Ja mensen kunnen inderdaad zo veranderen! Ik hield in mn tienerjaren echt niet van sport. En nu kan ik me niet voorstellen dat ik dat niet doequote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Bedenk me net dat ik iemand 8 jaar geleden voor gek had verklaard, als die had gezegd dat ik op m'n 26e me helemaal verdiept zou hebben in de werking van voedingsstoffen en sport
Waar die realisatie ook in ene wegkomt
Dat jaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je een combi hebt niet hoor. Zit maar 1 stekker aan.
Ha, inderdaad! Ik was een sportnoobjequote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Bedenk me net dat ik iemand 8 jaar geleden voor gek had verklaard, als die had gezegd dat ik op m'n 26e me helemaal verdiept zou hebben in de werking van voedingsstoffen en sport
Waar die realisatie ook in ene wegkomt
Conclusie: Just read the f#ing paper, you lazy git.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
3000 woorden max, met 10% uitloop. Ik zit al op 2997 en moet nog een paragraaf afmaken en een conclusie uitschrijven....
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Chicos y chicas, ik ga zo paragliden.
Het was leuk jullie te kennen.
Eensgelijks van dat kennen en jaloers en ga je filmen?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Chicos y chicas, ik ga zo paragliden.
Het was leuk jullie te kennen.
Dank uquote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef MarMar het volgende:
Goed lijstje denk iken gefeliciteerd!
Ja vleesvervangers eet ik af en toe, die zonder kaas dus, maar die zijn er wel. probeer ook vaker bonen/linzen etc te eten. En minimaal 4 eieren per week op advies van de dietiste! En noten bijna elke dag!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie eet je wel vleesvervangers? Al denk ik dat die vol zitten met lactose, maar dat is maar een gevoel....
En in bijv. noten zitten ook eiwittenEn eet je wel eitjes?
Vleesvervangers zijn op zuivel gebaseerd (Valess), schimmels (Quorn) of soja (Tivall).quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie eet je wel vleesvervangers? Al denk ik dat die vol zitten met lactose, maar dat is maar een gevoel....
En in bijv. noten zitten ook eiwittenEn eet je wel eitjes?
Gaat het om lactose of koemelkeiwit? Voor zover ik weet bevat whey niet exact de eiwitten van koemelk, maar is het wat makkelijker te verteren. Misschien weten ze er op het BB-forum meer over, er zal vast wel een bodybuilder met koemelkallergie zijn. Kijk eens wat die als vervanging gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Nallie het volgende:
Alleen ik zat net naar dat eiwitpoeder te kijken en bijna alles is op whey basis.. en dat mag ik ook weer nietis restproduct van kaas maken. Geloof dat ze bij de tuinen wel op plantaardige basis hebben.
Op dat van mij staat dat er lactose in zit, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat het om lactose of koemelkeiwit? Voor zover ik weet bevat whey niet exact de eiwitten van koemelk, maar is het wat makkelijker te verteren. Misschien weten ze er op het BB-forum meer over, er zal vast wel een bodybuilder met koemelkallergie zijn. Kijk eens wat die als vervanging gebruikt.
Koemelkeiwit. En wei(poeder) staat op de lijst van 'verboden producten'.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat het om lactose of koemelkeiwit? Voor zover ik weet bevat whey niet exact de eiwitten van koemelk, maar is het wat makkelijker te verteren. Misschien weten ze er op het BB-forum meer over, er zal vast wel een bodybuilder met koemelkallergie zijn. Kijk eens wat die als vervanging gebruikt.
Thanks, ik ga er even naar kijken!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
Interressant leesvoer over eiwitten:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/
Topics over koemelkallergie en whey:
http://forum.dutchbodybui(...)llergie-whey-234157/
http://forum.dutchbodybui(...)intolerantie-233588/
http://forum.dutchbodybui(...)wit-allergie-166252/
Ja maar dat doe ik echt wel. Kijk maar naar mn lijstjesquote:Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef loveli het volgende:
Glutenallergie en koemelkallergie gaan vaak hand in hand en versterken elkaar, omdat de een je darmen wat aantast kunnen de eiwitten voordat ze voldoende zijn afgebroken, worden opgenomen. Dat veroorzaakt problemen. Goed voor je darmen zorgen = minder problemen.
ik heb geen idee hoe het smaakt, maar dit is wellicht een optie:quote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja vleesvervangers eet ik af en toe, die zonder kaas dus, maar die zijn er wel. probeer ook vaker bonen/linzen etc te eten. En minimaal 4 eieren per week op advies van de dietiste! En noten bijna elke dag!
Alleen ik zat net naar dat eiwitpoeder te kijken en bijna alles is op whey basis.. en dat mag ik ook weer nietis restproduct van kaas maken. Geloof dat ze bij de tuinen wel op plantaardige basis hebben.
Awesome, thanks! Ik ga me er eens een beetje in verdiepen. Zal eerst van t weekend eens mn eiwit intake uitrekenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
of deze?
http://www.bulkpowders.co(...)ntised_#.Tui3y2NR71Q
Those who are lactose intolerant will also be pleased to know that BP Basics Whey Protein Concentrate 82% is low in lactose. (Note: BP Basics Whey Protein Isolate 90% is even lower in lactose and as such offers a better alternative for those who are lactose intolerant).
einde reclameliedje
SPOILER: beetje grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef MarMar het volgende:
Jurk besteld bij TopVintage net![]()
Mooi!SPOILER: beetje grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Is er nog meer wat je gaat inslaan volgende week? Of wat je mist?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ha! Ik hoop dat je 't lekker vindt!
Ik ga iig als we in Nederland zijn volgende week weer een voorraad halen
Extra hete HELA Curry, Zaanse mayo en extra pure hagelslag! En Belgische biertjesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is er nog meer wat je gaat inslaan volgende week? Of wat je mist?
Vlieg je?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Extra hete HELA Curry, Zaanse mayo en extra pure hagelslag! En Belgische biertjes
En een broodje kroket eten?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Extra hete HELA Curry, Zaanse mayo en extra pure hagelslag! En Belgische biertjes
Amerikaans broodquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
En een broodje kroket eten?
Toen ik in New York zat miste ik vooral Nederlandse kaas en drop
Oh en normaal brood
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vlieg je?
Anders zeggen ze op Schiphol: Hela! Waar gaat dat met die curry heen?
Get your towels readyquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Neen, met de auto en de boot
Engels brood vond ik ook huuu, inderdaad! >< Behalve als toast, veelalquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
En een broodje kroket eten?
Toen ik in New York zat miste ik vooral Nederlandse kaas en drop
Oh en normaal brood
Suiker of vettige kaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja echt! Maar ze stoppen daar overal suiker in.
Plastic kaas...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Suiker of vettige kaas.
Preferably both
Jamaar jullie hebben al die lekkere worstjesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hebben we hier wel wat lekkere kazen gevonden, maar een echte verse jong belegen van de kaasboer hebben ze hier idd niet
Kaas, heb er een haat/liefde verhouding meequote:
Ik dacht ook al, misschien is het de letter k! Kerst, kaas, kattenbakken, kiespijn, het kabinet...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
XM, what about een kaasfondue met eerste kerstdag?
Dat lust ik wel, mits zonder blauwe kazen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
XM, what about een kaasfondue met eerste kerstdag?
Waar heb je d'r gespot?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Halina Reijn ziet er in het echt leuker uit dan op tv
Mijn darmen raakten totaal van slag van teveel vezels. Gewoon eten is prima, maar van een schep tarwevezels door de yoghurt was ik een dag (later) ziek. En ik maar steeds meer vezels eten..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik echt wel. Kijk maar naar mn lijstjesveel vezels, groente, meerdere eetmomenten, redelijk licht verteerbaar eten, weinig vet... en probiotica. Heb ook elke dag van die zakjes met vezels. Sinds anderhalve week gaat t redelijk stabiel allemaal.
Heb ook een week glutenvrij geprobeerd, maar dat verminderde mijn toenmalige klachten niet en na die week had ik bizar veel trek in brood.
Ik vind haar op TV er anders ook altijd wel "leuk" eruitzien.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Halina Reijn ziet er in het echt leuker uit dan op tv
SPOILER: random shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xennia, haal je lijstje van vandaag eens door eetmeter. Low-carb betekent niet dat je direct zo heel laag moet uitkomen, en vet is iets wat je dan ook totaal niet moet vermijden. Bij ECHT te weinig ga je spieren verbranden waardoor je dus later nog weer minder normaal kunt eten.
Zoek anders eens naar Co haar lijstjes tijdens low-carb, die waren (zo ik mij kan herinneren) wat voller dan die jij plaatst.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Bruin als in: volkoren?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
O: 2 sneetjes bruin brood met hagelslag
L: 2 sneetjes bruin brood met omelet
T: klein stukje carrot cake
D: indiase wraps met sla
T: heeel klein stukje carrot cake
bruin, gewoon bruin. Een hele stap voor mij aangezien ik brood verschrikkelijk vind en dus het liefste alleen witte broodjes eetquote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bruin als in: volkoren?
Veel carbs, weinig fruit, groente en zuivel.
Maar ik wil nietquote:
Dankquote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
SpaceInvaders (awesome nick trouwensAtari 2600
) Afkicken van zoet heeft mij enorm geholpen volkoren brood juist lekkerder te vinden.
In een pot zit meerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
Zaanse mayonaiseIk heb altijd die tubes, is wat in een pot zit hetzelfde?
Op de een of andere manier vind ik de tubes beterquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, toetsenbord van lappie is kapoet
Ze hebben bij de AH ook grote flessen, Hela curry formaat! Dat is ook dezelfde als in de potten en tubes. Wij hebben dus altijd die grote flessen, want: hendig!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
Nadeel voor mij is dat ik het dan echt overal overheen ga doenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze hebben bij de AH ook grote flessen, Hela curry formaat! Dat is ook dezelfde als in de potten en tubes. Wij hebben dus altijd die grote flessen, want: hendig!
Kabeltje kan loszitten, staan vaak wel sheets op internet over hoe je 'm kan demonteren, dan gewoon even kabeltje checkenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
Nee, het ligt dus aan IE, en bij de spatiebalk is een rubber dingske kaduuk/verschoven waardoor ik hard moet rammenvooreen spatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kabeltje kan loszitten, staan vaak wel sheets op internet over hoe je 'm kan demonteren, dan gewoon even kabeltje checken
Space. Ah zo, bij mij helpt cold-turkey vaak beter, "I rack-a the disciprinne"
En ik ken nog wel iemand die gek is op worteltjescake, of nou, vooral het glazuur*dansje doet*
Bij mijn ex werd ik altijd meewarig aangekeken als ik mayo kreeg bij de gebakken earpels.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Space... dan ben je gewoon goed bezig
Mijn ex nam altijd een tube zaanse mayo mee naar restaurants
V1, KOM J ETEN, heb je verdorie 3 uur geleden al geroepen !!
Dingetje eruit slopen bij een van de shifts ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, het ligt dus aan IE, en bij de spatiebalk is een rubber dingske kaduuk/verschoven waardoor ik hard moet rammenvooreen spatie.
Heb net gekeken, goeie tipquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dingetje eruit slopen bij een van de shifts ofzo?
Nee, is ook niet de beste keus. Maar er was geen volkorenbrood te krijgen, dus toen maar voor maisbrood gekozen. Heerlijk brood was het, lekkere knapperige korstquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker GB maar volgens mij is maisboterham ook niet de beste keus?
Maar lekker is het!
Wat heb ik het koud, echt rillen..
Even dweilen en dan lang warm douchen
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ligt eraan hoeveel potten je er per week doorheen jaagt. Mayolijn van Remia is de enige light die nog een beetje smaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nemen jullie voor mayonaise een alternatief of eten jullie de gewone versie?
Ik eet namelijk altijd calvé mayo of zaanse uit een tube. Kan ik dan beter zo'n halfvolle/0% vet/weet ik het nemen of is dat onzin?
En amazon.de?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Mmmm,dan hou ik het voorlopig maar bij de tubes:P
Moh, waarom zijn de onderdelen voor mijn lappie alleen zo cheap bij Amazon.comnou ja, de verzendkosten verpesten alles
![]()
Anders had ik een nieuw tobo, geheugen, harde schijf & accu kunnen hebben voor onder de 100 dollar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vind haar op TV er anders ook altijd wel "leuk" eruitzien.dankje voor de feedback. Na: ''venkel uit de oven'', ben ik vergeten neer te zetten ''en biefstuk met peperroomsaus''. Het lowcarben is al aardig mislukt met een panini op mijn lijstje en appeltaart.SPOILER: random shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xennia, haal je lijstje van vandaag eens door eetmeter. Low-carb betekent niet dat je direct zo heel laag moet uitkomen, en vet is iets wat je dan ook totaal niet moet vermijden. Bij ECHT te weinig ga je spieren verbranden waardoor je dus later nog weer minder normaal kunt eten.
Zoek anders eens naar Co haar lijstjes tijdens low-carb, die waren (zo ik mij kan herinneren) wat voller dan die jij plaatst.
Ik zou me zo schamen voor iemand die zelf saus meeneemt naar een restaurantquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dipsaus => yoghurtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet mayo alleen bij friet/gebakken aardappels.
En dipsaus voor chips, maar dat ga ik vanaf vandaag niet meer doen![]()
Je kunt ook groente dippen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar chips --> slecht. Dus geen dipsaus nodig
Schrijven is schrappen. Probeer 20% van je essay te verwijderen, daar wordt het alleen maar beter van. Wel eerst 2 dagen laten 'rusten'.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind steeds meer geweldige informatie die ik 'moet' delen![]()
straks maar schrappen
Tomaten zijn juist goed volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef Lago het volgende:
En was het nou zo dat je aan tomaten ook niet zo veel had qua vitamines? Want eigenlijk moet ik dan nog wel wat andere groentes in m'n pastasalades mikken, maar ik was vandaag een beetje te lui om dingen te nemen die ik nog moest bakken.
Puik lijstjequote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee geroosterde bammen smeerworst
T: colaatje
T: 500 ml verse jus
D: groene tagliatelle met kipfilet in mosterdsaus
* Viking84 wegrent.
Een echt XM-lijstjequote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Puik lijstjeVooral de jus!
[ afbeelding ]
Neuh, ik lunch nooit vloeibaar.quote:
Die is niet versquote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Puik lijstjeVooral de jus!
[ afbeelding ]
Nee, daar moeten we nog zo'n 8 weken geduld voor hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou Henk neergestort zijn? Durfal dat ze is
Phaidra, weten jullie al wat het wordt? (behalve dan een baby?)
geen wonder dat je misselijk was met zo'n lijst. Wel tof dat het leuk was!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, ik ben niet neergestort, het was onwijs tof en ik werd onwijs misselijk en heb al zwevende mijn maaginhoud eruit gegooid!
Heb geen filmpjes gemaakt, komt vast niet echt over. Wel foto 's gemaakt.
Vik, troost je, mijn lijstje is veeeeeeel erger.
600 ml cola
Klein zakje yuca chips
Bosbessen donut
Zeker een halve liter lulo sap met melk (en vast ook gruwelijk veel suiker)
stuk appeltaart.
Ik val wel onwijs af van dergelijke lijstjes overigens. Mn broeken zakken van mn kont af.
En nu ga ik winkelen. Bij een outlet gebeuren.
wacht maar tot morgen, het wordt ergerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Perruche het volgende:
Ohai! mijn rechterhand kan niets meer maar het was vet leuk
Kutquote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wacht maar tot morgen, het wordt erger![]()
LOL @ Henk
lol GMTAquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha Henk. Hopelijk liep er niemand beneden!!
Ik ga het meteen even narekenen, want is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, lijstje van gisteren was minder dan dat van vandaag geloof ik.
= 1656 kcalquote:O: (volle) yoghurt met sinaasappel
T: gekookt ei
L: gerookte zalm met ijsbergsla
T: oude kaas (4 blokjes)
D: oosterse maaltijdsalade met (in roomboter gebakken) biefstuk (sla, tauge, cashewnoten, paprika, olijfolie, basterdsuiker, sojasaus)
S: grondoefeningen
T: mandarijn
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Schrijven is schrappen. Probeer 20% van je essay te verwijderen, daar wordt het alleen maar beter van. Wel eerst 2 dagen laten 'rusten'.
[/lerares]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Looool xD. Lijkt me heel ongemakkelijk kotsen trouwens, moet je nog opletten ook dat het niet over je schoenen gaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, ik ben niet neergestort, het was onwijs tof en ik werd onwijs misselijk en heb al zwevende mijn maaginhoud eruit gegooid!
Heb geen filmpjes gemaakt, komt vast niet echt over. Wel foto 's gemaakt.
Vik, troost je, mijn lijstje is veeeeeeel erger.
600 ml cola
Klein zakje yuca chips
Bosbessen donut
Zeker een halve liter lulo sap met melk (en vast ook gruwelijk veel suiker)
stuk appeltaart.
Ik val wel onwijs af van dergelijke lijstjes overigens. Mn broeken zakken van mn kont af.
En nu ga ik winkelen. Bij een outlet gebeuren.
Ook zo tussen de 1500 en 1700. En met moeite! Als je geen carbs eet is het best lastig om boven de 1500 te komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef Xennia het volgende:
Conleche: hoeveel kcal haal jij op een dag als je op je carbs let?
Hehe, dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha Henk. Hopelijk liep er niemand beneden!!
succes vandaag, hopelijk valt 't allemaal meequote:Op donderdag 15 december 2011 07:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Over een half uur moet ik alweer lesgeven. Ikw eet niet of ik dat kan, ik hou niet zo van praten op de vroege morgen. En toen ik het aanneem had ik gedacht gewoon vroeg op te staan, maar nu heb ik m'n slaap hard nodig. Daarna staat de hele dag in het teken van een conferentie, die begint vandaag. Spannend!
Heel moeilijk, ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook zo tussen de 1500 en 1700. En met moeite! Als je geen carbs eet is het best lastig om boven de 1500 te komen.
Succes!! Gaat je vast gewoon helemaal lukken!quote:Op donderdag 15 december 2011 07:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Over een half uur moet ik alweer lesgeven. Ikw eet niet of ik dat kan, ik hou niet zo van praten op de vroege morgen. En toen ik het aanneem had ik gedacht gewoon vroeg op te staan, maar nu heb ik m'n slaap hard nodig. Daarna staat de hele dag in het teken van een conferentie, die begint vandaag. Spannend!
vet is 9 tochquote:Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
En dat terwijl koolhydraten net als eiwitten maar 4kcal/gram zijn
Vet is 8kcal/gram en alcohol 7kcal/gram trouwensAlleen is alcohol puur brandstof en kan je lichaam dat niet omzetten in vet
Stel gamba's voor!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:55 schreef Perruche het volgende:
Ha ik heb een vliegdag dus niet zo'n planning denk ik...
O: vers fruitsap, yoghurt met muesli
T: zo'n vliegtuigbroodje
L: iets Thais of een couscous salade
T: weer een vliegtuig broodje
D: ga vriendje vragen iets te koken
quote:
Op basis van deze info denk ik dat ik vanavond eens een lekker kerstige roomboter cake ga bakken. Met rum en roomboter.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Vet is 8kcal/gram en alcohol 7kcal/gram trouwensAlleen is alcohol puur brandstof en kan je lichaam dat niet omzetten in vet
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:55 schreef anna82 het volgende:
Goede grutjes, die drie-vier uur reistijd op een dag maakt dat ik vandaag reuze slaperig ben. Ik ben zelfs bij een tankstation gestopt om Red Bull te kopen, wat best een smerig goedje is als je net je tanden gepoetst heb.
O: kwark, havermout met banaan en een paar rozijntjes (even op de verwarming gezet)
T: half blikje redbull
L: pistoletje met ei en 30+ kaas
T: krentenbol
T: appel
D: stamppot andijvie in de herhaling
Slapen
Niet alles is evenveel gramquote:Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Viz, ik zal er aan denken, maar zo'n grote drinker ben ik niet hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]net zo erg als sinaasappelsap?
En 4uur reistijd per dag is kut inderdaad
Anna, waar je wel op moet letten dat wanneer je verbruik minder is dan je inname en je alcohol erbij hebt zitten, je de alcohol als eerste verbrand en het overschot dus wel gaat opslaan
Super! Gister een echo gehad voor de nekplooimeting en alles zat er nog! Nu 6,4 cm grootquote:Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Phaidrahoe ishet met de buik?
Anna jij ook sterkte vandaag :p
Morgen nog even bij beide langsquote:Op donderdag 15 december 2011 09:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Viz, ik zal er aan denken, maar zo'n grote drinker ben ik niet hoor
Al een huis gekocht? Ik zou het wel weten!![]()
Alcohol - leververvetting.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef Mini. het volgende:
Leuk van die alcohol. Alleen jammer dat ik van drank altijd zin krijg in dingen die alleen máár vet zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Nu moet ik aan dit rijmpje denken:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
Mijn agenda's van de middelbare school staan vol met dit soort rijmpjesquote:Op donderdag 15 december 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
Nu moet ik aan dit rijmpje denken:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
Rozen verwelken, schepen vergaanquote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Mini. het volgende:
Wij hadden toch ook van die versjes, maar de enige die ik nog weet is deze:
Roses are red, violets are blue
All my base are belong to you
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zuuumbaaa èhhhh, Zuuumbaaa ooooh! *stuiterbalt binnen*![]()
Eindelijk weer eens in de ochtend geweest!Was even moeilijk vanochtend, maar dan heb je ook wat
En nu net een bruine pistolet met gekookt ei naar binnen geduwd, dus ook eiwitjes
![]()
Wie wil me aanraken![]()
quote:
Italië oder so?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wie denkt er even mee: voordat ik aan mijn nieuwe baan begin wil ik nog even een weekje op vakantie. Eisen:
- bij voorkeur warm (periode januari-februari)
- ook cultureel interessant
- bijvoorkeur in onze tijdzone
- ook leuk om alleen heen te gaan.
Ik kom eigenlijk alleen uit op de Canarische Eilanden, of zie ik wat over het hoofd?
Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wie denkt er even mee: voordat ik aan mijn nieuwe baan begin wil ik nog even een weekje op vakantie. Eisen:
- bij voorkeur warm (periode januari-februari)
- ook cultureel interessant
- bijvoorkeur in onze tijdzone
- ook leuk om alleen heen te gaan.
Ik kom eigenlijk alleen uit op de Canarische Eilanden, of zie ik wat over het hoofd?
Italie is ook koud in de winter. Helaas. Mijn man vindt dat ik naar Japan / Azie moet gaan (maar dan 3 weken), maar ik heb geen zin om met een jetleg bij mijn nieuwe baan te beginnen.quote:
Twee weken Azië en dan een weekje uit-jetlaggen?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Italie is ook koud in de winter. Helaas. Mijn man vindt dat ik naar Japan / Azie moet gaan (maar dan 3 weken), maar ik heb geen zin om met een jetleg bij mijn nieuwe baan te beginnen.
Denk dat je man je goed genoeg kent om een reden te hebben om dat voor te stellen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Italie is ook koud in de winter. Helaas. Mijn man vindt dat ik naar Japan / Azie moet gaan (maar dan 3 weken), maar ik heb geen zin om met een jetleg bij mijn nieuwe baan te beginnen.
Hij weet dat ik al heel lang naar Azie wil en hij weet ook dat het er komend jaar niet meer van zal komen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk dat je man je goed genoeg kent om een reden te hebben om dat voor te stellen.
Ik zou het doen dan, Tink. Weet je, we hadden het er van de week nog over: gewoon doen, de dingen die je wilt!! Niet denken dat het altijd nog kan!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij weet dat ik al heel lang naar Azie wil en hij weet ook dat het er komend jaar niet meer van zal komen.
^^.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het doen dan, Tink. Weet je, we hadden het er van de week nog over: gewoon doen, de dingen die je wilt!! Niet denken dat het altijd nog kan!
WIN!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:11 schreef Mini. het volgende:
Wij hadden toch ook van die versjes, maar de enige die ik nog weet is deze:
Roses are red, violets are blue
All my base are belong to you
Ik denk er even over na. Ben namelijk vooral ook heel erg moe op het moment en wil met een opgeladen batterij beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het doen dan, Tink. Weet je, we hadden het er van de week nog over: gewoon doen, de dingen die je wilt!! Niet denken dat het altijd nog kan!
Hoe is je nieuwe baan met reistijd? Is dat goed in te richten?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk er even over na. Ben namelijk vooral ook heel erg moe op het moment en wil met een opgeladen batterij beginnen.
Stel dat je Thailand doet en dan 16 dagen. 1e week allemaal dingen zien en doen, tweede week lekker relaxen aan het strand, beetje snorkelen beetje surfen, dat soort dingen en dan heb je nog een week thuis om weer bij te komen van je jetlag.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk er even over na. Ben namelijk vooral ook heel erg moe op het moment en wil met een opgeladen batterij beginnen.
Peas of sperziebonen inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog tips wat we bij de beef stew kunnen eten? Ik dacht zelf eigenlijk aan sperziebonen (aangezien er ook al knolraap etc in de stew zelf zit, maar wellicht nog andere mensen met andere ideeën?
Wortel?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog tips wat we bij de beef stew kunnen eten? Ik dacht zelf eigenlijk aan sperziebonen (aangezien er ook al knolraap etc in de stew zelf zit, maar wellicht nog andere mensen met andere ideeën?
*tikt hem aan*quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb alweer twee keer gesport deze week.
Killer ass, komt u maar.
Nee dat nou ook weer niet. Maar op de lange termijn..quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*tikt hem aan*
We verwachten natuurlijk wel direct resultaat!
Bellen XM, pijn is nooit goed, een signaal van je lichaam!! Zit je bij een academisch ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pff, ik zit nog steeds tegen het bellen van het ziekenhuis aan te hikken. Eergister en gister leek het wat beter te gaan, maar vannacht en vandaag was weer helemaal sucky. Maar voel me zo'n muts om weer te bellen, terwijl ze uitvoerig hebben gekeken en er niks mis lijkt te zijn.
/egopost
SFG R'dam.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Bellen XM, pijn is nooit goed, een signaal van je lichaam!! Zit je bij een academisch ziekenhuis?
Vond het ook al vreemd, dat h&m verhaal ja... Ach maak je toch een compleet nieuwe reeks, zonder afbeelding?!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*tikt hem aan*
We verwachten natuurlijk wel direct resultaat!
Tevens H&M-faalSchijnbaar willen ze niet meer dan allerhande dames elkaar opjutten om dingen te kopen, stom zeg ik!
De enige reden dat ik nog wel eens in de webshop kijk is als ik iets in het topic zie wat ik wil hebben
Achja
![]()
gewoon bellen ja!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pff, ik zit nog steeds tegen het bellen van het ziekenhuis aan te hikken. Eergister en gister leek het wat beter te gaan, maar vannacht en vandaag was weer helemaal sucky. Maar voel me zo'n muts om weer te bellen, terwijl ze uitvoerig hebben gekeken en er niks mis lijkt te zijn.
/egopost
Nee.. 3 uur rijden of meer heen, 3 uur rijden of meer terug. Maar even kijken hoe we dit aan gaan steken.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is je nieuwe baan met reistijd? Is dat goed in te richten?
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee.. 3 uur rijden of meer heen, 3 uur rijden of meer terug. Maar even kijken hoe we dit aan gaan steken.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee.. 3 uur rijden of meer heen, 3 uur rijden of meer terug. Maar even kijken hoe we dit aan gaan steken.
Wowquote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het geen idee om naar het Erasmus te gaan voor een second opinion? Academische ziekenhuizen blijven zoeken namelijk.quote:
Met een verrekt goede autostoel, 4-daagse werkweek/1 dag thuis en om de werkdag een overnachting?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aan steken...hmm het pand? In de hoop dat ze dichterbij wat zoeken?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een verrekt goede autostoel, 4-daagse werkweek/1 dag thuis en om de werkdag een overnachting?
jeetje! dat hou je echt niet vol hoor!! suc6 iig hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doordeweeks daar en in het weekend thuis? 4 om 3. Hier werken vaders uit Belgie/Denemarken/Duitsland die dat al jaren doen. Maar die kunnen hun gezin dus 4 dagen missen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
SPOILER: jurkfoto met mij erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:
XM wel bellen hoor!!
H&M faal idd.. gratis reclame, ze zouden er eigenlijk voor moeten betalen
Mijn jurk is er en ik ben BLIJ!!!!Oh wow!!!!SPOILER: jurkfoto met mij erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Ik hou sowieso niet zo van de Top Vintage-vibe, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier.quote:
Why not? Smaken verschillen! Ik kan weer niks met blousjes met ruches enzo. Prima toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou sowieso niet zo van de Top Vintage-vibe, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier.
Ouch! Hit us where it hurts!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why not? Smaken verschillen! Ik kan weer niks met blousjes met ruches enzo. Prima toch?
Geeft toch nietsquote:Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou sowieso niet zo van de Top Vintage-vibe, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier.
Ik hou niet van heule hoge hakken, loveli!quote:
Daarom zei ik het stiekem toch hardop! Muhaha.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why not? Smaken verschillen! Ik kan weer niks met blousjes met ruches enzo. Prima toch?
Gewaagd hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daarom zei ik het stiekem toch hardop! Muhaha.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vet slecht bezig vandaag. Nog maar 1 snee brood op en een koekje. Kreeg echt niks door mijn strot heen
Zal zo wat beters te eten maken, begin nu wel honger te krijgen gelukkig.
Ik heb vanochtend een pakje opengemaakt een een stukje geproeft maar wilde het niet verder opeten. Zo maar proberen danquote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]roggebrood
met pindakaas (en pure hagelslag!) Hop!
Ik heb 3 dagen thuis gezeten toen mijn iPad zou komenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef conleche het volgende:
Ik verwacht vandaag een iPad en een trui. Er staat nu een bestelauto voor de deur en hij zoekt al 5 minuten. (Denk ik, want hij komt maar niet uit de achterkant van zijn auto)
oh. Toch wel. Het is de trui. En ik ben vet teleurgesteld. Ik wilde de iPad.
/nerdy.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
iPad == hipster
Tablet met android == nerdy!
Ptish! Echte nerds zijn tenminste niet afk als ze online zijn in een spel!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
iPad == hipster
Oké, ik ben ook eerder hipster dan nerd misschien. *Rent naar de winkel voor een grote zwarte bril.*quote:Op donderdag 15 december 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
iPad == hipster
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ptish! Echte nerds zijn tenminste niet afk als ze online zijn in een spel!![]()
Kipfilet heb ik te vaak gegeten en hoef ik nu dus echt niet meer. Heb net fricandeau geprobeerd maar dat smaakt dus echt nergens naarquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Space... geen lekkere dingen lusten maar wel smac
Neem kipfilet ofzo dan.
En roggebrood is niet verplicht.. zelf vind ik het lekker met boter en keukenstroop
Brood moet nog 10 min. in oven en nog afkoelen, het ruikt hier heerlijk
* snif, snif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |