Ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is toch ergens zo'n site waar je je trein-flirts kunt opgeven?
Dan nog moet je maar het geluk hebben dat de dame in kwestie het leest.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is toch ergens zo'n site waar je je trein-flirts kunt opgeven?
Ja en hoeveel mensen weten van het bestaan van die site af?quote:
Balen is dat he. Wetende dat je haar eerder had moeten aanspreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit is ZO ontzettend herkenbaar en hartverscheurend!![]()
Ik heb het al (te) vaak meegemaakt, inclusief een keer dat ik in de trein zat met een vrouw
met een Oost-Europees uiterlijk tegenover me
(situatie meegemaakt in het jaar 2000) die me constant zat aan te kijken en een complete
inkijk-show gaf..>!![]()
Inderdaad, dit zijn de harde dingen des levens helaas...
Ooh kan gebeuren. Maar waarom is het niks voor KBL dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:29 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Kleine vergissing, teringlul.Sorry dat ik je een compliment gaf, zal het niet weer doen.
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef ounsciz het volgende:
[..]
Dan nog moet je maar het geluk hebben dat de dame in kwestie het leest.En nóg belangrijker; dat ze daarbij ook voldoende geïnteresseerd is.
Geneukt?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Mij is het eens gelukt met een drieregelige advertentie in het Parool, zonder de vent ooit gesproken te hebben (hij stond op het perron, ik zat in de stoptrein). En gelezen door hem, ook in de trein, om 5 uur 's ochtendsWe hebben jaren kontakt gehad.
Vanwege alle ongeïnteresseerde TL;DR reacties die je dan altijd krijgt? En een forum is snel-snel hup-hup voor de meesten.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ooh kan gebeuren. Maar waarom is het niks voor KBL dan?
Met een speelgoedtrein neem ik aan dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Piye het volgende:
Niet herkenbaar, bij mij leidt dit altijd tot treinseks.
Het is dus in ieder geval mogelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Mij is het eens gelukt met een drieregelige advertentie in het Parool, zonder de vent ooit gesproken te hebben (hij stond op het perron, ik zat in de stoptrein). En gelezen door hem, ook in de trein, om 5 uur 's ochtendsWe hebben jaren kontakt gehad.
Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Baas als jij in 30 minuten met haar flirt, gesprekje aanknoopt en vervolgens ook nog eens in haar komt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Piye het volgende:
Niet herkenbaar, bij mij leidt dit altijd tot treinseks.
Volgende keer als ze haar telefoon pakt vragen of ze ook wordfeud speelt, mooie ijsbrekerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef mrazura het volgende:
Ach als je leest dat mensen afspreken met elkaar na een potje wordfeud. Dan is dit helemaal niet zo'n onmogelijke optie.
Ach joh, heb een jaar lang van Assen naar Zwolle gegaan in de trein, had er op den duur een sport van gemaakt om naast beetje van die onschuldig ogende onzekere meisjes te zitten en heb zoveel van ze op (toen nog) Hyves gehad en met verschillende afgesproken en zelfs nog met een paar seks gehad. Vrouwen willen net zo graag versierd worden als mannenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef mrazura het volgende:
Ach als je leest dat mensen afspreken met elkaar na een potje wordfeud. Dan is dit helemaal niet zo'n onmogelijke optie.
Je moet een vraag stellen die ze altijd met 'ja' moet beantwoorden, dan komen ze in de Ja-stemming en dat schijnt psychologisch heel goed te werken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef oddity het volgende:
[..]
Volgende keer als ze haar telefoon pakt vragen of ze ook wordfeud speelt, mooie ijsbreker
Bijvoorbeeld: "Ben jij een meisje?"quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Piethur het volgende:
[..]
Je moet een vraag stellen die ze altijd met 'ja' moet beantwoorden, dan komen ze in de Ja-stemming en dat schijnt psychologisch heel goed te werken.
Zoiets ja, of: "Ben jij een afgetrapt tarrel die een kont heeft zo groot, dat ik mensen ken die kleiner wonen" ?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ben jij een meisje?"
Gesprekken.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Baas als jij in 30 minuten met haar flirt, gesprekje aanknoopt en vervolgens ook nog eens in haar komt.
Maar van aftrekken werd je toch doof???quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Gesprekken.
Ik schuif ze altijd een briefje toe met "ik ben doof neuken?". Werkt goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |