Herstel, je bent een viswijf.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:32 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dus wacht, ik leg een casus voor, een casus waarin ik niemand voor verrotte vis uitmaak, vervolgens word ik door bv isabeau uitgemaakt voor vrek en zou ze in mijn situatie als mijn vrouw zijnde allang zijn weggerend, en dan ben ik een 'naar wijf' als ik roep dat ze blij mag zijn dat ze uberhaubt een partner heeft?
Vreemd dit
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef itastar het volgende:
[..]
En dan met een LG aankomen waar je een leuke glitterhanger bij krijgt?![]()
Ach meid, moet je d'r alleen maar om lachen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er alleen maar erg om lachen en denk serieus dat dit topic gemaakt is om te trollen
Waarom zou je geen iPhone willen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Karina het volgende:
Je kent me niet, dat is wel het laatste dat ik zou kopen (alhoewel een iPhone ook dicht in de buurt komt van het laatste dat ik zou kopen).
Je vráágt notabene in de OP wat mensen hier van vinden. Misschien moet je dat niet doen, als je niet tegen kritiek kunt.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach meid, moet je d'r alleen maar om lachen?
Maar toch maar even melden, want o jee als je medeusertjes zouden denken dat je in een stil hoekje zit te grienen.
Begrijp me goed hoor, ik kan veel mensen volgen in hun 'kritiek' op mijn manier van handelen, maar me een vrek noemen en impliceren dat mn vrouw bij me weg zou moeten lopen zoals isabeau doet gaat me te ver. Je moet best onzeker zijn als je zoiets de wereld in brengt, isabeua...
Nee hoor, ik ben helemaal niet onzeker. Maar wat jij doet heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt, iets wat van jou is aan je vrouw gaan verkopen. Ja, dat noem ik vrekkengedrag en nee, zo'n relatie zou ik nooit aangaan. En dat jij je dan vervolgens geroepen voelt om maar te zeggen dat ik in mijn handjes zou moeten knijpen dat er überhaupt een vent bij mij is zegt nog veel meer naars over jouw persoontje.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef vanhal het volgende:
Ach meid, moet je d'r alleen maar om lachen?
Maar toch maar even melden, want o jee als je medeusertjes zouden denken dat je in een stil hoekje zit te grienen.
Begrijp me goed hoor, ik kan veel mensen volgen in hun 'kritiek' op mijn manier van handelen, maar me een vrek noemen en impliceren dat mn vrouw bij me weg zou moeten lopen zoals isabeau doet gaat me te ver. Je moet best onzeker zijn als je zoiets de wereld in brengt, isabeua...
Ja, maar iemand een vrek noemen en impliceren dat de vrouw weg moet lopen gaat wel iets verder dan alleen je mening geven, niet? We zijn allemaal volwassen, voor zover ik kan zien, laten we ons dan ook zo gedragen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vráágt notabene in de OP wat mensen hier van vinden. Misschien moet je dat niet doen, als je niet tegen kritiek kunt.
Dat jij me in eerste instantie voor vrek uitmaakt voor zoiets onbenulligs zegt eerder iets over jou dan over mij. Ook dat je van mening bent dat zoiets iets over mij als persoon zou zeggen geeft aan dat je een matig inlevingsvermogen hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben helemaal niet onzeker. Maar wat jij doet heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt, iets wat van jou is aan je vrouw gaan verkopen. Ja, dat noem ik vrekkengedrag en nee, zo'n relatie zou ik nooit aangaan. En dat jij je dan vervolgens geroepen voelt om maar te zeggen dat ik in mijn handjes zou moeten knijpen dat er überhaupt een vent bij mij is zegt nog veel meer naars over jouw persoontje.
Ze mag je toch een vrek vinden of niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:45 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, maar iemand een vrek noemen en impliceren dat de vrouw weg moet lopen gaat wel iets verder dan alleen je mening geven, niet? We zijn allemaal volwassen, voor zover ik kan zien, laten we ons dan ook zo gedragen.
Een achterlijke vrek?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze mag je toch een vrek vinden of niet?
Is ook gewoon een belachelijke gang van zaken bij jou......
Gedraag je dan zelf ook netjes. Wat Isa zegt, is misschien niet leuk. Maar zoals jij vervolgens reageert is nog wel even erger. Ja maar zij begon, is ook niet echt volwassen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:45 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, maar iemand een vrek noemen en impliceren dat de vrouw weg moet lopen gaat wel iets verder dan alleen je mening geven, niet? We zijn allemaal volwassen, voor zover ik kan zien, laten we ons dan ook zo gedragen.
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf vrijgeving vind. Ten eerste ben ik me bewust dat ik dit beter eerst had kunnen overleggen met mn vrouw. Ik heb er gewoon voor gezorgd dat ze dat kon krijgen wat ze wilde hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Nog even toevoegend: ik zei dat *ik* zou weglopen. Dat jij denkt dat ik impliceer dat jou wvrouw (die het allemaal prima vindt) ook moet weglopen is jouw verkeerde interpretatie. Dat ik je een vrek vind, dat klopt. je vindt jezelf heel vrijgevig omdat je spullen doorverkoopt aan je vrouw?
Nee, maar zij begon er wel mee. Bij iemand een achterlijke vrek noemen kun je verwachten dat de ander daar gekant op reageerd.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gedraag je dan zelf ook netjes. Wat Isa zegt, is misschien niet leuk. Maar zoals jij vervolgens reageert is nog wel even erger. Ja maar zij begon, is ook niet echt volwassen.
Mijn vriend... althans, die schuift zijn iPhone door naar mij als hij zijn nieuwe koopt.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ik heb nergens gezegd dat ik mezelf vrijgeving vind. Ten eerste ben ik me bewust dat ik dit beter eerst had kunnen overleggen met mn vrouw. Ik heb er gewoon voor gezorgd dat ze dat kon krijgen wat ze wilde hebben.
Laat me dit vragen, wie zou in deze situatie EN een iPhone 4 voor zichzelf EN een 3gs voor zijn/haar partner hebben gekocht?
Ja dude, en dat is dus een hele andere situatie dan de mijne..............quote:Op donderdag 15 december 2011 13:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn vriend... althans, die schuift zijn iPhone door naar mij als hij zijn nieuwe koopt.
Hoezo doos?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:54 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja dude, en dat is dus een hele andere situatie dan de mijne..............
Zoals ik heb uitgelegd, de insteek is niet dat IK een nieuwe telefoon heb gekocht (en dus mn ouwe naar mn partner door pass), maar dat ZIJ een iPhone wilde hebben.quote:
Stel jij wil een andere telefoon, koop jij die dan zelf of verwacht je dat jouw partner die dan voor je koopt?quote:
Ergo, jij wil een andere telefoon...quote:Dus op een gegeven moment (vlak na het uitkomen van de 4s) (ik had toen een 3gs) bedacht ik me dat ik op marktplaats wel een 4 kon kopen
Nee nou precies, en dat maakt mij toch ook geen vrek en dan zou mijn vrouw toch ook niet bij mij weg moeten rennen en dus kun jeje voorstellen dat opmerkingen als die best niet-relaxed zijn?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Het is heel zakelijk gerekend, allemaal, terwijl het is in de context van een relatie/huwelijk. Dat botst een beetje. Maar hoe je dit ene geval aanpakt, hoeft niet alles te zeggen over hoe je andere geldzaken regelt.
Als ik een vriend (die niet getrouwd heeft en een vriendin heeft) vraag of hij voor zijn vriendin (die een telefoon van 300 euro wil) een telefoon voor 300 euro zou kopen zegt ie me dat ze dat ding maar van haar eigen geld moet kopen maar tegelijkertijd vind hij wat ik doe raar.quote:Bij ons zit ook niet alles in één grote pot, maar als het erop aankomt, is er geen verschil tussen mijn en zijn.
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik best gevoelig ben voor de 'kritieken' die ik op dit verhaal krijg en eerlijk gezegd zou ik het echt geen ramp vinden als ik die 150 euro (overigens heb ik bij mn vrouw direct na het kopen van die iPhone 4 gezegd dat ze zelf moest bepalen wat ze me ging betalen, 150 euro is iets waar ze zelf mee kwam) niet krijg. Het doel is gehaald, zij heeft een goeie telefoon waarmee ze voor haar vriendinnen en ook voor mij beter bereikbaar is.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:21 schreef CamelNLD het volgende:
Andere vraag: ga je het de volgende keer anders doen; of ga je deze transactie nog wijzigen?
Nee, je werd getriggerd in je zoektocht en besloot toen dat jij liever de 4 wilde hebben. Je had ook gewoon een 3G kunnen zoeken.quote:
Och, in die situatie zou ik er ook geen problemen mee hebben het bedrag 50/50 te doen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:10 schreef CamelNLD het volgende:
Nou mijn vrouw en ik zouden een koop doen van 1100 (625 van mij en 475 van haar) Daarbij had ik nog een inruil van 320 euro wordt dan 305 voor mij en 475 voor haar. Wij hebben gewoon 50 - 50 gedaan terwijl wij ook nog onze eigen rekeningen hebben en zijn al 12 jaar bij elkaar. Dus ja ik vind je een vrek en had dat ding gewoon aan haar moeten geven
Desniettemin blijft het je eigen geld en moet je zelf weten wat je ermee doet, maar ik denk dat je een betere beurt had gemaakt als je hem had gegeven.
Bij ons is het zo: als ik geld nodig ben krijg ik het van mijn vrouw en andersom. Hoeveel maakt me geen reet uit als ze het echt nodig heeft krijgt ze het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |