abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2011 @ 15:42:49 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105578058
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.
Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef Coco98 het volgende:
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?
Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105578137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.

[..]

Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.
Ja daarom zei ik al dat ik weet dat jij jezelf een onwijs stoere vent vindt..
My salvation lies in your love..
pi_105578171
quote:

[..]

Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.

Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze :P
Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_105578225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.
Hihi dat heb ik dus ook bij Catbert :)
pi_105578242
Sommige normale venten zijn niet heel mondig. Iedereen is anders. Je bent ook een 'normale vent' als je wat rustiger of onzekerder bent.
Heaven is a place on earth with you
pi_105578248
quote:

[..]

Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze :P
Wat versta je onder een pittige vrouw dan?
pi_105578436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat versta je onder een pittige vrouw dan?
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt. Bovendien is het voor de relatie ook handig als een man daar gewoon tegen kan. (zo'n vrouw hoeft niet gelijk psychische problemen te hebben als je het mij vraagt :') )
Ook heb je gewoon vrouwen die het sexy vinden als een man in andere situaties gewoon zijn mannetje staat (denk alle vrouwen).

Overigens zou 'getemd willen worden' ook nog kunnen betekenen dat ze simpelweg niet genoeg heeft aan één man en zo verliefd wilt worden dat ze daar niet meer over na hoeft te denken.

Het zijn maar gedachtenspinsels van mij, maar wat ik wil zeggen is dat het verschillende dingen kan betekenen denk ik..
  woensdag 14 december 2011 @ 15:56:59 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105578573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige normale venten zijn niet heel mondig. Iedereen is anders. Je bent ook een 'normale vent' als je wat rustiger of onzekerder bent.
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt.
Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzo :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Het zijn maar gedachtenspinsels van mij, maar wat ik wil zeggen is dat het verschillende dingen kan betekenen denk ik..
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105578656
Of in ieder geval 'gevalletje high maintenance'.
En dan ben ik inderdaad ook weg.
pi_105578733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.

[..]

Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzo :)

[..]

Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder :)
pi_105578734
het is ook niet zo zwart-wit. Als je een rustig en relativerend persoon bent (man of vrouw) ben je ook niet direct een slappe zak zonder mening. Niet iedereen vind het nodig om overal een principiële discussie over te gaan voeren en altijd maar zijn mening luidkeels te verkondigen. Je kan je ook aanpassen, tot op zekere hoogte, aan een ander. Maar goed, nu wordt het een hele andere discussie.

Blijf het wel vreemd vinden dat veel vrouwen het hele je moet mij wel temmen en tegen mijn temperament kunnen in hun profielen dat als een soort pluspunt/positiefs brengen..
pi_105578783
quote:

[..]

Oke. Jouw mening.
Ik vind onzekerheid wel een normale menselijke eigenschap.
En je 'chick' af en toe dingen uitleggen is natuurlijk een ander verhaal dan tegengas kunnen geven aan bepaalde vrouwen. Dat verschilt per man, en per vrouw. En heeft niks te maken met of je een "normale vent" bent of niet.
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 14 december 2011 @ 16:02:36 #63
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_105578813
Hoi, ik ben nieuw hier!

Ik volg al even het topic, maar nu heb ik met een andere collega besloten dat we met zijn tweeën (ieder een eigen profiel) eens gaan maandje gaan kijken of de verhalen van mede-collega's waar zijn en het internet een leuke extra manier is om mensen te leren kennen en te daten :)

Ik kan alleen door de bomen het bos niet zien: dus vraag aan de ervaringsdeskudigen: Wat is nu de beste site om dit te doen? Ons profiel is dat we 27 zijn, uit amsterdam komen en werken als advocaat.
Uitgangspunt is daten (relatie hoeft niet zo nodig) en evt kosten zijn niet zo belangrijk.

Iemand tips? Thanks!
pi_105578865
quote:

[..]

ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..
pi_105578872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder :)
Ja dat was ik.
Al vroeg ik me meer af wat een vrouw er nou precies mee bedoelt, want op mij komt het dus niet als een + over.
pi_105578977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier!

Ik volg al even het topic, maar nu heb ik met een andere collega besloten dat we met zijn tweeën (ieder een eigen profiel) eens gaan maandje gaan kijken of de verhalen van mede-collega's waar zijn en het internet een leuke extra manier is om mensen te leren kennen en te daten :)

Ik kan alleen door de bomen het bos niet zien: dus vraag aan de ervaringsdeskudigen: Wat is nu de beste site om dit te doen? Ons profiel is dat we 27 zijn, uit amsterdam komen en werken als advocaat.
Uitgangspunt is daten (relatie hoeft niet zo nodig) en evt kosten zijn niet zo belangrijk.

Iemand tips? Thanks!
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.
1. Gratis: www.paiq.nl / www.knuz.nl
2. Betaald en algemeen: www.relatieplanet.nl / www.relatie.nl
3. Betaald en met doelgroep: www.match4me.nl (richt zich op hoger opgeleiden).

Wat de beste is ben ik zelf ook nog niet achter. :)
pi_105579001
Hihi, leuk topic!
  woensdag 14 december 2011 @ 16:08:00 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105579042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Oke. Jouw mening.
Ik vind onzekerheid wel een normale menselijke eigenschap.
En je 'chick' af en toe dingen uitleggen is natuurlijk een ander verhaal dan tegengas kunnen geven aan bepaalde vrouwen. Dat verschilt per man, en per vrouw. En heeft niks te maken met of je een "normale vent" bent of niet.
Ik zeg niet dat onzekerheid niet normaal is, maar als het je gaat hinderen in de zin dat je als kerel je kop houdt ondanks dat je het er niet mee eens bent omdat je bang bent haar kwijt te raken ofzo, dan doe je m.i. iets fout.

Als mijn vriendin een keer chagerijnig is, en een onterechte opmerking naar me maakt, dan zeg ik gewoon dat ik het nergens op vindt slaan. Als je zo onzeker bent dat je maar je opmerking inslikt, dan ben je m.i. te onzeker.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..
Heb zelf ervaring met een receptioniste van werk met borderline. Ook van geleerd dat je ze gewoon het beste ver bij je vandaan kunt houden.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
Klopt. Ik bedoel dus dat als je dat dan ook op je profiel zet je fout bezig bent (en ik geloof wel dat jij dat niet doet, daar gaat het ook niet om :)).
pi_105579093
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:12:46 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105579243
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat veel vrouwen het hele je moet mij wel temmen en tegen mijn temperament kunnen in hun profielen dat als een soort pluspunt/positiefs brengen..
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.
pi_105579414
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht ;)

zullen vast veel mannen zijn die dat wel een pluspunt vinden, ik vind het totaal niet aantrekkelijk. Gelukkig vinden die vrouwen mij als rustiger persoon ook niet interessant dus dat lost zichzelf weer op.
pi_105579433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.
Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.
  Moderator woensdag 14 december 2011 @ 16:18:16 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_105579477
quote:
Ik heb ook personen waarbij ik duidelijk merk dat ik hun liever de leiding laat hebben. Het liefst heb ik het in een soort balans. Maar zodra ik de ruimte vind ben ik gewoon een manipulatieve bitch die mensen makkelijk voor der karretje spant.
Wat vind je daar van Catbert?
What can change the nature of a man?
pi_105579510
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef THS het volgende:

[..]

Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.
:')
  woensdag 14 december 2011 @ 16:20:51 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105579597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef Coco98 het volgende:
Wat vind je daar van Catbert?
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')