het was denk ik ook meer dat ik mijn ex niet wou/durfde verlaten omdat ze anders zichzelf weer zou gaan snijden enzoquote:
Niet officieel maar ik had de sleutel, al mn shit stond daar en als ik waagde om te zeggen dat ik naar huis ging volgde er een hele discussie. Mijn huis diende alleen maar om af en toe met mn koffer wat spullen te wisselen. het is niet helemaal hetzelfde ik weet het, maar toch, 8 jaar is niet niks en echt geen dag saaie seks meegemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Woonde je ook samen in die tijd?
Ook niet altijd hoor, soms heb je gewoon zin om even hard seks te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
Maar knuffelen blijft ergens toch ook leuker dan seks
Ach, snijden kan niet zoveel kwaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het was denk ik ook meer dat ik mijn ex niet wou/durfde verlaten omdat ze anders zichzelf weer zou gaan snijden enzo
Ja maar meestal wel na opbouw met knuffelen enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor, soms heb je gewoon zin om even hard seks te hebben
ligt eraan, ze deed het wel in de buurt van haar slagader en vrij diepquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, snijden kan niet zoveel kwaad.
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet officieel maar ik had de sleutel, al mn shit stond daar en als ik waagde om te zeggen dat ik naar huis ging volgde er een hele discussie. Mijn huis diende alleen maar om af en toe met mn koffer wat spullen te wisselen. het is niet helemaal hetzelfde ik weet het, maar toch, 8 jaar is niet niks en echt geen dag saaie seks meegemaakt.
maar misschien is het daarom nu over? ik weet het ook niet hoor. Maar het lijkt me best wel moeilijk om een man naast me te hebben die maar 1 keer in de zoveel weken aan me wil zitten
Bij een vluggertje knuffel ik niet hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar meestal wel na opbouw met knuffelen enzo
idd en al helemaal als je kinderen hebt lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.
Ik heb nooit een vluggertje, ik heb toch teveel tijd.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij een vluggertje knuffel ik niet hoor
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd en al helemaal als je kinderen hebt lijkt me.
ja ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vluggertje, ik heb toch teveel tijd.
Zijn anders ook leuk hoor. Even wild tekeer gaan en dan weer verder met waar je mee bezig was.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoor je tenminste altijd op TV en op foraquote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.
Volgens mij hebben mijn ouders echt vrijwel nooit seks. Of anders zijn ze wel heel erg stil.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zeker ja, hoewel ik daar zelf dan nog geen ervaring mee heb.
Snijden is een manier van kalmeren en dus van overleven. Ik zou het nooit aanmoedigen, maar ik zou er ook niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan, ze deed het wel in de buurt van haar slagader en vrij diep
1x keer uitschieten en dan tjah
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou heel goed dat laatste kunnen zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders echt vrijwel nooit seks. Of anders zijn ze wel heel erg stil.
ik ook nog niet echt hoor, maar ik ben ook pas 18. En moet nog een hoop inhalenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ik uberhaupt al veel heb gedaan qua seks
Ik kan op mijn kamer bij mijn ouders echt alles horen wat ze zeggen vanwege twee inbouwkasten tegen elkaar zodat er maar een stukje hout tussen zitquote:Op donderdag 15 december 2011 02:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou heel goed dat laatste kunnen zijn
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan op mijn kamer bij mijn ouders echt alles horen wat ze zeggen vanwege twee inbouwkasten tegen elkaar zodat er maar een stukje hout tussen zit
Ik vind het erg knap als ze zo stil kunnen blijven hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's misschien wel wat weinig, eens in de zoveel weken. Maar elke dag is in elk geval heel onwaarschijnlijk in een huwelijk.
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?
Ik heb ook geen haast, ik heb nog mijn hele levenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ook nog niet echt hoor, maar ik ben ook pas 18. En moet nog een hoop inhalen
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien doen ze het snel als jij niet thuis bent?
het is ook zo dat seks zin in seks opwekt. Dus als je nooit seks hebt dan zal dat ook nooit meer worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat lijkt me echt een minpunt. niet omdat het "moet" ofzo , maar omdat ik vanmezelf weet dat als de passie er echt is, diezelfde passie ook niet echt weg zal gaan. is ook een deel van mijn kieskeurigheid van met wie ik een relatie aan ga etc. dat doe ik dus niet zomaar.
ik vraag me dus ergens af of dat gedrag van de man, grotendeels door het gedrag van de vrouw komt. dus het " ik heb hoofdpijn" verhaal etc.
aangezien mijn ex soms ook kapot was ( ik ook ) , maar toch wel altijd de lust hadden al die jaren. omdat je als je de ander helemaal wild en enthousiast naast je ziet liggen en je bent gek op die persoon, dan kan het je moeilijk niet opwinden lijkt me. Pas als 1 van de twee een beetje gaat afzwakken en moe gaat lopen zijn en blablabla enzo dan zal het afglijden.
Ik wil dat nietdan nog liever zo een relatie van 8 jaar waarbij het altijd vuurwerk was en er een epast eind aan kwam
Hm..ik vind seks best belangrijk maar het staat niet bovenaan de lijst voor me, dus ik maak me er ook iets minder zorgen over hoe vaak het gebeurt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat lijkt me echt een minpunt. niet omdat het "moet" ofzo , maar omdat ik vanmezelf weet dat als de passie er echt is, diezelfde passie ook niet echt weg zal gaan. is ook een deel van mijn kieskeurigheid van met wie ik een relatie aan ga etc. dat doe ik dus niet zomaar.
ik vraag me dus ergens af of dat gedrag van de man, grotendeels door het gedrag van de vrouw komt. dus het " ik heb hoofdpijn" verhaal etc.
aangezien mijn ex soms ook kapot was ( ik ook ) , maar toch wel altijd de lust hadden al die jaren. omdat je als je de ander helemaal wild en enthousiast naast je ziet liggen en je bent gek op die persoon, dan kan het je moeilijk niet opwinden lijkt me. Pas als 1 van de twee een beetje gaat afzwakken en moe gaat lopen zijn en blablabla enzo dan zal het afglijden.
Ik wil dat nietdan nog liever zo een relatie van 8 jaar waarbij het altijd vuurwerk was en er een epast eind aan kwam
ja of gewoon niet elke dag hetzelfde standje en kunstje uitvoeren en elkaar blijven verrassenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is ook zo dat seks zin in seks opwekt. Dus als je nooit seks hebt dan zal dat ook nooit meer worden.
Maar dus als het wat minder word en je krijgt de hoofdpijn verhalen, dan kan het een kwestie zijn van gewoon doen en dat je het daarmee doorbreekt en weer wel normaal zin krijgt.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ja of gewoon niet elke dag hetzelfde standje en kunstje uitvoeren en elkaar blijven verrassen
Succes en truste.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Myraela het volgende:
Bedtijd ondanks maagpijn. kusjekroel
trusteequote:Op donderdag 15 december 2011 02:48 schreef Myraela het volgende:
Bedtijd ondanks maagpijn. kusjekroel
Ja en geblindoekt.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens vastgebonden bij de seks?
Nog niet, ben wel de bindende partij geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn jullie wel eens vastgebonden bij de seks?
ik kan prima zonder seks, maar als ik helemaal gek op iemand ben dan denk ik ook aan seks. als diegene mij dan langzaam aan seksueel niet meer zo aantrekkelijk vindt, dan zal dat wel voor enige problemen zorgen denk ik hoor. Ik denk dat een vrouw zich ove rhet algemeen wel begeerd wil voelen door haar man. maar ik kan het mis hebben ik ben nog nooit getrouwd en ik weet dat dingen heel anders kunnen zijn dan wat je denkt. toen ik 15 was dacht ik namelijk ook dat ik alles wistquote:Op donderdag 15 december 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm..ik vind seks best belangrijk maar het staat niet bovenaan de lijst voor me, dus ik maak me er ook iets minder zorgen over hoe vaak het gebeurt.
Het was wel leuk hoor, maar wel echt vermoeiend desondanks je niks kan doen. Je voelt dingen zo veel erger dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof. Maar dan niet om zelf geblinddoekt te zijn maar om het te doen
Het hoeft ook geen 10 minuten te duren toch? Het lijkt me wel veel intenser.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het was wel leuk hoor, maar wel echt vermoeiend desondanks je niks kan doen. Je voelt dingen zo veel erger dan.
ik hou het wel redelijk lang vol, dus dan vreet dat nog best veel energie als het zo intens isquote:Op donderdag 15 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen 10 minuten te duren toch? Het lijkt me wel veel intenser.
Ik ben de hele tijd bang dat ik alleen maar denk over dingen zoals ik doe omdat ik nog maar 18 ben, op die manier sta je zo sceptisch in het levenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik kan prima zonder seks, maar als ik helemaal gek op iemand ben dan denk ik ook aan seks. als diegene mij dan langzaam aan seksueel niet meer zo aantrekkelijk vindt, dan zal dat wel voor enige problemen zorgen denk ik hoor. Ik denk dat een vrouw zich ove rhet algemeen wel begeerd wil voelen door haar man. maar ik kan het mis hebben ik ben nog nooit getrouwd en ik weet dat dingen heel anders kunnen zijn dan wat je denkt. toen ik 15 was dacht ik namelijk ook dat ik alles wist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |