Wat heeft iemand je gedaan dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Uhhhhhhh,
Ik voel me vaak onderlopen door anderen, maar ik sta nu wat meer voor mezelf op en heb sneller door dat het niet aan mij ligt maar dat de ander gewoon een motherfucker is.
Je bedoelt dat je niet assertief genoeg bent?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Uhhhhhhh,
Ik voel me vaak onderlopen door anderen, maar ik sta nu wat meer voor mezelf op en heb sneller in de gaten dat het niet aan mij ligt maar dat de ander gewoon een motherfucker is.
Ik zeg gewoon dat je niet tegen drank kunt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:44 schreef Sinji het volgende:
Ik heb een halve fles Riesling op en ik ben een tikkeltje aangeschoten. Wat wordt je snel beïnvloed door wijn zeg.
Mijn theorie is dat het zoet is waardoor het sneller wordt opgenomen in het bloed. Glucose enzulks. Iemand met mij eens?
Klopt. Gewoon zeggen wanneer je vindt dat er onrecht is gedaan tegen je. Muhfakkersquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Uhhhhhhh,
Ik voel me vaak onderlopen door anderen, maar ik sta nu wat meer voor mezelf op en heb sneller in de gaten dat het niet aan mij ligt maar dat de ander gewoon een motherfucker is.
Die zitten hier niet man.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Slagroom10 het volgende:
voor vrouwen met dit zelfde probleem stuur eerst je foto dan kijk ik wel of ik me nummer geef kunnen we oefene
Dit is niet het geval. In ben serieus minder snel aangeschoten/dronken van vodka. En ik houd van vodka. En Amaretto, dat vind ik ook leukquote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat je niet tegen drank kunt.
Oh, dan weet ik het nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is niet het geval. In ben serieus minder snel aangeschoten/dronken van vodka. En ik houd van vodka
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet
Ik heb er nooit van gehoord dat zoetheid hiermee te maken had.
Niet belangrijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heeft iemand je gedaan dan?
Misschien wel ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet assertief genoeg bent?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon zeggen wanneer je vindt dat er onrecht is gedaan tegen je. Muhfakkers
Nee, ik ook niet. Wie weet zijn het de bubbels waardoor je het sneller drinkt dan je denktquote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet
Ik heb er nooit van gehoord dat zoetheid hiermee te maken had.
quote:Verder heeft een recent Australisch onderzoek aangetoond dat wodka gemengd met een suikerhoudende drank, een lager bloedalcoholgehalte veroorzaakt dan wodka met een kunstmatige zoetstof. Dus in de regel kun je niet zeggen dat suiker de alcoholopname versnelt.
Er zijn veel tegenstrijdige resultaten over alcohol-suikercombinaties. Veel van de effecten hangen ook af van de vraag hoe lang en hoeveel je drinkt en hoeveel suiker je daarbij nuttigt. In verschillende gevallen kan de suikerspiegel stijgen of dalen.
Interessantquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hier weten ze het ook niet.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=45&t=1613
Oh ja dat moest ik nog doen wat info over x opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hier weten ze het ook niet.
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=45&t=1613
Heb je dat nog steeds niet gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat moest ik nog doen wat info over x opzoeken
Verwaarloosbaar toch als je het incidenteel gebruikt?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds niet gedaan
Ik lees me tenminste wel in over de effecten van iets wat in naar binnen gooi van tevoren.
hoi.quote:
oh, ik had tegen jou vanmiddag gezegd dat ik je steeds beter ging kennen en dat er meer moest gebeuren.quote:
Vind ik niet, je hoort je voor te bereiden voor je iets zomaar doet.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar toch als je het incidenteel gebruikt?
vodka jus d'orange.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit is niet het geval. In ben serieus minder snel aangeschoten/dronken van vodka. En ik houd van vodka. En Amaretto, dat vind ik ook leuk
Dit is sowieso waar, ik drink het een stuk snellerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
My two cents: Misschien zal suiker de alcohol-opname niet versnellen maar je drinkt het wel een stuk sneller weg.
Heel slecht van mij. De meeste dingen heb ik al eens gelezen. Alleen even opfrissenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds niet gedaan
Ik lees me tenminste wel in over de effecten van iets wat in naar binnen gooi van tevoren.
Ik vind het juist heerlijk, straight from the freezerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vodka jus d'orange.
eigenlijk is het oplichting in de cafe's , want als je dan een driedelen wodka bestelt, met jusdorange.
rekenen ze 4 drankjes, terwijl er nog amper jus d'orange bijkon.
dat is wel jammer altijd
pure vodka is niet zo lekker, moet wel iets smaak bij, gekkie
Je hebt het over lange termijn of korte termijn effecten?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik niet, je hoort je voor te bereiden voor je iets zomaar doet.
Bijde denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over lange termijn of korte termijn effecten?
Beide.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over lange termijn of korte termijn effecten?
beidequote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bijde denk ik
(of is het nou beide?) -_-
Ze moeten gewoon de ij afschaffen. Kan m'n moeder gelijk ook niet meer valsspelen bij scrabblequote:
Tjah.. Ik heb nog nooit echt van lange termijn gevaren gehoord.. Ja op nu.nl incidenteel dat de hersenen krimpen.. Maar dat zijn veel gebruikers... Incidenteel is er weinig over bekend, zo ook met alcohol en met wiet etc...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide.
Ik ga niet zonder enig idee wat me te wachten staat drugs nemen.
En lange termijneffecten zijn wel de moeite waard wat over te lezen, maar niet heel erg nodig bij incidenteel gebruik.
Van wiet kun je waanideeën krijgen, ook niet prettigquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Ik heb nog nooit echt van lange termijn gevaren gehoord.. Ja op nu.nl incidenteel dat de hersenen krimpen.. Maar dat zijn veel gebruikers... Incidenteel is er weinig over bekend, zo ook met alcohol en met wiet etc...
Mwah, er zijn vrij uitgebreide onderzoeken beschikbaar, maar die blijven toch wat in het vage qua wat ze regelmatig gebruik vinden. En veel elkaar tegensprekende onderzoeken. Maar er zijn wel degelijk aanwijzingen voor verandering in de hoeveelheid receptoren in het hersenweefsel waardoor je meer kans schijnt te hebben op depressiviteit bij veelvuldig gebruik.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Ik heb nog nooit echt van lange termijn gevaren gehoord.. Ja op nu.nl incidenteel dat de hersenen krimpen.. Maar dat zijn veel gebruikers... Incidenteel is er weinig over bekend, zo ook met alcohol en met wiet etc...
Alleen als je daar van jezelf al aanleg voor hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van wiet kun je waanideeën krijgen, ook niet prettig
Veelvuldig gebruik inderdaad...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, er zijn vrij uitgebreide onderzoeken beschikbaar, maar die blijven toch wat in het vage qua wat ze regelmatig gebruik vinden. En veel elkaar tegensprekende onderzoeken. Maar er zijn wel degelijk aanwijzingen voor verandering in de hoeveelheid receptoren in het hersenweefsel waardoor je meer kans schijnt te hebben op depressiviteit bij veelvuldig gebruik.
Ik heb ook geen idee wat ze daaronder verstaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veelvuldig gebruik inderdaad...
Dan heb ik die dus bij deze. Maar alleen als ik weken achter elkaar blow. Niet bij incidenteel gebruik gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als je daar van jezelf al aanleg voor hebt.
En de een is gevoeliger voor dit en de ander voor dat. Lastig om echt conclusies uit de onderzoeken te trekkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, er zijn vrij uitgebreide onderzoeken beschikbaar, maar die blijven toch wat in het vage qua wat ze regelmatig gebruik vinden. En veel elkaar tegensprekende onderzoeken. Maar er zijn wel degelijk aanwijzingen voor verandering in de hoeveelheid receptoren in het hersenweefsel waardoor je meer kans schijnt te hebben op depressiviteit bij veelvuldig gebruik.
En dan hebben de meeste onderzoeken nog niet eens op mensen getestquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de een is gevoeliger voor dit en de ander voor dat. Lastig om echt conclusies uit de onderzoeken te trekken
20x in een jaar maybe?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ze daaronder verstaan.
Dat zijn nu wel onderzoeken die ik wel wil doen op anderequote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan hebben de meeste onderzoeken nog niet eens op mensen getest