Serieus?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Als je meer dan 3 dagen in de week 2 glazen alcohol drinkt ben je een probleem drinker
Allesquote:
Zo te zien hebben we in deze topic een nachtapothekerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allesalcohol, wiet, hash, xtc, ghb, lsd, cocaïne, heroïne
Ik denk dat ik me afmeld danquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allesalcohol, wiet, hash, xtc, ghb, lsd, cocaïne, heroïne
Ja, dus allemaal probleemdrinkers hierquote:
Ik nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dus allemaal probleemdrinkers hier
Behalve ik danquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te gebruiken. Bovendien heb ik nog iemand nodig die met mij observaties maakt van de mensen die drugs hebben gebruikt.quote:
quote:
Failquote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Behalve ik dan![]()
Als dat geen Unike Selling Point is
Ik niet, ik ben zelfs helemaal gestopt met alkoholquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja schei uit, ik slaap half. Mijn piem0l is tenminste groot genoeg om geen ninja-edit te hoeven doenquote:
Je kunt zelf de drugs innemen, jezelf filmen en als je weer nuchter bent het beeldmateriaal analyserenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te gebruiken. Bovendien heb ik nog iemand nodig die met mij observaties maakt van de mensen die drugs hebben gebruikt.
Ik gebruik en maak observaties
Dan is het goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te gebruiken. Bovendien heb ik nog iemand nodig die met mij observaties maakt van de mensen die drugs hebben gebruikt.
Ik gebruik en maak observaties
Dat lijkt me ergens wel tof.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt zelf de drugs innemen, jezelf filmen en als je weer nuchter bent het beeldmateriaal analiseren
Dat is een van de dingen die ik wil gaan. Uiteraard in het kader van de wetenschap gaan die filmpjes op youtube worden gezet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt zelf de drugs innemen, jezelf filmen en als je weer nuchter bent het beeldmateriaal analiseren
Mooi alvast een iemand die mee wil doenquote:
Niet met mij erop, straks worden ze mijn dorp nog doorgemaildquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die ik wil gaan. Uiteraard in het kader van de wetenschap gaan die filmpjes op youtube worden gezet.
[..]
Mooi alvast een iemand die mee wil doen
Dan sta jij achter de cameraquote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet met mij erop, straks worden ze mijn dorp nog doorgemaild
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholismequote:Hoeveel is veelHet drinken van drie biertjes per dag wordt nog niet als alcoholisme gezien. Wel kan het een fase zijn op weg naar verslaving. Gemiddeld een op de twaalf mensen die dagelijks alcohol drinken raakt er aan verslaafd.
Als norm voor schadelijk geldt 21 standaardglazen per week voor mannen en 15 glazen per week voor vrouwen. Voorwaarde is wel dat in die week twee dagen geen alcohol gedronken wordt. Drinkt men meer, dan zal het schadelijke gevolgen kunnen hebben. De reden voor de verschillende normen voor mannen en vrouwen is de bouw van het lichaam. Het lichaam van een vrouw bevat meer vet en minder spieren. Spierweefsel bevat meer vocht dan vet, waardoor mannen relatief meer vocht in het lichaam hebben dan vrouwen. Omdat alcohol in het lichaam verdund wordt door het aanwezige vocht, leidt eenzelfde inname van alcohol tot een hogere alcoholconcentratie bij vrouwen dan bij mannen van hetzelfde gewicht. Mede daardoor raakt een vrouw gemiddeld sneller dronken.
Er zijn verschillende oorzaken waardoor iemand verslaafd kan raken:
Persoonlijke oorzaken: zoals karakterstructuur, gevoeligheid voor spanningen, persoonlijkheidsstoornissen, opvoeding, problemen thuis of op het werk.
Medische oorzaken: om chronische pijnen tijdelijk te vergeten en/of verlichten.
Invloed omgeving: hoe gemakkelijker er met alcohol wordt omgegaan en/of hoe gemakkelijker alcohol verkrijgbaar is des te eerder kan alcoholgebruik leiden tot misbruik en op den duur tot verslaving.
Erfelijkheid: alcoholproblemen ontstaan door een combinatie van factoren. Erfelijkheid kan hierbij een rol spelen. De meeste kinderen van ouders met alcoholproblemen krijgen zelf géén alcoholproblemen. Ze hebben wel meer kans op deze problemen dan andere kinderen. Door erfelijke aanleg lopen ze namelijk iets meer risico. Maar erfelijkheid is nooit de enige reden dat iemand alcoholproblemen krijgt. Het karakter van iemand en hoe hij omgaat met problemen zijn ook van invloed. Daarnaast speelt de omgeving een rol, bijvoorbeeld of vrienden veel drinken.
Er hoeft niet altijd sprake te zijn van een specifieke oorzaak. Alcohol is een giftige stof waarvan het gebruik in tal van landen sociaal is geaccepteerd. Een persoon die niet meer of minder problemen heeft dan de gemiddelde mens en zonder specifieke aanleg kan in principe ook verslaafd raken. Men raakt gewend aan het drinken van alcohol, dat wil zeggen dat in de loop der jaren de tolerantie toe neemt. Uiteindelijk blijkt dan dat men ernstige moeite heeft de alcohol te laten staan en is men verslaafd, lichamelijk en geestelijk. De problemen ontstaan in zo'n geval pas na enkele tot vele jaren drinken, zonder dat er echt een externe reden was om meer of veel te gaan drinken
Als alleen jullie filmen, hoeft het toch niet uit te lekken?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet met mij erop, straks worden ze mijn dorp nog doorgemaild
wasda?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft hier ervaring met Kratom denk ik?
Hij wil het op Youtube zettenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als alleen jullie filmen, hoeft het toch niet uit te lekken?
daar trek je thee van toch en ga je lichtjes spacen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft hier ervaring met Kratom denk ik?
Ja tijn on drugsquote:
Inderdaad ja, ik vind dat soort middelen altijd wel tof.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar trek je thee van toch en ga je lichtjes spacen?
quote:De effecten van kratom zijn binnen 5 tot 10 minuten merkbaar en duren enkele uren. Het heeft zowel een stimulerende als een ontspannende werking, alsof men gelijktijdig cocabladeren (cocaïne) kauwt en opium rookt. Dit is een aparte gewaarwording: je kunt in een relaxte en dromerige staat verkeren en toch zin krijgen om te gaan werken of actief te worden. Volgens sommige bronnen is kratom in lagere doseringen stimulerend is en in hogere doseringen ontspannend.
De voornaamste effecten zijn dromerigheid en gevoelens van euforie. Hoge doseringen kunnen langdurige slaap veroorzaken.
Alles is slechtquote:
Niet weer dat. Zuurstof en water zijn ook giftig. Zuurstof zelfs in hoge mate want het maakt je DNA kapotquote:
Je bedoelt dat mensen onder invloed altijd iets posten of wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Drugs is wel goed voor een forum want er wordt dan altijd wat gepost
Ja Nee, je kunt over je ervaringen vertellenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen onder invloed altijd iets posten of wat?
Ja dat nogwel, maar wel allemaal enge mensen hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk is het bij jou wel droog
haha, nee dat is geen succes om met drugs zoiets te gaan doen. Dronken ook nietquote:
En minder beschaamd, dat is ook wel grappig, er is werkelijk niets meer te genant om uit te sprekenquote:
Geen last van kramp in je kaak?quote:
Heb ik nog niet gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen last van kramp in je kaak?
Ik een beetje. Voor de rest weinig lastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad eigenlijk.
Ik faalde natuurlijk weer door de volgende dag mijn eten niet binnen te kunnen houden enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik een beetje. Voor de rest weinig last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |