Faal.quote:
Oh.. niet dusquote:Bewaren van gekookte eieren
Een gekookt ei kun je veel minder lang bewaren dan soms gedacht wordt. Bewaar het maximaal 5-7 dagen in de koelkast.
wat verander jij mijn post nou in je quotequote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Faal.
Ik dacht altijd dat een week toch wel de max is, ff ruiken?
Je faalt met ninja-editten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat verander jij mijn post nou in je quote
!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Om de dag kook ik 10 eieren en eet deze op verspreid over twee dagen (5 per dag). Nu heb ik echter een aantal gekookte eieren die een week in de koelkast liggen, zijn deze nog goed om te eten?
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Om de dag kook ik 10 eieren en eet deze op verspreid over twee dagen (5 per dag). Nu heb ik echter een aantal gekookte eieren die een week in de koelkast liggen, zijn deze nog goed om te eten?
Die zitten in bewaarvloeistof/opgiet (dat smerige zurige spul), en daar zouden ook conserveermiddelen in kunnen zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
Gezien ze gekookt en al geleverd worden in emmers voor de groothandel, zullen ze vast niet na 1 week al rot zijn.
quote:
Nee hoor, dat is heel normaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ja? Zo heel gek is dat toch niet
Hoeveel eet jij er dan, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is heel normaal.
Dan komt hij aan met z'n kipfilettjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef stroopdoosch het volgende:
Moet je even aan jahr00n vragen.
Geen idee. Gemiddeld misschien 3 of 4 per maand of zo?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij er dan, als ik vragen mag.
Dat is wel erg weinig. De een houdt meer van eieren dan de ander. Was er niet zo'n stimuleringscampagne in de media voor eiconsumptie?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Gemiddeld misschien 3 of 4 per maand of zo?
Ts is sumo worstelaar of body builder.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is heel normaal.
wel eens geproefd, niet te etenquote:Op donderdag 15 december 2011 04:33 schreef ppi het volgende:
Begraaf ze :
Een van de delicatessen bij 'de Chinees' is het 'eeuwige ei'. Dat is een kippenei dat voor langere tijd in de grond begraven is geweest, waarbij het een bijzondere smaak heeft gekregen. De tijdsduur waarbij deze eieren begraven blijven is 'het geheim van de smid', maar meestal zou dat in de orde van grote van een jaar zijn.
http://www.geo.uu.nl/ngv/geonieuws/geonieuwsart.php?artikelnr=762
Refereer maar eens naar het onderzoek waarin is aangetoond dat het eten van eieren an sich tot een hoog cholesterol/hartinfarct leidt. Op Becel margarine staat 'verlaagt de cholesterol'. Ik eet dat erbij, zo hef ik het teveel aan cholesterol op wat ik met de eieren heb binnengekregen. Statistics.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef Ladylike het volgende:
Goed voor je cholesterol
Nu een perfect lichaam ()
Straks een goed hartinfarct en vroege dood.
Hey, maar je gaat wel met een mooi lichaam
Dat is wel slim ja. Gewoon iedere dag een pakje boter erbij omdat het cholesterol verlagend werktquote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Refereer maar eens naar het onderzoek waarin is aangetoond dat het eten van eieren an sich tot een hoog cholesterol/hartinfarct leidt. Op Becel margarine staat 'verlaagt de cholesterol'. Ik eet dat erbij, zo hef ik het teveel aan cholesterol op wat ik met de eieren heb binnengekregen. Statistics.
Precies. Ei verhoogt je cholestrol niet meer dan andere levensmiddelen dat doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Refereer maar eens naar het onderzoek waarin is aangetoond dat het eten van eieren an sich tot een hoog cholesterol/hartinfarct leidt. Op Becel margarine staat 'verlaagt de cholesterol'. Ik eet dat erbij, zo hef ik het teveel aan cholesterol op wat ik met de eieren heb binnengekregen. Statistics.
Exactement. Het zal je niet verbazen dat de user die de opmerking heeft gemaakt een vrouw is. "Ik heb het ooit ergens gelezen op een viva-like-site, dus doe ik alsof ik er verstand van heb"quote:Op donderdag 15 december 2011 12:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies. Ei verhoogt je cholestrol niet meer dan andere levensmiddelen dat doen.
Fabeltje is allang achterhaald.
Ts is zekers een Body-builder en dan 1 die naast de eieren flink aan de anabolen is gezien bovenstaande reactie, zijn intelligentie niveau is tot onze teleurstelling bij lange niet toereikend voor Aspirant Sumo-worstelaar blijkt nu.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Exactement. Het zal je niet verbazen dat de user die de opmerking heeft gemaakt een vrouw is. "Ik heb het ooit ergens gelezen op een viva-like-site, dus doe ik alsof ik er verstand van heb"
Go fuckin' read your books bitch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |