Gewoon meteen een ban voor dat soort mensen....quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik denk ik link even. Ging weer over die kledders
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik denk ik link even. Ging weer over die kledders
Ouch, gecondoleerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehad
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
Baby's zijn wel relaxed. Zolang ze zachte wangen hebben en niet kunnen praten tenminste.
Leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehad
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk tochquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn zusje vertelde me vorige week dat ze ook zwanger was, helaas is dit niet waar maar waarom die testen positief aangeven wist de dokter niet
6 testen. Op allemaal staat een streepje, kruisje of het woord zwanger.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk toch
Verschillende zwangerschapstests? (als in: van andere fabrikanten?)quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef Tally het volgende:
[..]
6 testen. Op allemaal staat een streepje, kruisje of het woord zwanger.
Wat meui!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk toch
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Verschillende zwangerschapstests? (als in: van andere fabrikanten?)
Skychannel! FunFactoryquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat meui!
Wat was televisie kijken vroegah toch leuk...
Is het zo'n type die al jaren aan het proberen is? Anders is het wel bizar dat je "er kapot van bent"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.
In het ziekenhuis is gekeken met echo maar zien niks.
Hopelijk gaan ze (nadat ze bij gekomen is want ze is er kapot van) uitzoeken waarom.
Dat weet ik dan weer niet.
Zo'n type?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het zo'n type die al jaren aan het proberen is? Anders is het wel bizar dat je "er kapot van bent"
Zo! Dat is echt zwaar KUT.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.
In het ziekenhuis is gekeken met echo maar zien niks.
Hopelijk gaan ze (nadat ze bij gekomen is want ze is er kapot van) uitzoeken waarom.
Dat weet ik dan weer niet.
Dat kan, maar komt op hetzelfde neer....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n type?
Kan je niet gewoon vragen: is ze al een tijdje bezig?
Het lichaam maakt dus hcg aan maar WAAROM?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo! Dat is echt zwaar KUT.
Vind het een heel bizar verhaal Tally..
Ik vind zo'n type denigrerend dus ik vind het niet op het zelfde neerkomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan, maar komt op hetzelfde neer....
Ik ben geen deskundige.. Haven't got the foggiest clue. Ik ga er even vanuit dat de arts dat wel kan vertellen. Het enige... wat ik nu kan bedenken is dat ze een miskraam heeft gehad. Maar nogmaals... ik ben echt GEEN expert. Is giswerk.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Het lichaam maakt dus hcg aan maar WAAROM?
Je hoeft toch niet perse een kind te willen koste wat het kost. Komt wat wanhopig over zoals het daar staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind zo'n type denigrerend dus ik vind het niet op het zelfde neerkomen.
Zou je zeggen he....maar vrouwen kennende willen ze het wel heel graag, zeker als zo'n plasstick het al heeft aangegeven.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse een kind te willen koste wat het kost. Komt wat wanhopig over zoals het daar staat.
Als je dat er uithaalt is dat erg knap maar het staat nergens.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse een kind te willen koste wat het kost. Komt wat wanhopig over zoals het daar staat.
Als je iets niet begrijpt, betekent het niet per definitie dat hoe jij erover denkt, waar is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag.... die overigens nog steeds onbeantwoord isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou je zeggen he....maar vrouwen kennende willen ze het wel heel graag, zeker als zo'n plasstick het al heeft aangegeven.
Mja dan hadden ze dat kunnen zien op de echo. Ze verliest ook geen bloed.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben geen deskundige.. Haven't got the foggiest clue. Ik ga er even vanuit dat de arts dat wel kan vertellen. Het enige... wat ik nu kan bedenken is dat ze een miskraam heeft gehad. Maar nogmaals... ik ben echt GEEN expert. Is giswerk.
Teleurstelling is gewoon KUT, of het nu de eerste, de tweede of de 10e keer is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag.... die overigens nog steeds onbeantwoord is
Ik oordeel nergens over,moet ze lekker zelf weten toch. Vind het alleen vrijwanhopig overkomen zoals het daar staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dat er uithaalt is dat erg knap maar het staat nergens.
Daar bij ben jij niet de persoon die voor een ander kan oordelen hoe ver iemand kan en mag gaan om een kindje te mogen krijgen.
Waar zeg ik dat dat waar is?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je iets niet begrijpt, betekent het niet per definitie dat hoe jij erover denkt, waar is.
Ik zou er juist kapot van zijn als zo'n plasstick van een scharrel aangaf dat ik vader zou wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou je zeggen he....maar vrouwen kennende willen ze het wel heel graag, zeker als zo'n plasstick het al heeft aangegeven.
Als ik dat had gedaan was mini er nu nietquote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Teleurstelling is gewoon KUT, of het nu de eerste, de tweede of de 10e keer is.
Beeld je maar in de laatste keer dat jij ergens teleurgesteld over was... Gaf jij je wens/idee/doel op nadat het de eerste keer "mislukt" was?
Teleurstelling is kut, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Beeld je maar in de laatste keer dat jij ergens teleurgesteld over was... Gaf jij je wens/idee/doel op nadat het de eerste keer "mislukt" was?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan hadden ze dat kunnen zien op de echo. Ze verliest ook geen bloed.
Al zitten de rare testen in de familie hoor.
Mijn moeder deed 20 testen en stond op allemaal negatief terwijl ik toch echt op komst was
in maand 5 kwamen mijn ouders er achter dat ik wel onderweg was
Nogal een verschil tussen gewoon teleurgesteld zijn en kapot van zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doel op "je hoeft toch niet per se een kind te willen, koste wat kost"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik oordeel nergens over,moet ze lekker zelf weten toch. Vind het alleen vrijwanhopig overkomen zoals het daar staat.
[..]
Waar zeg ik dat dat waar is?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Sommige vrouwen![]()
Bedankt voor de nuance
Dat is een ding wat waar is. We zijn mafquote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef MNR het volgende:
[..]Jullie hebben maar een beetje een maffe familie hoor Tally
Mooi verhaal
Als t goed is, heb jij dat zelf in de hand....! /lesje veilig vrijenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er juist kapot van zijn als zo'n plasstick van een scharrel aangaf dat ik vader zou worden
Meer als in, als je wel zwanger bent mooi toch anders gewoon pech en volgende keer misschien beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doel op "je hoeft toch niet per se een kind te willen, koste wat kost"
Nee, want condooms zijn niet 100% gegarandeerd tegen koters....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Als t goed is, heb jij dat zelf in de hand....! /lesje veilig vrijen
Dat sowieso! Maarja, dat zijn wij, hequote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er juist kapot van zijn als zo'n plasstick van een scharrel aangaf dat ik vader zou worden
Vandaar ook de nog steeds onbeantwoorde vraag of het er eentje is die al drie jaar ligt te douwen voor een dwerg of dat het gewoon een tussendoor test was ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, als je wel zwanger bent mooi toch anders gewoon pech en volgende keer misschien beter.
Zo werkt het niet. Vrouwen hebben al een band met hun "zwanger!"plasstick.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer als in, als je wel zwanger bent mooi toch anders gewoon pech en volgende keer misschien beter.
Ik ontken altijd allesquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maarja, dat zijn wij, he![]()
Je kan als vrouwzijnde gasten met wie je hebt gebald wel goed naaien (achteraf) als je een positieve plasstick hebt.
Het is verschil is vaak de frequentie... en hoe je omgaat met teleurstelling. Als je meerder teleurstellingen hebt gehad, is de kans groter dat je er met diepe grief en weinig vertrouwen naar gaat kijken en toe gaat leven. Je gaat jezelf misschien beschermen etc etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen gewoon teleurgesteld zijn en kapot van zijn.
Na het douwen van de trap af douwen...interessant...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles
En anders een duw van de trap wil ook nog wel eens helpen
Gast, kan je dat nou echt niet begrijpen?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Teleurstelling is kut, maar je kan het ook overdrijven
Ah ok,een beetje zoals mn teddybeer dus. Ben ook altijd depri als die weer eens kwijt isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Vrouwen hebben al een band met hun "zwanger!"plasstick.
Ja, dat gepeupel over kinderen trekt het niveau omlaag....quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan was mini er nu niet
Nope. Ben geheel kindervrij. Heb een konijn. Da's mijn tijgerquote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Graag gedaan, voor nuances ben je bij mij aan het goede adres.
Heb jij eigenlijk koters?
Kapot zijn van verdriet ergens over maakt je nog niet wanhopig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal een verschil tussen gewoon teleurgesteld zijn en kapot van zijn.
Zie stuk over teleurstellingquote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang mijn vraag onbeantwoord blijft kan ik niet begrijpen dat iemand er kapot van is dat ze niet zwanger is.....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, kan je dat nou echt niet begrijpen?
had t meer over t niveau van onder meer jouw postsquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat gepeupel over kinderen trekt het niveau omlaag....
Als zij aan de pil is EN jij gebruikt condooms... is het wel verdomd lastig om die garantie te onwijken... wijsneus!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, want condooms zijn niet 100% gegarandeerd tegen koters....
Zoek eerst maar eens op het woord respect.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang mijn vraag onbeantwoord blijft kan ik niet begrijpen dat iemand er kapot van is dat ze niet zwanger is.....
Vandaar ook voor de tigste keer de vraag: ligt ze al jaren voor een kind te douwen, ja of nee?
Combinatie van beiden is nog steeds geen garantie dat je niet zwanger wordt.... Zitten slapen tijdens de seksuele voorlichting?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Als zij aan de pil is EN jij gebruikt condooms... is het wel verdomd lastig om die garantie te onwijken... wijsneus!
Zou juist een aansporing zijn voor de volgende keer lijkt me dan. Niet alleen met dat dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is verschil is vaak de frequentie... en hoe je omgaat met teleurstelling. Als je meerder teleurstellingen hebt gehad, is de kans groter dat je er met diepe grief en weinig vertrouwen naar gaat kijken en toe gaat leven. Je gaat jezelf misschien beschermen etc etc.
Je kunt goed exact hetzelfde aantal teleurstellingen hebben gehad als persoon B, maar er toch anders mee omgaan. Ja, er zit een verschil tussen teleurstelling en "er kapot van zijn"... maar de een uit zijn emoties en de ander houd ze voor ze. Over het algemeen is het beter om je emoties te uiten en je even flink KUT te voelen/overdreven boos te zijn. Kun je het makkelijker loslaten.
Laat gaan sommige zijn nu eenmaal niet wijs.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, kan je dat nou echt niet begrijpen?
Het antwoord op die vraag (de laatste) zal jouw begrip niet beinvloeden.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zolang mijn vraag onbeantwoord blijft kan ik niet begrijpen dat iemand er kapot van is dat ze niet zwanger is.....
Vandaar ook voor de tigste keer de vraag: ligt ze al jaren voor een kind te douwen, ja of nee?
Ahaa...en wil je kinderen of is je biologische bom nog niet harder gaan tikken?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Nope. Ben geheel kindervrij. Heb een konijn. Da's mijn tijger
Precies, zoiets ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok,een beetje zoals mn teddybeer dus. Ben ook altijd depri als die weer eens kwijt is
Achquote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had t meer over t niveau van onder meer jouw posts
Dat ben ik niet eens en ik snap het alquote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat gaan sommige zijn nu eenmaal niet wijs.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik niet eens en ik snap het al
Dan nog, wie weet is ze over een paar maanden wel zwanger. Is gewoon verspilde energie, zonde vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Kapot zijn van verdriet ergens over maakt je nog niet wanhopig.
Probeer de discussie nou niet voort te zetten. Ik ga echt niet jou in detail uitleggen hoe het allemaal werkt. Weet je zelf verdomd goed, zo te horen. Dussu.... plasstick, scharrel, vader.... dat heb je voor 95% zelf in de hand, maatjequote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Combinatie van beiden is nog steeds geen garantie dat je niet zwanger wordt.... Zitten slapen tijdens de seksuele voorlichting?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou juist een aansporing zijn voor de volgende keer lijkt me dan. Niet alleen met dat dan.
Sowieso hebben ze daar mooie ingrepen voor tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Probeer de discussie nou niet voort te zetten. Ik ga echt niet jou in detail uitleggen hoe het allemaal werkt. Weet je zelf verdomd goed, zo te horen. Dussu.... plasstick, scharrel, vader.... dat heb je voor 95% zelf in de hand, maatje
Die tikt nietquote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...en wil je kinderen of is je biologische bom nog niet harder gaan tikken?
Hee, jij begint over kinderen zwangerenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef rival het volgende:
Ze zeiden dat hier meer liefde was 's avonds
Fijne avond
Is niet helemaal waarquote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, wie weet is ze over een paar maanden wel zwanger. Is gewoon verspilde energie, zonde vind ik.
Jij ja. Maar elke persoon gaat anders om met verdriet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, wie weet is ze over een paar maanden wel zwanger. Is gewoon verspilde energie, zonde vind ik.
Doei rivalquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef rival het volgende:
Fijne avond
Mja, ik denk dat weinig vrouwen er op zitten te wachten dat ik aan ze vraag om hun eileiders af te laten binden....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze daar mooie ingrepen voor tegenwoordig.
Fijne avondquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef rival het volgende:
Fijne avond
Iets meer context graag. Je bent niet de enige met wie ik aan het communiceren benquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om wel zwanger te worden. Of beter te doen.
Vind ik ook. Maar zonder achtergrondinfo over Tally der zuster, kan je niet zeggen dat het een overtrokken reactie/verspilde moeite is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morning After Pil, lijkt me een veel beter medium. Niet meteen zo hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze daar mooie ingrepen voor tegenwoordig.
Dat vind jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zonder achtergrondinfo over Tally der zuster, kan je niet zeggen dat het een overtrokken reactie/verspilde moeite is.
Voor de rest heb je wel gelijk...het is zeker niet het einde van de wereld. Vind eigenlijk sowieso dat er minder baby's moeten zijn, oftewel, restricties leggen aan het krijgen van baby's.
Mwa, vind het nogal een verschil. Helemaal omdat het nog niks is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij ja. Maar elke persoon gaat anders om met verdriet.
Hoef je haar nog niet te bestempelen als wanhopig.
Als je kapot bent van verdriet omdat je vriendin het uit heeft gemaakt is ook verspilde moeite van verdriet. Maar ook dat maakt je niet wanhopig.
Snisnip.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat weinig vrouwen er op zitten te wachten dat ik aan ze vraag om hun eileiders af te laten binden....
Waarom dat, als je toch geen kledders wil is dat een prima oplossing.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Morning After Pil, lijkt me een veel beter medium. Niet meteen zo hard van stapel lopen.
Dat vind ik ja, en als ik naar de samenleving kijk met een overtal aan kansloze tienermoeders/ouders die zowel de sociale als financiele capaciteiten niet bezitten een kind op te voeden, zou het ook zo moeten zijn.quote:
Vette comeback!!quote:
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat vind ik ja, en als ik naar de samenleving kijk met een overtal aan kansloze tienermoeders/ouders die zowel de sociale als financiele capaciteiten niet bezitten een kind op te voeden, zou het ook zo moeten zijn.
Weet je Tally? Niet iedereen is het altijd met je eens. En je kunt anderen proberen te overtuigen van het tegendeel, maar als jij er chagrijnig van wordt of boos of weet ik wat, kun je stoppen. En als je dan evt. later merkt dat een ander wel de moeite doet om het te willen proberen te begrijpen, kun je verder.quote:
Het is wel wat. Je bent 3 weken in de veronderstelling dat je moeder gaat worden. En dan hoor dat dat feestje niet door gaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind het nogal een verschil. Helemaal omdat het nog niks is.
Sorry, maar is het niet zo dat je in de eerste paar weken ALTIJD rekening moet houden met het feit dat het vals alarm kan zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is wel wat. Je bent 3 weken in de veronderstelling dat je moeder gaat worden. En dan hoor dat dat feestje niet door gaat.
Voor iemand die nooit kinderen wil is dat misschien niet te begrijpen.
Voor iemand die dat wel wil, die begrijpt dat wel.
Je hebt het over een abortus, toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom dat, als je toch geen kledders wil is dat een prima oplossing.
Weet je, ik heb geen actieve kinderwens. Maar mocht ik drachtig raken, tegen alle plannen en verwachtingen in, dan zou ik er waarschijnlijk nog blij mee zijn ook. En als je dan aan het idee gewend bent in die paar dagen en blijkt dat het toch niet zo is, dan kan dat volgend mij verdomd hard aankomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vette comeback!!
Zoals reeds eerder aangegeven, ben ik en met mij een paar anderen, dus benieuwd of jouw zus als net zo lang als de panda's bezig zijn om een kind te krijgen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een superovergevoelig type van een mens dat er al kapot van is dat ze bij de eerste poging te horen krijgt dat ze toch alsnog niet zwanger is.
Hoeft ook niet. Beter ookquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je Tally? Niet iedereen is het altijd met je eens. En je kunt anderen proberen te overtuigen van het tegendeel, maar als jij er chagrijnig van wordt of boos of weet ik wat, kun je stoppen. En als je dan evt. later merkt dat een ander wel de moeite doet om het te willen proberen te begrijpen, kun je verder.
Heb zo'n gevoel dat je mij bedoeld. Begrijp alleen niet waarom, daar ik juist wel begrip toonde voor de situatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, de twee grootste klapjosti's van Fok zijn er weer hoor. Kolere.
Wil je nu je gelijk halen of is een beetje inlevingsvermogen teveel gevraagd? Of gewoon niet doorgaan op de discussie is ook een mooi respectvol gebaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet zo dat je in de eerste paar weken ALTIJD rekening moet houden met het feit dat het vals alarm kan zijn?
Knoopquote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Over wat voor ingreep had je het dan?
Na zes tests? Je moet er rekening mee houden dat het mis kan gaan. Nog erger. Is dat dan ook een teleurstelling? Leuk geprobeerd, volgende keer beter?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet zo dat je in de eerste paar weken ALTIJD rekening moet houden met het feit dat het vals alarm kan zijn?
Ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Maar zoals gezegd, het is een algemeen gegeven dat voor elke zwangerschap geldt dat de eerste paar weken altijd vals alarm kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil je nu je gelijk halen of is een beetje inlevingsvermogen teveel gevraagd? Of gewoon niet doorgaan op de discussie is ook een mooi respectvol gebaar.
Respect.. Hmmm... Ah dat wat hij eerder toondequote:Op woensdag 14 december 2011 23:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil je nu je gelijk halen of is een beetje inlevingsvermogen teveel gevraagd? Of gewoon niet doorgaan op de discussie is ook een mooi respectvol gebaar.
Okquote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Beter ook
Ik word er niet boos van hoor. Of chagrijnig. Zie post CL
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Maar zoals gezegd, het is een algemeen gegeven dat voor elke zwangerschap geldt dat de eerste paar weken altijd vals alarm kunnen zijn.
Dus vind ik 3 weken jezelf al helemaal moeder wanen een beetje overdreven. Helemaal als je al moeite hebt om zwanger te raken. Dan kan je beter rustig blijven niet te vroeg juichen
Wanneer je 6 tests hebt gedaan en die geven alle 6 aan dat je zwanger bent, is vals alarm vrij onwaarschijnlijk... Eens?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet mijn gelijk te halen. Maar zoals gezegd, het is een algemeen gegeven dat voor elke zwangerschap geldt dat de eerste paar weken altijd vals alarm kunnen zijn.
Dus vind ik 3 weken jezelf al helemaal moeder wanen een beetje overdreven. Helemaal als je al moeite hebt om zwanger te raken. Dan kan je beter rustig blijven niet te vroeg juichen
Ik weet wel beterquote:
Nee, ik had het niet tegen jou, ik ken je niet dus ik kan je nog geen grote klapjosti noemen en ik vond jouw posts nog normaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat je mij bedoeld. Begrijp alleen niet waarom, daar ik juist wel begrip toonde voor de situatie.
Maar met zo'n binnenkomer denk je te kunnen scoren, nou, goed he!
Hmmm... zit niet in mijn referentiekader heurquote:
Laat ook maar hoor. Dat ga je er toch niet in krijgenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer je 6 tests hebt gedaan en die geven alle 6 aan dat je zwanger bent, is vals alarm vrij onwaarschijnlijk... Eens?
Ach, zoals je ziet in het geval van Tally d'r zus, kan het dus....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer je 6 tests hebt gedaan en die geven alle 6 aan dat je zwanger bent, is vals alarm vrij onwaarschijnlijk... Eens?
Je mag antwoorden met 'ja' of 'nee'quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, zoals je ziet in het geval van Tally d'r zus, kan het dus....
Nee je kan beter moeders zoals jij hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen kinderen wil, mensen zoals jij moeten je ook niet voortplanten.
Niets voor niets is er het gezegde "niet te vroeg juichen"..juist omdat mensen het wel vaak doen. En ach, vrouwen zijn daar wat emotioneler in dan mannen..zeker met zo iets. Maar goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik even reageren dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet tegen jou, ik ken je niet dus ik kan je nog geen grote klapjosti noemen en ik vond jouw posts nog normaal.
Tot je laatste regel.
Ach ja, typisch vrouwen...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niets voor niets is er het gezegde "niet te vroeg juichen"..juist omdat mensen het wel vaak doen. En ach, vrouwen zijn daar wat emotioneler in dan mannen..zeker met zo iets. Maar goed.
Gelukkig dan maar he!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet tegen jou, ik ken je niet dus ik kan je nog geen grote klapjosti noemen en ik vond jouw posts nog normaal.
Tot je laatste regel.
Daar denken een hele hoop mensen anders overquote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee je kan beter moeders zoals jij hebben
Jezusquote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee je kan beter moeders zoals jij hebben
In 1998 misschien.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik even reageren dan?
Emo much?
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, typisch vrouwen...
En zo zie je maar weer dat gepeupel over kinderen de sfeer hier niet ten goede komt.... Dus oprotten met die kledders naar OUD... wordt het hier weer gezellig
Ik zie 2x een retorische vraagquote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik even reageren dan?
Emo much?
Denk je dat echt? Of zit je je eigen hachje nu te redden?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
En zo zie je maar weer dat gepeupel over kinderen de sfeer hier niet ten goede komt....
Haha, kunnen ze doen ja. Maar de sfeer kan ook gemoedelijk zijn als het wel over kinderen gaat, zolang je maar kan relativeren en rationeel na kan denken. Bedoel, singles is altijd al een mengelmoes van onderwerpen geweest.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, typisch vrouwen...
En zo zie je maar weer dat gepeupel over kinderen de sfeer hier niet ten goede komt.... Dus oprotten met die kledders naar OUD... wordt het hier weer gezellig
Gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar he!
Excuus dan voor die regel...die gaat return to sender.
Ja, want als het niet over koters gaat is de sfeer hier stukken beter....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Of zit je je eigen hachje nu te redden?
Nah... je mag je mening wel geven, maar er is zo'n regel... iets met "acceptatie".quote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je hier je mening ook niet geven, of ergens anders over denken, oh wacht...
Je mag best je mening geven, maar dat kan wat tactvoller in plaats van die stoere kerelpraat.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je hier je mening ook niet geven, of ergens anders over denken, oh wacht...
Hoe denk je dat het komt dat de sfeer nu minder is? En dan ff zelfreflectiequote:Op woensdag 14 december 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want als het niet over koters gaat is de sfeer hier stukken beter....
Ik doe dat met rechts want ik ben rechtsquote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewaar dat handje maar om je reet mee af te vegen.
Ik kan het volgens mij niet eens met links. Zal het morgen eens proberen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe dat met rechts want ik ben rechts
Ah,iets met 'als het maar niet in tegenspraak met het merendeel hier is' inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah... je mag je mening wel geven, maar er is zo'n regel... iets met "acceptatie".
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je van sommigen hier geen andere mening mag hebben dan die van hun... en ook nog omdat sommige emo's hier ook niet het verschil kunnen zien tussen een serieus bedoelde en minder serieus bedoelde opmerking.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het komt dat de sfeer nu minder is? En dan ff zelfreflectie
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het volgens mij niet eens met links. Zal het morgen eens proberen.
Neuj! Da's niet waarquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah,iets met 'als het maar niet in tegenspraak met het merendeel hier is' inderdaad.
alleen omdat ik weet hoe je post geeft je nog niet het recht om antwoord te krijgen op je (in mijn ogen) respectloze manier van vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je van sommigen hier geen andere mening mag hebben dan die van hun... en ook nog omdat sommige emo's hier ook niet het verschil kunnen zien tussen een serieus bedoelde en minder serieus bedoelde opmerking.
had Tally gewoon op mijn vraag gereageerd ipv te zeiken over de manier waarop ik het vroeg (want Tally weet inmiddels ook wel hoe mijn posts zijn) dan hadden we dit hele geëtter niet gehad.
had ze gewoon gezegd; ja ze proberen het al 2 jaar en het wil steeds maar niet bla bla... prima, dan had ik gezegd; das balen etc.
maar ik ken tally d'r zus niet en ik heb van dichtbij van die emo trutten meegemaakt die dus gewoon ergens kapot van zijn omdat het 1x tegenzit.... dus vandaar dat ik dat even wilde weten...
meer niet....
ik had ook meteen kunnen roepen dat die doos zich niet moest aanstellen enzo.... dus ik dacht, ik vraag het even... krijg je de wind van voren ivm de woordkeus....
En nu een grammaticaal correct plaatje dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah,iets met 'als het maar niet in tegenspraak met het merendeel hier is' inderdaad.
[..]
[ afbeelding ]
ik vroeg alleen of het zo'n type was die het al een tijd probeert.... als je dat al respectloos vindt blijf dan maar veilig in je huis en kom nooit buiten, kijk nooit tv etc....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Tally het volgende:
[..]
alleen omdat ik weet hoe je post geeft je nog niet het recht om antwoord te krijgen op je (in mijn ogen) respectloze manier van vragen.
En voor de rest vind ik het wel best met jullie. Jullie janken maar een end weg.
Te veel tijd al aan verspilt maar ach ik moest toch wachten tot de baby had geboert.
Ik kan trouwens nog niet uitvinden op de baby nu links of rechts is. Ze gebruikt beide handen even veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het volgens mij niet eens met links. Zal het morgen eens proberen.
Toen het vanmiddag over tampons en softcups ging, werd er ook al niet al te enthousiast gereageerdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef Boudibou het volgende:
Laten we het dan maar bij kinderen houden...vind het onderwerp "kringspier afvegen" niet veel soeps..
Dat is natuurlijk onzin! (zie je? Ik heb nu een heel andere meningquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat je van sommigen hier geen andere mening mag hebben dan die van hun...
Ik spreek iemand er ook op aan als ik me gekwetst voel.. Kun je alleen maar van leren. Vice versa ook hoorquote:en ook nog omdat sommige emo's hier ook niet het verschil kunnen zien tussen een serieus bedoelde en minder serieus bedoelde opmerking.
Dus je vindt dat iedereen rekening met jou moet houden?quote:(want [insert willekeurige Fokker!] weet inmiddels ook wel hoe mijn posts zijn)
Dat is iets tussen jullie 2.quote:had ze gewoon gezegd; ja ze proberen het al 2 jaar en het wil steeds maar niet bla bla... prima, dan had ik gezegd; das balen etc.
maar ik ken tally d'r zus niet en ik heb van dichtbij van die emo trutten meegemaakt die dus gewoon ergens kapot van zijn omdat het 1x tegenzit.... dus vandaar dat ik dat even wilde weten...
Woordkeus.. dat is nu wat ik aan Sedan uit wilde leggen over acceptatiequote:ik had ook meteen kunnen roepen dat die doos zich niet moest aanstellen enzo.... dus ik dacht, ik vraag het even... krijg je de wind van voren ivm de woordkeus....
Softcups zijn handig!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het vanmiddag over tampons en softcups ging, werd er ook al niet al te enthousiast gereageerd
Waarom, denk dat matcht mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu een grammaticaal correct plaatje dan?
Vraag het dan normaalquote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ik vroeg alleen of het zo'n type was die het al een tijd probeert.... als je dat al respectloos vindt blijf dan maar veilig in je huis en kom nooit buiten, kijk nooit tv etc....
Hey muts! Hij vond je grappig ja. En ik ook btwquote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu een grammaticaal correct plaatje dan?
Kan ik begrijpen!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het vanmiddag over tampons en softcups ging, werd er ook al niet al te enthousiast gereageerd
O nee wacht. Die zijn rukquote:
Zo, zo per-cep-tiequote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen!
Maar waarom gaat het dan niet over mooie vagina's, in plaats van tampons, en over strakke mooie billen, in plaats van met welke hand je je reet afveegt.
Het verklaart wel waarom ik single benquote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen!
Maar waarom gaat het dan niet over mooie vagina's, in plaats van tampons, en over strakke mooie billen, in plaats van met welke hand je je reet afveegt.
Sponsjes? Dat is al de tweede keer dat ik dat vandaag hoor .Wat zijn toch in VREDESNAAM die sponsjes??quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee wacht. Die zijn ruk
Ik dacht dat het die sponsjes waren
Krijg je er van als je er al een tijdje uit bent he
O dat vind ik zo vies, die sponsjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee wacht. Die zijn ruk
Ik dacht dat het die sponsjes waren
Krijg je er van als je er al een tijdje uit bent he
Zoek maar eens op Beppy's (ja ik weet het wat een naam).quote:Op donderdag 15 december 2011 00:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Sponsjes? Dat is al de tweede keer dat ik dat vandaag hoor .Wat zijn toch in VREDESNAAM die sponsjes??
Zo veel stompzinnigheid smeekte om een antwoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet over mij beginnen, je komt zelf zo binnen.
Ow, dan wel he?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik me er dan nog een keer aan waag hoor.
LOL!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Beppy's (ja ik weet het wat een naam).
Het is hier veel te gezellig.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:00 schreef MNR het volgende:
Damn! Het is alweer 0.00u!! En ik had nog wel zo beloofd dat ik op tijd zou gaan slapen...
Ja maar ze werken fijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat vind ik zo vies, die sponsjes.
Nou, ik voel me meer een docent Ethiek. Ook belangrijk. Anyways.... ik ga pitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier veel te gezellig.
Terug trekkenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu niet meer, want Tally heeft zich teruggetrokken
Tja niet kunnen lezen heeft zo z'n nadelen. Als je dat al erg vond trouwensquote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo veel stompzinnigheid smeekte om een antwoord.
Ow...ik dacht dat je poepanekdotes wel zouden aanslaan bij het mannelijk (of vrouwlijk?) geslacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom ik single ben
Ja, het is wel weer mooi geweest. Ik heb geen idee waar je het over hebt en we zijn alweer verder. Tsk, terug in je hok.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja niet kunnen lezen heeft zo z'n nadelen. Als je dat al erg vond trouwens
Ik ben niet voor niets SEX modquote:
Trusten!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik voel me meer een docent Ethiek. Ook belangrijk. Anyways.... ik ga pitten.
Good night all! Ben LIEF voor elkaar
Mja, ik kon zo snel niet op de juiste benaming komen....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag het dan normaaldan was er niets aan het poepvegende handje geweest.
En jij denkt dat ik naar jou luister omdat? Inderdaad mooi geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer mooi geweest. Ik heb geen idee waar je het over hebt en we zijn alweer verder. Tsk, terug in je hok.
Softie.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik kon zo snel niet op de juiste benaming komen....
Ik doe mijzelf wel voor als kinderhater, maar dat wil nog niet zeggen dat ik begrip kan hebben voor iemand die baalt als ze niet zwanger is. Het kwam alleen raar over dat iemand er direct helemaal kapot van is.
Dan wil ik weten of het gegrond is of dat iemand gewoon een aanstellende emo is.
Prima, na wat gebekvecht zijn we er nu dus uit dat Tally d'r zus als enige tijd aan het proberen is en dus moeilijk zwanger raakt, terwijl ze een diepe kinderwens heeft. Dat is kut. Vooral omdat er van die tienerdozen bestaan die het nog niet waard zijn om te bezwangeren, die na 1x schieten meteen een kind op de wereld zetten. Dat is oneerlijk.
Het blijft emo gedoe ja. Maar voor gegronde emo heb ik nog wel begrip. Ook al gaat het dan over kinderenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Softie.
Is en blijft emo gedoe.
Oneerlijk. Mja zo zou je het niet mogen noemen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik kon zo snel niet op de juiste benaming komen....
Ik doe mijzelf wel voor als kinderhater, maar dat wil nog niet zeggen dat ik begrip kan hebben voor iemand die baalt als ze niet zwanger is. Het kwam alleen raar over dat iemand er direct helemaal kapot van is.
Dan wil ik weten of het gegrond is of dat iemand gewoon een aanstellende emo is.
Prima, na wat gebekvecht zijn we er nu dus uit dat Tally d'r zus als enige tijd aan het proberen is en dus moeilijk zwanger raakt, terwijl ze een diepe kinderwens heeft. Dat is kut. Vooral omdat er van die tienerdozen bestaan die het nog niet waard zijn om te bezwangeren, die na 1x schieten meteen een kind op de wereld zetten. Dat is oneerlijk.
Uiteindelijk komt het vast wel weer goed.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het blijft emo gedoe ja. Maar voor gegronde emo heb ik nog wel begrip. Ook al gaat het dan over kinderen
Brrrrr.....
Zeg dat maar in OUD in het moeilijk zwanger raak topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het vast wel weer goed.
Mja, ik vind dat wel oneerlijk....quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Oneerlijk. Mja zo zou je het niet mogen noemen natuurlijk.
Het is jammer dat zulke er niet bij na denken. Terwijl de ander er al enige tijd klaar voor is terwijl het maar niet gebeurt (got the t-shirt).
Maar ja het is nu eenmaal en gelukkig hoef je je er niet bij neer te leggen.
Er zijn tegenwoordig veel mogelijkheden.
Dat ligt meer bij OUD dan denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg dat maar in OUD in het moeilijk zwanger raak topic.
Daar komt het bij de meeste gevallen namelijk niet goed.
Mwa, denk niet dat dat soort kinderen vaak ter adoptie aangeboden worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
En anders is er altijd nog adoptie.... Of een bom-vrouw inhuren....
Helaas heb je het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat wel oneerlijk....
Als er dan al kinderen geboren moeten worden, dan liever bij mensen die het graag willen en die zo'n kind een leuke jeugd kunnen bieden, dan zo'n domme tienersnol die later Schultenbrau drinkt en goedkope shag omdat ze dan nog net geld van haar uitkering overhoudt om dat kind wat eten te geven....
Waar ook jaren overheen gaat en het toch anders voelt dan je eigen kind.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
En anders is er altijd nog adoptie.... Of een bom-vrouw inhuren....
Je hebt het inderdaad niet voor het zeggen... en dat maakt het dus wel een beetje oneerlijk...quote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Helaas heb je het niet voor het zeggen.
Wij hadden goed gespaard. Een huis gekocht. Verbouwd. Getrouwd.
En bijna 6 jaar bezig geweest terwijl we alles op rit hebben.
De buurvrouw aan de overkant vergeet de pil en is zwanger.
De hele wereld is oneerlijkquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad niet voor het zeggen... en dat maakt het dus wel een beetje oneerlijk...
Heb je het nu over jezelf? Dit stond al in het vorige topicquote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Lol, wat een lichtpunten heb je er toch ook tussen zitten...![]()
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Nee dat wist ik al!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Dit stond al in het vorige topic
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
Lol, wat een lichtpunten heb je er toch ook tussen zitten...![]()
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:
Ja he? Perfect. Heb een vet appartement. 110m2. En het kost me maar 100.000 in de maand.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:59 schreef L-E het volgende:
[..]
E_M! Dat is lang geleden.
Hoe is het?
Leuk voor je! Bevalt de baan?quote:Op donderdag 15 december 2011 06:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Perfect. Heb een vet appartement. 110m2. En het kost me maar 100.000 in de maand.
Hoe is het met jou dan?
Daarom. Koester wat je hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zou toch wat zijn als die er niet meer is.
Ja, hard werken, maar dat kan ik wel. Ben de jongste met een heel continent onder zich in het bedrijf met 120.000 werknemers, dus dat voelt wel stoer.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk voor je! Bevalt de baan?
Hier gaat het supergoed, op alle vlakken.
Hard werken is goed voor een mens! Nog ontwikkelingen in de liefde?quote:Op donderdag 15 december 2011 07:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar dat kan ik wel. Ben de jongste met een heel continent onder zich in het bedrijf met 120.000 werknemers, dus dat voelt wel stoer.
Mooi zo! Alleen het vroege opstaan he?
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou mijn pik bijna de gehele dag in de hand!
Liefdes houd ik voortaan buiten FOK!.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hard werken is goed voor een mens! Nog ontwikkelingen in de liefde?
Ach nee, vroeg opstaan is niet erg. Voor een leuke baan niet tenminste.
Valt iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liefdes houd ik voortaan buiten FOK!.
Respect. Maar jij bent mama.
Precies. Uiteindelijk is er maar 1 hart, wil ik maar zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen.
Ja, nog steeds mama.
Ik snap het.quote:Op donderdag 15 december 2011 07:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Uiteindelijk is er maar 1 hart, wil ik maar zeggen.
Mama's hebben gewoon iets heel sexy's. Een mooie krachtige verantwoordelijkheid. Ik herken ze ook gewoon.
Maar het betekent dat je je hand niet omdraait voor iets waar elke puber van gruwt.
Ik bedoelde eig:quote:Op donderdag 15 december 2011 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
CUE je bent eng als je verliefd bent.
Ieuw verliefde stelletjesquote:Op donderdag 15 december 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
Zo kennen we je weer! Doodongelukkig en eenzaam!
Hoe heet hij?quote:
Kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 08:15 schreef Godtje het volgende:
Ik ga er even vanuit dat het een hij is
zonde, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 15 december 2011 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KloptBen niet zo'n vrouwenpersoon
I Only Need Onequote:Op donderdag 15 december 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen
Maar des te meer voor jou!
Je hebt je steentje niet kunnen bijdragen?quote:Op donderdag 15 december 2011 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Kolere wat ben ik moe. En dat allemaal dankzij een meeting waar eigenlijk niks belangrijks werd gemeldt
Het ging over wat er afgelopen jaar was gebeurt en niet over de mededeling van gisteren over de 500 man die er uit moest (managers wisten het ook pas gisteren). Vrij zinloos dusquote:Op donderdag 15 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt je steentje niet kunnen bijdragen?
Weet je in ieder geval wat er de afgelopen jaar is gebeurdquote:Op donderdag 15 december 2011 08:39 schreef stbabylon het volgende:
Het ging over wat er afgelopen jaar was gebeurt en niet over de mededeling van gisteren over de 500 man die er uit moest (managers wisten het ook pas gisteren). Vrij zinloos dus
Je bent nu nog meer op de hoogtequote:Op donderdag 15 december 2011 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Dat wist ik al, ik lees de nieuwsbrieven
Kwart voor tien was ik thuis. Het is eigen tijd. Ik moet eigenlijk nog een half uur compenseren dat ik gisteren te vroeg weg was bij de klant. Dan wil ik op z'n minst wat nieuwe interessante dingen horenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent nu nog meer op de hoogte
Niet zo zeuren!
Stoppen met het lezen van de nieuwsbrieven. Dan heb je daar volgend jaar geen last meer vanquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Kwart voor tien was ik thuis. Het is eigen tijd. Ik moet eigenlijk nog een half uur compenseren dat ik gisteren te vroeg weg was bij de klant. Dan wil ik op z'n minst wat nieuwe interessante dingen horen
Letten ze daar serieus op een halfuur?quote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kwart voor tien was ik thuis. Het is eigen tijd. Ik moet eigenlijk nog een half uur compenseren dat ik gisteren te vroeg weg was bij de klant. Dan wil ik op z'n minst wat nieuwe interessante dingen horen
Echt zo blij dat ik intern ben.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Letten ze daar serieus op een halfuur?
Neen, maar daarom zeg ik ook eigenlijk. Ga dat ook niet (bewust) doenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Letten ze daar serieus op een halfuur?
Ik woon hier nog niet lang genoegquote:Op donderdag 15 december 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
hi hi http://www.perfectgroup.c(...)s-for-too-long-when/
Een 4,5quote:Hey .....
ik kom vandaag tegen en had je een 4.5 gegeven
Jij keek hier wel zeer gaaf op dat heb ik nooit achter jou gezocht
jij kon hem gelijk bij www.msnditstonderop.com/?hcw=164059 bekijken.
Groet, The
aangezien ik die van meerdere emailcontacten heb gekregen moet ik antwoordenquote:
Op een schaal van 5 geen klagen dacht ik zo!quote:
dat is waarquote:Op donderdag 15 december 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op een schaal van 5 geen klagen dacht ik zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Prima tijd van het jaar voor een goede bluesplaat...Why u so down?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien op een schaal van 1 t/m 5?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol .. zouden mensen hier intrappen?
[..]
Een 4,5
Die van de Blizzards?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cuby did it!
Vanmorgen wel weer lekker met het Bimmertje gereden.Heerlijk!
en op een schaal van 10?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op een schaal van 5 geen klagen dacht ik zo!
Iedereen die dom genoeg is om in zoiets te trappen moet meteen een spuitje krijgen.quote:
Net geen voldoende!quote:
Ik was tofquote:Op donderdag 15 december 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen die dom genoeg is om in zoiets te trappen moet meteen een spuitje krijgen.
Voorquote:Op donderdag 15 december 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen die dom genoeg is om in zoiets te trappen moet meteen een spuitje krijgen.
Zo vaak kijk ik niet gaaf dus als iemand zegt dat ik gaaf kijk dan klik ik!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het ook echt niet. Je klikt toch nooit zo maar op een link. Je gaat toch eerst na of zoiets vertrouwd is, ook al is het maar een paar seconden.
Jij hebt die in Singles al gewonnenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[FOK!verkiezingen 2011] #2 nu zonder bagger en vriendjespolitiek
Help mij winnen!
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op donderdag 15 december 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
En blijkbaar post je te weinig in andere topics daarover zodat anderen dat ook vinden
Kindermishandeling!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
en dan valt het hoofd er ineens af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |