abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105586125
De FOK!kers onder ons die wel eens van hun zolderkamer afkomen en geen grindtegelkop hebben, zullen het waarschijnlijk wel herkennen:

Je stapt de trein in, loopt de coupe in en oriënteert je waar je nou eens zou kunnen gaan zitten. Al gauw zie je een mooi vrouwenhoofd jouw kant opkijken en is er natuurlijk geen twijfel meer over mogelijk waar jij gedurende je treinreis zal resideren. Bij het plaatsnemen produceer je een beleefd glimlachje richting haar. In het vervolg sla je heel quasi-nochalant een metroblaadje open en gaat hier ogenschijnlijk zeer geïnteresseerd in zitten neuzen. De schijn kan zich natuurlijk nooit lang ophouden en de oogjes zullen zich in toenemende mate projecteren op het meisje tegenover je. Omdat aanstaren nogal gênant is, zul je je af en toe ook even in je metroblaadje moeten verdiepen. Maar ondertussen bespeur je ook enkele blikken jouw kant op. Je besluit op te kijken en je ziet een verschrikt hoofd met een snelheid van 300 km/h zich afwenden. Je stort je weer op je metroblaadje. Dit zal zich enkele keren herhalen, echter geleidelijk aan begin je elkaar ook daadwerkelijk aan te kijken en komt er een heuse sjans op gang.

Echter je realiseert je heel goed dat de reis niet eeuwig duurt en je maant jezelf aan om over te gaan tot verbale interactie. Je bedenkt snel iets om het ijs te breken, de woorden liggen op het puntje van je tong en juist op dat moment hoor je een krakende stem door de intercom die aankondigt dat station [insert plaatsnaam] zich zal aandoen. Het meisje pakt haar spulletjes, kijkt je nog een keer lief aan en loopt weg. Je vraagt je dan uiteraard af of het meisje in kwestie daadwerkelijk interesse in je had en daarop valt in een dergelijke situatie maar een bevestiging voor te geven: Kijkt ze nog een keer om, ja of nee? En zo geschiedt: het meisje draait zich om terwijl ze tegen de glazen deur van de coupe duwt en kijkt je nog een keer recht in de ogen. Een glimlach verschijnt op je gezicht.

Maar al snel besef je; dit was het laatste wat je ooit van haar te zien zult krijgen. Je zult haar nooit meer ontmoeten..

N.B. variaties op bovenstaand verhaal zijn mogelijk, maar mijn klacht moge duidelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door feyenoordfan92 op 14-12-2011 19:57:15 ]
pi_105586196
pi_105586198
Troll, want; Fok.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:15:33 #4
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_105586202
Treinen :')
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_105586251
Op hetzelfde station uitstappen is de oplossing
Ga weg
pi_105586315
Iemand die leert van zijn fouten heeft dit nooit vaker dan één keer meegemaakt.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:18:43 #7
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_105586331
TS, beter ga je columns schrijven. Je stijl is leuk - en dat meen ik echt - maar je OP is te lang voor KLB. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door AbXorb op 14-12-2011 19:28:32 ]
I________have become. Comfortably numb.
pi_105586335
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Ja, dat had er eigenlijk ook nog bijgemoeten. Dat je als een kansloze stumperd op het perron achter haar aan gaat rennen. :')
pi_105586425
De FOK!kers onder ons die wel eens van hun zolderkamer afkomen en geen grindtegelkop hebben, zullen het waarschijnlijk wel herkennen:

Je stapt de trein in, loopt de coupe in en oriënteert je waar je nou eens zou kunnen gaan zitten. Al gauw zie je een mooi vrouwenhoofd jouw kant opkijken en is er natuurlijk geen twijfel meer over mogelijk waar jij gedurende je treinreis zal resideren. Snel neem je plek in een ander bankje. Bij het plaatsnemen produceer je een zwetend hoofd. In het vervolg sla je heel quasi-nochalant een laptop open en gaat hier ogenschijnlijk zeer geïnteresseerd in zitten neuzen. De schijn kan zich natuurlijk nooit lang ophouden en de oogjes zullen zich in toenemende mate projecteren op het meisje verderop in de coupé. Omdat aanstaren nogal gênant is, zul je je af en toe ook even in je internetforum moeten verdiepen. Maar ondertussen bespeur je ook enkele blikken jouw kant op. Je besluit op te kijken en je draait daarna je verschrikte hoofd met een snel van 300 km/h weg. Je stort je weer op je forumdiscussie. Dit zal zich enkele keren herhalen, echter geleidelijk aan begin je elkaar ook daadwerkelijk aan te kijken en komt er een heuse stijve op gang.

Echter je realiseert je heel goed dat de reis niet eeuwig duurt en je maakt jezelf wijs dat je haar niet zo lekker vindt. Je bedenkt snel iets om op af te knappen, de fouten liggen op het puntje van je tong en juist op dat moment hoor je een krakende stem door de intercom die aankondigt dat station [insert plaatsnaam] zich zal aandoen. Het meisje pakt haar spulletjes, kijkt je nog een keer lief aan en loopt weg. Je vraagt je dan uiteraard af of het meisje in kwestie daadwerkelijk interesse in je had en daarop valt in een dergelijke situatie maar een bevestiging voor te geven: Kijkt ze nog een keer om, ja of nee? En zo geschiedt: het meisje draait zich om terwijl ze tegen de glazen deur van de coupe duwt en kijkt je nog een keer recht in de ogen. Een natte vlek verschijnt in je broek.

Al snel besef je dat je haar sowieso had kunnen geven, en snel post je hier een berichtje over op Fok, wetende dat je veilig bent omdat je haar nooit meer zult ontmoeten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_105586432
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Deze boi heeft ervaring.

OT: Deze boi heeft ervaring opgebouwd in heel Europa. Ik kan je vertellen dat de slaaptreinen van Duitsland naar Zweden de beste ooit zijn. Maar de wegen zullen ALTIJD scheiden!
pi_105586455
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ja, dat had er eigenlijk ook nog bijgemoeten. Dat je als een kansloze stumperd op het perron achter haar aan gaat rennen. :')
Als je al het non-verbale contact positief gelegd hebt, waarom niet? Ren haar achterna en zeg dat ze haar pen heeft laten vallen. Vervolgens geef je haar ook een papier en spreekt de volgende woorden al wijzend op het blaadje dat je haar net overhandigd uit:" zet je nummer daar maar neer" en geef dezelfde vriendelijke lach als je eerst deed.

Ik ben geniaal. :o
pi_105586474
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef AbXorb het volgende:
TS, beter ga je columns schrijven. Je stijl is leuk - en dat meen ik echt - maar te lang voor ONZ. :*
Het is KLB mongool, of wat bedoel je te zeggen?

quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef Desunoto het volgende:
Iemand die leert van zijn fouten heeft dit nooit vaker dan één keer meegemaakt.
Tsja, vaker meegemaakt dit. En soms loopt het wel uit tot een leuk maar oppervlakkig gesprekje. Maar feit is dat een treinreis meestal gewoon te kort is om een geslaagde hossel uit te kunnen voeren.
pi_105586569
Hard verhaal
pi_105586577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Tsja, vaker meegemaakt dit. En soms loopt het wel uit tot een leuk maar oppervlakkig gesprekje. Maar feit is dat een treinreis meestal gewoon te kort is om een geslaagde hossel uit te kunnen voeren.
Dit inderdaad :').
pi_105586676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Als je al het non-verbale contact positief gelegd hebt, waarom niet? Ren haar achterna en zeg dat ze haar pen heeft laten vallen. Vervolgens geef je haar ook een papier en spreekt de volgende woorden al wijzend op het blaadje dat je haar net overhandigd uit:" zet je nummer daar maar neer" en geef dezelfde vriendelijke lach als je eerst deed.

Ik ben geniaal. :o
Wie weet maar eens proberen.

quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Ludachrist het volgende:

Je stapt de trein in, loopt de coupe in en oriënteert je waar je nou eens zou kunnen gaan zitten. Al gauw zie je een mooi vrouwenhoofd jouw kant opkijken en is er natuurlijk geen twijfel meer over mogelijk waar jij gedurende je treinreis zal resideren. Snel neem je plek in een ander bankje. Bij het plaatsnemen produceer je een zwetend hoofd. In het vervolg sla je heel quasi-nochalant een laptop open en gaat hier ogenschijnlijk zeer geïnteresseerd in zitten neuzen. De schijn kan zich natuurlijk nooit lang ophouden en de oogjes zullen zich in toenemende mate projecteren op het meisje verderop in de coupé. Omdat aanstaren nogal gênant is, zul je je af en toe ook even in je internetforum moeten verdiepen. Maar ondertussen bespeur je ook enkele blikken jouw kant op. Je besluit op te kijken en je draait daarna je verschrikte hoofd met een snel van 300 km/h weg. Je stort je weer op je forumdiscussie. Dit zal zich enkele keren herhalen, echter geleidelijk aan begin je elkaar ook daadwerkelijk aan te kijken en komt er een heuse stijve op gang.

Echter je realiseert je heel goed dat de reis niet eeuwig duurt en je maakt jezelf wijs dat je haar niet zo lekker vindt. Je bedenkt snel iets om op af te knappen, de fouten liggen op het puntje van je tong en juist op dat moment hoor je een krakende stem door de intercom die aankondigt dat station [insert plaatsnaam] zich zal aandoen. Het meisje pakt haar spulletjes, kijkt je nog een keer lief aan en loopt weg. Je vraagt je dan uiteraard af of het meisje in kwestie daadwerkelijk interesse in je had en daarop valt in een dergelijke situatie maar een bevestiging voor te geven: Kijkt ze nog een keer om, ja of nee? En zo geschiedt: het meisje draait zich om terwijl ze tegen de glazen deur van de coupe duwt en kijkt je nog een keer recht in de ogen. Een natte vlek verschijnt in je broek.

Al snel besef je dat je haar sowieso had kunnen geven, en snel post je hier een berichtje over op Fok, wetende dat je veilig bent omdat je haar nooit meer zult ontmoeten.
Eerlijk is eerlijk, ik moest lachen.
pi_105586767
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dit inderdaad :').
Zit opzich wel een kern van waarheid in. Maar wat een nadeel is, kan ook een voordeel zijn. Je kunt gewoon niets zeggen aan het einde van de rit als zij opstaat en jullie gesprek ten einde is. Of je kan gewoon vlak voor dit moment ff vragen of je haar naam mag voor facebook of iets dergelijk omdat je haar wel een leuke meid vindt. Wat kan jou het schelen dat ze misschien 'nee' zegt, ze verdwijnt daarna toch uit je leven ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 19:28:21 #17
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105586772
feyenoordfan en zonder toekomstperspectief... tsjah
'Cos boys don't cry.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:29:12 #18
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_105586810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Het is KLB mongool, of wat bedoel je te zeggen?

Kleine vergissing, teringlul. :* Sorry dat ik je een compliment gaf, zal het niet weer doen.
pi_105586825
uitstappen op het zelfde station, volgen en verkrachten (alleen doen als het donker is hoor)
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_105586871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
uitstappen op het zelfde station, volgen en verkrachten (alleen doen als het donker is hoor)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:28 schreef Piethur het volgende:
Wat kan jou het schelen dat ze misschien 'nee' zegt, ze verdwijnt daarna toch uit je leven ;)
Goede aanvulling.
pi_105586878
Misschien heeft Socios nog een paar goede tips.
pi_105586944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
verkrachten
  woensdag 14 december 2011 @ 19:32:27 #23
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_105586955
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:

Je stapt de trein in, loopt de coupe in en oriënteert je waar je nou eens zou kunnen gaan zitten. Al gauw zie je een mooi vrouwenhoofd jouw kant opkijken en is er natuurlijk geen twijfel meer over mogelijk waar jij gedurende je treinreis zal resideren. Bij het plaatsnemen produceer je een beleefd glimlachje richting haar. In het vervolg sla je heel quasi-nochalant een metroblaadje open en gaat hier ogenschijnlijk zeer geïnteresseerd in zitten neuzen. De schijn kan zich natuurlijk nooit lang ophouden en de oogjes zullen zich in toenemende mate projecteren op het meisje tegenover je. Omdat aanstaren nogal gênant is, zul je je af en toe ook even in je metroblaadje moeten verdiepen. Maar ondertussen bespeur je ook enkele blikken jouw kant op. Je besluit op te kijken en je ziet een verschrikt hoofd met een snel van 300 km/h zich afwenden. Je stort je weer op je metroblaadje. Dit zal zich enkele keren herhalen, echter geleidelijk aan begin je elkaar ook daadwerkelijk aan te kijken en komt er een heuse sjans op gang.

Echter je realiseert je heel goed dat de reis niet eeuwig duurt en je maant jezelf aan om over te gaan tot verbale interactie. Je bedenkt snel iets om het ijs te breken, de woorden liggen op het puntje van je tong en juist op dat moment hoor je een krakende stem door de intercom die aankondigt dat station [insert plaatsnaam] zich zal aandoen. Het meisje pakt haar spulletjes, kijkt je nog een keer lief aan en loopt weg. Je vraagt je dan uiteraard af of het meisje in kwestie daadwerkelijk interesse in je had en daarop valt in een dergelijke situatie maar een bevestiging voor te geven: Kijkt ze nog een keer om, ja of nee? En zo geschiedt: het meisje draait zich om terwijl ze tegen de glazen deur van de coupe duwt en kijkt je nog een keer recht in de ogen. Een glimlach verschijnt op je gezicht.

Maar al snel besef je; dit was het laatste wat je ooit van haar te zien zult krijgen. Je zult haar nooit meer ontmoeten..

N.B. variaties op bovenstaand verhaal zijn mogelijk, maar mijn klacht moge duidelijk zijn.
Dit is ZO ontzettend herkenbaar en hartverscheurend! :{

Ik heb het al (te) vaak meegemaakt, inclusief een keer dat ik in de trein zat met een vrouw
met een Oost-Europees uiterlijk tegenover me
(situatie meegemaakt in het jaar 2000) die me constant zat aan te kijken en een complete
inkijk-show gaf..>! :9

Inderdaad, dit zijn de harde dingen des levens helaas... ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 14 december 2011 @ 19:32:27 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105586957
Er is toch ergens zo'n site waar je je trein-flirts kunt opgeven?
pi_105586996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
http://treinflirt.nl/
  woensdag 14 december 2011 @ 19:33:21 #26
341900 Atmosphere82
pi_105587005
quote:
Ja.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:33:50 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105587033
quote:
^O^ Hoppaaaa. Dat biedt perspectief heren! :*
  woensdag 14 december 2011 @ 19:34:18 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105587058
Oh en TS, wel daar nu je OP posten hé :D
pi_105587183

Roy de hosselbaas.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:36:44 #30
345945 ounsciz
Morgen weer een nieuwe dag
pi_105587198
quote:
Dan nog moet je maar het geluk hebben dat de dame in kwestie het leest. :') En nóg belangrijker; dat ze daarbij ook voldoende geïnteresseerd is. :D
pi_105587341
quote:
Ja en hoeveel mensen weten van het bestaan van die site af?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dit is ZO ontzettend herkenbaar en hartverscheurend! :{

Ik heb het al (te) vaak meegemaakt, inclusief een keer dat ik in de trein zat met een vrouw
met een Oost-Europees uiterlijk tegenover me
(situatie meegemaakt in het jaar 2000) die me constant zat aan te kijken en een complete
inkijk-show gaf..>! :9

Inderdaad, dit zijn de harde dingen des levens helaas... ;(
Balen is dat he. Wetende dat je haar eerder had moeten aanspreken.
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef AbXorb het volgende:

[..]

Kleine vergissing, teringlul. :* Sorry dat ik je een compliment gaf, zal het niet weer doen.
Ooh kan gebeuren. Maar waarom is het niks voor KBL dan?
  woensdag 14 december 2011 @ 19:40:53 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105587396
quote:
15s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef ounsciz het volgende:

[..]

Dan nog moet je maar het geluk hebben dat de dame in kwestie het leest. :') En nóg belangrijker; dat ze daarbij ook voldoende geïnteresseerd is. :D
Ja dat is zo.

Mij is het eens gelukt met een drieregelige advertentie in het Parool, zonder de vent ooit gesproken te hebben (hij stond op het perron, ik zat in de stoptrein). En gelezen door hem, ook in de trein, om 5 uur 's ochtends :o We hebben jaren kontakt gehad.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:42:20 #33
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105587475
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja dat is zo.

Mij is het eens gelukt met een drieregelige advertentie in het Parool, zonder de vent ooit gesproken te hebben (hij stond op het perron, ik zat in de stoptrein). En gelezen door hem, ook in de trein, om 5 uur 's ochtends :o We hebben jaren kontakt gehad.
Geneukt? :)
'Cos boys don't cry.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:42:40 #34
351780 Piye
King of Kush
pi_105587496
Niet herkenbaar, bij mij leidt dit altijd tot treinseks.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:43:31 #35
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_105587532
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:

Ooh kan gebeuren. Maar waarom is het niks voor KBL dan?
Vanwege alle ongeïnteresseerde TL;DR reacties die je dan altijd krijgt? En een forum is snel-snel hup-hup voor de meesten. ;)

Ik heb het gelezen heur, vond het een leuk verhaal, maar voor het forum best lang. :)
  woensdag 14 december 2011 @ 19:43:46 #36
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_105587544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Piye het volgende:
Met een speelgoedtrein neem ik aan dan?
'Cos boys don't cry.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:45:13 #37
345945 ounsciz
Morgen weer een nieuwe dag
pi_105587629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja dat is zo.

Het is dus in ieder geval mogelijk. ^O^
  woensdag 14 december 2011 @ 19:45:46 #38
341900 Atmosphere82
pi_105587664
[quote]0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:

Balen is dat he. Wetende dat je haar eerder had moeten aanspreken.
[..]

Klopt, maar toendertijd was ik net 18 jaar en durfde ik weinig tot niets op dat gebied! :@
  woensdag 14 december 2011 @ 19:46:05 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105587683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Geneukt? :)
Ook dat... sstttt.
pi_105587691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Piye het volgende:
Baas als jij in 30 minuten met haar flirt, gesprekje aanknoopt en vervolgens ook nog eens in haar komt.

:')
pi_105587911
Wel eens meegemaakt. Het punt is, dat ik in een openbare ruimte ben, en als ik faal, dan kijkt de hele meute ook meteen op...Dus...nah, dan maar niet.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:50:11 #42
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_105587933
Ach als je leest dat mensen afspreken met elkaar na een potje wordfeud. Dan is dit helemaal niet zo'n onmogelijke optie.
pi_105588110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef mrazura het volgende:
Ach als je leest dat mensen afspreken met elkaar na een potje wordfeud. Dan is dit helemaal niet zo'n onmogelijke optie.
Volgende keer als ze haar telefoon pakt vragen of ze ook wordfeud speelt, mooie ijsbreker ^O^
pi_105588122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef mrazura het volgende:
Ach joh, heb een jaar lang van Assen naar Zwolle gegaan in de trein, had er op den duur een sport van gemaakt om naast beetje van die onschuldig ogende onzekere meisjes te zitten en heb zoveel van ze op (toen nog) Hyves gehad en met verschillende afgesproken en zelfs nog met een paar seks gehad. Vrouwen willen net zo graag versierd worden als mannen ;)
pi_105588191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef oddity het volgende:

[..]

Volgende keer als ze haar telefoon pakt vragen of ze ook wordfeud speelt, mooie ijsbreker ^O^
Je moet een vraag stellen die ze altijd met 'ja' moet beantwoorden, dan komen ze in de Ja-stemming en dat schijnt psychologisch heel goed te werken.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:55:00 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105588222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Piethur het volgende:

[..]

Je moet een vraag stellen die ze altijd met 'ja' moet beantwoorden, dan komen ze in de Ja-stemming en dat schijnt psychologisch heel goed te werken.
Bijvoorbeeld: "Ben jij een meisje?"
pi_105588275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld: "Ben jij een meisje?"
Zoiets ja, of: "Ben jij een afgetrapt tarrel die een kont heeft zo groot, dat ik mensen ken die kleiner wonen" ?
  woensdag 14 december 2011 @ 19:57:46 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105588370
Piethur, ik kón het niet laten :P
  woensdag 14 december 2011 @ 19:57:52 #49
351780 Piye
King of Kush
pi_105588375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Baas als jij in 30 minuten met haar flirt, gesprekje aanknoopt en vervolgens ook nog eens in haar komt.

:')
Gesprekken. :')
Ik schuif ze altijd een briefje toe met "ik ben doof neuken?". Werkt goed. :D
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_105588430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Piye het volgende:

[..]

Gesprekken. :')
Ik schuif ze altijd een briefje toe met "ik ben doof neuken?". Werkt goed. :D
Maar van aftrekken werd je toch doof???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')