Faal.quote:
Oh.. niet dusquote:Bewaren van gekookte eieren
Een gekookt ei kun je veel minder lang bewaren dan soms gedacht wordt. Bewaar het maximaal 5-7 dagen in de koelkast.
wat verander jij mijn post nou in je quotequote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Faal.
Ik dacht altijd dat een week toch wel de max is, ff ruiken?
Je faalt met ninja-editten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat verander jij mijn post nou in je quote
!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Om de dag kook ik 10 eieren en eet deze op verspreid over twee dagen (5 per dag). Nu heb ik echter een aantal gekookte eieren die een week in de koelkast liggen, zijn deze nog goed om te eten?
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Om de dag kook ik 10 eieren en eet deze op verspreid over twee dagen (5 per dag). Nu heb ik echter een aantal gekookte eieren die een week in de koelkast liggen, zijn deze nog goed om te eten?
Die zitten in bewaarvloeistof/opgiet (dat smerige zurige spul), en daar zouden ook conserveermiddelen in kunnen zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
Gezien ze gekookt en al geleverd worden in emmers voor de groothandel, zullen ze vast niet na 1 week al rot zijn.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |