
Myra (die nu geen zin heeft), Benzin, Palawan, Kutkloon7, Captain_Maximum, KingToppie en Magnetronkoffie (al is die een beetje ziek, dus niet zeker).
Lijkt me leuk als je er ook bent.
Ik heb ook behoorlijk vreemde dingen.quote:
De enige reden waarom ik er bij zou willen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Aandachtshoeren, vertel dan gewoon watquote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook behoorlijk vreemde dingen.
Ja. Ik vind het wel fijn dat we samen reizen, dan ben ik iets meer gemotiveerd om te komen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ik klaag gewoon graag eventjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eten is zo cheap, dat ik het best voor je wil betalen.
Nou, ik word geil van jou bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aandachtshoeren, vertel dan gewoon wat
Ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik steek mijn piemel wel eens in een vol pak melk.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aandachtshoeren, vertel dan gewoon wat
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik steek mijn piemel wel eens in een vol pak melk. [ afbeelding ]
Ach wat is vreemd hequote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik niet erg gevonden hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:59 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou, ik word geil van jou bijvoorbeeld.
Geintje hoor
Pak melk even een minuutje in de magnetron zetten. Dan klotst de lauwe melk lekker tegen je piem0l aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's redelijk vreemd ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar Heath welquote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik niet erg gevonden hoor
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het wel fijn dat we samen reizen, dan ben ik iets meer gemotiveerd om te komen.
[..]
Dat hoeft niet. Ik klaag gewoon graag eventjes.
Ik snap ze niet.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien vind ze een triootje wel lekker
Ach, ik zou het niet erg vinden als mijn vriend geil werd van anderen, anders zou ik er een dubbele standaard op na houdenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pak melk even een minuutje in de magnetron zetten. Dan klotst de lauwe melk lekker tegen je piem0l aan.
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me nu af bij wat voor soort vrouwen ook_gek succes heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |