SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Maakt dat je gelukkig?quote:
Er is één ding dat me gelukkig maakt en een nieuw topic is dat nietquote:
Bijna Appletini's broquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is één ding dat me gelukkig maakt en een nieuw topic is dat niet
Nee dat ook nietquote:
Is het MR?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is één ding dat me gelukkig maakt en een nieuw topic is dat niet
Bitch, please! Zo dom ben ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan hoorOmdat jij erover begon
_!
Ik denk dat jij het bent.quote:
*Zucht*___!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch, please! Zo dom ben ik echt niet hoor.En ik snapte echt wel dat het een referentie naar mijn ontzettend domme opmerking was, maar ik zei er nu pas iets van omdat ik nu pas zag dat het er stond.
quote:
What the...quote:
Als jij nog ooit muziek wilt moet je vooral zo doorgaan hè.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als jij nog ooit muziek wilt moet je vooral zo doorgaan hè.
Echt hèquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Proberen jullie mij nou op elkaar af te schuiven![]()
We hoeven je allebei niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Neen, ik wil je gaarne hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We hoeven je allebei niet.
OUCH!
BURNquote:
Wie zegt dat ik überhaupt jouw liefde wil, hoertje?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef shifto het volgende:
[..]Begin eens gauw met dumpen van muziek dan! Mijn liefde moet je kopen
Best triest eigenlijk. Ben jij ook een reject van die 2?quote:
Vrijdag nacht klonk je wel anders!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik überhaupt jouw liefde wil, hoertje?
Nee nou ook al niet meerquote:
Bitch puh-lease!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrijdag nacht klonk je wel anders!![]()
'NEEEEEE!! IK WIL NAAR HUIS!! LAAT ME GAAN!!! NOOOOoooooo....'quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrijdag nacht klonk je wel anders!![]()
Wat nou 'van die twee'quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Ben jij ook een reject van die 2?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch puh-lease!_!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'NEEEEEE!! IK WIL NAAR HUIS!! LAAT ME GAAN!!! NOOOOoooooo....'
Held.quote:woensdag 14 december 2011 20:03 schreef bijdehand het volgende:[/b]
[..]
'NEEEEEE!! IK WIL NAAR HUIS!! LAAT ME GAAN!!! NOOOOoooooo....'
Van mij en bdh ja.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef shifto het volgende:
[..]Maakt niet uit, ze weten het wel
Jij schuift mij op haar en zij mij op jouquote:
Ja nu zijn mijn manboobs en ik in een keer wel goed genoeg he?quote:
Helemaal niet. Ik dacht dat je haar verkoos boven mijquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij schuift mij op haar en zij mij op jou
Hij heeft laatst nog letterlijk gezegd dat de liefde tussen mij en hem inferieur was aan die tussen jou en hem. En dat ik het, net zoals Carla, geaccepteerd heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik dacht dat je haar verkoos boven mijMet al die dates en zo.
Als ik vaker wil daten met haar dan met jou dan moeten wij elkaar nooit meer zien en mr en ik moeten dan het komende jaar elke dag datenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik dacht dat je haar verkoos boven mijMet al die dates en zo.
Daar hadden dejori en ik het gister nog over aan de telefoonquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij heeft laatst nog letterlijk gezegd dat de liefde tussen mij en hem inferieur was aan die tussen jou en hem. En dat ik het, net zoals Carla, geaccepteerd heb.
Klopt. Sorry BDH, ik hou van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik vaker wil daten met haar dan met jou dan moeten wij elkaar nooit meer zien en mr en ik moeten dan het komende jaar elke dag daten
Dan mocht hij kiezen of hij voorin of achterin mochtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Muisraket het volgende:
Dat vraag ik me echt af trouwens, ik heb met bdh 2 keer en met shifto 1 keer afgesproken, wat als dat omgedraaid zou zijn/shifto eerder was?
Noooo *brain bleach zoekt*quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan mocht hij kiezen of hij voor of achter mocht
Dan zou het nog steeds over je date met BDH gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Muisraket het volgende:
Dat vraag ik me echt af trouwens, ik heb met bdh 2 keer en met shifto 1 keer afgesproken, wat als dat omgedraaid zou zijn/shifto eerder was?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan mocht hij kiezen of hij voorin of achterin mocht
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan mocht hij kiezen of hij voorin of achterin mocht
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds over je date met BDH gaan.
Sorry shifto, volgens mij maak je alleen kans als je je afro weer laat aangroeienquote:
Er komt vast een volgende 'MR' die mij wel wil zoals ik benquote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry shifto, volgens mij maak je alleen kans als je je afro weer laat aangroeien
En als ze jou niet wil wil ze mij misschien welquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Er komt vast een volgende 'MR' die mij wel wil zoals ik ben
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als ze jou niet wil wil ze mij misschien wel
Normaal klaag je daar niet over.quote:
MR wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal klaag je daar niet over.
nee je bedoelt "god wat kwam je snel"quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee je bedoelt "god wat kwam je snel"
Hoezo bevestig je nou dat shifto snel komtquote:
Nee zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo bevestig je nou dat shifto snel komt
BDH, ik bevestig het nogmaals: Je bent een held.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH, ik bevestig het nogmaals: Je bent een held.
Zie 'm nietquote:
haha jouw plaatje doet het ook niet.quote:
Hoe dom ben je dan.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef shifto het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/121411/image.php?pic=3.jpg
Ik eigenlijk ook wel, ik denk dat ik een paar weken in januari neem, maar dan moet ik wel iets te doen hebbenquote:
3e rijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, ik denk dat ik een paar weken in januari neem, maar dan moet ik wel iets te doen hebben
Pffff "Neem"quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, ik denk dat ik een paar weken in januari neem, maar dan moet ik wel iets te doen hebben
24/7 zuipenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:
Goede ideeën maar beetje onpraktisch. Maar moet wel veel te doen hebben dan dusquote:
Vakantie?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Goede ideeën maar beetje onpraktisch. Maar moet wel veel te doen hebben dan dus
1. Huur een huisje in Duitslandquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Goede ideeën maar beetje onpraktisch. Maar moet wel veel te doen hebben dan dus
Dus toch?!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Klik eens op mijn fobodat was ik 5 jaar geleden
Ja!quote:
True! Maar het zou zo forever alone voelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
1. Huur een huisje in Duitsland
2. Kijk police academy
3. ???????
4. Profit!
Nee ik ben die kerel van die andere foto niet!!!!quote:
Juistquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
1. Huur een huisje in Duitsland
2. Kijk police academy
3. ???????
4. Profit!
Nee ik bedoel, dat je bij de meet niet je haren zo hadquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee ik ben die kerel van die andere foto niet!!!!
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, dat je bij de meet niet je haren zo had
Ja gewoon kort. Jij zei de hele tijd dat het wel wel zo was.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon kort. Jij zei de hele tijd dat het wel wel zo was.Dacht bijna dat ik er misschien overheen had gekeken ofzo (wat me al stug leek).
Als je de nood hoog is, en iemand gaat snel zitten, dan misschienquote:
Oke proberen waard.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je de nood hoog is, en iemand gaat snel zitten, dan misschien
Als het werkt doe je het dan ook bij je collega's?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef shifto het volgende:
[..]
True!Laat me horen hoe het gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |