daar trek je thee van toch en ga je lichtjes spacen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft hier ervaring met Kratom denk ik?
Ja tijn on drugsquote:
Inderdaad ja, ik vind dat soort middelen altijd wel tof.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar trek je thee van toch en ga je lichtjes spacen?
quote:De effecten van kratom zijn binnen 5 tot 10 minuten merkbaar en duren enkele uren. Het heeft zowel een stimulerende als een ontspannende werking, alsof men gelijktijdig cocabladeren (cocaïne) kauwt en opium rookt. Dit is een aparte gewaarwording: je kunt in een relaxte en dromerige staat verkeren en toch zin krijgen om te gaan werken of actief te worden. Volgens sommige bronnen is kratom in lagere doseringen stimulerend is en in hogere doseringen ontspannend.
De voornaamste effecten zijn dromerigheid en gevoelens van euforie. Hoge doseringen kunnen langdurige slaap veroorzaken.
Alles is slechtquote:
Niet weer dat. Zuurstof en water zijn ook giftig. Zuurstof zelfs in hoge mate want het maakt je DNA kapotquote:
Je bedoelt dat mensen onder invloed altijd iets posten of wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Drugs is wel goed voor een forum want er wordt dan altijd wat gepost
Ja Nee, je kunt over je ervaringen vertellenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen onder invloed altijd iets posten of wat?
Ja dat nogwel, maar wel allemaal enge mensen hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk is het bij jou wel droog
haha, nee dat is geen succes om met drugs zoiets te gaan doen. Dronken ook nietquote:
En minder beschaamd, dat is ook wel grappig, er is werkelijk niets meer te genant om uit te sprekenquote:
Geen last van kramp in je kaak?quote:
Heb ik nog niet gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen last van kramp in je kaak?
Ik een beetje. Voor de rest weinig lastquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad eigenlijk.
Ik faalde natuurlijk weer door de volgende dag mijn eten niet binnen te kunnen houden enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik een beetje. Voor de rest weinig last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |