SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.For great justice!
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
"Hey, ik kom alleen even kijken"
"Je kan mij het best omschrijven als een woelige zee met verborgen dieptes"
"haha het is best moeilijk om wat over jezelf neer te zetten dus waarom vraag je niet gewoon wat dingen aan mij hihi"
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ook allergisch ben ik voor profielen die beginnen met:
"Tsja wat kun je hier nou neerzetten"
"Poeh jezelf omschrijven is best lastig"
"Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij"
etc.
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha, vooral die laatste. "Eigenlijk past internetdaten helemaal niet bij mij, ik vind het eigenlijk iets voor kanslozen, maar aangezien ik al jaren geen aandacht van kerels meer krijg hoor ik daar kennelijk ook bij"
Wat betreft die "geen marrokanen" of "ECHT geen mensen boven die 35" teksten: ik vind ze aan de ene kant ook van weinig niveau getuigen, maar ik snap gezien de reacties die vrouwen krijgen aan de andere kant ook weer wel.
Jaaaaaa deze!!! Ik zou er bijna betalend lid van worden om dit soort mannen even de waarheid te vertellen!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef dyna18 het volgende:
"Ik ben eigenlijk niet op zoek"
Waarom heb je dan een profiel aangemaakt?
Ja positief werkt veel beter. Al die negativiteit in een profiel doet je alleen maar overkomen als een bittere bitchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik had er eerst bij staan "geen overgewicht".
Toch maar weggehaald, blijkt toch niet te werken helaas.
Nu staat er maar dat ik op zoek ben naar iemand die sportief is.
+1quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha. Dus niet alleen mannen doen dat.
Ja die laatste is ook verschrikkelijk. Dan kun je nog zo lekker zijn maar als je profieltekst luidt: "Als je meer wil weten vraag maar" dan hoef ik je passieve kont niet.
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
Idd. En dan op een vrijdagavond "hey, zullen we een hapje gaan eten en een filmpje pakken" beantwoorden met "ja leuk maar we kunnen ook een pizza in de oven gooien en fijn Sex in the City gaan kijken".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Silenus het volgende:
Ohja, wat ook irritant is. Vrouwen die zo doen:
"Ik ben super impulsief.Zo kunnen we op vrijdagmiddag besluiten om naar Parijs te gaan, dan pakken we de auto en dan gaan we ook!
![]()
"
Ik ben zo eerlijk om bij lichaamsbouw "een paar pondjes extra" te hebben gekozen i.p.v. "normaal". Daardoor zal ik vast wat reacties mislopen, maar het zij zo. Nog 4 kilo er af trainen en dan zet ik er normaal neerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Of vrouwen die hun hele profiel alleen maar volkalken over waar ze naartoe zijn geweest op vakantie, hoe reislustig ze wel niet zijn en elke fucking foto is een vakantiefoto.
Pretentieuze drollen. In de praktijk gaan ze gewoon één keer per jaar op vakantie en de rest van de tijd zitten ze gewoon thuis Ik Hou Van Holland te kijken. Als je niks meer te vertellen hebt dan je vakantiebestemmingen dan ben je niet interessant.
Tevens mensen met als motto Carpe Diemquote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Je kunt het eens proberen met "Life's a bitch and then you marry one". Kijken hoe dat uitpakt?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tevens mensen met als motto Carpe Diem
Klopt, maar dat kan ik natuurlijk niet in mijn eigen profiel neerzetten bij wat ik zoek.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar de verhouding lengte / gewicht. Een meisje dat redelijk slank is, zit vaak kwa gewicht 'tien kilo' onder haar lengte min een meter. Dus een meid van 1m75 zal als ze slank is ongeveer 65kg wegen. Grofweg. Als een meid bij 1m75 dus 75kg weegt, is ze of flink gespierd of wat chubby rond de middel. Als een meid van 1m75 85 kg weegt, is ze flink te zwaar.
Ze liegen nl. allemaal over hun gewicht. Ik had destijds de matchcriteria van m'n matches op "normaal" staan maar kennelijk vinden een hoop dames 10-20kg overgewicht 'normaal'. En dan nog heb je kamerlolifantjes die 'perongeluk' slank invullen. Wie denk je voor de gek te houden?
Uberhaupt oneliners.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik kan niet zo goed tegen al die engelse one-liners in zo'n profiel. Het klinkt niet interessant en het is ook niet hip. Zelfs niet als je toevallig een jaartje in het buitenland hebt gewerkt.
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geilquote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef foreverman het volgende:
Als er ergens in het profiel van de dame 'hihi' staat krijg ik al overal jeuk. Ook als ze het in de mail gebruikt trouwens.
En toch vind ik het wel fijn dat mensen hun vakanties in hun profiel zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. "Ik ben ondernemend en avontuurlijk, hou van reizen, stedentrips, weekendjes weg met vrienden etc"
Als je ze dan vraagt wanneer ze voor het laatst zijn weggeweest is het van "Ehm heb het de laatste tijd nogal druk gehad, is er ff niet van gekomen". Zet dan liever bij hobbies neer Linda de Mol inderdaad.
hihiquote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind mannen die hihi zeggen wel geil
Beste profieltekst aller tijden.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi
Dat komt echt zo burgerlijk, modaal en doorsnee over inderdaad. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het liefst binnen een half jaar met kind geschopt samen op de bank in je geschakelde vinexwoning naar The Voice zit te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ook krijg ik jeuk als mensen zichzelf omschrijven met termen als "vrijgezellig" en "prettig gestoord"
Vertaling "Je kan tegen me zeggen wat je wil, maar dat betekent niet dat ik naar je luister."quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Misschien dat iemand deze kan uitleggen.
Wat bedoelen vrouwen als ze zeggen.
"Ik zoek iemand die mij aan kan, die mij kan temmen."
Nou dit dus: "Anders loop ik zo over je heen"quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
Ze is een stoere moderne vrouw die niet op haar mondje is gevallen en wil graag een stoere moderne man die lief is maar haar toch terug kan fluiten wanneer nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 15:07 schreef dyna18 het volgende:
Of gewoon dat ze zich eigenlijk niet kan gedragen?
Zo komt het inderdaad overquote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef Bittere_Bal het volgende:
beide dus, logisch dat je iemand wil met een eigen menig die wat tegengas geeft maar zo'n "eis" komt vaak over als "je moet er maar mee om kunnen gaan dat ik me vaak gedraag als een kutwijf"
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef dyna18 het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Geef mij de volgende keer even een seintje, ik heb altijd wel lucifers bij me.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op dat moment zit ik mezelf al te overladen met benzine en ben ik wanhopig op zoek naar de lucifers.
Alsof je me al jaren kent.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
Splash is een vrijgezellig prettig gestoord gek mensen-mens die niet zo goed weet wat je op een profiel moet zeggen, dus als je wat wil weten, let him know! hihi.
Dat dus....quote:Op woensdag 14 december 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze heeft borderline en de laatste 4 kerels dachten na 3 weken "fuck this shit".
Wees kort. Vermijd de genoemde clichés. Zorg dat je op z'n minst één interessante hobby hebt die anderen niet hebben. Zorg dat je niet te zakelijk bent, een beetje amicaal zonder clichés. En als je een grapje wilt maken dan kan hij beter ook echt grappig zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef BananaPancake het volgende:
of gewoon een vent die haar tegengas kan bieden en waar ze niet overheen kan lopen.
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie trouwens nog tips voor een goed profiel?
(voor mijzelf)
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Ik had in m'n tekst alleen iets staan in de strekking van "Aangezien ik net zoals iedereen hier leuk lief en grappig ben, en jij dat ook bent, stel ik voor dat we gewoon zo snel mogelijk een drankje gaan doen in de stad." staan, verder niks. En daar kreeg ik toen leuke reacties op.
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een normale kerel laat niet over zich heenlopen. Nergens voor nodig dat dan expliciet te vragen.
[..]
Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.
Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef Coco98 het volgende:
Inderdaad, maar het is echt een cliché dat ze dat neerzetten - hoe zou dat komen?
Ja daarom zei ik al dat ik weet dat jij jezelf een onwijs stoere vent vindt..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrouwen die 'pittiger' zijn dan ik zou kunnen handlen zitten wat mij betreft in de categorie 'kenau'.
[..]
Wat ik al zei; borderliners waarbij die kerels er na een paar weken achter komen dat ze onhandelbaar is. In plaats van het dan bij zichzelf te zoeken gaan ze er maar vanuit dat wat ze doen prima is en ze gewoon een betere kerel nodig hebben.
Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb jou al eerder gehoord over jouw beeld van een 'normale kerel', maar er zijn echt wel vrouwen die wat pittiger zijn dan anderen en dus ook een pittige vent kunnen gebruiken.
Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze
Hihi dat heb ik dus ook bij Catbertquote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hoe harder vrouwen zelf roepen dat ze zo pittig, mondig, sterk etc etc zijn hoe minder ik er altijd van geloof. De meeste vrouwen die ik ken met die verhalen zijn vaker nog onzekerder dan de stillere types.
Wat versta je onder een pittige vrouw dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat die vrouwen vooral denken dat ze zon vent nodig hebben en dat het in praktijk wel mee valt met ze
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt. Bovendien is het voor de relatie ook handig als een man daar gewoon tegen kan. (zo'n vrouw hoeft niet gelijk psychische problemen te hebben als je het mij vraagtquote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat versta je onder een pittige vrouw dan?
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Sinosappel het volgende:
Sommige normale venten zijn niet heel mondig. Iedereen is anders. Je bent ook een 'normale vent' als je wat rustiger of onzekerder bent.
Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Nouja ik bedoel meer een vrouw met een sterke mening en die soms fel uit de hoek komt. Het is denk voor zo'n vrouw fijn als ze geen man heeft die alleen maar ja en amen zegt.
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef BananaPancake het volgende:
Het zijn maar gedachtenspinsels van mij, maar wat ik wil zeggen is dat het verschillende dingen kan betekenen denk ik..
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verderquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.
[..]
Dat is gewoon een normale vent hoor, een kerel die als z'n vriendin overemotioneel raakt gewoon haar tot rust kan brengen en gewoon rationeel blijft. Je hoeft er als kerel in ieder geval niet trots op te zijn en dat op je CV als een van je sterkste karaktereigenschappen te melden ofzo
[..]
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
Oke. Jouw mening.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind "onzeker" niet 'normaal'. Daarmee bedoel ik niet dat je een enorme freak bent ofzo, absoluut niet, maar als je zo onzeker bent dat je je chick niet af en toe rationeel even uit kunt leggen dat ze zich druk maakt om niets, dan mis je volgens mij een van de belangrijkste kwaliteiten van een man.
ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het gaat hier om hoe je als vrouw op mannen overkomt met dat soort teksten he. Leuk dat je daar in gedachten allemaal ideeen over hebt maar dat is niet hoe zo iets overkomt. Ik denk "Borderline, next!".
Ja dat was ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier!
Ik volg al even het topic, maar nu heb ik met een andere collega besloten dat we met zijn tweeën (ieder een eigen profiel) eens gaan maandje gaan kijken of de verhalen van mede-collega's waar zijn en het internet een leuke extra manier is om mensen te leren kennen en te daten
Ik kan alleen door de bomen het bos niet zien: dus vraag aan de ervaringsdeskudigen: Wat is nu de beste site om dit te doen? Ons profiel is dat we 27 zijn, uit amsterdam komen en werken als advocaat.
Uitgangspunt is daten (relatie hoeft niet zo nodig) en evt kosten zijn niet zo belangrijk.
Iemand tips? Thanks!
Ik zeg niet dat onzekerheid niet normaal is, maar als het je gaat hinderen in de zin dat je als kerel je kop houdt ondanks dat je het er niet mee eens bent omdat je bang bent haar kwijt te raken ofzo, dan doe je m.i. iets fout.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Oke. Jouw mening.
Ik vind onzekerheid wel een normale menselijke eigenschap.
En je 'chick' af en toe dingen uitleggen is natuurlijk een ander verhaal dan tegengas kunnen geven aan bepaalde vrouwen. Dat verschilt per man, en per vrouw. En heeft niks te maken met of je een "normale vent" bent of niet.
Heb zelf ervaring met een receptioniste van werk met borderline. Ook van geleerd dat je ze gewoon het beste ver bij je vandaan kunt houden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik heb zelf een borderline geval meegemaakt en dat krijg je wel naar je kop gesmeten; "Je moet me meer tegengas geven!! Anders ga ik gewoon mijn eigen gang" .....wel lekker voor een deel de schuld bij een ander leggen zo..
Klopt. Ik bedoel dus dat als je dat dan ook op je profiel zet je fout bezig bent (en ik geloof wel dat jij dat niet doet, daar gaat het ook niet omquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
Ooh ik dacht dat een man hier net vroeg wat dat allemaal zou kunnen betekenen? Nouja maakt niet uit verder
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedachtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat veel vrouwen het hele je moet mij wel temmen en tegen mijn temperament kunnen in hun profielen dat als een soort pluspunt/positiefs brengen..
Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
zullen vast veel mannen zijn die dat wel een pluspunt vinden, ik vind het totaal niet aantrekkelijk. Gelukkig vinden die vrouwen mij als rustiger persoon ook niet interessant dus dat lost zichzelf weer op.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht
Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Komt vast van die vriendinnen van d'r met kort pittig kapsel die haar omschrijven als "onafhankelijk", "recht voor z'n raap" en "lekker gek" maar ondertussen best weten dat ze meer succes zou hebben als ze eens een keer niet d'r bek open zou trekken voordat ze over haar reactie na had gedacht
[..]
Pin je niet zo vast op 1 vrouw. Misschien heeft ze geen interesse. Misschien is ze te druk. Misschien wordt ze in de duinen uitgewoond op dit moment. Weet jij veel.
Wat vind je daar van Catbert?quote:Ik heb ook personen waarbij ik duidelijk merk dat ik hun liever de leiding laat hebben. Het liefst heb ik het in een soort balans. Maar zodra ik de ruimte vind ben ik gewoon een manipulatieve bitch die mensen makkelijk voor der karretje spant.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:17 schreef THS het volgende:
[..]
Hihi. Ik moest echt hard lachen! maar je hebt gelijk. Het antwoord weet ik eigenlijk al: gewoon verder gaan met jagen.
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijkquote:
waarom het weer semi-trots wordt gebracht vind ik veel interessanter. Het is toch een ontzettende nare eigenschap om lekker de boel te gaan manipuleren? En als ze daar op wordt aangesproken is het zeker je eigen schuld want dan moest je maar meer tegengas bieden?!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Die manier van denken is leuk ~quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben![]()
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreektquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
kolere, jullie hebben niet stil gezeten vandaag
Well done Cue_quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.
En oh ja, mijn piemel is zeker drie centimeter langer dan die van Catbert. Vastgesteld door Silenus.
Verder heb je niets gemist.
Sinosappel is de kloon van een Fokster met ernstige cellulitis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Well done Cue_![]()
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
En Sinosappel is de kloon van ???
Hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef BananaPancake het volgende:
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreekt
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig isquote:
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef BananaPancake het volgende:
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig is
Dat is 20 cm is ook niet hoor....quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.
De manier waarop je het zei was tegenstrijdig.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Idem.quote:
Oh joy, ik heb een stalker.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef macondo het volgende:
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?
Waarom noem je haar dan je mogelijke date?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
moet je nu ook al betekenis en intenties gaan halen uit smilies?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.
Thanks! Ik hoorde ook verhalen over lexa, of is dat niks?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk 3 keuzes.
1. Gratis: www.paiq.nl / www.knuz.nl
2. Betaald en algemeen: www.relatieplanet.nl / www.relatie.nl
3. Betaald en met doelgroep: www.match4me.nl (richt zich op hoger opgeleiden).
Wat de beste is ben ik zelf ook nog niet achter.
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind MSN trouwens beter dan mailen
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb zelf uberhaupt geen MSN meer. Paar mailtjes over en weer en dan gewoon afpsreken voor een drankje, zo heb ik het toen gedaan.
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat ik chatten interessanter vind dan mailen. Je hebt meteen antwoord terug en er is meer sprake van interactie...die lappen tekst heen en weer zonder meteen respons heb ik niet zoveel mee.
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Ik mis bij chatten dus de nonverbale communicatie. Gebruikte het eigenlijk vooral voor collega's e.d. maar heb het er nu maar helemaal afgegooid. Vindt het sowieso beter om gewoon ff de moeite te nemen er naartoe te lopen.
Het is ook een beetje om te voorkomen dat het op eindeloze chatgesprekken uitloopt, heb ik helemaal geen zin in. Elkaar leren kennen doen we wel in de kroeg enzo.
Nee, tuurlijk niet. Daarom dus alleen een paar mailtjes over en weer om een date af te spreken. Hoewel ik wel vind dat hoe iemand schrijft in een mailtje een bepaalde indruk achterlaat. Meer dan op MSN. Punt is dus gewoon dat ik niet een tijd wil 'chatten', gewoon hop drankje doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
En bij mailen heb je die nonverbale communicatie wel?
Dat is geen potentiële datequote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef THS het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef minnemin het volgende:
no way dat prille contacten van een datingsite op mijn facebook mogen. Ik msn wel en ik gebruik een anoniem e-mailadres. D'r lopen te veel gekken rond om zo snel FB-vriendjes te worden.
Haha wat gebeurde er?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klopt..heb die fout 1 keer gemaakt..nooit meer....
maar toch, geniet ervanquote:Op donderdag 15 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank u.. we zijn enkel nog maar aan het daten, maar tis gezellig
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentjequote:
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Jawel, achteraf beschouwd had ik gewoon beter nog ff kunnen wachten, maar ja, soms the spur of the moment, nietwaarquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1751270
/2/100#105607720]donderdag 15 december 2011 09:50[/url] schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, als het je scharrel was dan mag je haar toch zeker wel toevoegen op FB..
Och een vriend op facebook verwijderen is een kwestie van 1 muisklik.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar toch, geniet ervan
[..]
Tja, de scharrel ging nogal explosief voorbij, en toen had ik ook geen behoefte meer aan een FB vriendschap. Was de dame in kwestie niet blij mee. Toen heb ik haar moeten blokken. Mijn mistake en een leermomentje
Gevalletje don't stick your dick in crazy?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroonquote:Op donderdag 15 december 2011 10:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gevalletje don't stick your dick in crazy?Wat deed ze dan?
Ben jij zo braaf danquote:Op donderdag 15 december 2011 10:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had laatst trouwens van iemand een berichtje op RP dat ik hem moest toevoegen op facebook. Deed ik braaf,
Ja misschien!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Hij vond de rest van je foto's tegenvallen?
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, zo ver wil ik niet gaan....was uiteindelijk gewoon een kwestie van een niet-met elkaar matchend verwachtingspatroon
[..]
Ben jij zo braaf dan?
Per nachtquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef Thornado het volgende:
Vertel die dame dan maar dat een mens gemiddeld 8 spinnen in zijn slaap opeet
Ik denk dat het een poging tot grappig zijn is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Onweerstaanbaar dittoch maar even een knipoog gestuurd, misschien kunnen samen op jacht gaan
![]()
lol, serieus??quote:Op donderdag 15 december 2011 11:58 schreef foreverman het volgende:
Zo maar weer eens een onnavolgbare alinea in een profiel van een dame van 28:
heb mezelf samen met de kat weleens een hele nacht opgesloten op slaapkamer omdat er een grote meikever door de kamer vloog, die ik eerst probeerde weg te jagen met haarlak en vliegenmepper.
volgende dag lag ie dood in de lampenkap uitgedroogd.
Echt zo dude, het is echt zoquote:Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef Silenus het volgende:
Mensen die denken dat je 8 spinnen per jaar opeet in je slaap.
Ik zie nooit spinnen in m'n slaapkamer, die zal ik wel allemaal opgegeten hebben dan...quote:
quote:In HOAX history een overzicht van de meest legendarische hoaxen uit de geschiedenis.
Ken je dat? Voor je ging slapen zat hij er nog, die dikke vette rioolspin met die harige poten. De volgende ochtend is het beest nergens meer te bekennen. Dikke kans dat je hem zelf hebt ingeslikt. De achtpotige monsters zijn namelijk dol op vochtige en donkere plekjes. En zou daarom ook een zwak hebben voor onze mondholte.
Hartstikke hoax, een spin bedenkt zich wel drie keer voordat hij in jouw vochtige spelonk kruipt. Niet alleen is hij bang voor gesnurk, dikke kans ook dat hij je wakkermaakt. De huid rond jouw mondholte is uiterst gevoelig.
Deze leugen pronkt in 1993 vet op iedere voorpagina. En keert nog regelmatig in verschillende versies terug. Zo beweerde de Daily Mirror in 2006 dat een mens tot wel 20 spinnen doorslikt in zijn hele leven.
Aanstichter van deze spinnenwijsheid is de Amerikaanse columnist Lisa Holst. Ze was nieuwsgierig hoe goedgelovig haar lezers nu eigenlijk waren.
Ze las de spinnenmythe in een verhalenbundel uit 1950 en plaatste die met verwijzing op een internetforum. Voordat ze het bericht was het bericht door honderden mensen gelezen en doorgestuurd. Een dag later stond het voorop alle kranten. De conclusie van de columnist valt te raden.
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...quote:
heb je het stuk nou wel gelezen? :pquote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe dat zou gaan. Of je hem zou kauwen of dat het beest gewoon je keel naar binnen kriebelt. En net alsof je van beiden niet wakker zou worden...
Ja dusquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heb je het stuk nou wel gelezen? :p
There's no way to bullshit your way out of this, hoaxert!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Thornado het volgende:
Silenus, niet alles hoeft wetenschappelijk onderlegd te zijn.
Ik eet gewoon mijn 8 spinnen per jaar
Het is echt waar. Ik bekijk heel wat profielen en kom de meest hilarische dingen tegen. Als je me niet geloofd kan ik de link naar het profiel wel mailen (staat op Knuz).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze een paar serieuze issues...ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef foreverman het volgende:
Hier nog weer een leuke. Let wel: ik heb dit stukje uit het profiel geknipt, het hele profiel gaat dus nog verder..en verder...en verderO mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik begin mij een beetje zorgen te maken om mijn smaak v.w.b. vrouwen...Heaven is a place on earth with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |