Holy fuck.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo met een maat 75E. Beeld je maar wat in.
Ik denk dat ik wel kwalificeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
@tombo doe je ook mee met het groten voetenclubje? Richten we een eigen clubje op
Al hoewel jij bent de helft van mij dat schiet dus ook niet op
* ferrari_rood Gaat op zoek naar lotgenoten
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbijquote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga DVJ even roepen![]()
Met haar exact hetzelfde figuur!
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat nodig Elies, anders zou je omvallen.
Oh ik dacht van die weinige foto's die ik gezien heb dat ze echt petiterig wasquote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je zal mij niet met droge ogen horen roepen dat die écht slank is ofzo. Ook niet dik ofzo... maar gewoon, slank-met-toch-net-wat-erbij
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een net woord voor lichtelijk vadsig
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?quote:
Nou ja, voor een meisje van haar lengte vind ik het best grote tieten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou serieus, lengte, gewicht, cupmaat, je zou zo mijn vriendin kunnen zijn
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
En ik heb vanwege gebrek aan direct zonlicht hele kleine voetjes gehouden
Weet je wat, doe ff een blootfoto, dan kunnen we door naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw vriendin eruit ziet, maar vadsig ben ik niet hoor. Ik ben ook niet slank, m'n taille wel overigens, maar vadsig... Nee
. Mollig misschien
.
Ik heb een kont. En dijenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vet??
Waar zit dat bij jou dan, bij zo weinig kilo's en zulke tieten?
Ik ben leuk, lief, schattig en über cutequote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Barbaaf het volgende:
Innerlijk vind ik natuurlijk veel belangrijker LL, en Samzz lijkt me erg aardig
Wat voor schoenmaat heb jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die van mij groot zijn. Veel zonlicht.
42 is wel echt de grens volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's net 1 maatje te groot zeker om makkelijk leuke damesschoenen te kunnen kopen?
Of gaat dat tot 42?
Daarom lichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Mollig misschien
.
OMFG, ik moest keihard hinnikenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit soort gesprekken zijn misschien een beetje kwetsend voor Tombo
Liefje... ik heb 4 kilo meer, ben even klein en verder lijk ik er ook wel op. Doe de volgende keer eens iets geconcentreerder kijken en voelen, wil jequote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mollig zijn met zo weinig kilo's waarvan er een aantal al up there zitten
Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |