abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 14:25:18 #1
70532 loveli
N
pi_105575150

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_105575402
Bedenk me net dat ik iemand 8 jaar geleden voor gek had verklaard, als die had gezegd dat ik op m'n 26e me helemaal verdiept zou hebben in de werking van voedingsstoffen en sport :')
Waar die realisatie ook in ene wegkomt :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105575468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Bedenk me net dat ik iemand 8 jaar geleden voor gek had verklaard, als die had gezegd dat ik op m'n 26e me helemaal verdiept zou hebben in de werking van voedingsstoffen en sport :')
Ja mensen kunnen inderdaad zo veranderen! Ik hield in mn tienerjaren echt niet van sport. En nu kan ik me niet voorstellen dat ik dat niet doe :)

Oh en nu hou ik vooral van gezond eten, terwijl ik toen voornamelijk zakken snoep en vettigheid zat weg te werken :)
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 14:34:55 #4
70532 loveli
N
pi_105575482
Oi. Stel je voor wat je over 8 jaar voor rare dingen kunt doen!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 14:37:28 #6
70532 loveli
N
pi_105575577
quote:
quote:
Strijkservice Carla beëindigt haar diensten per 1-12-2011
crap in = crap out
pi_105575611
ahwww maar er zijn wel andere strijkservices :) gewoon stomerijen doen dat ook.

* MarMar haat strijken

ik heb niet eens een strijkplank :P
  woensdag 14 december 2011 @ 14:38:48 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105575627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als je een combi hebt niet hoor :). Zit maar 1 stekker aan.
Dat ja :+ Wij hebben 1 mini-vriesvakje, ingebouwd in de koelkast. Dus het hele ding staat nu uit. (werd tijd ook, er was in het vriesvakje nog maar bar weinig ruimte vanwege de dikke ijslaag die erin vast zit :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Ha, inderdaad! Ik was een sportnoobje :+ ben ik trouwens nog steeds op veel gebieden. Ik vind dat ze op scholen gewoon dansles moeten aanbieden als gym :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105575665
3000 woorden max, met 10% uitloop. Ik zit al op 2997 en moet nog een paragraaf afmaken en een conclusie uitschrijven.... :')

Maar m'n bibliografie is wel 3 pagina's lang :')
Ja doei.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:40:43 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105575701
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
3000 woorden max, met 10% uitloop. Ik zit al op 2997 en moet nog een paragraaf afmaken en een conclusie uitschrijven.... :')
Conclusie: Just read the f#ing paper, you lazy git.

:Y)
pi_105575736
Ik vind steeds meer geweldige informatie die ik 'moet' delen :') _O- straks maar schrappen ;(
Ja doei.
pi_105575737
Chicos y chicas, ik ga zo paragliden.
Het was leuk jullie te kennen. :W
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_105575828
Oeh gaaf henk!!!! Have fun!
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 14:44:40 #14
70532 loveli
N
pi_105575864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
:W _O_
crap in = crap out
pi_105575891
Henk, wat ubertof! Veel plezier *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105576298
Tof Henk!!

Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, 2 mandarijnen, 1 gele paprika
L: 2 speltboterhammen met leverworst en een gekookt eitje
T: halve komkommer en handje nootjes
T: 5 abrikozen
D: bij ouders, geen idee
T: iets lekkers bij de koffie, mn broertje is jarig :)
pi_105576569
Goed lijstje denk ik :) en gefeliciteerd!
pi_105576751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eensgelijks van dat kennen en jaloers en ga je filmen?
pi_105576833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef MarMar het volgende:
Goed lijstje denk ik :) en gefeliciteerd!
Dank u :)
pi_105576976
Nallie eet je wel vleesvervangers? Al denk ik dat die vol zitten met lactose, maar dat is maar een gevoel....

En in bijv. noten zitten ook eiwitten :Y En eet je wel eitjes?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 14 december 2011 @ 15:15:29 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105577044
Bwaaa! Iemand heeft mijn enige gepubliceerde paper genoemd in een boek, als een soort van 'voor meer info over zusenzo, zie paper X door persoontje Y', maar hij heeft mijn voornaam verkeerd genoemd _O- :')

Ik heb hem maar een mailtje gestuurd :+

[ Bericht 15% gewijzigd door MariaEtcetera op 14-12-2011 15:25:29 ]
pi_105577217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie eet je wel vleesvervangers? Al denk ik dat die vol zitten met lactose, maar dat is maar een gevoel....

Ja vleesvervangers eet ik af en toe, die zonder kaas dus, maar die zijn er wel. probeer ook vaker bonen/linzen etc te eten. En minimaal 4 eieren per week op advies van de dietiste! En noten bijna elke dag!

Alleen ik zat net naar dat eiwitpoeder te kijken en bijna alles is op whey basis.. en dat mag ik ook weer niet :') is restproduct van kaas maken. Geloof dat ze bij de tuinen wel op plantaardige basis hebben.
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 15:22:24 #23
70532 loveli
N
pi_105577308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef _aurum_ het volgende:

Vleesvervangers zijn op zuivel gebaseerd (Valess), schimmels (Quorn) of soja (Tivall).
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 15:25:43 #24
70532 loveli
N
pi_105577428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Nallie het volgende:
Alleen ik zat net naar dat eiwitpoeder te kijken en bijna alles is op whey basis.. en dat mag ik ook weer niet :') is restproduct van kaas maken. Geloof dat ze bij de tuinen wel op plantaardige basis hebben.
Gaat het om lactose of koemelkeiwit? Voor zover ik weet bevat whey niet exact de eiwitten van koemelk, maar is het wat makkelijker te verteren. Misschien weten ze er op het BB-forum meer over, er zal vast wel een bodybuilder met koemelkallergie zijn. Kijk eens wat die als vervanging gebruikt.
crap in = crap out
  woensdag 14 december 2011 @ 15:27:04 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105577489
O: kwarkcombi
L: dubbele boterham kaas
T: handje pepernoten (de laatsten, goddank)
D: ? nog boodschappen doen, denk een stamppot ofzo
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_105577506
Ik krijg er honger van: tijd voor m'n banaan!
Ja doei.
pi_105577556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaat het om lactose of koemelkeiwit? Voor zover ik weet bevat whey niet exact de eiwitten van koemelk, maar is het wat makkelijker te verteren. Misschien weten ze er op het BB-forum meer over, er zal vast wel een bodybuilder met koemelkallergie zijn. Kijk eens wat die als vervanging gebruikt.
Op dat van mij staat dat er lactose in zit, meen ik me te herinneren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 15:30:25 #28
70532 loveli
N
pi_105577676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Koemelkeiwit. En wei(poeder) staat op de lijst van 'verboden producten'.
Ik zal inderdaad eens op BB forum kijken.

Maar ik ben een beetje twijfelachtig over die koemelkallergie. Mijn huisarts heeft het vastgesteld aan de hand van klachten/eetgewoonten schema. Maar na tijdelijke verbetering na het schrappen van koemelk, had ik daarna weer heel veel klachten. Nu alweer twee weken veel minder (fingers crossed) dus ik vraag me af of t echt koemelk is of iets in de richting van PDS.
Ben daarom ook benieuwd wat de mesoloog morgen zegt.
pi_105577832
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 15:42:13 #31
70532 loveli
N
pi_105578044
Glutenallergie en koemelkallergie gaan vaak hand in hand en versterken elkaar, omdat de een je darmen wat aantast kunnen de eiwitten voordat ze voldoende zijn afgebroken, worden opgenomen. Dat veroorzaakt problemen. Goed voor je darmen zorgen = minder problemen.
crap in = crap out
pi_105578173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef loveli het volgende:
Glutenallergie en koemelkallergie gaan vaak hand in hand en versterken elkaar, omdat de een je darmen wat aantast kunnen de eiwitten voordat ze voldoende zijn afgebroken, worden opgenomen. Dat veroorzaakt problemen. Goed voor je darmen zorgen = minder problemen.
Ja maar dat doe ik echt wel. Kijk maar naar mn lijstjes :) veel vezels, groente, meerdere eetmomenten, redelijk licht verteerbaar eten, weinig vet... en probiotica. Heb ook elke dag van die zakjes met vezels. Sinds anderhalve week gaat t redelijk stabiel allemaal.
Heb ook een week glutenvrij geprobeerd, maar dat verminderde mijn toenmalige klachten niet en na die week had ik bizar veel trek in brood :').
pi_105578399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja vleesvervangers eet ik af en toe, die zonder kaas dus, maar die zijn er wel. probeer ook vaker bonen/linzen etc te eten. En minimaal 4 eieren per week op advies van de dietiste! En noten bijna elke dag!

ik heb geen idee hoe het smaakt, maar dit is wellicht een optie:

http://www.bulkpowders.co(...)isolate#.Tui3v2NR71Q

Ik denk dat als je dit in een smoothie gooit, je het wel overleeft :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105578456
of deze?

http://www.bulkpowders.co(...)ntised_#.Tui3y2NR71Q

Those who are lactose intolerant will also be pleased to know that BP Basics Whey Protein Concentrate 82% is low in lactose. (Note: BP Basics Whey Protein Isolate 90% is even lower in lactose and as such offers a better alternative for those who are lactose intolerant).

einde reclameliedje :P
pi_105578524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
of deze?

http://www.bulkpowders.co(...)ntised_#.Tui3y2NR71Q

Those who are lactose intolerant will also be pleased to know that BP Basics Whey Protein Concentrate 82% is low in lactose. (Note: BP Basics Whey Protein Isolate 90% is even lower in lactose and as such offers a better alternative for those who are lactose intolerant).

einde reclameliedje :P
Awesome, thanks! Ik ga me er eens een beetje in verdiepen. Zal eerst van t weekend eens mn eiwit intake uitrekenen.
pi_105578788
Jurk besteld bij TopVintage net :D :D :D
SPOILER: beetje grote foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:09:13 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105579090
Die is mooi Mar!

5 jaar geleden was ik ook iemand die 3 x per week een pizza, patat en chinees bestelde, niet bewoog en rookte als een ketter. Onvoorstelbaar inderdaad.

Lijst:
O: 2 boterhammen met kaas, beschuit jam
B: 1.15 uur wandelen
L: boterham ham, gekookt ei, beker melk
T's: cup a soup tomatencremesoep, peer, appel, augurk, blokje choco, wortels, plak stol met boter
D: Bloemkool en een salade met een blik tonijn (voor mijzelf alleen)
T's: kwark en vla, cassavechips

mijn boom is af, moest er 4 x voor naar de action maar ja :')
Nu kerstkaarten schrijven :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_105579171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef MarMar het volgende:
Jurk besteld bij TopVintage net :D :D :D
SPOILER: beetje grote foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!
Ja doei.
pi_105579495
Motorbloempje, ik heb de roggebrood bij de lidl gehaald! Zal morgen eens proberen :)
pi_105579709
Ha! Ik hoop dat je 't lekker vindt!
Ik ga iig als we in Nederland zijn volgende week weer een voorraad halen O+
Ja doei.
pi_105579794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ha! Ik hoop dat je 't lekker vindt!
Ik ga iig als we in Nederland zijn volgende week weer een voorraad halen O+
Is er nog meer wat je gaat inslaan volgende week? Of wat je mist?
pi_105579870
:D deed me denken aan 't pakketje van Jagar!
pi_105579996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Is er nog meer wat je gaat inslaan volgende week? Of wat je mist?
Extra hete HELA Curry, Zaanse mayo en extra pure hagelslag! En Belgische biertjes O+
Ja doei.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:31:59 #44
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105580062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Extra hete HELA Curry, Zaanse mayo en extra pure hagelslag! En Belgische biertjes O+
Vlieg je?

Anders zeggen ze op Schiphol: Hela! Waar gaat dat met die curry heen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_105580064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En een broodje kroket eten?
Toen ik in New York zat miste ik vooral Nederlandse kaas en drop :)
Oh en normaal brood :')
  woensdag 14 december 2011 @ 16:33:18 #46
148689 Muis006
pi_105580126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Amerikaans brood :r

Veel te zoet.
pi_105580128
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Vlieg je?

Anders zeggen ze op Schiphol: Hela! Waar gaat dat met die curry heen?
:D!

Neen, met de auto en de boot *)
Ja doei.
pi_105580143
En de zaterdag dat we hier in Nederland aankomen (hihi) gaan we een broodje kroket eten idd O+ O+ O+
Ja doei.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:34:00 #49
148689 Muis006
pi_105580152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D!

Neen, met de auto en de boot *)
Get your towels ready :o
pi_105580223
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Amerikaans brood :r

Veel te zoet.
Ja echt! Maar ze stoppen daar overal suiker in. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 16:35:55 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105580245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Engels brood vond ik ook huuu, inderdaad! >< Behalve als toast, veelal :P
  woensdag 14 december 2011 @ 16:36:53 #52
148689 Muis006
pi_105580289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja echt! Maar ze stoppen daar overal suiker in. :')
Suiker of vettige kaas.

Preferably both :P
pi_105580303
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Suiker of vettige kaas.

Preferably both :P
Plastic kaas...
pi_105580345
Gelukkig hebben we hier wel wat lekkere kazen gevonden, maar een echte verse jong belegen van de kaasboer hebben ze hier idd niet ;(
Ja doei.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:41:32 #55
148689 Muis006
pi_105580465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hebben we hier wel wat lekkere kazen gevonden, maar een echte verse jong belegen van de kaasboer hebben ze hier idd niet ;(
Jamaar jullie hebben al die lekkere worstjes :Y

Hoewel ik jong belegen ook zou missen ja.
pi_105580531
Maar jullie hebben cheddar en honderdmiljardmiljoen andere kazen mobo :o

Engeland O+
  woensdag 14 december 2011 @ 16:50:50 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105580882
Kaas ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 14 december 2011 @ 16:51:57 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105580921
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kaas ;(.
Kaas, heb er een haat/liefde verhouding mee :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 december 2011 @ 16:53:34 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105580982
Hele jonge kaas en gratin over overschotels is prima. Maar alles sterker dan jong is huuu. Zelfs jong belegen trek ik niet.
pi_105581053
Ik krijg trek van jullie gepraat over lekker eten :P! Ik heb morgen een kerstdiner op het werk en ik heb ingeschreven op 'hoofdgerecht met vlees'. Ik zat te denken aan gehakt in filodeeg ofzo. Er is ter plekke wel een oven, maar ik wil liever thuis al bakken en daar alleen opwarmen, omdat ik niet weet of het echt een goede oven is. Heeft iemand toevallig een geniaal recept voor mij?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_105581235
voor morgen? en voor hoeveel personen?
pi_105581336
XM, what about een kaasfondue met eerste kerstdag? :P
pi_105581388
Voor morgen, en voor 4 tot 6 man ofzo. Iedereen neemt iets mee en er zal waarschijnlijk veel te veel zijn.
pi_105581502
oh vier tot zes, das te doen. kweet niet of filodeeg lekker knapperig blijft als je het twee keer in een oven moet doen, misschien gewoon gehakt in een paprika ofzo? :)
pi_105581517
Gevulde paprika! ^O^
pi_105581636
Jamaar dat vind ik dan weer niet zo kerstdiner-ish en ook niet zo deelbaar. 't Wordt een soort buffet zegmaar. Misschien moet ik het deeg dumpen en gewoon een gehaktbrood maken.
En het moet trouwens ook nog in de (spits)trein vervoerbaar zijn naar mijn werk, dus dan is een cakeblik of taartvorm ook wel practisch :).

[ Bericht 40% gewijzigd door Quinazoline op 14-12-2011 17:12:51 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 17:09:04 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105581718
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ik dacht ook al, misschien is het de letter k! Kerst, kaas, kattenbakken, kiespijn, het kabinet...

Maar dat gaat niet op, ivm onder andere koekjes! :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 17:20:00 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105582262
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Dat lust ik wel, mits zonder blauwe kazen.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:32:43 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105582713
Zo, Halina Reijn ziet er in het echt leuker uit dan op tv O+
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 december 2011 @ 17:34:44 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105582771
Zo, KNAL, daar viel een brok ijs van de bovenkant van de vriezer naar beneden! _O- Vriendje en ik sprongen allebei zo ongeveer op van schrik :') </Spannende Update uit het Leven van Maria>
pi_105582790
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Waar heb je d'r gespot?
  woensdag 14 december 2011 @ 17:37:55 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105582869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar heb je d'r gespot?
Utrecht CS :)
Niet meer actief op Fok!
pi_105583254
*kant en klaar maaltijdeter meldt*
pi_105585322
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: panini ham kaas
D: venkel uit de oven,
T: kwark

Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
T: appeltaart met amandelspijs
L: sla met geitenkaas, lente-ui en honingmosterd
T: blokjes kaas
S: hardlopen, grondoefeningen
D: eten bij een vriendin
pi_105585777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar dat doe ik echt wel. Kijk maar naar mn lijstjes :) veel vezels, groente, meerdere eetmomenten, redelijk licht verteerbaar eten, weinig vet... en probiotica. Heb ook elke dag van die zakjes met vezels. Sinds anderhalve week gaat t redelijk stabiel allemaal.
Heb ook een week glutenvrij geprobeerd, maar dat verminderde mijn toenmalige klachten niet en na die week had ik bizar veel trek in brood :').
Mijn darmen raakten totaal van slag van teveel vezels. Gewoon eten is prima, maar van een schep tarwevezels door de yoghurt was ik een dag (later) ziek. En ik maar steeds meer vezels eten..

Het was dat Chicolate (of Mini?) iets zei over haarzelf en wat overgevoeligheid voor vezels, dat ik op het idee kwam de extra vezels te schrappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105585916
Ik zou denken dat m'n normale menu vezelrijk genoeg is:
• yoghurt en muesli (kale basismuesli, ongeveer 50 gr)
• 1,5 kg groente/fruit (komkommer, wortel, tomaat, appel, mandarijn, paprika)
• 2 roggebrood pindakaas
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoet
• 3 mandarijntjes
• 1 port
• avondeten: 2 ons geroerbakken witte kool met spinaziesaus (2 ons diepvriesspinazie, beetje geraspte kaas)
• toe: kwart ananas met custardvla
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_105586445
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind haar op TV er anders ook altijd wel "leuk" eruitzien. :Y

SPOILER: random shit
Xennia, haal je lijstje van vandaag eens door eetmeter. Low-carb betekent niet dat je direct zo heel laag moet uitkomen, en vet is iets wat je dan ook totaal niet moet vermijden. Bij ECHT te weinig ga je spieren verbranden waardoor je dus later nog weer minder normaal kunt eten.
Zoek anders eens naar Co haar lijstjes tijdens low-carb, die waren (zo ik mij kan herinneren) wat voller dan die jij plaatst.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:26:53 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105586712
Vond die van Xennia ook wel erg weinig inderdaad.

Jij wordt volwassen V1 O+

Mooi lijstje Sigme.. goed idee om spinazie (roomspinazie) te gebruiken als saus... Lekker!

Salade was erg lekker... Je zal denken dat 2 tomaten, een grote krop ijsbergsla, 2 grote augurken, 1 blik tonijn, 2 gekookte eieren, halve komkommer, blikje mais genoeg is voor 1 persoon :')

Zo nog maar een groot bord vol met kwark, vla, bruine suiker en wat verse ananas :9
  woensdag 14 december 2011 @ 19:29:26 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105586818
Echt, waar láát je het uniek! :D
pi_105586974
O: 2 sneetjes bruin brood met hagelslag
L: 2 sneetjes bruin brood met omelet
T: klein stukje carrot cake
D: indiase wraps met sla
T: heeel klein stukje carrot cake
  woensdag 14 december 2011 @ 19:35:15 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105587117
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
O: 2 sneetjes bruin brood met hagelslag
L: 2 sneetjes bruin brood met omelet
T: klein stukje carrot cake
D: indiase wraps met sla
T: heeel klein stukje carrot cake
Bruin als in: volkoren?
Veel carbs, weinig fruit, groente en zuivel.
pi_105587218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bruin als in: volkoren?
Veel carbs, weinig fruit, groente en zuivel.
bruin, gewoon bruin. Een hele stap voor mij aangezien ik brood verschrikkelijk vind en dus het liefste alleen witte broodjes eet :@ . Eerst maar aan bruin brood 'wennen' voor ik volkoren ga eten :@ .

Qua groente zat er ui, paprika en courgette in die wraps. En ik heb een flinke bak sla (met ui, augurk en paprika) erbij op.

Zuivel had wat meer gekunt, maar ik drink elke ochtend een flesje actimel omdat ik dus weinig zuivel drink/eet :@

Fruit eet ik meestal 's avonds, vandaar nog niet op lijstje *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 19:37:35 ]
pi_105587326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij wordt volwassen V1 O+
Maar ik wil niet ;(
Wil weer met m'n speelgoedauto's in de zandbak spelen, naar m'n kamer gestuurd worden en me uren lang kunnen verliezen in m'n fantasie :@ (en dat m'n ma dan weer roept, kom je nog 's uit je kamer want ik heb je 3uur geleden al geroepen)

*grom* }:|
/genoeg gezeurd

SpaceInvaders (awesome nick trouwens O+ Atari 2600 O+) Afkicken van zoet heeft mij enorm geholpen volkoren brood juist lekkerder te vinden.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:41:14 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105587408
Andijviestamppot :9.
pi_105587417
Zaanse mayonaise O+ Ik heb altijd die tubes, is wat in een pot zit hetzelfde?

Verdorie, toetsenbord van lappie is kapoet :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105587423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SpaceInvaders (awesome nick trouwens O+ Atari 2600 O+) Afkicken van zoet heeft mij enorm geholpen volkoren brood juist lekkerder te vinden.
Dank :D

Dit is pas echt mijn eerste dag 'gezond doen'. Ik wil wel volkorenbrood gaan eten maar ik weet van mezelf dat ik dat beter stap voor stap kan doen met eerst bruin brood. Ik heb al roggebrood gekocht op aanraden van mobo O+ .

De carrot cake was niet echt gezond (totaal niet zelfs). Maar de ingrediënten waren al gekocht en ik vond het zonde om alles weg te gooien :@ . Wel de helft gedoneerd aan O+ net.
pi_105587534
En ik moet meer drinken op een dag.

* SpaceInvaders zet een kop thee.

Suiker/zoetje in mijn thee heb ik al afgeleerd trouwens :7
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 19:43:43 #88
70532 loveli
N
pi_105587542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
In een pot zit meer >:)
crap in = crap out
pi_105587615
quote:

Op de een of andere manier vind ik de tubes beter :P
Zo'n k&k maaltijd vult toch niet genoeg voor mij, zo wat havermoutpap maken nog,
En het is nu zo rustig dat ik best had kunnen koken :s)
pi_105587788
quote:

Ze hebben bij de AH ook grote flessen, Hela curry formaat! Dat is ook dezelfde als in de potten en tubes. Wij hebben dus altijd die grote flessen, want: hendig!
Ja doei.
pi_105587929
Nemen jullie voor mayonaise een alternatief of eten jullie de gewone versie?

Ik eet namelijk altijd calvé mayo of zaanse uit een tube. Kan ik dan beter zo'n halfvolle/0% vet/weet ik het nemen of is dat onzin?
pi_105587949
Mmmm,dan hou ik het voorlopig maar bij de tubes:P

Moh, waarom zijn de onderdelen voor mijn lappie alleen zo cheap bij Amazon.com ;( nou ja, de verzendkosten verpesten alles }:|

Anders had ik een nieuw tobo, geheugen, harde schijf & accu kunnen hebben voor onder de 100 dollar.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_105588012
Als ik iets met mayo eet, en zo vaak is dat niet, dan liever gewoon echt mayo. Dat is dan ook meestal aardappelwedges of patat ofzo.

Maar bijvoorbeeld in de tonijnsalade of op een broodje hamburger met lamsvlees neem ik dan weer creme fraiche met wat knoflook :9
Ja doei.
pi_105588105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze hebben bij de AH ook grote flessen, Hela curry formaat! Dat is ook dezelfde als in de potten en tubes. Wij hebben dus altijd die grote flessen, want: hendig!
Nadeel voor mij is dat ik het dan echt overal overheen ga doen _O-

Space>Meestal is bij de minder vet varianten het vet niet heel veel minder en vervangen door suiker :r dus ik hou het bij gewone mayo.

OMGdiekapottespatiebalkdrijftmetotwaanzin :( maar eriseen tuutjeafgebrokenofzogrrrr
pi_105588140
quote:

Kabeltje kan loszitten, staan vaak wel sheets op internet over hoe je 'm kan demonteren, dan gewoon even kabeltje checken ;)

Space. Ah zo, bij mij helpt cold-turkey vaak beter, "I rack-a the disciprinne" :')
En ik ken nog wel iemand die gek is op worteltjescake, of nou, vooral het glazuur :D *dansje doet* O+
pi_105588152
Ok, dus gewone mayo met mate. *O*
pi_105588211
En m'ntoetsenborddoethet slechter onderIE dan onder Chrome?!
In Chromeisalleen despatiekaduuk, in IE hapereneenboelletters.

Godver }:|
  woensdag 14 december 2011 @ 19:55:53 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105588271
Space... dan ben je gewoon goed bezig *O*

Mijn ex nam altijd een tube zaanse mayo mee naar restaurants :P

V1, KOM J ETEN, heb je verdorie 3 uur geleden al geroepen !!
pi_105588319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kabeltje kan loszitten, staan vaak wel sheets op internet over hoe je 'm kan demonteren, dan gewoon even kabeltje checken ;)

Space. Ah zo, bij mij helpt cold-turkey vaak beter, "I rack-a the disciprinne" :')
En ik ken nog wel iemand die gek is op worteltjescake, of nou, vooral het glazuur :D *dansje doet* O+
Nee, het ligt dus aan IE, en bij de spatiebalk is een rubber dingske kaduuk/verschoven waardoor ik hard moet rammenvooreen spatie.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:00:52 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105588566
Ik eet meestal fritessaus... maar het liefst speciaal met Hela inderdaad :D
pi_105588581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:

Bij mijn ex werd ik altijd meewarig aangekeken als ik mayo kreeg bij de gebakken earpels.
Het is gewoon een SAUS hoor excuse me :{w
Dat zijn vader een halve suikerpot door 1 cm yoghurt deed en dol was op cocktailfruit met slagroom als toetje was normaal :')

Al schaamde ik me wel in Griekenland met een andere ex, dat die bij het superlekkere eten het nog voor elkaar kreeg om te vragen of ze ook meejonees hadden (ik vroeg het nl niet bij de schoonouders, mijn ex wist dat ik graag mayo had bij mijn aardappeltjes, maar daar moest dan toch ff over gegrapt worden.... :( )
pi_105588608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, het ligt dus aan IE, en bij de spatiebalk is een rubber dingske kaduuk/verschoven waardoor ik hard moet rammenvooreen spatie.
Dingetje eruit slopen bij een van de shifts ofzo? :P
pi_105588615
Even gauw een lijstje dumpen:

O: 2 maisboterhammen rosbief
T: klein bakje yoghurt met appel, banaan
L: 2 maisboterhammen pindakaas
T: 2 mandarijntjes, 2 celebrations
D: kaasfondue met broccoli, champignons, wortel, komkommer en wat stokbrood en een rood wijntje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105588779
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dingetje eruit slopen bij een van de shifts ofzo? :P
Heb net gekeken, goeie tip :D maar ze moeten dus eigenlijk vast zitten aan de ondergrond, en die van de spatie is gescheurd.Maar heb 'm weer redelijk op zijn plek geloof ik.

Damn, ik heb zin in friet :Y) Ik ben echt wel beter ja :') (avondeten was gepocheerde vis).
  woensdag 14 december 2011 @ 20:04:39 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105588781
Lekker GB maar volgens mij is maisboterham ook niet de beste keus?
Maar lekker is het!

Wat heb ik het koud, echt rillen..
Even dweilen en dan lang warm douchen
pi_105588848
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker GB maar volgens mij is maisboterham ook niet de beste keus?
Maar lekker is het!

Wat heb ik het koud, echt rillen..
Even dweilen en dan lang warm douchen
Nee, is ook niet de beste keus. Maar er was geen volkorenbrood te krijgen, dus toen maar voor maisbrood gekozen. Heerlijk brood was het, lekkere knapperige korst :9~

Geniet van je douche zo!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105588869
quote:

:@ ja mama uniek...
...
*snif* *snif*
Oeh!
Hebben we speklappen!? O+ :9~
*zoef*
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 20:07:24 #108
70532 loveli
N
pi_105588958
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nemen jullie voor mayonaise een alternatief of eten jullie de gewone versie?

Ik eet namelijk altijd calvé mayo of zaanse uit een tube. Kan ik dan beter zo'n halfvolle/0% vet/weet ik het nemen of is dat onzin?
Ligt eraan hoeveel potten je er per week doorheen jaagt. Mayolijn van Remia is de enige light die nog een beetje smaakt.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 20:07:45 #109
70532 loveli
N
pi_105588982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Mmmm,dan hou ik het voorlopig maar bij de tubes:P

Moh, waarom zijn de onderdelen voor mijn lappie alleen zo cheap bij Amazon.com ;( nou ja, de verzendkosten verpesten alles }:|

Anders had ik een nieuw tobo, geheugen, harde schijf & accu kunnen hebben voor onder de 100 dollar.
En amazon.de?
crap in = crap out
pi_105589103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef loveli het volgende:

[..]

En amazon.de?
:N

:'(
pi_105589261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind haar op TV er anders ook altijd wel "leuk" eruitzien. :Y

SPOILER: random shit
Xennia, haal je lijstje van vandaag eens door eetmeter. Low-carb betekent niet dat je direct zo heel laag moet uitkomen, en vet is iets wat je dan ook totaal niet moet vermijden. Bij ECHT te weinig ga je spieren verbranden waardoor je dus later nog weer minder normaal kunt eten.
Zoek anders eens naar Co haar lijstjes tijdens low-carb, die waren (zo ik mij kan herinneren) wat voller dan die jij plaatst.
dankje voor de feedback. Na: ''venkel uit de oven'', ben ik vergeten neer te zetten ''en biefstuk met peperroomsaus''. Het lowcarben is al aardig mislukt met een panini op mijn lijstje en appeltaart.
pi_105589444
quote:

Ik zou me zo schamen voor iemand die zelf saus meeneemt naar een restaurant :@
pi_105589465
Van mayo eet ik nooit zo veel, dus dan vind ik dat wat ik dan wél eet best de lekkere niet-light mayo mag zijn. :+

Lijstje van vandaag:
O) Havermout met havermelk en walnoten
L) 2x heel dikke snee brood met brie en komkommer
D) Pasasalade (avocado, feta, volkorenpasta, komkommer, tomaat, sla & rode pesto)
T) Appel

En was het nou zo dat je aan tomaten ook niet zo veel had qua vitamines? Want eigenlijk moet ik dan nog wel wat andere groentes in m'n pastasalades mikken, maar ik was vandaag een beetje te lui om dingen te nemen die ik nog moest bakken. :+
pi_105589646
Ik eet mayo alleen bij friet/gebakken aardappels.

En dipsaus voor chips, maar dat ga ik vanaf vandaag niet meer doen :@ :7
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 20:18:43 #115
70532 loveli
N
pi_105589719
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet mayo alleen bij friet/gebakken aardappels.

En dipsaus voor chips, maar dat ga ik vanaf vandaag niet meer doen :@ :7
Dipsaus => yoghurt :9
crap in = crap out
  woensdag 14 december 2011 @ 20:19:04 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105589742
Ik eet misschien 1x per maand mayo ofzo.
pi_105589744
Jeej ik mag door naar de psych :'). Die mag gaan kijken of mijn chaos tijdelijk door omgevingsfactoren is, of genetisch. En sowieso gaan helpen met orde scheppen in dat brein van mij :+.

@loveli: ik ben nog steeds ambitieus, maar ik wil teveel en ben het overzicht (en mezelf) compleet kwijtgeraakt. Maar er zit weer wat vooruitgang in, ik haal weer deadlines enzo :). Komende tentamenweek heb ik maar 1 tentamen, van een vak dat leuk is, dus die ga ik gewoon halen :D.

Paragliden is tof henk, veel plezier :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105589759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Dipsaus => yoghurt :9
Maar chips --> slecht. Dus geen dipsaus nodig :D
  woensdag 14 december 2011 @ 20:23:45 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105590076
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar chips --> slecht. Dus geen dipsaus nodig :D
Je kunt ook groente dippen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105590152
Viz, ik heb mijn lijstje van vandaag, op jouw advies, evengoed door eetmeter gegooid en kom rond de 1600 (ik gebruik wel vrijwel altijd volle kwark/yoghurt).
pi_105590504
thuis! 12 urige werkdag achter de rug. Morgen weer om 8 uur lesgeven...En vervolgens de hele dag conferentie inclusief aansluitend diner. En vrijdag ook de hele dag conferentie. En zaterdag lessen voor maandag voorbereiden... *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_105590886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind steeds meer geweldige informatie die ik 'moet' delen :') _O- straks maar schrappen ;(
Schrijven is schrappen. Probeer 20% van je essay te verwijderen, daar wordt het alleen maar beter van. Wel eerst 2 dagen laten 'rusten'.

[/lerares]
  woensdag 14 december 2011 @ 20:38:55 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105591001
Lijstje:

O: twee geroosterde bammen smeerworst
T: colaatje
T: 500 ml verse jus
D: groene tagliatelle met kipfilet in mosterdsaus

* Viking84 wegrent :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_105591114
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef Lago het volgende:

En was het nou zo dat je aan tomaten ook niet zo veel had qua vitamines? Want eigenlijk moet ik dan nog wel wat andere groentes in m'n pastasalades mikken, maar ik was vandaag een beetje te lui om dingen te nemen die ik nog moest bakken. :+
Tomaten zijn juist goed volgens mij. :)

Druk Jagar... Nog anderhalve week tot Kerstmis!
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 14 december 2011 @ 20:42:34 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105591174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: twee geroosterde bammen smeerworst
T: colaatje
T: 500 ml verse jus
D: groene tagliatelle met kipfilet in mosterdsaus

* Viking84 wegrent :@.
Puik lijstje ^O^ Vooral de jus!

pi_105591214
Nog tot maandagmiddag 4 uur. Of wellicht 5 met spullen voorbereiden om mee te nemen om in Duutserland aan te werken. Maar then it's enough. Dinsdag overdag m'n huisje schoonmaken, en dinsdag aan het eind van de middag vlieg ik naar duutserland! *O* *O* *O*
pi_105591241
Oh, en chico: spannend, maar wel goed zeg!
  woensdag 14 december 2011 @ 20:49:14 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105591583
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een echt XM-lijstje O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 december 2011 @ 20:50:21 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105591651
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een echt XM-lijstje O+.
Neuh, ik lunch nooit vloeibaar.
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 20:51:20 #130
70532 loveli
N
pi_105591705
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is niet vers }:|
crap in = crap out
  woensdag 14 december 2011 @ 20:55:47 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105591946
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neuh, ik lunch nooit vloeibaar.
Ik heb ook niet vloeibaar geluncht :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_105592369
goed dat je een doorverwijzing hebt Chico!

Mijn vader wordt oud O+ Hij zou vanmiddag langs komen om samen te lunchen, ik heb 'm rond 10 voor 1 maar gebeld waar hij bleef. Was hij het helemaal vergeten :') Gelijk half in paniek :+ Uiteindelijk is hij eind van de middag nog even bakkie komen doen :D

Ik heb geen cardio gedaan, had geen zin :@
  woensdag 14 december 2011 @ 21:10:46 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105592702
Chico, goed dat je een verwijzing hebt.

Xennia, lijstje van gisteren was minder dan dat van vandaag geloof ik.

Vik! Hoe krijg je dat voor elkaar....Plannen he! }:|

Speklapjes met knapperig zwoerd of vetspek met zwoerd en bruine bonen.
Damn waarom heb ik altijd honger? :')
  woensdag 14 december 2011 @ 21:12:14 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105592755
Zou Henk neergestort zijn? Durfal dat ze is O+

Phaidra, weten jullie al wat het wordt? (behalve dan een baby?)
pi_105593401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou Henk neergestort zijn? Durfal dat ze is O+

Phaidra, weten jullie al wat het wordt? (behalve dan een baby?)
Nee, daar moeten we nog zo'n 8 weken geduld voor hebben ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105593683
Mijn lijstjes zijn echt prut de laatste tijd. Veel troep, het grote nadeel van vrije dagen... Ik let ook op dat ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijg, maar troep is slecht :( Maar zo lekker...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105594310
Nee, ik ben niet neergestort, het was onwijs tof en ik werd onwijs misselijk en heb al zwevende mijn maaginhoud eruit gegooid! :D
Heb geen filmpjes gemaakt, komt vast niet echt over. Wel foto 's gemaakt.

Vik, troost je, mijn lijstje is veeeeeeel erger.
600 ml cola
Klein zakje yuca chips
Bosbessen donut
Zeker een halve liter lulo sap met melk (en vast ook gruwelijk veel suiker)
stuk appeltaart.

Ik val wel onwijs af van dergelijke lijstjes overigens. Mn broeken zakken van mn kont af. B-)
En nu ga ik winkelen. Bij een outlet gebeuren.
Doe wat je niet durft.
pi_105594531
Ohai! mijn rechterhand kan niets meer maar het was vet leuk :')
  Vis een optie? woensdag 14 december 2011 @ 21:47:45 #139
70532 loveli
N
pi_105594623
Henk! _O- Voor herhaling vatbaar?
crap in = crap out
pi_105594634
O: croissant en jus d'orange
T: peer
L: kipfilet, 200 gr spinazie, wat aardappels
T: mueslireep
T: koffie met melk
T: mars (ik had zo'n honger en er was niets! dom)
S: *O*
D: omelet 2 eieren, dubbele bth pindakaas
pi_105594756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, ik ben niet neergestort, het was onwijs tof en ik werd onwijs misselijk en heb al zwevende mijn maaginhoud eruit gegooid! :D

600 ml cola
Klein zakje yuca chips
Bosbessen donut
stuk appeltaart.

Ik val wel onwijs af van dergelijke lijstjes overigens. Mn broeken zakken van mn kont af. B-)
geen wonder dat je misselijk was met zo'n lijst. Wel tof dat het leuk was!
pi_105595199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Perruche het volgende:
Ohai! mijn rechterhand kan niets meer maar het was vet leuk :')
wacht maar tot morgen, het wordt erger :') _O-

LOL @ Henk :D
pi_105595287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wacht maar tot morgen, het wordt erger :') _O-

LOL @ Henk :D
Kut :') klantenbezoek... haha!
pi_105595417
Hahaha Henk :D. Hopelijk liep er niemand beneden!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105595478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
lol GMTA
pi_105595489
_O-
pi_105595500
Fish and chips! O+
Ja doei.
pi_105595692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, lijstje van gisteren was minder dan dat van vandaag geloof ik.
Ik ga het meteen even narekenen, want is niet de bedoeling.
Dit was het lijstje van gisteren:

quote:
O: (volle) yoghurt met sinaasappel
L: gerookte zalm met ijsbergsla
T: oude kaas (4 blokjes)
D: oosterse maaltijdsalade met (in roomboter gebakken) biefstuk (sla, tauge, cashewnoten, paprika, olijfolie, basterdsuiker, sojasaus)
S: grondoefeningen
T: mandarijn
= 1656 kcal

Conleche: hoeveel kcal haal jij op een dag als je op je carbs let?
pi_105595695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Schrijven is schrappen. Probeer 20% van je essay te verwijderen, daar wordt het alleen maar beter van. Wel eerst 2 dagen laten 'rusten'.

[/lerares]
Bedankt voor de tip O+

SPOILER
Ja doei.
pi_105596796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

600 ml cola
Klein zakje yuca chips
Bosbessen donut
stuk appeltaart.

Looool xD. Lijkt me heel ongemakkelijk kotsen trouwens, moet je nog opletten ook dat het niet over je schoenen gaat.

En hebben ze jouw maat daar dan? Jij lange Hollandsche vrouw :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_105596829
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef Xennia het volgende:

Conleche: hoeveel kcal haal jij op een dag als je op je carbs let?
Ook zo tussen de 1500 en 1700. En met moeite! Als je geen carbs eet is het best lastig om boven de 1500 te komen.
pi_105597252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
Hehe, dat dacht ik ook al. :D
Maar het.is weer eens wat anders dan een meeuw. B-)
En ik heb over mn rechter schouder gekotst. B-)
Ik vind het wel voor herhaling vatbaar. Maar dan wel met maaginhoud en niet.eerst een uur in een hobbelige bus. :P

Ben nu in outlet 1 en ik had verwacht dat.die heel.groot was, maar dat valt vies tegen.
Qua kleding is het veel jeans en wat abercrombie en hollister enzo.
Er schijnt ook.een nafnaf winkel.te zijn, maar dus niet hier kennelijk. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:19:19 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105599636
Damn Henk :D
Hoe lang nog en hoe laat is het nu bij jou?

Hier is het koud en regenachtig.. Vies dus
Koud, waterkoud, 3 graden waterkoud
Koud, had ik al koud gezegd?

Nog even wachten tot aanstaande thuis is (ja de hele dag alleen en weer geen vreetbui gehad) en dan cassave chipjes en een cola-berenburg, lekker
pi_105599962
Ook weer lekker in mn bedje, met een behoorlijk opgeblazen gevoel. Door de havermoutpap ben ik bang want het is pas net dat ik last heb.
  donderdag 15 december 2011 @ 01:20:08 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105603838
Krijg een bolle buik door rauwe wortelen en te snel eten, hap veel te veel lucht.
pi_105604659
Jagar, je had helemaal gelijk. Ik heb broccoli gehaald!

Uniek, het.is hier 6 uur vroeger en over 10 dagen vlieg ik terug. Het is een uur of 8 dus. En het winkelen viel tegen. De score is 1 tshirt.
Ach, ik heb toch niet zoveel ruimte in mn tas. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 15 december 2011 @ 07:01:29 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105605859
Ik.probeer op vakantie altijd een keer per dag groente te eten, al is het maar een blik spinazie.
pi_105606027
Goeiemorgen!

Over een half uur moet ik alweer lesgeven. Ikw eet niet of ik dat kan, ik hou niet zo van praten op de vroege morgen. En toen ik het aanneem had ik gedacht gewoon vroeg op te staan, maar nu heb ik m'n slaap hard nodig. Daarna staat de hele dag in het teken van een conferentie, die begint vandaag. Spannend!
pi_105606043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!

Over een half uur moet ik alweer lesgeven. Ikw eet niet of ik dat kan, ik hou niet zo van praten op de vroege morgen. En toen ik het aanneem had ik gedacht gewoon vroeg op te staan, maar nu heb ik m'n slaap hard nodig. Daarna staat de hele dag in het teken van een conferentie, die begint vandaag. Spannend!
succes vandaag, hopelijk valt 't allemaal mee ^O^
pi_105606105
Succes vandaag!

Ik ben ook weer in het land der levenden :')
Vandaag lekker dagje vij maar eerst even wat dingen van mijn to do lijstje halen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_105606116
Morning. Met onwijze keelpijn in de trein! En honger :')

Succes jagar!
pi_105606500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ook zo tussen de 1500 en 1700. En met moeite! Als je geen carbs eet is het best lastig om boven de 1500 te komen.
Heel moeilijk, ja! :o

Ik ga in januari (ja, lekker uitstellen :P ) ook weer even iets beter op m'n carbs letten. Eet ontzettend veel brood de laatste tijd en dan ook nog carbs bij het avondeten. Dat kan wel wat minder.
pi_105606673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!

Succes!! Gaat je vast gewoon helemaal lukken!
Dat het lager blijft met minder carbs is voor mij dan juist wel weer erg prettig, anders is het lastig om rond die 1380 te blijven.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, peer
L: soep, rauwkost, kwark
T: cappuccino, mandarijntjes
D: rode bietjes met ui, rundersaucijsje
T: custard oid
pi_105606715
En dat terwijl koolhydraten net als eiwitten maar 4kcal/gram zijn :D
Vet is 8kcal/gram en alcohol 7kcal/gram trouwens :) Alleen is alcohol puur brandstof en kan je lichaam dat niet omzetten in vet :D
pi_105606725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Vet is 8kcal/gram en alcohol 7kcal/gram trouwens :) Alleen is alcohol puur brandstof en kan je lichaam dat niet omzetten in vet :D
vet is 9 toch :?
pi_105606735
Ha ik heb een vliegdag dus niet zo'n planning denk ik...

O: vers fruitsap, yoghurt met muesli
T: zo'n vliegtuigbroodje
L: iets Thais of een couscous salade
T: weer een vliegtuig broodje
D: ga vriendje vragen iets te koken
pi_105606738
Goede grutjes, die drie-vier uur reistijd op een dag maakt dat ik vandaag reuze slaperig ben. Ik ben zelfs bij een tankstation gestopt om Red Bull te kopen, wat best een smerig goedje is als je net je tanden gepoetst heb.

O: kwark, havermout met banaan en een paar rozijntjes (even op de verwarming gezet :))
T: half blikje redbull
L: pistoletje met ei en 30+ kaas
T: krentenbol
T: appel
D: stamppot andijvie in de herhaling
Slapen O+
pi_105606753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
Ha ik heb een vliegdag dus niet zo'n planning denk ik...

O: vers fruitsap, yoghurt met muesli
T: zo'n vliegtuigbroodje
L: iets Thais of een couscous salade
T: weer een vliegtuig broodje
D: ga vriendje vragen iets te koken
Stel gamba's voor! :9 :9
pi_105606766
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

vet is 9 toch :?
:o je hebt gelijk! Silly me :{
Het is dan ook nog geen 9uur he :+
pi_105606813
quote:
Op basis van deze info denk ik dat ik vanavond eens een lekker kerstige roomboter cake ga bakken. Met rum en roomboter.
pi_105606840
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:55 schreef anna82 het volgende:
Goede grutjes, die drie-vier uur reistijd op een dag maakt dat ik vandaag reuze slaperig ben. Ik ben zelfs bij een tankstation gestopt om Red Bull te kopen, wat best een smerig goedje is als je net je tanden gepoetst heb.

O: kwark, havermout met banaan en een paar rozijntjes (even op de verwarming gezet :))
T: half blikje redbull
L: pistoletje met ei en 30+ kaas
T: krentenbol
D: stamppot andijvie in de herhaling
Slapen O+
:D net zo erg als sinaasappelsap?
En 4uur reistijd per dag is kut inderdaad :(

Anna, waar je wel op moet letten dat wanneer je verbruik minder is dan je inname en je alcohol erbij hebt zitten, je de alcohol als eerste verbrand en het overschot dus wel gaat opslaan :P
pi_105606872
quote:
Niet alles is evenveel gram :) misschien eet in in gewicht wel minder, maar in volume meer :P
Anyway, het bevalt me prima zo en ik doe eigenlijk meer de eiwitten opzoeken dan de carbs vermijden, die zitten er heus nog wel tussen :)

Alcohol niet in vet? Da's goed nieuws! :P
pi_105606954
Oi oi oi dit gaat een zware dag worden.
Anna, ja gambas of tortilla!
pi_105606957
Anna, knap dat je het volhoudt, 4 uur reistijd per dag!! Voor hoelang zit je bij deze klant?

Sterkte met je keel, Perruche!

Jag, succes vandaag ^O^. Komt vast goed (zegt zij die vergaderingen bij voorkeur na 10 uur plant).

Ik zit aan de brinta. Alweer een hele verbetering ten opzichte van gister :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105607023
Phaidra O+ hoe ishet met de buik?

Anna jij ook sterkte vandaag :p
pi_105607041
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D net zo erg als sinaasappelsap?
En 4uur reistijd per dag is kut inderdaad :(

Anna, waar je wel op moet letten dat wanneer je verbruik minder is dan je inname en je alcohol erbij hebt zitten, je de alcohol als eerste verbrand en het overschot dus wel gaat opslaan :P
Viz, ik zal er aan denken, maar zo'n grote drinker ben ik niet hoor :)
Al een huis gekocht? Ik zou het wel weten! ;)

Phaidra: het is niet elke dag 4 uur hoor, soms 3 en heel soms 2,5. Nog geen duidelijk over de duur van het project, ik hoor het ws volgende week. Goed van de brinta, ga zo door :P
pi_105607065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Phaidra O+ hoe ishet met de buik?

Anna jij ook sterkte vandaag :p
Super! Gister een echo gehad voor de nekplooimeting en alles zat er nog! Nu 6,4 cm groot :+. Ook het hartje gehoord, bizar! De meting was niet gelukt, dus vandaag mag ik nog een keer O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105607225
Ha met je dwarsligger... ;) nou beetje vertraging geloof ik, ik ga maar eens bellen.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:27:03 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105607256
Hahahahaha :D Lol, Henk _O-. Ik las eerst over dat stukje heen, dus ik dacht: Wat is er zo grappig aan die post? :?.

Vandaag wordt een beter lijstje dan gisteren. Ben nu havermout aan het eten. In bed O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_105607322
yay, de jurk is vanmorgen vertrokken uit Meppel, die is hier vast wel vanmiddag *O*
pi_105607698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Viz, ik zal er aan denken, maar zo'n grote drinker ben ik niet hoor :)
Al een huis gekocht? Ik zou het wel weten! ;)
Morgen nog even bij beide langs :) En bij de mensjes die me centen mogen lenen :')

Is it a bird!?
Is it a plane!?
*flats*
}:| It's HPKW who's paragliding...
pi_105607820
Mogguh! Heb me gisteren helemaal aan mijn lijstje gehouden. Dat posten van planningen helpt toch echt wel :).

Daarom een planning voor vandaag:
O: brinta, melk, paar rozijntjes
L: 4 bth sandwichspread
T: sinaasappel
D: kerstdiner@work, iedereen neemt iets mee dus ben benieuwd. Denk dat ik de alcohol maar skip, dat scheelt al een hoop.

Zat vanmorgen in de trein, voelde/hoorde een klap, trein stopte, conducteurs liepen naar voren maar ze concludeerden gelukkig dat het waarschijnlijk vuurwerk geweest is en niks ergers.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:02:00 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105607975
Nu moet ik aan dit rijmpje denken:

Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly

:').
Niet meer actief op Fok!
pi_105608113
Goeiemorgen! Ik heb me gisteren ook redelijk aan mijn lijstje gehouden, alleen is er 's avonds nog iets van 2/3 muffin bij gekomen. :@ Maarja, alle gezonde dingen heb ik in elk geval ook gehad.
Daarom vandaag dus maar weer een lijstje:
O: havermout (niet zoveel, was niet zo lekker), koffie met melk
T: snee brood met kaas
L: 2x brood met pindakaas
T: banaan, worteltjes
T: 1x brood met kaas (moet waarschijnlijk tot een uur of 6-7 werken)
D: boerenkoolstamppot met veel kool, weinig aardappel en een stukje rookworst (gisteren dus wraps gehad)
S: bij elkaar 45 minuten fietsen
T: stukje muffin, kiwi als die zacht genoeg zijn :+
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 10:10:20 #185
70532 loveli
N
pi_105608159
quote:
Alcohol - leververvetting.
crap in = crap out
pi_105608235
Leuk van die alcohol. Alleen jammer dat ik van drank altijd zin krijg in dingen die alleen máár vet zijn. :')
Everything has changed
pi_105608253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef Mini. het volgende:
Leuk van die alcohol. Alleen jammer dat ik van drank altijd zin krijg in dingen die alleen máár vet zijn. :')
:@ :')
pi_105608312
Say wut?!
pi_105608354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Say wut?!
Dat wist jij toch al lang :9
pi_105608361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:@ :')
Ssst! :@
Everything has changed
pi_105608384
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ssst! :@
Ha! :D Ik ben niet de enige dus :+
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 10:21:08 #192
70532 loveli
N
pi_105608394
En toen ging vaiz niet naar de hypotheker, maar naar Gall&Gall.
crap in = crap out
pi_105608827
Keuzestress hier! Voor de verandering. :P
Blijf ik nog een dag in Medellin om naar Guatape te gaan en het lichtjesfestival te zien.
Of ga ik zoals gepland naar Salento en
dan dit weekend ergens stappen in Cali.
Roept u maar, ik ga er nog even 2 uurtjes over slapen. :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:39:31 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105608859
Lichtjes!
pi_105608878
Ik zou ook voor de lichtjes gaan :)
pi_105609156
Ik zou ook naar de lichtjes gaan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105609286
Lichtjes! O+

Ik ben aan het werk :7 alleen :'( en ik peer hem zodra een collega het hoofd om de deur heen steekt, want het is eiks mijn vrije dag. En de puinhopen van 3 dagen geen administratiefje om ze op te ruimen laat ik lekker liggen.

O: Brinta
T: Optimel
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees
T: Drie mandarijnen
D: ?
pi_105609319
lichtjes O+

Phaidra, leuk de echo! Mooi dat alles goed ging, zal idd vast bizar zijn om dat hartje te horen.

Lijstje:
O: crackers
T: niks
L: volkoren bth 1x met kaas, 1x met ?? weet ik nog niet
T: banaan hoop ik.
D: weet ik nog niet, zal ik het wagen om mijn vriend te vragen om te koken?? :')
~ Bonito La Risa ~
pi_105609341
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:

*) hahah moest wel even lachen ja. Kon ik niet.
~ Bonito La Risa ~
pi_105609376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:

Mijn agenda's van de middelbare school staan vol met dit soort rijmpjes :D
Jij brak mijn hart, ik molde jouw brommertje.... (en wat daar nog voor kwam)
pi_105609413
Oja,
Ik hield van jou, jij van je brommertje
Jij brak mijn hart, ik molde jouw brommertje
pi_105609527
Ik ben voor jou gevallen, languit over de straat
Ik zag jouw mooie ogen, maar de stoeprand te laat

:')
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 december 2011 @ 11:05:38 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105609554
Zuuumbaaa èhhhh, Zuuumbaaa ooooh! *stuiterbalt binnen* *)

Eindelijk weer eens in de ochtend geweest! :9 Was even moeilijk vanochtend, maar dan heb je ook wat :7 En nu net een bruine pistolet met gekookt ei naar binnen geduwd, dus ook eiwitjes B-)

Wie wil me aanraken :') :+
pi_105609562
lol

Do you remember the first time we kissed?
We both closed our eyes
and we missed.
pi_105609724
Wij hadden toch ook van die versjes, maar de enige die ik nog weet is deze:

Roses are red, violets are blue
All my base are belong to you
O+
Everything has changed
pi_105609894
Wie niet waagt,
Blijft maagd
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 11:20:25 #207
70532 loveli
N
pi_105609968
Beter een vogel in de hand dan geen hand.
crap in = crap out
pi_105609977
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Mini. het volgende:

O+
Rozen verwelken, schepen vergaan
Maar onze vriendschap, blijft altijd bestaan
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 11:21:01 #209
70532 loveli
N
pi_105609980
De appel valt niet ver van de boom. Vogelpoep ook niet.
crap in = crap out
pi_105610042
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zuuumbaaa èhhhh, Zuuumbaaa ooooh! *stuiterbalt binnen* *)

Eindelijk weer eens in de ochtend geweest! :9 Was even moeilijk vanochtend, maar dan heb je ook wat :7 En nu net een bruine pistolet met gekookt ei naar binnen geduwd, dus ook eiwitjes B-)

Wie wil me aanraken :') :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105610230
-nee te fout - :')
  donderdag 15 december 2011 @ 11:37:51 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105610503
Wie denkt er even mee: voordat ik aan mijn nieuwe baan begin wil ik nog even een weekje op vakantie. Eisen:
- bij voorkeur warm (periode januari-februari)
- ook cultureel interessant
- bijvoorkeur in onze tijdzone
- ook leuk om alleen heen te gaan.

Ik kom eigenlijk alleen uit op de Canarische Eilanden, of zie ik wat over het hoofd?
pi_105610550
Kenia?
pi_105610566
Egypte?
pi_105610637
Als je aan je hele eisenpakket wil voldoen, blijft dat over, hoewel het culturele gehalte van zo'n eiland me niet heel groot lijkt? En héél warm is het ook niet.

Egypte is warm, maar weer niet zo geschikt voor een vrouw alleen. Tenminste niet zo los op straat. En daar is wel iets meer cultuur dan in zo'n resort. :P

Moeilijk! Als je 2 weken zou hebben zou je wat verder kunnen gaan.
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 11:42:51 #216
70532 loveli
N
pi_105610667
Wintersport is niet cultureel, wel veel zon.
crap in = crap out
pi_105610675
Madeira of Marokko (hoewel ik niet zo goed weet of Marokko als vrouw alleen te doen is)?
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 15 december 2011 @ 11:43:41 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105610707
quote:
:D O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wie denkt er even mee: voordat ik aan mijn nieuwe baan begin wil ik nog even een weekje op vakantie. Eisen:

Ik kom eigenlijk alleen uit op de Canarische Eilanden, of zie ik wat over het hoofd?
Italië oder so? :o
pi_105610712
Verslapen :(

Lijstje wordt:

O: roggebrood met pindakaas
T: banaan
L: 3 boterhammen met extra mature cheddar
T: 2 mandarijntjes
S: kt/spinnen
D: Beef stew, wat erbij weten we nog niet
T: glaasje rode wijn
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:45:42 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105610766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:

Zuid-Afrika.
The love you take is equal to the love you make.
pi_105610771
In het Thailand Topic zag ik dat iemand 9 dagen Thailand had geboekt via Groupon voor 299 euro. Ik vind de reis wat lang voor zo kort. En er is 6 uur tijdsverschil, maar dat zou ik serieus overwegen.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:46:38 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105610793
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D O+

[..]

Italië oder so? :o
Italie is ook koud in de winter. Helaas. Mijn man vindt dat ik naar Japan / Azie moet gaan (maar dan 3 weken), maar ik heb geen zin om met een jetleg bij mijn nieuwe baan te beginnen.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:47:41 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105610827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Italie is ook koud in de winter. Helaas. Mijn man vindt dat ik naar Japan / Azie moet gaan (maar dan 3 weken), maar ik heb geen zin om met een jetleg bij mijn nieuwe baan te beginnen.
Twee weken Azië en dan een weekje uit-jetlaggen? :Y

Co's optie klinkt leuk en best wel goedkoop!
pi_105610939
Groupon is maar 1 dag geldig en het was een paar dagen geleden. Maar misschien komt de aanbieding terug? Ik heb voor mijn ticket wel 650 betaald of zoiets.

Kunnen we meeten met cocktail in hangmat. Dat is nog eens een coole Fokmeet! :D
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 11:53:20 #225
70532 loveli
N
pi_105611009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Denk dat je man je goed genoeg kent om een reden te hebben om dat voor te stellen.
crap in = crap out
  donderdag 15 december 2011 @ 11:54:27 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105611052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Denk dat je man je goed genoeg kent om een reden te hebben om dat voor te stellen.
Hij weet dat ik al heel lang naar Azie wil en hij weet ook dat het er komend jaar niet meer van zal komen.
pi_105611092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij weet dat ik al heel lang naar Azie wil en hij weet ook dat het er komend jaar niet meer van zal komen.
Ik zou het doen dan, Tink. Weet je, we hadden het er van de week nog over: gewoon doen, de dingen die je wilt!! Niet denken dat het altijd nog kan!
pi_105611207
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
T: cracker met mayo, sambal, paprika en komkommer
T: wodka, chips wit wijntje
D: zuurkoolstamppot met worst. Denk ik. Thaise groenten en cashewnoten in oestersaus, rijst, gebakken eitje
T: stroopwafel

Vandaag:

O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met kaas
L: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
T: mango
S: hardlopen (ik ben nu al zo lang niet geweest, dat ik weer bijna opnieuw moet beginnen met Evy. :( )
T: wodka, chips
D: Pastaatje met ui en gebakken kastanje champignons met platte peterselie en een beetje crème fraîche, vegetarisch kaas/broccoliding of zuurkool met worst.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:03:04 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105611278
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou het doen dan, Tink. Weet je, we hadden het er van de week nog over: gewoon doen, de dingen die je wilt!! Niet denken dat het altijd nog kan!
^^.
Niet meer actief op Fok!
pi_105611328
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Mini. het volgende:

O+
WIN! _O_
pi_105611356
@Tink: wat co zegt :) Alleen is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Maar eigenlijk moet je wel gewoon zo leven. Carpe diem!
pi_105611474
Misschien kan je in plaats van een week ook 15 of 16 dagen gaan? Dat je dan nog even thuis uit kunt rusten voor je aan je nieuwe baan begint?

Thailand en Vietnam vond ik top (en ook goed te doen als vrouw alleen).
pi_105611481
Djeez, er is alweer een voetganger aangereden hier in de buurt. Sommige mensen beseffen echt niet hoe slecht ze te zien zijn in het schemer(donker) met alleen donkere kleding aan :{
  donderdag 15 december 2011 @ 12:11:53 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105611493
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk er even over na. Ben namelijk vooral ook heel erg moe op het moment en wil met een opgeladen batterij beginnen.
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 12:15:22 #235
70532 loveli
N
pi_105611579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk er even over na. Ben namelijk vooral ook heel erg moe op het moment en wil met een opgeladen batterij beginnen.
Hoe is je nieuwe baan met reistijd? Is dat goed in te richten?
crap in = crap out
pi_105611657
Whehe, er is vandaag al 2x iemand geweest om de bezetting te meten, en er zit niemand op ons kantoor, terwijl we normaal op donderdag overvolle bezetting hebben :')
pi_105611711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Stel dat je Thailand doet en dan 16 dagen. 1e week allemaal dingen zien en doen, tweede week lekker relaxen aan het strand, beetje snorkelen beetje surfen, dat soort dingen en dan heb je nog een week thuis om weer bij te komen van je jetlag.

Maar als je echt gewoon heel moe bent, dan kan je ook in een luxe resort gaan zitten in Egypte met een miljoen boeken mee. Het enige is: je moet dan wel dat hele culturele aspect vergeten, maar voor een weekje is dat best uit te houden. Jij was toch ook naar Mallorca geweest vorig jaar, met zo'n soort relaxvakantie?
pi_105612145
Iemand nog tips wat we bij de beef stew kunnen eten? Ik dacht zelf eigenlijk aan sperziebonen (aangezien er ook al knolraap etc in de stew zelf zit) maar wellicht nog andere mensen met andere ideeën?

Geen zin in pasta of rijst of aardappelen ofzo...
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:38:28 #239
148689 Muis006
pi_105612175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog tips wat we bij de beef stew kunnen eten? Ik dacht zelf eigenlijk aan sperziebonen (aangezien er ook al knolraap etc in de stew zelf zit, maar wellicht nog andere mensen met andere ideeën?
Peas of sperziebonen inderdaad.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:39:21 #240
148689 Muis006
pi_105612199
Oh en ik heb alweer twee keer gesport deze week.

Killer ass, komt u maar.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:39:26 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105612206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog tips wat we bij de beef stew kunnen eten? Ik dacht zelf eigenlijk aan sperziebonen (aangezien er ook al knolraap etc in de stew zelf zit, maar wellicht nog andere mensen met andere ideeën?
Wortel? :Y
pi_105612217
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wortel? :Y
Dat zit ook al in de stew :P
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:39:55 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105612221
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb alweer twee keer gesport deze week.

Killer ass, komt u maar.
*tikt hem aan*

We verwachten natuurlijk wel direct resultaat! 8-)

Tevens H&M-faal :') Schijnbaar willen ze niet meer dan allerhande dames elkaar opjutten om dingen te kopen, stom zeg ik! :+ De enige reden dat ik nog wel eens in de webshop kijk is als ik iets in het topic zie wat ik wil hebben :') Achja :+
pi_105612229
Waar zijn de Madeira.roepers voor Tink?
Zou Goa geen leuke bestemming zijn? Wel een behoorlijk eis vliegen alleen.

Maar il blijf nog een.dag in Medellin. Straks eerst naar Guatape en vanavond lichtjes kijken. Het schijnt heel erg hier te zijn met lichtjes. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:40:38 #245
148689 Muis006
pi_105612244
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*tikt hem aan*

Nee dat nou ook weer niet. Maar op de lange termijn.. :9
  donderdag 15 december 2011 @ 12:47:22 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105612470
Schattig: Henk tikt ook op de punt ipv op de spatie :P. Dat doe ik als ik boos ben :').

En Greys is onze Madeirapromotor :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 december 2011 @ 12:48:07 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105612496
Lijstje:

O: havermout
T: twee mandarijntjes
L: twee boterhammen, twee gekookte eitjes
T: iets van fruit
D: weet ik nog niet, straks even naar de winkel.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 december 2011 @ 12:48:58 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105612522
Pff, ik zit nog steeds tegen het bellen van het ziekenhuis aan te hikken. Eergister en gister leek het wat beter te gaan, maar vannacht en vandaag was weer helemaal sucky. Maar voel me zo'n muts om weer te bellen, terwijl ze uitvoerig hebben gekeken en er niks mis lijkt te zijn.

-O-

/egopost
pi_105612565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pff, ik zit nog steeds tegen het bellen van het ziekenhuis aan te hikken. Eergister en gister leek het wat beter te gaan, maar vannacht en vandaag was weer helemaal sucky. Maar voel me zo'n muts om weer te bellen, terwijl ze uitvoerig hebben gekeken en er niks mis lijkt te zijn.

-O-

/egopost
Bellen XM, pijn is nooit goed, een signaal van je lichaam!! Zit je bij een academisch ziekenhuis?
  donderdag 15 december 2011 @ 12:52:49 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105612646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bellen XM, pijn is nooit goed, een signaal van je lichaam!! Zit je bij een academisch ziekenhuis?
SFG R'dam.
pi_105612797
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*tikt hem aan*

Tevens H&M-faal :') Schijnbaar willen ze niet meer dan allerhande dames elkaar opjutten om dingen te kopen, stom zeg ik! :+ De enige reden dat ik nog wel eens in de webshop kijk is als ik iets in het topic zie wat ik wil hebben :') Achja :+
Vond het ook al vreemd, dat h&m verhaal ja... Ach maak je toch een compleet nieuwe reeks, zonder afbeelding?!
~ Bonito La Risa ~
pi_105612814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

-O-

/egopost
gewoon bellen ja!
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 15 december 2011 @ 13:01:34 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105612919
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe is je nieuwe baan met reistijd? Is dat goed in te richten?
Nee.. 3 uur rijden of meer heen, 3 uur rijden of meer terug. Maar even kijken hoe we dit aan gaan steken.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:03:26 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105612982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee.. 3 uur rijden of meer heen, 3 uur rijden of meer terug. Maar even kijken hoe we dit aan gaan steken.
:o!

En ik maar klagen over m'n 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Damn. Wat zijn je opties? :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 december 2011 @ 13:03:33 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105612990
quote:

[..]

:o Da's een boel!
  donderdag 15 december 2011 @ 13:05:24 #256
148689 Muis006
pi_105613049
quote:

[..]

Wow :o
pi_105613072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

SFG R'dam.
Is het geen idee om naar het Erasmus te gaan voor een second opinion? Academische ziekenhuizen blijven zoeken namelijk.
Heb zelf ook onverklaarbare dingen gehad en werd het beste geholpen in academisch ziekenhuis!
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 13:10:33 #258
70532 loveli
N
pi_105613203
quote:

[..]

Met een verrekt goede autostoel, 4-daagse werkweek/1 dag thuis en om de werkdag een overnachting?
crap in = crap out
pi_105613251
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Met een verrekt goede autostoel, 4-daagse werkweek/1 dag thuis en om de werkdag een overnachting?
Aan steken...hmm het pand? In de hoop dat ze dichterbij wat zoeken?

Sorry Tink :@ zoiets als Li zegt idd.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:17:03 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105613448
Dat lukt je echt niet elke dag Tink :o

Brooddeeg rijzen, straks lekker vers brood.

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit jam, beker melk
T's: peer, mandarijn, appel, gekookt ei, dropjes
L: 2 sneden vers brood met kipfilet en kaas
T's: blokje choco, hopelijk niks
D: bloemkool, zoetzure komkommer en ribkarbonade
T: kwark en vla
pi_105613673
quote:

[..]

jeetje! dat hou je echt niet vol hoor!! suc6 iig haha
~ Bonito La Risa ~
pi_105614261
quote:

[..]

Doordeweeks daar en in het weekend thuis? 4 om 3. Hier werken vaders uit Belgie/Denemarken/Duitsland die dat al jaren doen. Maar die kunnen hun gezin dus 4 dagen missen.

Gaat je man minder werken nu jij meer gaat verdienen?
pi_105614321
XM wel bellen hoor!! :*

H&M faal idd.. gratis reclame, ze zouden er eigenlijk voor moeten betalen :P

Mijn jurk is er en ik ben BLIJ!!!!

SPOILER: jurkfoto met mij erin
  donderdag 15 december 2011 @ 13:47:34 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105614527
Kan niet zo goed beoordelen door de wazigheid of ie nou helemaal goed zit :@. Maar tis een mooie jurk. Heb er zelf ook wel naar zitten kijken, maar A-lijn does not flatter me.

Enfin. Morgen 12:00 zkh. Hoera.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:47:40 #265
148689 Muis006
pi_105614530
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:
XM wel bellen hoor!! :*

H&M faal idd.. gratis reclame, ze zouden er eigenlijk voor moeten betalen :P

Mijn jurk is er en ik ben BLIJ!!!!

SPOILER: jurkfoto met mij erin
Oh wow!!!!
pi_105614686
Leuk Mar! Al vind ik de kraag persoonlijk iets te aanwezig. Als het bovenlijfje iets 'neutraler' was geweest had ik hem helemaaaaal awesome gevonden! :)
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:53:59 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105614714
Wow Mar, dat staat je ontzettend goed! Erg mooi!

Goed dat je hebt gebeld XM, klote dat het niet 'zomaar' over gaat.
pi_105614804
:@
Ik vind 'm dus echt niet mooi...
  donderdag 15 december 2011 @ 13:57:10 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105614813
Zo, wat een taille!

Ik heb mijn mooie Espritjurkje net ook even aan gehad om te checken of 'ie nog past, en hij past nog en hij staat verdomd fabulous, maar ik kan hem nooit aan wegens te veel decolleté :'). Handig! Ik denk dat ik hem twee keer aan gehad heb sinds ik hem heb _O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 december 2011 @ 13:59:17 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105614864
Niet helemaal mijn smaak, maar wel een snazzy figuur, Mar! O+

Vik, topje eronder?

Hopelijk komt er iets nuttigs uit morgen, XMert :* Nallie's idee van een academisch zkh klinkt ook niet verkeerd.
pi_105615126
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind 'm dus echt niet mooi...
Ik ook niet. Ik hou sowieso niet zo van de Top Vintage-vibe, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier. :')
  donderdag 15 december 2011 @ 14:12:19 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_105615223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik hou sowieso niet zo van de Top Vintage-vibe, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier. :')
Why not? Smaken verschillen! Ik kan weer niks met blousjes met ruches enzo. Prima toch?
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 14:14:47 #273
70532 loveli
N
pi_105615289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Why not? Smaken verschillen! Ik kan weer niks met blousjes met ruches enzo. Prima toch?
Ouch! Hit us where it hurts!
crap in = crap out
pi_105615291
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

Geeft toch niets :) Smaken verschillen enzo :)
  donderdag 15 december 2011 @ 14:16:16 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105615352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik hou niet van heule hoge hakken, loveli!

Maar wel van jouuu *;

Balance restored? B-)
pi_105615370
Lagerfelds, bah!
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:18:03 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105615406
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lagerfelds, bah!
Snel, loveli! Grijp je kans!
  Vis een optie? donderdag 15 december 2011 @ 14:21:53 #278
70532 loveli
N
pi_105615530
*naar werk racet*
Kan iemand anders ff dat linkje posten? :P
crap in = crap out
pi_105615640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daarom zei ik het stiekem toch hardop! Muhaha.
pi_105615674
Ik ben vet slecht bezig vandaag. Nog maar 1 snee brood op en een koekje. Kreeg echt niks door mijn strot heen :r

Zal zo wat beters te eten maken, begin nu wel honger te krijgen gelukkig.
pi_105615680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Daarom zei ik het stiekem toch hardop! Muhaha.
Gewaagd hoor! :D
Ja doei.
pi_105615698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vet slecht bezig vandaag. Nog maar 1 snee brood op en een koekje. Kreeg echt niks door mijn strot heen :r

Zal zo wat beters te eten maken, begin nu wel honger te krijgen gelukkig.
B-) roggebrood B-) met pindakaas (en pure hagelslag!) Hop! o|O
Ja doei.
pi_105615744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

B-) roggebrood B-) met pindakaas (en pure hagelslag!) Hop! o|O
Ik heb vanochtend een pakje opengemaakt een een stukje geproeft maar wilde het niet verder opeten. Zo maar proberen dan :@
pi_105615787
Ik verwacht vandaag een iPad en een trui. Er staat nu een bestelauto voor de deur en hij zoekt al 5 minuten. (Denk ik, want hij komt maar niet uit de achterkant van zijn auto)

oh. Toch wel. Het is de trui. En ik ben vet teleurgesteld. Ik wilde de iPad. :+

/nerdy.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:32:28 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105615872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_105615907
gofferdegoffer zit nu een half uur in wachtkamer tandarts en hij loopt nog meer uit.. En ik heb om half vier een afspraak. Fijn, daar gaat mijn ritje naar de kookwinkel. Als ik uberhaupt geholpen wordt.
pi_105615908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef conleche het volgende:
Ik verwacht vandaag een iPad en een trui. Er staat nu een bestelauto voor de deur en hij zoekt al 5 minuten. (Denk ik, want hij komt maar niet uit de achterkant van zijn auto)

oh. Toch wel. Het is de trui. En ik ben vet teleurgesteld. Ik wilde de iPad. :+

/nerdy.
Ik heb 3 dagen thuis gezeten toen mijn iPad zou komen :@
pi_105615936
iPad == hipster :{w
Tablet met android == nerdy!
:6
  donderdag 15 december 2011 @ 14:40:57 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105616112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
_O_.

Ik heb nog geen tablet. Maar dat komt in 2012 wellicht. Al vind ik het eigenlijk niet zo nodig, want ik wil ook wel eens een boek lezen en dat kan ik nu mooi doen in de trein :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 december 2011 @ 14:41:50 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105616131
quote:
Ptish! Echte nerds zijn tenminste niet afk als ze online zijn in een spel! }:| :+
pi_105616132
quote:
Oké, ik ben ook eerder hipster dan nerd misschien. *Rent naar de winkel voor een grote zwarte bril.*

Shit, de trui moet terug, hij is heerlijk zacht, staat goed, maar is veul te kort en ik had hem gekocht voor de warmte voor in de galerie, maar als ik zit is een stuk rug bloot. Best vreemd, gezien dat ik maar 1m68 ben, dat is toch zeker niet lang te noemen. Als het nu een H&M was geweest had ik hem gehouden, maar het was een dure van A&F.

Je zou mijn problemen maar hebben. :+
pi_105616230

Voor Maria :+
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:47:27 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105616307
Mo
_O-

Ik geniet gewoon met Maria mee :D

Sporten.. wat is dat? volgende week woensdag pas weer, misschien nog even op de hometrainer maar that's it
pi_105616314
Ik had een macbook air spiegeltje gezien en nu wil ik die hebben, hoe fout :@

Ik eet nu twee sneetjes meergranenbrood met smac :@. Ik vond dat roggebrood ook niet te vreten :@
pi_105616374
quote:
16s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ptish! Echte nerds zijn tenminste niet afk als ze online zijn in een spel! }:| :+
/Scumbag-nerd V1z
  donderdag 15 december 2011 @ 14:51:30 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105616443
Space... geen lekkere dingen lusten maar wel smac :D
Neem kipfilet ofzo dan.
En roggebrood is niet verplicht.. zelf vind ik het lekker met boter en keukenstroop :')

Brood moet nog 10 min. in oven en nog afkoelen, het ruikt hier heerlijk O+
* snif, snif*
pi_105616476
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Space... geen lekkere dingen lusten maar wel smac :D
Neem kipfilet ofzo dan.
En roggebrood is niet verplicht.. zelf vind ik het lekker met boter en keukenstroop :')

Brood moet nog 10 min. in oven en nog afkoelen, het ruikt hier heerlijk O+
* snif, snif*
Kipfilet heb ik te vaak gegeten en hoef ik nu dus echt niet meer. Heb net fricandeau geprobeerd maar dat smaakt dus echt nergens naar :@

Ik dacht dat ik nooit zo lastig was met eten maar ik voel me steeds meer een zeikerd :')
  donderdag 15 december 2011 @ 14:55:41 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105616598
Lekker voor op brood:
Kaas, tomaat, banaan, tonijn uit blik, kipfilet, rosbief, achterham, lever, osseworst.
En nog veel meer, al dan niet gecombineerd (rosbief, gekookt eitje, plakjes komkommer en tomaat, zout en peper)
pi_105616640
Wow, volgens mij heb ik mijn essay af! :o
Ja doei.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:59:09 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105616738
Weet eigenlijk niet eens wat uberhaupt een essay is :@
Maar het is goed zeg maar?
Als een essay over broodbeleg moest gaan hoe zou het er dan uitzien?
  donderdag 15 december 2011 @ 14:59:26 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_105616753
Nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')