quote:
Jammer alleen dat het PvP is en niet PvEquote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef LeaderRoel het volgende:
We gaan met z'n allen bij de Crimson Order op de server Lord Calypho toch?
Dan maken we binnenkort ook even een member list in de OP
Ik vind juist PVP > PVE.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het PvP is en niet PvE
Dan maak je 1 character in Lord Calypho voor de Crimson Order, en ga je met je andere chars op een andere serverquote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef dubrillion het volgende:
[..]
PvP maakt het wel een stuk leukerquote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef dubrillion het volgende:
[..]
eens, met mn hendig sjieke stealth djoek ik die al die republic battiesquote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Met de gehele crimson order low level noobs ganken mien jung
waarom nietquote:
Haha had ik nog niet gezien. Ik wed dat er mensen zijn van het SWTOR forum die echt zulke neigingen hebbenquote:
Have funquote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef Pixell het volgende:
Ik ga op de LoL server, met Republic.
Mijn altijd maak ik dan bij jullie.
Mailtje kreeg ik net binnen, heb in augustus pre order geplaatst, zit helaas nog op school..maar ik knijp hem er snel tussenuit!!!
Hmm heb toenstraks er wel over gepost, maar kan hem nu niet 123 vindenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Weet iemand nog een draadje of iets waarin per server staat welk land deze onofficieel heeft geclaimd? Chuundar heeft bijvoorbeeld de 4 grootste Russische guilds maar was benieuwd of er meer bekend is over andere servers
Was dus net verstuurdquote:Today, we're inviting many more people to play The Old Republic - more than yesterday, and over a much greater time span.
As explained yesterday, our initial pre-order rush was over a very short span (about a week). Today we'll be inviting well beyond July, but again, we're remaining cautious as we send each email wave.
We're currently planning on sending four waves of email invites today of equal size. We're going to get them out as fast as we can, while monitoring player counts and server population. I'll update this thread when each wave is sent. You can also follow our official Twitter account for notification.
Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).
Wave Two was sent at 9AM CST (7AM PST / 10AM EST / 3PM GMT / 4PM CET).
quote:
quote:ls de waves even groot zijn, en ze zitten nu al aan eind augustus, en ze zeiden gisteren dat september verreweg de minste pre-orders had, dan komt zelfs oktober vandaag nog aan de beurt denk ik
Daarom ben ik wel blij dat ik vandaag geen mail krijg. Krijg namelijk vanavond vrienden over de vloer. En ik denk dat ik de neiging krijg om ze sneller eruit te trappen als ik weet dat ik een mailtje krijg/hebquote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
godver vanavond bios gepland met vriendin![]()
![]()
terwijl ik denk dat ik met de 4e wave net erin kom (13sept)
Ziet er ook tof uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef JediSimons het volgende:
Wat een geweldige CE jongens.
Het is de 131 euro meer dan waard.
Maak eens wat foto's van de goodies danquote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef JediSimons het volgende:
Wat een geweldige CE jongens.
Het is de 131 euro meer dan waard.
Alweer ?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef hans1988 het volgende:
had mn code op 14 september gekocht, werkte nie, kwijtgeraakt en op 24 novemeber weer gevonden en de V in een U veranderd, bam werkte
godver
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=17114quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maak eens wat foto's van de goodies dan
hehequote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef hans1988 het volgende:
[..]
oow kudt dat had ik al gezegd heshit, my bad
Heb niet zoveel tijd om foto's te maken. Moet nu naar werk.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maak eens wat foto's van de goodies dan
Nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:37 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Heb niet zoveel tijd om foto's te maken. Moet nu naar werk.En heb niet zoveel belichting in m'n kamer.
Maar m'n setup
[ afbeelding ]
yepquote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Pixell het volgende:
Iemand hier een iphone die wat voor mij kan checken:
is de security app al uit en het bedrijf heet "EA Swiss Sarl"?
Yes!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Pixell het volgende:
Iemand hier een iphone die wat voor mij kan checken:
is de security app al uit en het bedrijf heet "EA Swiss Sarl"?
Als hij nou was gaan sporten, ipv F5enquote:
Dat is ook topsport voor sommige mensen hequote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als hij nou was gaan sporten, ipv F5en
Mss heeft hij een ziekte?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als hij nou was gaan sporten, ipv F5en
samequote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Krijg ook ineens een mailtje van Blizzard dat ik 7 dagen gratis WoW mag spelen.
Iemand?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:41 schreef Rahl het volgende:
Iemand een idee of ik ergens in een .ini filetje de beginresolutie kan aanpassen? 1600:900 trekt mn laptopje niet en de resolutie kan ik niet veranderen door de massive graphic lag
Als je geen early access hebt schiet dat niet op hequote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Free record shop belde, en vertelde mij dat ik het spel morgen al kan ophalen.
Oh ik heb hem ook bij Free Record Shop gepreordered, dan neem ik aan dat ik hem morgen ook op kan halen?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Free record shop belde, en vertelde mij dat ik het spel morgen al kan ophalen.
Ja ik heb er early acces bij. Ik denk dat ik zaterdag/zondag mag beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je geen early access hebt schiet dat niet op he
Ja die jongen zij dat hij het vandaag te horen had gekregen en dat je hem morgen gewoon kan kopen zonder pre-order.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh ik heb hem ook bij Free Record Shop gepreordered, dan neem ik aan dat ik hem morgen ook op kan halen?
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ja ik heb er early acces bij. Ik denk dat ik zaterdag/zondag mag beginnen.
[..]
Ja die jongen zij dat hij het vandaag te horen had gekregen en dat je hem morgen gewoon kan kopen zonder pre-order.
Sith trooper armor? Wut?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:41 schreef leeell het volgende:
ik zag zonet wel erg mooie trooper armor voorbij schieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Friday12 het volgende:
waarom nog maar 1 wave doe gewoon later vandaag nog een paar stelletje slome sukkels
bedenk ook hoeveel servers ze hebben en hoeveel mensen ze inviten dan kunnen de servers vast wel wat meer aan(beta was ook meer volgens mij)quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Als er teveel mensen tegelijk op gaan dan crasht de server of krijg je enorme lag, mensen die de launches van Wrath of the Lich King en Cataclysm hebben meegemaakt kennen dit vast wel.
Ik liep op iedereen voor bij cataclysm, nooit geen last gehad dusquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Als er teveel mensen tegelijk op gaan dan crasht de server of krijg je enorme lag, mensen die de launches van Wrath of the Lich King en Cataclysm hebben meegemaakt kennen dit vast wel.
Maar al te goed, kan me The Burning Crusade ook nog wel herinnerenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef LeaderRoel het volgende:
good old daysquote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Maar al te goed, kan me The Burning Crusade ook nog wel herinneren
12 uur snachts bij die poort en dan de eerste uurtjes in Hellfire peninsula!... Laggfest
Kon je er in dan? Ik kon niet inloggen toenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik liep op iedereen voor bij cataclysm, nooit geen last gehad dus
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:26 schreef genakt het volgende:
Misschien doen ze wel weer een extra wave
Ik had geluk toenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kon je er in dan? Ik kon niet inloggen toen.
op beta was ik lvl 23 in dat ene weekendquote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Van die nerds die in 3 dagen spelen lvl 30 bereikt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |